Op de Beauty school?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb Brimstone en Glorious Mud getest op de Beauty School en ik weet het niet... Haha.
Ja, dat was wel gezellig in Antwerpenquote:
Ik zou er in Haarlem heen gaan, maar ik heb niet zoveel met die meisjes daarquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat was wel gezellig in Antwerpen
Maar ik vind het eigenlijk allebei hetzelfde.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef -Peach het volgende:
Hmmm ik heb brimstone en glorious mud, binnenkort maar es proberen...
Ik ben deze keer dus naar Amsterdam gegaan, was erg leukquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou er in Haarlem heen gaan, maar ik heb niet zoveel met die meisjes daar
in principe is het 4 maanden houdbaar, maar als je het goed bewaart kan het zelfs een jaar mee, als je het bijvoorbeeld op een droge plek bewaard in plaats van onder de douchequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Mula het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang Angels on Bare Skin houdbaar is?
Ik wil graag in Engeland wat dingen bestellen en zit nu te twijfelen of ik 1 of 2 potjes bestel. Ik ben nu bezig aan mijn eerste potje en doe denk ik ongeveer 3 maanden over een potje. Dus is AOBS ong 6 maanden houdbaar?
was je gisteren weer geweest of bedoel je twee weken geleden?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben deze keer dus naar Amsterdam gegaan, was erg leuk
Vertel hoe ze ruiken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:47 schreef _Arual_ het volgende:
Heb in Japan puur op neusgevoel vier zeepjes gekocht. Weet alleen niet welke.
Als je beschrijft hoe ze eruit zien/ruiken dan komen we al een heel eindquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:47 schreef _Arual_ het volgende:
Heb in Japan puur op neusgevoel vier zeepjes gekocht. Weet alleen niet welke.
Ik ben alleen die keer geweest dat ik jou een hoofdmassage heb gegevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
was je gisteren weer geweest of bedoel je twee weken geleden?
De eerste is zeker weten Honey I Washed the Kids, de tweede is Noubar. De derde is waarschijnlijk Karma en de laatste denk ik Rock Star. Is ie echt helemaal roze? Als hij wit is met roze stukken dan is het I Should Cocoquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:18 schreef _Arual_ het volgende:
Iets met een complete honingraat erop, ruikend naar honing
Iets groens met noten wat me aan nougat doet denken
Iets oranjeroods waardoor mijn hele huis naar sinaasappel/kaneel geurt
Iets rozes met rode stukken erdoor -zoet!
Haha okquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben alleen die keer geweest dat ik jou een hoofdmassage heb gegeven
Ik heb mijn potje in januari gekocht en gebruik hem nog steeds, werkt perfect en bederft niet,quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Mula het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang Angels on Bare Skin houdbaar is?
Ik wil graag in Engeland wat dingen bestellen en zit nu te twijfelen of ik 1 of 2 potjes bestel. Ik ben nu bezig aan mijn eerste potje en doe denk ik ongeveer 3 maanden over een potje. Dus is AOBS ong 6 maanden houdbaar?
helemaal mee eens, ik denk dat het rock star is, ruikt hij zoet???quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste is zeker weten Honey I Washed the Kids, de tweede is Noubar. De derde is waarschijnlijk Karma en de laatste denk ik Rock Star. Is ie echt helemaal roze? Als hij wit is met roze stukken dan is het I Should Coco
daar zitten geen donkere stukjes in, in rockstar welquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Pumpkin. het volgende:
Kan ook the godmother zijn, die roze
rockstar is heerlijk zoet en lichtroze, the godmother is nog zoeter maar meer paarsquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
helemaal mee eens, ik denk dat het rock star is, ruikt hij zoet???
aaah da wis ik nog niequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
daar zitten geen donkere stukjes in, in rockstar wel
Is je lijstje al klaar?quote:
ik weet dat rockstar erg zoet is, niet mijn zeep , het was meer een vraag aan de dame die het vroeg (weet haar naam niet meer)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
rockstar is heerlijk zoet en lichtroze, the godmother is nog zoeter maar meer paars
het gaat alleen nog om de roze, kun je niet door de verpakking heen snuffelen??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:28 schreef _Arual_ het volgende:
Ik maak er binnenkort wel een foto van, want zelfs na google weet ik het nog niet zeker. Zeepje zit nog in de verpakking en ik kocht het twee weken terug, dus heel exact weet ik het ook niet meer.
Ik heb een flesje grass gekocht, drie keer raden hoe deze ruikt....quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Gister een 250ml OB gekocht, had ik echt nodig! Ik vond de SP te flauw ruiken overigens.
Ook een 100 gram Jungle gescoord, ook echt nodig! En ik heb om een proefje Grass gevraagd, die ga ik morgen testen
klinkt als mijn man, hij vind het ook wel te pruimen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou ik heb hem vanmorgen gebruikt en ik vond hem best lekker eigenlijk!
Mijn man vindt hem "het best te pruimen" zei hij
Voor vaderdag?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
binnenkort freeze bestellen voor mn vader, vroeg ie om haha
Ik heb het uitgeprobeerd en het mengt prima. Ik had wat van de Coco-Lotion in een kleiner potje geschept (potje van een vers maker) en gesmolten SFF er doorheen geroerd. De lotion is nu lichtroze van kleur en ruikt in het potje wat muffig maar op mijn huid ruik ik heel licht de geur van SFF.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:50 schreef saskiia het volgende:
ik denk niet echt dat het zal gaan werken eigenlijk...denk niet dat die 2 dingen goed met elkaar mengen! Maar wel leuk experimentIk zou zeggen: probeer het uit!
Mirandaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:32 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zou mijn onduidelijke Japanse zeepje nog hier posten.
Roept u maar:
[ afbeelding ]
sorry voor de leipe foto, waarop de kleur ook nog eens net wat te licht is.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mirandahttp://lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=455&category_id=624&option=com_virtuemart&Itemid=80
Oeh die Summer pudding ziet er eetbaar uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef douche-eendje het volgende:
Oeh nieuwe producten
Summer pudding (zeep)
[ afbeelding ]
9 to 5 cleanser:
[ afbeelding ]
Ze zijn al te bestellen
Oeh, yay! Dat wordt binnenkort een tripje naar Den Boschquote:Op maandag 21 juni 2010 22:58 schreef progje het volgende:
ik gebruik zelf gewoon een conditioner van Lush..
Ze hebben zelfs een solid conditioner...
http://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=68&option=com_virtuemart
Oh? Ik vraag het altijd lief. Ze hebben tegenwoordig zelfs achter de balie bakken staan met proefjes die ze al klaar hebben gemaakt...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef Tamashii het volgende:
Volgens mij krijg je bijna nooit proefjes bij den haag. ;o
Ik krijg daar eigenlijk altijd proefjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik krijg altijd proefjes..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:27 schreef Lienekien het volgende:
Overigens gaan we op vakantie naar Zuid-Engeland, in de buurt van Poole.![]()
Ik gebruik al jaren trichomania of curly wurly icm de cocosconditioner van Inecto ( krijg je bij de Tuinen, Kruidvat , Etis etc), echt een supercombi is datquote:Op maandag 21 juni 2010 22:50 schreef Lindytje het volgende:
Hey lush-kenners!
Ik ben pas geleden naar Londen geweest (ik ben meteen fan!! Wat een walhalla van lekker ruikende spullen), en heb daar 2 stukken zeep en een shampooblok aangeschaft. De eerste vraag: hoe bewaar ik ze het beste? Ik heb ze nu in afsluitbare plastic doosjes zitten... is dat wat?
En het shampooblok dat ik heb is Trichomania, en ik vind het heeeerlijk ruiken en wassen, alleen krijg ik er wel een shitload aan klitten van... nu gebruik ik normaal gewoon conditioner tegen de klitten, maar iets zegt me dat dat het hele lush-effect weer verloren laat gaan. Iemand die dat weet toevallig?
Alvast bedankt!
Ah! Dankjewel voor de tip! Ik ga binnenkort (lees morgen waarschijnlijk...) eens even kijken!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren trichomania of curly wurly icm de cocosconditioner van Inecto ( krijg je bij de Tuinen, Kruidvat , Etis etc), echt een supercombi is dat![]()
En ik ben verliefd op de Grass douchegel
Lush heeft ook een cocosconditioner, de coolaulin, maar die is 5 keer zo duur of zo, en minder lekker, dus ik zou echt voor die van Inecto gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah! Dankjewel voor de tip! Ik ga binnenkort (lees morgen waarschijnlijk...) eens even kijken!
Super, dankjewelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lush heeft ook een cocosconditioner, de coolaulin, maar die is 5 keer zo duur of zo, en minder lekker, dus ik zou echt voor die van Inecto gaan![]()
Alle andere haarprodukten van hun , zoals gloss serum en leave in conditioner zijn ook echt geweldig
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Super, dankjewel![]()
Ik zal het laten weten als ik m heb
Ja, ik ben echt heel erg van de Lush maar qua conditioner ben ik mn Inecto echt trouw gebleven, daar kan niks aan tippenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:19 schreef -Peach het volgende:
Coolaulin is idd heul duur! En ruikt minder naar kokos en maakte mijn haar altijd heel zwaar. Gebruik nu ook al een hele tijd Inecto (jaja: op aanraden van oh-oh) en bevalt nog steeds prima en ruikt erg lekker
En is ook best vaak in de aanbieding bij de Tuinen/Kruidvat/Etos, 2+1 gratis ofzo, doe je eeuwen mee!
Hoe issie bevallen???quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb de Inecto conditioner gehaald, ruikt lekker!!
Mijn haar er mee gewassen en nu wachten tot he droog is, wat het resultaat is...
Nogmaals bedankt voor de tip!
Oh echt?quote:Op zondag 27 juni 2010 08:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
King of skin is een flink stuk kleiner gemaaktNu weet ik niet of de prijs hetzelfde is gebleven maar ik had hem sowieso liever in het oude formaat.
Jaa dat is al een tijdje zo! Hij is wel goedkoper geworden natuurlijk, anders zou het wel heel raar zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 08:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
King of skin is een flink stuk kleiner gemaaktNu weet ik niet of de prijs hetzelfde is gebleven maar ik had hem sowieso liever in het oude formaat.
Goed!!quote:
Het komt vaker voor dat produkten gedownsized worden en de prijs hetzelfde blijftquote:Op zondag 27 juni 2010 15:32 schreef saskiia het volgende:
[..]
Jaa dat is al een tijdje zo! Hij is wel goedkoper geworden natuurlijk, anders zou het wel heel raar zijn
Oh fijn, tis echt geweldig spul jaquote:Op zondag 27 juni 2010 16:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed!!
Had ook echt ineens weer mega-krullen, niet normaal!! En zonder al te veel pluis, dus prima spul
Maar waarschijnlijk is het in verhouding toch wel duurder (prijs per gram); zo is het althans meestal bij Lushquote:Op zondag 27 juni 2010 15:32 schreef saskiia het volgende:
[..]
Jaa dat is al een tijdje zo! Hij is wel goedkoper geworden natuurlijk, anders zou het wel heel raar zijn
sexy peel, echt een zomers fris geurtjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:11 schreef _aurum_ het volgende:
Ik wil ook wat lush producten proberen, zat eigenlijk aan de zeepjes te denken.
Welke zijn nou echt een must om te proberen?
Leuk, maar ik snap niet dat ze niet voor meer spreiding gaan. Open een winkel in Groningen of Leeuwarden! Zitten volgens mij ook genoeg klanten. Mensen in de randstad hebben al genoeg winkels in de buurt.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
Hoezo in dat soort steden?Toen ik in Ohrid was in Macedonie was daar mooi ook een Lush
terwijl in het wel ontwikkelde Groningen met bijna 200 000 inwoners er geen Lush te vinden is.
Groningen is de jongste stad van Nederland, de vijfde toeristische stad van ons land en sowieso de achtste stad van Nederland. Bovendien is Groningen de grootste stad in de omgeving hier.. Dus wel plaats voor een Lushje lijkt me zo, komt vast ooit wel! We hebben wel een Rituals, Bodyshop etc.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is geen belediging ofzo, maar er zal vast een reden voor zijn toch?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Groningen is de jongste stad van Nederland, de vijfde toeristische stad van ons land en sowieso de achtste stad van Nederland. Bovendien is Groningen de grootste stad in de omgeving hier.. Dus wel plaats voor een Lushje lijkt me zo, komt vast ooit wel! We hebben wel een Rituals, Bodyshop etc.
Nou, ik heb begrepen dat Lush zulke belachelijke eisen stelt aan mensen die een franchise willen beginnen, dat er bijv. zelfs in Utrecht geen geschikt plekje te vinden is, ik bedoel:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is geen belediging ofzo, maar er zal vast een reden voor zijn toch?
waar heb je dat vandaan? Heb er helemaal niets over gehoord binnen Lushquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:47 schreef automatic_ het volgende:
Er komt in september een winkel in Rotterdam!
Dat stond op de Twitter site van Lush Hollandquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan? Heb er helemaal niets over gehoord binnen Lush
en op facebookquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan? Heb er helemaal niets over gehoord binnen Lush
Hij gaat open in september en komt in de Hoogstraat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:41 schreef Lush-lady het volgende:
Een winkel in Rotterdam????? waar wanneer, ik kan niet wachten. Ik heb er alleen niets over gehoord of gezien.![]()
Waar komt hij dan? Ik dacht namelijk dat ze alleen in Rotterdam wilden komen als er een plekje in de koopgoot was?? en volgens mij is er geen plekje in de koopgoot, toch?
we wachten af......
Gewoon als trouwcadeau vragen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:49 schreef Dipkip het volgende:
Ik sta in de nieuwe lush timesik weet alleen nog niet welk product ik demonstreer want ik heb van een aantal producten foto's gemaakt. Maar ze sturen wat op als bedankje (hopelijk incl. de engelse lush times zodat ik mezelf kan zien).
Ik ben zo benieuwd naar Tuca Tuca en 9 to 5, heb alleen op het moment totaal geen geld om aan Lush uit te geven. Mijn nieuwe mantra is 'trouwen is duur'dus ben eindelijk mn stash aan het opgebruiken.
wat voor rode lipbalm bedoel je?? Bubblegum lip scrub misschien? wel goed voor de lijn ipv echte bubblegumquote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ook echt zoooooo veel 'zin' in een aantal van die nieuwe producten... Die rode lipbalm MOET ik hebben
Nee, een sugar scrub is geen lip balm. Ik bedoel een rode lipbalm die uitkomt met toffee appel smaak. Er komt ook een bruinige met chocolade smaak ofzo maar die wil ik niet want ik vind een bruine tint mij niet staan.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef Lush-lady het volgende:
wat voor rode lipbalm bedoel je?? Bubblegum lip scrub misschien? wel goed voor de lijn ipv echte bubblegum
Ik vind Seanik erg fijn! Gebruik er verder geen conditioner bij maar kan mn haar wel goed kammen naderhand (heb redelijk lang haar, tot aan mn BH-bandje)quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:42 schreef -Mellow- het volgende:
bestelling net binnen, vind the comforter helemaal niet lekker ruiken, naar van die roze kauwgum
Maar goed, hopelijk houdt mijn collega er wel van.
En ik zat net te denken dat ik eigenlijk ook een solid shampoo had moeten aanschaffen. Ik ga binnenkort voor lange tijd op reis en dan is zo'n ding wel erg handig. Gaat lang mee, weinig gewicht en geen evt. troep in je tas. Misschien dan binnenkort gewoon even naar een lush winkel, anders wordt het alsnog veel met verzendkosten.
Ik dacht aan Seanik, ervaringen?
Ligt eraan. Als je acne krijgt omdat je huid te droog is en je daarom extra talg gaat aanmaken kan je het beste een goede creme gebruiken en kijken of de acne verminderd. (Celestial of Skin Drink) Heb je ook rode plekken? SJG is er helaas uit, dus dan zou ik voor een maskertje gaan zoals Catastrophe Cosmetic.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:45 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een goede vraag.
Last van acné bij een droge huid, wat is dan het meest ultieme middeltje?
Dream creamquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:45 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een goede vraag.
Last van acné bij een droge huid, wat is dan het meest ultieme middeltje?
Jaaaaa. Ik sta er twee keer inquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:08 schreef automatic_ het volgende:
Dipkip, heb je jezelf al gevonden in het Engelse Lush krantje?
Oeee tof!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik sta er twee keer inbest wel groot
die van mij heb ik heel blij gemaakt met Karma zeep en Figs n Leavesquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:06 schreef EdNoolk het volgende:
Ziet er allemaal wel tof uit. Nu wil ik graag iets voor mijn moeder hebben, maar zoveel keus... Ze houdt helemaal niet van overdreven geurtjes zoals cocos, aardbeien etc. Meer van wat zachtere geuren, dus wat met lavendel of wat anders fris. Jullie snappen me vast wel na al 172 volle topics, haha! Hoor het graag wat jullie denken waar ik ma blij mee maak!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:36 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
die van mij heb ik heel blij gemaakt met Karma zeep en Figs n Leaves
Ik vind Karma komba errug fijnquote:
maar wel fris. Beschrijving klonk zoals mijn moeder dus ik dacht dan post ik waar zij van houdt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Karma is anders ook best wel zwaar.
Miranda is die van mij weg van!
ik vind hem juist heel duf ruiken ipv heftigquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:29 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
maar wel fris. Beschrijving klonk zoals mijn moeder dus ik dacht dan post ik waar zij van houdt.
Ik vind Miranda dan weer erg heftig(en mijn moeder vond het ook vies
)
dat magquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:01 schreef sararaats het volgende:
mag ik Dream Cream gebruiken op een verbrande huid? ik ben vorige zondag verbrand (te lang in de zon gezeten)
inderdaad, Dream Cream is zo zachtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat magzal het waarschijnlijk wel wat kalmeren ja
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:59 schreef intelligentieloos het volgende:
Hoi! Ik las laatst een review over de Brimstone Body Scrub van Lush (klik) en daar werd er positief over gesproken. Ook stond er dat het bij uitstek geschikt hardnekkige bultjes op hun bovenarmen (Keratosis Pilaris)! Heeft iemand van jullie ervaring met deze scrub en vinden jullie 'm ook aan te raden?! Ik heb wel een gevoelige huid, maar Kruidvat huismerk scrub heeft mn huid ook nog niet gesloopt
ik kan tegen ALLES van welk merk dan ook maar de brimstonequote:Op zondag 11 juli 2010 10:59 schreef intelligentieloos het volgende:
Hoi! Ik las laatst een review over de Brimstone Body Scrub van Lush (klik) en daar werd er positief over gesproken. Ook stond er dat het bij uitstek geschikt hardnekkige bultjes op hun bovenarmen (Keratosis Pilaris)! Heeft iemand van jullie ervaring met deze scrub en vinden jullie 'm ook aan te raden?! Ik heb wel een gevoelige huid, maar Kruidvat huismerk scrub heeft mn huid ook nog niet gesloopt
Nooit geweten dat die bultjes een naam hadden! Weer wat geleerdquote:Op zondag 11 juli 2010 10:59 schreef intelligentieloos het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ik vind het een fijn product! Ik weet niet of het daarvoor werkt, want ik heb er geen last van. Maar het is een goede scrub. Vind het alleen jammer dat je het zo weinig kan gebruiken.
Oei, tegenstrijdig dusquote:Op zondag 11 juli 2010 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan tegen ALLES van welk merk dan ook maar de brimstonemn huid begon te branden en daarna zat ik onder de rode vlekken dus ik vind het geen aanrader en nog een ding, de geur is niet te harden
Ja, ik wist het ook niet, totdat ik het een keer las laatst... Maar het schijnt genetisch te zijn en het kan daarom ook niet weggaan (tenzij je je genen gaat slopen natuurlijk)quote:Op zondag 11 juli 2010 15:43 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die bultjes een naam hadden! Weer wat geleerdIig, ik heb ze ook, en ik las dat Aqua Mirabilis zou kunnen helpen... Of het voor mij werkt, geen idee, vandaag voor de eerste keer gebruikt
Maar je zou het kunnen proberen
!
quote:Op zondag 11 juli 2010 09:53 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik ben niet zo heel erg bekend met de verschillende producten van Lush.
Daarom heb ik nu zo'n Summer lovin' kit gekochtBen benieuwd of het bevalt!
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:49 schreef mmascha het volgende:
[..]
Is deze ook in de winkel te koop of alleen via internet?
Ik vind de Handy Gurugu fijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgende week naar Newcastle! Sowieso een stuk of 3 potjes celestial meenemen, wat eau de roma en lemony fluffer![]()
![]()
Ik heb ook last van hele droge handen, welke handcreme kan ik dan het beste nemen?
Ah nog een vakantie-Lusher.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:01 schreef Muckie het volgende:
Oeh, we vertrekken zo voor een paar dagen naar Antwerpen, en ik ontdek net dat er een Lush vlakbij het hotel zit
w00t w00t
Coolquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ah nog een vakantie-Lusher.
Weet je dat Pheno Lushwinkels letterlijk kan ruilen? Dan stonden we in Japan bij een winkelcentrum dat duizend winkels had, en waarvan we niet wisten of er een Lush zat, en dan stak ie zijn neus in de lucht en liep er feilloos naartoe. Tot twee keer toe gebeurd!
Mmm, ik vind hem zo handig om zelf bij de hand te hebben.quote:
Hehehe, een troost, veel shampoo zal ie niet verbruikenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mmm, ik vind hem zo handig om zelf bij de hand te hebben.
Hij maakt ook Lush-zeep op trouwens. Zelfs mijn Mirandazeep kon ie niet weerstaan.
De Lush in Antwerpen is leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:01 schreef Muckie het volgende:
Oeh, we vertrekken zo voor een paar dagen naar Antwerpen, en ik ontdek net dat er een Lush vlakbij het hotel zit
w00t w00t
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hele leuke mensen in die winkel ook!
En toch vind ik het knap, voor een man die daarvoor maar 1 keer lushzeep geroken heeft, in een winkelcentrum dat volhangt met uitgesproken (zoete) geuren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
iedereen ruikt een lushwinkel toch van ver? heb ik ook hoor, ook als ik ergens niet bekend ben./nuiet weet of er een lush is
Die heb ik sowieso niet van Lush. Ik sport veel, en douche ook in de sportschool. Dan is een fles shampoo handiger. En om nu alleen thuis mijn haar te wassen met Lush, en dan drie keer per week met iets anders: volgens mij is dan het hele effect weer weg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Muckie het volgende:
[..]
Hehehe, een troost, veel shampoo zal ie niet verbruiken
Hij staat in de nieuwe Lush Times als retro, dus ik neem aan dat 'ie dat ook daadwerkelijk gaat worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Weten jullie toevallig of Tramp nu uiteindelijk een retro wordt of toch niet. Ik lees allerlei tegenstrijdige berichten hierover.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:46 schreef Sulley02 het volgende:
Pas in Den Bosch geweest, niets gekocht, vond het Summer Lovin pakketje een beetje te duur. Wel gratis een grote proef Noubar gekregen, die ruikt lekker![]()
Grappig, mensen vragen in de winkel juist vaak of we ook kleinere potten Big hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook maar weer eens besteld, omdat mijn wederhelft door zijn voorraad The Wuss () heen was. Wanneer maken ze The Wuss nou eens in een douchegel voor mannen?
Zelf heb ik weer een pot Big besteld, omdat ik niet meer zonder kan. Had gehoopt dat ik ook grotere potten kon bestellen, maar de grootste was die van 330 gram (eigenlijk was er geen keuze, alleen die) en die heb ik toch vrij snel opBen er aan verslingerd!
Kleinere potten?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig, mensen vragen in de winkel juist vaak of we ook kleinere potten Big hebbenIk vind de grootte juist goed, omdat je er best wel wat van gebruikt en anders is het best snel op
Ja serieusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Kleinere potten?
Oh ik gebruik er idd ook best wel wat van per keer (lang haar) en ik vind het dus idd weer te snel op. Maar dan gewoon maar twee potjes kopen. Ik had gehoopt dat er ook grotere potten waren.
Kan jij er niet eens een memo uit doen naar headquarters dat ze The Wuss als douchegel moeten maken voor mannen? Ik vind er echt te weinig mannendingen tussen zitten bij Lush
En dames zouden dat vast ook kopen voor hun vriendje!
Het klinkt wat vreemd, de omschrijving:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja serieusMaar dat zijn alleen mensen die het product nog niet kennen, de liefhebbers vragen juist om grotere potten
Ik ken The Wuss zelf nietWaar ruikt het naar? Maar ik zal het een keer aankaarten
Haha klinkt wel cool! Ik krijg binnenkort mijn eerste retro bestelling binnen, ben benieuwd, allemaal (voor mij) nieuwe geurenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt wat vreemd, de omschrijving:
It's got ground coffee and the scent of martini and olives with a dash of tobacco - the plant smells great until you set fire to it. We stopped short of adding in the fragrance of freshly ironed jeans and cowboy boots. If you liked the Caffe Latte Ballistic, you'll give up chocolate to get hold of a couple of these.
... maar echt, zálig mannelijk geurtje! Mijn meneer koopt ze met 20 tegelijk, die retro bad The Wuss
Grass is een blijvertjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh shit ja, ik moet ook weer es bestellen, die Grass, is dat een blijvertje of tijdelijk?
Ah das mooi!quote:
Jaaa, ik ga meedoen met een bestelling op t lushforum. Die kleine flesjes zijn de ideale manier om ze te proberenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:54 schreef automatic_ het volgende:
Gaan jullie dat parfum-setje bestellen?
Haha, ik doe daar ook aan mee (als het goed is)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:57 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Jaaa, ik ga meedoen met een bestelling op t lushforum. Die kleine flesjes zijn de ideale manier om ze te proberen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik doe daar ook aan mee (als het goed is)
Ik heb een potje thuis staan en ik ben er zó blij mee!! Kan op nat en droog haar, verzorgt mijn haar (geen gepluis meer!) en ruikt heerlijk! Heb regelmatig snuffelende mensen aan mn haar gehadquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:47 schreef Lush-lady het volgende:
ik heb ook al een hele lijst klaar om te bestellen, ik heb ook een paar vriendinnen die lush willen proberen door mijn enthousiasme, heeft een van jullie wel een r&b gebruikt?? en hoe bevalt dat?
Nee, 16quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Handig he, die GO's. Had net zelf al een bestelling binnen dus was een beetje zonde om in mn eentje een paar parfumbuisjes over te laten komen
Ben jij nr 12 dan?
Haha, maakt niet uitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Oh ja, je avatar! Had je over t hoofd gezien haha. Aangenaam
Nee, het is er eentje van twee maanden geleden ofzo, dat zou wel moeten kunnen op zich toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:56 schreef LeNeHe het volgende:
Balen, is het al een oude?
Heb het ook gehad, maar die lag er ook al heel lang. Was een halve paarse van de kerstcollectie 2009 ofzo (hoe heette die nou.... witches nogwattes).
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
Een van mijn bubblebars is aan het schimmelen
En hij ligt gewoon in een droge omgeving. De rest van de voorraad heeft nergens last van, in het verleden ook nog nooit gehad. Hoe kan dat nou?
Hoi!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:59 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
hey greys!
Dat is raar, nog nooit gehoord dat dat gebeurd met bbsen.. en zeker als ie maar 2 maanden is. Raarrr.
Ik zou ff mailtje doen, krijg je wel wat nieuws hoor. Mn zus heeft ook es een imperialis met schimmel teruggestuurd en gulle "complementary items" teruggekregen.
Met aardige meisjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:27 schreef Leigh het volgende:
Haarlem heeft een Lush-winkel! Dat wist ik niet. Nu ga ik toch eens even gluren op mijn vrije ochtend
Vinden ze helemaal niet erg hoor. Als je gewoon een vriendelijk mailtje doet met een vraag van; weten jullie hoe dit komt? ofzo, dan vragen zij het terug te sturen en krijg je als vergoeding voor je verzk een leuk pakketje incl zo'n bbs. Dit is mijn ervaring iig. En als je t in de winkel hebt gekocht is t helemaal makkelijk, gewoon even langsgaan. Succesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi!
Ik vind dat weer zo lullig voor ze, zo'n watje ben ik dan wel weer
Want het moet dan uit de UK komen, kost ze best veel aan verzenden ook weer dan voor 1 dingetje. Maar ik maak er wel een foto van en mail het ze dan. Kijken wat ze zeggen.
Het is vrij makkelijk te vinden hoor, een grote zijstraat van de Grote Markt, daar waar de McDonald op de hoek zit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:36 schreef Leigh het volgende:
Nu moet ik alleen nog uitvinden waar die straat precies ligt
ik heb het besteld en ben er niet blij meequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:54 schreef automatic_ het volgende:
Gaan jullie dat parfum-setje bestellen?
Die is lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Lipscrub (ik vreet t potje bijna leegbubblegum)
Ik heb wel droog en pluizig haar. Alles al geprobeerd, en alleen de tester van Rehab deed wonderen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef Intothewild het volgende:
[..]
Is mijn vaste shampoo. Niet dat ik beschadigd haar heb, gebruik het vanwege de ingredienten.
Rehab is inderdaad master. Er zitten zoveel goede ingredienten in. Hoelang je het ook gebruikt, je haar vindt het fijn en het zal na langere gebruik geen schade brengen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb wel droog en pluizig haar. Alles al geprobeerd, en alleen de tester van Rehab deed wonderen.
rehab is inderdaad helemaal super en je haar ruikt heerlijk, je oet het eens combineren met R&B dan doet het helemaal wonderen!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb wel droog en pluizig haar. Alles al geprobeerd, en alleen de tester van Rehab deed wonderen.
Ik heb een foto gemaakt van de beschimmelde Arua Suavis en gemaild naar customerservice (meteen er bij gevraagd of ze alsjeblieeeeeeeeeft The Wuss als showergel willen gaan makenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:01 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Vinden ze helemaal niet erg hoor. Als je gewoon een vriendelijk mailtje doet met een vraag van; weten jullie hoe dit komt? ofzo, dan vragen zij het terug te sturen en krijg je als vergoeding voor je verzk een leuk pakketje incl zo'n bbs. Dit is mijn ervaring iig. En als je t in de winkel hebt gekocht is t helemaal makkelijk, gewoon even langsgaan. Succes
Woehoeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een foto gemaakt van de beschimmelde Arua Suavis en gemaild naar customerservice (meteen er bij gevraagd of ze alsjeblieeeeeeeeeft The Wuss als showergel willen gaan maken) en ik kreeg echt een superlieve mail terug van Kat! Dat ik hem niet op hoef te sturen omdat de foto duidelijk genoeg was, duizend maal sorry en dat ze me een nieuwe gaan sturen
En dat The Wuss ook haar favo geur is en ze zal gaan zeuren of ze er showergel van gaan maken
Kat is inderdaad lief.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een foto gemaakt van de beschimmelde Arua Suavis en gemaild naar customerservice (meteen er bij gevraagd of ze alsjeblieeeeeeeeeft The Wuss als showergel willen gaan maken) en ik kreeg echt een superlieve mail terug van Kat! Dat ik hem niet op hoef te sturen omdat de foto duidelijk genoeg was, duizend maal sorry en dat ze me een nieuwe gaan sturen
En dat The Wuss ook haar favo geur is en ze zal gaan zeuren of ze er showergel van gaan maken
ik heb de samples vorige keer meebesteld alleen ze ruiken bijna allemaal naar een sterke wierook lucht. Het is niet mijn favoriet, helaas....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
Alle nieuwe parfums van Gorillaz staan online, ook oude bekenden van Bnever!
Hier zelfs heel veel sampleflesjes:
http://www.lush.co.uk/gor(...)mples&fragrance=true
Er staan nu ook naast de sampleset ook van de andere parfums sample's onlinequote:Op zondag 15 augustus 2010 12:38 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
ik heb de samples vorige keer meebesteld alleen ze ruiken bijna allemaal naar een sterke wierook lucht. Het is niet mijn favoriet, helaas....
Wat is eigenlijk de gangbare houdbaarheidstijd van Lush?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kat is inderdaad lief.Alle Lush meisjes en jongens zijn dat trouwens.
![]()
Fijn dat je vervanging krijgt, wie weet doen ze er nog een flesje TOB voor je bij.![]()
Ik heb sinds de nieuwjaars acties geen Lush meer gekocht. En heb nu nog zoveel bad- en douche stash dat ik het komende half jaar ook niks hoef te kopen. Dit weekend ga ik waarschijnlijk wel bij een vriendin de parfum samples snuffelen. Die ik niet ga kopen, ik heb nog 8 flesjes staan van de diverse frangrance rondes.
Ja 9to5 is definitief een blijvertje, werkt fantastisch. Ik was ook geen van van ultrablad, vond het te sterk naar honing ruiken, maakte niet goed schoon en was erg vettig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben echt fan van 9to5, van Ultrabland kreeg ik toch op de een of andere manier puistjes.
soms bewaar ik bruisballen en dergelijke wel meer dan een jaar, ze liggen in een mandje in mijn badkamer. Ziet er zo gezellig uit en ruikt heerlijk. Elke week pak ik er één uit om lekker in bad te gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de gangbare houdbaarheidstijd van Lush?
Als je het netjes droog bewaart?
Ah, ze reiken jou ook de vredebrengende olijftak aan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
Aw wat lief! Ik had dus een Aura Suavis Bubble Bar die een beetje schimmelig werd en er een foto van gestuurd. Krijg nu een pakketje met:
- The Olive Branch shower gel
- Rock star zeep
- Space Girl bruisbal
- Aura Suavis bubblebar
wat negatief, er zijn maar weinig lush producten die ik niet zit zitten, heb je weeleens een bathballistic geprobeerd?? ik ben er werkelijk aan verslaafd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:Ik ging gisteren eindelijk weer es in bad met Lush.
Ik dacht doe zo een kersenmeltding.
Waar je drie keer mee in bad zou kunnen.
Dingen smolten niet eens fatsoenlijk, wat een rip off zeg.
Jammer!
Ik heb ook al superlang niks gekocht, sinds die party waar we Snowcake douchegel hadden niet meer geloof ik!! Op mijn verlanglijstje staat o.a. 9 to 5 en die rood getinte lipbalm die nieuw is. Mn stash begint al aardig te slinken, ben aan mn laatste potje lotion toequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Same hier, ik heb ook sinds de kerst sale niks meer gekocht, alleen een potje cocosdeo in de winkel.
Maar ik heb nu wel een klein wishlistje al.
R&B en Grass wil ik zeker ieg!
Ik ken dat kersending niet (you've been mangoed welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Joh, You've Been Mangoed is een van mn favo badprodukten, en verder heb ik echt een keur aan Lushbadmeuk hoor, mag het ook es tegenvallen en dat ik dat dan eerlijk zeg?
Ik had het bad gisteren leeg laten lopen en was gaan slapen, vanmorgen lag er nog een halve melt op de bodem, dat kan nooit de bedoeling zijn toch?
Ik heb er minstens een uur ingezeten
Ik koop m ieg niet meer
Ja dat vind ik ook, ik vind hem net te klein dus koop hem eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
Overigens vind ik die YBMangoed echt heel lekker, maar hij had van mij wel wat groter gemogen.
Ken hem niet, maar klinkt inderdaad lekker! Ik heb die huge ballistics nooit durven bestellen, want hoe gebruik je dat ding? In stukken slaan en dan steeds een paar brokken in je bad?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, ik vind hem net te klein dus koop hem eigenlijk nooit.
Die enoooorme ballistic die ze ooit hadden met kerst, met stukken you've been mangoed erin.... Hoe heet ie nou, twee kersten geleden.... Die was echt goddelijk, die hadden ze van mij wel in het assortiment mogen houden maar dan in gewoon-groot formaat niet formaatje meloen.
Ik weet niet of jij toen al Lushte maar je had toen grabbags in de nederlandse winkels, ter waarde van 20 euro en die kocht je dan voor een tientje. Ik kocht er eentje, zat daar dus alleen die ene enorme bruisbal in, want die kostte in de nederlandse winkels dus 20 euroquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
Ken hem niet, maar klinkt inderdaad lekker! Ik heb die huge ballistics nooit durven bestellen, want hoe gebruik je dat ding? In stukken slaan en dan steeds een paar brokken in je bad?
Jamaar jij hebt een olympische badkuip.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, ik vind hem net te klein dus koop hem eigenlijk nooit.
Humangoquote:Die enoooorme ballistic die ze ooit hadden met kerst, met stukken you've been mangoed erin.... Hoe heet ie nou, twee kersten geleden.... Die was echt goddelijk, die hadden ze van mij wel in het assortiment mogen houden maar dan in gewoon-groot formaat niet formaatje meloen.
Grabbaggrijpen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij toen al Lushte maar je had toen grabbags in de nederlandse winkels, ter waarde van 20 euro en die kocht je dan voor een tientje. Ik kocht er eentje, zat daar dus alleen die ene enorme bruisbal in, want die kostte in de nederlandse winkels dus 20 euro![]()
Is waar. Maar ik kan wel met een halve swtwc in bad maar van ybm heb ik een hele nodig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:45 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar jij hebt een olympische badkuip.![]()
Het is net wat je zoekt natuurlijk. Ik hoef niet meer dan een lekkere geur en niet teveel zooi in mijn badkuip. Als ik uit het water oprijsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
Oh ja toen las ik al mee hier idd Dipkip! Ik weet dat badkamerverhaal nog van je namelijk
Alleen niet meer dat je dat hele huge ding er in gemikt hebt
Cat, vind je hem echt niet te klein?
Ik heb het idee dat hij niet meer dan een lekkere () geur achterlaat en een minuscuul laagje op je badwater, maar dat ie verder dus niet zoveel doet omdat ie zo klein is.
Jaaaaaa. En dan zo een half uur lang frutten met dat zakje en er nog meer troep uitknijpen en dan helemaal zacht het bad uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:31 schreef Cat22 het volgende:
En andere favo melt van mij is Ceridwens Cauldron.Die gooi ik er heel decadent in één keer in. Geen zin om zakje open te priegelen, melt door te snijden en zakje te recyclen.
En met dat zakje zo langs je benen gaan en dat cremige laagje eraf zien druppelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jaaaaaa. En dan zo een half uur lang frutten met dat zakje en er nog meer troep uitknijpen en dan helemaal zacht het bad uit
fresh farmacy lijkt me ook wel een goeie voor vette huid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:28 schreef Crientj het volgende:
Ik denk dat ik de Lush lief vind. ;D
Laatst in Den haag binnen gelopen, en gevraagd of er iets was voor mijn huid (Vettig, puistjes etc.)
In ieder geval, uiteindelijk de winkel verlaten met proefjes van Dark Angels, Coalface en Enzymion.
Ben benieuwd of het iets voor mijn huid gaat doen. ;o
Klopt inderdaad, die is er uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:27 schreef _aurum_ het volgende:
klopt het dat I should coco niet meer verkocht wordt? (als ik op de nl/uk websites kijk)
die vind ik juist zo lekker![]()
quote:
Hier ook een eczeemhuid. Het is nu gelukkig rustig, hopen dat dat zo blijft. Maar ik vind Dream Cream erg fijn tegen mijn droge huid. Heb ook regelmatig last van roos. Ik gebruik bijna elke dag Big, die dikke zoutkorrels zijn wel fijn voor mijn hoofdhuid (en het ruikt zaaaalig). Als het echt erg wordt op mijn hoofd gebruik ik een keer soak n float en dan kan ik er weer een tijdje tegenaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben overgegaan naar Lush producten voor mijn huidwant hiervoor gebruikte ik echt zoveel dure merken die helemaal niet helpen bij mij, heb een lichte vorm van exceem, dus mijn huid kan in de winter (of in de zomer, als het te warm word) heel erg uitdrogen .. Heb nu als reiniger Aqua Marina en Skin Drink als moisturiser, helpt tot nu toe prima! Wil hierna ook beginnen met mijn haar denk ik, aangezien dat heel droog is en mijn shampoos en andere troep daar nu niet echt bij helpen ofzo.. Weet iemand welke ik het beste kan nemen? En heeft iemand ervaring met de henna? Ik wil het voor de winter weer donkerder hebben, maar het liefst niet weér verven
Sorry, jij bent eng. Dat je dat weetquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste is zeker weten Honey I Washed the Kids, de tweede is Noubar. De derde is waarschijnlijk Karma en de laatste denk ik Rock Star. Is ie echt helemaal roze? Als hij wit is met roze stukken dan is het I Should Coco
zo moeilijk zijn de zeepjes niet uit elkaar te houden hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:16 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Sorry, jij bent eng. Dat je dat weet
Ja klopt en op 17 september gaat ie open!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Ik liep vandaag door de stad in Rotterdam en zag tot mijn verbazing een binnenkort te openen Lush filiaal in de Hoogstraat! Nu hoef ik niet meer helemaal naar Den Haag of Amsterdam om via internet bestellen maar gewoon zo dichtbij!Hoewel, of dat goed is voor mijn portomonnee...
Godver. En ik was net hélemaal af van m'n Lushgebeurenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Ik liep vandaag door de stad in Rotterdam en zag tot mijn verbazing een binnenkort te openen Lush filiaal in de Hoogstraat! Nu hoef ik niet meer helemaal naar Den Haag of Amsterdam om via internet bestellen maar gewoon zo dichtbij!Hoewel, of dat goed is voor mijn portomonnee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |