daar zitten geen donkere stukjes in, in rockstar welquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Pumpkin. het volgende:
Kan ook the godmother zijn, die roze
rockstar is heerlijk zoet en lichtroze, the godmother is nog zoeter maar meer paarsquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
helemaal mee eens, ik denk dat het rock star is, ruikt hij zoet???
aaah da wis ik nog niequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
daar zitten geen donkere stukjes in, in rockstar wel
Is je lijstje al klaar?quote:
ik weet dat rockstar erg zoet is, niet mijn zeep , het was meer een vraag aan de dame die het vroeg (weet haar naam niet meer)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
rockstar is heerlijk zoet en lichtroze, the godmother is nog zoeter maar meer paars
het gaat alleen nog om de roze, kun je niet door de verpakking heen snuffelen??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:28 schreef _Arual_ het volgende:
Ik maak er binnenkort wel een foto van, want zelfs na google weet ik het nog niet zeker. Zeepje zit nog in de verpakking en ik kocht het twee weken terug, dus heel exact weet ik het ook niet meer.
Ik heb een flesje grass gekocht, drie keer raden hoe deze ruikt....quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Gister een 250ml OB gekocht, had ik echt nodig! Ik vond de SP te flauw ruiken overigens.
Ook een 100 gram Jungle gescoord, ook echt nodig! En ik heb om een proefje Grass gevraagd, die ga ik morgen testen
klinkt als mijn man, hij vind het ook wel te pruimen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou ik heb hem vanmorgen gebruikt en ik vond hem best lekker eigenlijk!
Mijn man vindt hem "het best te pruimen" zei hij
Voor vaderdag?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
binnenkort freeze bestellen voor mn vader, vroeg ie om haha
Ik heb het uitgeprobeerd en het mengt prima. Ik had wat van de Coco-Lotion in een kleiner potje geschept (potje van een vers maker) en gesmolten SFF er doorheen geroerd. De lotion is nu lichtroze van kleur en ruikt in het potje wat muffig maar op mijn huid ruik ik heel licht de geur van SFF.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:50 schreef saskiia het volgende:
ik denk niet echt dat het zal gaan werken eigenlijk...denk niet dat die 2 dingen goed met elkaar mengen! Maar wel leuk experimentIk zou zeggen: probeer het uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |