Daarin vond ik het acteren nog niet eens zo héél zwak.. Vooral gezien het feit dat het voor velen de eerste aflevering is en personages vaak nog moeten "groeien"..quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:28 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Vergeleken met Onm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Zullen vast binnen een dag een nieuw onderkomen hebben gevonden, zo gaat dat in soapland.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:29 schreef Fokkie2004 het volgende:
Iemand al iets gehoord over waar de jongeren gaan wonen?![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:29 schreef Dada het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:29 schreef Dada het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat zit in de leader?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T zit ook in de leader dus dat is Bullshit DaDa
Je ziet Ray en co lopen in die witte outfits met een doodskist...netzoals die foto's die toen in de bladen stondenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat zit in de leader?
En het is Dada, hij is geen BReeZaH.
Ten eerste het is Dada NIET DaDa.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T zit ook in de leader dus dat is Bullshit DaDa
Sjors bij Martinequote:Op maandag 30 augustus 2004 21:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Zullen vast binnen een dag een nieuw onderkomen hebben gevonden, zo gaat dat in soapland.
Dat was op de begrafenis van Pascale.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je ziet Ray en co lopen in die witte outfits met een doodskist...netzoals die foto's die toen in de bladen stonden
Wat kijkt Valerie eng uit haar ogenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:34 schreef Fokkie2004 het volgende:
*Tromgeroffel*..
Hier de nieuwe castfoto van Gtst !!![]()
[afbeelding]
Van links naar rechts:
Sjors Langeveld,Stefano Sanders,Janine Elschot,Ray Groenoord,Barbara Fisher,Govert Harmsen,Charlie Fisher,Jef Alberts,Isabella Kortenaer,Dennis Tuinman,Yasmin Fuentos,Robert Alberts,Martine Hafkamp,Morris Fisher,Laura Alberts,Valerie Fisher,Ludo Sanders,Milan Verhagen,Robin Visser,Benjamin Borghes én Nick van de Heijde...![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:33 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb een zak spekkies in gezet op Dennis, dus nu maar "hopen" dat het Dennis is. Brrr weg met die centenbak
Juist. Dat was um Dat ik die vergatquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:35 schreef BVO het volgende:
Dat was op de begrafenis van Pascale.
Hij staat op de Gtst sitequote:Op maandag 30 augustus 2004 21:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Bedrog. leuk geprobeerd Mike van den Toorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |