Er zijn een hoop personages die ik graag zie gaan, maar Maxime hoort daar absoluut niet bij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laten wij allen hopen dat Maxime snel het loodje legt .
Inderdaad. Charlie, Edwin, Bianca, Rik, Bing, Danny, Nina, etc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:54 schreef Frey het volgende:
Ik zie op het moment liever andere personages gaan dan Maxime.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Er zijn een hoop personages die ik graag zie gaan, maar Maxime hoort daar absoluut niet bij.
Vind het ook echt leuk om haar en Lorena samen te zien spelen. Zou eigenlijk best leuk zijn als die twee vriendinnen werden, ze zijn allebei lekker verkniptquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:01 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Vind het ook echt leuk om haar en Lorena samen te zien spelen. Zou eigenlijk best leuk zijn als die twee vriendinnen werden, ze zijn allebei lekker verknipt
Liever vandaag dan morgen.quote:
Heb ik niet echt iets tegen, maar ik heb er ook niets mee.quote:Edwin
Moet meer achter haar man staan, maar hoeft van mij zeker niet weg.quote:Bianca
Zeker niet weg, maar de schrijvers zijn hem wel enorm aan het verkloten.quote:Rik
Voegt helemaal niks toe, weg graag.quote:Bing
Voegt helemaal niks toe, weg graag.quote:Danny
Is een echte zeur geworden, terwijl ze in het begin nog volledig achter haar vader stond. Hoeft niet weg van mij, maar dan moeten ze wel wat aan de houding van het personage doen.quote:Nina
Dat je Valentijn & Amy al heel lang niet meer heb gezien, kan ik wel even uitleggen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:48 schreef Moofasah het volgende:
Ook vind ik het ongeloofwaardig hoe weinig die kinderen een rol spelen in het verhaal. Maxime ontvangt mannen thuis voor seks, en waar Amy op dat moment is doet er natuurlijk weer niet toe. Lorena komt langs voor het bespreken van wraakacties, Amy is natuurlijk weer ''toevallig'' op school of bij een vriendinnetje slapen.
Charlie heeft een zoontje, maar de meeste tijd vergeet ik dat gewoon. Als ik dan de naam Valentijn hoor denk ik, och da's waar ook. En als je ze erover hoort praten doen ze ook nog alsof ze het bijzonder druk hebben met de opvoeding van die kinderen, yeah right
Ik hoop dat Ludo er als winnaar uitkomt en dan niet alleen ten koste van Frederik, maar ook ten koste van Maxime en Lorena.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:15 schreef Frey het volgende:
Ludo is nu eindelijk weer zichzelf. Geen gezeik meer met Maxime, Nina gewoon haar gang laten gaan en eindelijk weer eens zaken.
Ik hoop alleen dat die wraakactie van Maxime en Lorena hem niet gaat schaden, maar dat hij erbij betrokken wordt. Anders begint dat gezeik alweer.
Ludo always wins, want Ludo is de baasquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ludo er als winnaar uitkomt en dan niet alleen ten koste van Frederik, maar ook ten koste van Maxime en Lorena.
Graagquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:39 schreef Frey het volgende:
Je zou beter bij die vergadering kunnen zitten.
Ging hij er toen niet op eigen verzoek uit? Ik heb hem overigens niet meegemaakt, maar het lijkt me wel een leuk karakterquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Deze meneer had ik ook terug gezien!
[ afbeelding ]
Toen ik zag dat Hugo Metsers III de broer van Ludo ging spelen, dacht echt van waarom hij?"
Maar het bleek een geniaal idee.
Heeft zeer veel leuke scènes opgelevert met Ludo, Stefano & Roxy Belinfante.
Toen keek je nog echt uit naar een nieuwe GTST aflevering!
Nu denk je waar gaat het vandaag weer over?
Het geneuzel van Wiet, Nina trekt een pruilgezicht, Rik zet zich weer eens voor lul...
Jammer, GTST schrijvers kijk eens op het FOK Forum, allemaal goede verhaallijnen en nog GRATIS ook!
Haha ja Marcus die was echt geniaal grappig. Echt een sukkel die snel geld wou verdienen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Deze meneer had ik ook terug gezien!
[ afbeelding ]
Toen ik zag dat Hugo Metsers III de broer van Ludo ging spelen, dacht echt van waarom hij?"
Maar het bleek een geniaal idee.
Heeft zeer veel leuke scènes opgelevert met Ludo, Stefano & Roxy Belinfante.
Toen keek je nog echt uit naar een nieuwe GTST aflevering!
Nu denk je waar gaat het vandaag weer over?
Het geneuzel van Wiet, Nina trekt een pruilgezicht, Rik zet zich weer eens voor lul...
Jammer, GTST schrijvers kijk eens op het FOK Forum, allemaal goede verhaallijnen en nog GRATIS ook!
Klopt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ging hij er toen niet op eigen verzoek uit? Ik heb hem overigens niet meegemaakt, maar het lijkt me wel een leuk karakter
Net als Bennie den Haan, Wilbert Gieske, Bruni Heinke etc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:48 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Klopt.
Hij vond het na anderhalf jaar wel genoeg, maarrrr wil nu graag weer terugkomen als Marcus Sanders.
Dat heeft hij zelf aangegeven, maar is natuurlijk nooit gevraagd.
Zeker niet jong genoeg meer, volgens de schrijvers
Het probleem is dat de schrijvers als excuus hebben gebruikt dat Marcus nog een baby was ten tijde dat Maxime door Ludo werd neergeschoten als kind. Terwijl je Ludo daar als 8 jaar jongetje rond ziet lopen. Iets wat vreemd is want toen Marcus in de serie zat was hij maar een jaar of 2 jonger dan Ludo . En volgens mij heeft Hugo Metsers best een oude kop gekregen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:48 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Klopt.
Hij vond het na anderhalf jaar wel genoeg, maarrrr wil nu graag weer terugkomen als Marcus Sanders.
Dat heeft hij zelf aangegeven, maar is natuurlijk nooit gevraagd.
Zeker niet jong genoeg meer, volgens de schrijvers
Bennie den Haan was ook perfect gecast.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Net als Bennie den Haan, Wilbert Gieske, Bruni Heinke etc.
Ja, inderdaad, al vond ik het wel jammer dat ze Tim Gunther (John Alberts) nooit teruggevraagd hebben in die tijd. Vond hem ook een geweldig karakterquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Bennie den Haan was ook perfect gecast.
Die jongen had echt de zoon van Bartho Braat kunnen zijn, qua uiterlijk.
Echt een jongere uitvoering van Jef en ook een leuke rol als bad guy, maar wel altijd loyaal aan z'n vader.
Nogmaals, de betere tijden!
Ja mja, het komt in het echt ook wel eens voor dat een jongere broer er ouder uitziet dan zijn oudere broersquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het probleem is dat de schrijvers als excuus hebben gebruikt dat Marcus nog een baby was ten tijde dat Maxime door Ludo werd neergeschoten als kind. Terwijl je Ludo daar als 8 jaar jongetje rond ziet lopen. Iets wat vreemd is want toen Marcus in de serie zat was hij maar een jaar of 2 jonger dan Ludo . En volgens mij heeft Hugo Metsers best een oude kop gekregen.
Maar zijn terug keer zou echt geweldig zijn. Moet je voorstellen dat hij met Nick een bedrijf heeft en dan alles verkloot. De gedachten alleen al doen me grinniken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |