abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85304564
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
Alle nieuwe parfums van Gorillaz staan online, ook oude bekenden van Bnever!
Hier zelfs heel veel sampleflesjes:
http://www.lush.co.uk/gor(...)mples&fragrance=true
ik heb de samples vorige keer meebesteld alleen ze ruiken bijna allemaal naar een sterke wierook lucht. Het is niet mijn favoriet, helaas....
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_85338226
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:38 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

ik heb de samples vorige keer meebesteld alleen ze ruiken bijna allemaal naar een sterke wierook lucht. Het is niet mijn favoriet, helaas....
Er staan nu ook naast de sampleset ook van de andere parfums sample's online ;).

Ik ben echt fan van 9to5, van Ultrabland kreeg ik toch op de een of andere manier puistjes.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 augustus 2010 @ 09:25:13 #253
163650 Greys
pi_85338568
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kat is inderdaad lief. :Y Alle Lush meisjes en jongens zijn dat trouwens. O+
Fijn dat je vervanging krijgt, wie weet doen ze er nog een flesje TOB voor je bij. ;)

Ik heb sinds de nieuwjaars acties geen Lush meer gekocht. En heb nu nog zoveel bad- en douche stash dat ik het komende half jaar ook niks hoef te kopen. Dit weekend ga ik waarschijnlijk wel bij een vriendin de parfum samples snuffelen. Die ik niet ga kopen, ik heb nog 8 flesjes staan van de diverse frangrance rondes. :@
Wat is eigenlijk de gangbare houdbaarheidstijd van Lush? :)
Als je het netjes droog bewaart?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85350465
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:05 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik ben echt fan van 9to5, van Ultrabland kreeg ik toch op de een of andere manier puistjes.
Ja 9to5 is definitief een blijvertje, werkt fantastisch. Ik was ook geen van van ultrablad, vond het te sterk naar honing ruiken, maakte niet goed schoon en was erg vettig.

9to5 is alles wat je in een cleaner zoekt!!!! *O*
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:12:08 #255
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85350533
Ik hoop dat ik nu echt snel mijn pakketje van een GO thuis krijg... Ik wacht al bijna een maand, omdat een (na)levering kwijt is geraakt ;(
Mijn voorraadje begint op te raken :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_85350548
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de gangbare houdbaarheidstijd van Lush? :)
Als je het netjes droog bewaart?
soms bewaar ik bruisballen en dergelijke wel meer dan een jaar, ze liggen in een mandje in mijn badkamer. Ziet er zo gezellig uit en ruikt heerlijk. Elke week pak ik er één uit om lekker in bad te gaan.
pi_85398846
vandaag een nieuwe blok Soft Touch gehaald in Antwerpen.

ik kreeg 2 proefjes mee:

Rock Star
Geophyzz (of zo iets)

Rock Star is voor de mama hihi
Werewolf
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:14:46 #258
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85446520
Jeuj, mijn pakketje komt er aan *G*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 augustus 2010 @ 15:36:39 #259
163650 Greys
pi_85476178
Aw wat lief! Ik had dus een Aura Suavis Bubble Bar die een beetje schimmelig werd en er een foto van gestuurd. Krijg nu een pakketje met:

- The Olive Branch shower gel
- Rock star zeep
- Space Girl bruisbal
- Aura Suavis bubblebar

O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:03:21 #260
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_85506817
-O- Ik ging gisteren eindelijk weer es in bad met Lush.
Ik dacht doe zo een kersenmeltding.
Waar je drie keer mee in bad zou kunnen.
Dingen smolten niet eens fatsoenlijk, wat een rip off zeg.
Jammer!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_85508836
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
Aw wat lief! Ik had dus een Aura Suavis Bubble Bar die een beetje schimmelig werd en er een foto van gestuurd. Krijg nu een pakketje met:

- The Olive Branch shower gel
- Rock star zeep
- Space Girl bruisbal
- Aura Suavis bubblebar

O+
Ah, ze reiken jou ook de vredebrengende olijftak aan. ;)
Lief hoor, zo´n pakketje. :Y

Balen dat de melt tegenviel oh-oh. Ik denk dat mijn volgende bestelling net na kerst zal zijn. Dan is mijn Gorgeous en mijn shampoo op en hopelijk is de berg badspul dan ook weer wat minder. Zal wel, in de winter badder ik vaker dan in de zomer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:29:32 #262
176471 oh-oh
pi_85509899
Same hier, ik heb ook sinds de kerst sale niks meer gekocht, alleen een potje cocosdeo in de winkel.
Maar ik heb nu wel een klein wishlistje al.
R&B en Grass wil ik zeker ieg!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_85515203
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
-O- Ik ging gisteren eindelijk weer es in bad met Lush.
Ik dacht doe zo een kersenmeltding.
Waar je drie keer mee in bad zou kunnen.
Dingen smolten niet eens fatsoenlijk, wat een rip off zeg.
Jammer!
wat negatief, er zijn maar weinig lush producten die ik niet zit zitten, heb je weeleens een bathballistic geprobeerd?? ik ben er werkelijk aan verslaafd.

Wie weet een andere bestelling en anders pech...
pi_85515601
Ik denk dat oh-oh dat wel eens geprobeerd heeft ja... Als het niet smelt is het gewoon niet goed, zou ik persoonlijk over emailen oh-oh. Dan was er gewoon wat mee, zijn ze inmiddels ook niet veranderd?

quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Same hier, ik heb ook sinds de kerst sale niks meer gekocht, alleen een potje cocosdeo in de winkel.
Maar ik heb nu wel een klein wishlistje al.
R&B en Grass wil ik zeker ieg!
Ik heb ook al superlang niks gekocht, sinds die party waar we Snowcake douchegel hadden niet meer geloof ik!! Op mijn verlanglijstje staat o.a. 9 to 5 en die rood getinte lipbalm die nieuw is. Mn stash begint al aardig te slinken, ben aan mn laatste potje lotion toe :o alleen die stapels ballistics en bbsen, daar komt geen einde aan, vooral in de zomer als ik niet zo vaak in bad zit...
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:17:08 #265
176471 oh-oh
pi_85516284
Joh, You've Been Mangoed is een van mn favo badprodukten, en verder heb ik echt een keur aan Lushbadmeuk hoor, mag het ook es tegenvallen en dat ik dat dan eerlijk zeg?
Ik had het bad gisteren leeg laten lopen en was gaan slapen, vanmorgen lag er nog een halve melt op de bodem, dat kan nooit de bedoeling zijn toch?
Ik heb er minstens een uur ingezeten :D
Ik koop m ieg niet meer :P
( Groucho Marx )
pi_85516442
Volgens mij is er gewoon wat met die nieuwe melts. Ik dacht ook, dat ze alweer uit de winkel waren. Ze waren toch ook steeds uitgesteld omdat ze ofwel niet smolten of veel te breekbaar waren? Dat is iig waarom die andere beloofde melts nooit in de winkel zijn gekomen. Dus je probleem lijkt me echt wel iets wat kan, en waar lush van moet weten.

Die serum bars he, daar heb ik een topic over geopend op het IF omdat mijne (zo'n groene) binnen een week zwarte vlekken ontwikkelde. Nu is het een topic van 30 pagina's met wel honderd mensen er in wiens serum bar ook is gaan schimmelen. Ze werken eraan (ondertussen worden ze gewoon verkocht trouwens en moet je dus om een nieuwe vragen als jouwe gaat schimmelen) maar het zou me dus niks verbazen als die ook de winkels weer uit gaan als ze de formule niet gefikst krijgen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:22:00 #267
163650 Greys
pi_85516496
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Joh, You've Been Mangoed is een van mn favo badprodukten, en verder heb ik echt een keur aan Lushbadmeuk hoor, mag het ook es tegenvallen en dat ik dat dan eerlijk zeg?
Ik had het bad gisteren leeg laten lopen en was gaan slapen, vanmorgen lag er nog een halve melt op de bodem, dat kan nooit de bedoeling zijn toch?
Ik heb er minstens een uur ingezeten :D
Ik koop m ieg niet meer :P
Ik ken dat kersending niet (you've been mangoed wel :9 ) maar hoe zit het met het "Waar je drie keer mee in bad zou kunnen" gedeelte dat je schreef? Misschien bedoelden ze dat je dan dat stuk weer van de bodem moet vissen en de volgende keer weer moet gebruiken? _O-

Flauw, sorry :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:23:02 #268
176471 oh-oh
pi_85516535
Oh nou dat allemaal voor een suffe melt die ik ik weet niet meer wanneer es gekocht heb, beetje teveel moeite hoor, boeit me verder niet zo veel, ik hoef ze gewoon niet meer :D
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:25:05 #269
163650 Greys
pi_85516618
Hij rook zeker wel lekker? Kersen O+
Overigens vind ik die YBMangoed echt heel lekker, maar hij had van mij wel wat groter gemogen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85516983
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
Overigens vind ik die YBMangoed echt heel lekker, maar hij had van mij wel wat groter gemogen.
Ja dat vind ik ook, ik vind hem net te klein dus koop hem eigenlijk nooit.

Die enoooorme ballistic die ze ooit hadden met kerst, met stukken you've been mangoed erin.... Hoe heet ie nou, twee kersten geleden.... Die was echt goddelijk, die hadden ze van mij wel in het assortiment mogen houden maar dan in gewoon-groot formaat niet formaatje meloen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:37:37 #271
163650 Greys
pi_85517194
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Die enoooorme ballistic die ze ooit hadden met kerst, met stukken you've been mangoed erin.... Hoe heet ie nou, twee kersten geleden.... Die was echt goddelijk, die hadden ze van mij wel in het assortiment mogen houden maar dan in gewoon-groot formaat niet formaatje meloen.
Ken hem niet, maar klinkt inderdaad lekker! Ik heb die huge ballistics nooit durven bestellen, want hoe gebruik je dat ding? In stukken slaan en dan steeds een paar brokken in je bad?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85517416
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
Ken hem niet, maar klinkt inderdaad lekker! Ik heb die huge ballistics nooit durven bestellen, want hoe gebruik je dat ding? In stukken slaan en dan steeds een paar brokken in je bad?
Ik weet niet of jij toen al Lushte maar je had toen grabbags in de nederlandse winkels, ter waarde van 20 euro en die kocht je dan voor een tientje. Ik kocht er eentje, zat daar dus alleen die ene enorme bruisbal in, want die kostte in de nederlandse winkels dus 20 euro :o

Ik heb hem een tijdje bewaard omdat we toen bezig waren ons huis te verbouwen. De badkamer was echt een drama, het zou twee weken duren en het werd uiteindelijk iets van 4 maanden waarin ik dus alleen met koud water had kunnen wassen bij het fonteintje in de wc (want de keuken lag er ook uit). Toen de badkamer - met enoooorm bad - dus eindelijk klaar was heb ik met meneerdipkip een bad genomen en hebben we die hele bal zo in het bad gesodeflikkert :+ gaf een enorme plons en hij heeft iets van een half uur gebruist. We hadden er een lekker drankje enzo bij en hebben uuuuren in bad gezeten.
pi_85517556
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Jamaar jij hebt een olympische badkuip. _O-
quote:
Humango O+ O+ O+ O+ O+ O+

Greys, ik heb hem heel decadent in tweeën gebroken. Een helft heeft mijn slaapkamer nog een tijd laten geuren en ik heb er in totaal dus 2 goddelijke badjes uitgehaald. :Y O+

Die You've been mangoed vind ik trouwens niet te klein maar precies goed. Ik heb melts van andere merken geprobeerd maar de Lush melts smelten toch het allerfijnste en laten de minste zooi achter.
De 'oude' melts tenminste. Die nieuwe heb ik nog nooit gehad.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85517607
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:42 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij toen al Lushte maar je had toen grabbags in de nederlandse winkels, ter waarde van 20 euro en die kocht je dan voor een tientje. Ik kocht er eentje, zat daar dus alleen die ene enorme bruisbal in, want die kostte in de nederlandse winkels dus 20 euro :o

Grabbaggrijpen. O+ :9~ En maar zoeken welke het meeste fijne spul zou hebben. *O*
pi_85517648
Dipkip, Humango :P Daar was toen nog gedoe mee omdat de eerste batch zoveel etherische olieën bevatte dat mensen die hem heel in bad hadden gegooid er uitslag/branderige plekken van kregen, ook op delen van het lichaam waar je die absoluut niet wilt hebben :+.
pi_85518512
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:45 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar jij hebt een olympische badkuip. _O-
Is waar. Maar ik kan wel met een halve swtwc in bad maar van ybm heb ik een hele nodig.

Samen met een Sicilian is ie trouwens het meest Humango-oide O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:45:14 #277
163650 Greys
pi_85519479
Oh ja toen las ik al mee hier idd Dipkip! Ik weet dat badkamerverhaal nog van je namelijk :D
Alleen niet meer dat je dat hele huge ding er in gemikt hebt _O-

Cat, vind je hem echt niet te klein? :o
Ik heb het idee dat hij niet meer dan een lekkere ( O+ ) geur achterlaat en een minuscuul laagje op je badwater, maar dat ie verder dus niet zoveel doet omdat ie zo klein is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:55:55 #278
176471 oh-oh
pi_85519788
Ik vind de You've Been Mangoed ook psies goed , tis echt een van mn favo baddingen.
Maar ik heb dan ook geen huge badkuip maar een bescheiden maatje :D
En dat kersending, dat moet je eigenlijk in drieën breken.
Maar ik had al twee stukken genomen omdat 1 zo een stukje dus echt wel klein leek.
Ik heb er nog 1 over dus, voor als er liefhebbers zijn :')
( Groucho Marx )
pi_85520107
de eerstvolgende keer dat ik in Antwerpen kom koop ik toch Rockstar.

het proefje heb ik nu aan de mama gegeven, zij is nu ook Lush-fan hehehe

ik gebruik nog steeds de Dream Cream en die is TOPPIE !!!!
Werewolf
pi_85520625
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
Oh ja toen las ik al mee hier idd Dipkip! Ik weet dat badkamerverhaal nog van je namelijk :D
Alleen niet meer dat je dat hele huge ding er in gemikt hebt _O-

Cat, vind je hem echt niet te klein? :o
Ik heb het idee dat hij niet meer dan een lekkere ( O+ ) geur achterlaat en een minuscuul laagje op je badwater, maar dat ie verder dus niet zoveel doet omdat ie zo klein is.
Het is net wat je zoekt natuurlijk. Ik hoef niet meer dan een lekkere geur en niet teveel zooi in mijn badkuip. Als ik uit het water oprijs B-) blijft die olie fijn aan me hangen en als je dan een beetje deppend droogt doet hij genoeg. Nu ik erover nadenk, volgens mij gebruik ik altijd een halve! :D
En andere favo melt van mij is Ceridwens Cauldron. O+ Die gooi ik er heel decadent in één keer in. Geen zin om zakje open te priegelen, melt door te snijden en zakje te recyclen.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:40:06 #281
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_85520840
Ceridwens Cauldron ja *;
wat is dat ontzettend lekker. Water wordt er zacht van en is een van de weinige baddingen die echt goed te ruiken is. Ik kan ook niet stoppen aan dat ding te ruiken O+ Soort combi van citrus en witte chocola ofzo mmmmmm
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:40:42 #282
176471 oh-oh
pi_85520854
Ik gebruik ook altijd een halfje, en die andere, die witte, bedtimenogwatofzo, dies ook lekker, maar niet zo lekker als de you've been mangoed O+
( Groucho Marx )
pi_85521397
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:31 schreef Cat22 het volgende:
En andere favo melt van mij is Ceridwens Cauldron. O+ Die gooi ik er heel decadent in één keer in. Geen zin om zakje open te priegelen, melt door te snijden en zakje te recyclen.
Jaaaaaa. En dan zo een half uur lang frutten met dat zakje en er nog meer troep uitknijpen en dan helemaal zacht het bad uit O+
pi_85521533
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:04 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Jaaaaaa. En dan zo een half uur lang frutten met dat zakje en er nog meer troep uitknijpen en dan helemaal zacht het bad uit O+
En met dat zakje zo langs je benen gaan en dat cremige laagje eraf zien druppelen. O+ O+ O+
pi_85521807
Jaaa. Tis dat ik net mn bad geschrobt heb anders zou ik gaan kijken of ik er nog een had :+

Misschien moet ik mn ergste badvertroeperts meenemen op vakantie, daar maak ik het bad niet schoon :D
pi_85522013
klopt het dat I should coco niet meer verkocht wordt? (als ik op de nl/uk websites kijk)

die vind ik juist zo lekker :Y

Heb manlief zojuist zo gek gekregen om zich met king of skin in te smeren en hij vond het zowaar lekker (duh!)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85522036
Ik denk dat ik de Lush lief vind. ;D
Laatst in Den haag binnen gelopen, en gevraagd of er iets was voor mijn huid (Vettig, puistjes etc.)

In ieder geval, uiteindelijk de winkel verlaten met proefjes van Dark Angels, Coalface en Enzymion.
Ben benieuwd of het iets voor mijn huid gaat doen. ;o
pi_85522836
Dark Angels is O+ Ik heb een vettige T zone en in DA zit precies genoeg scrub om dat aan te pakken. ^O^

@ Dipkip: jaaaa! Meenemen op vakantie! *O* *O*
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:54:46 #289
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_85522907
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:28 schreef Crientj het volgende:
Ik denk dat ik de Lush lief vind. ;D
Laatst in Den haag binnen gelopen, en gevraagd of er iets was voor mijn huid (Vettig, puistjes etc.)

In ieder geval, uiteindelijk de winkel verlaten met proefjes van Dark Angels, Coalface en Enzymion.
Ben benieuwd of het iets voor mijn huid gaat doen. ;o
fresh farmacy lijkt me ook wel een goeie voor vette huid. :Y
Achteraf is mijn huid altijd een beetje stroef, maar dus ook vetvrij.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_85523684
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:27 schreef _aurum_ het volgende:
klopt het dat I should coco niet meer verkocht wordt? (als ik op de nl/uk websites kijk)

die vind ik juist zo lekker :Y
Klopt inderdaad, die is er uit.
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:03:45 #291
309648 Muckie
Telefoonkloon
pi_85582392
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, die is er uit.
:o

ben ik blij dat ik pas nog een sweetie stack mee heb genomen! Maar heel zuinig mee doen dan...
FOK!-kookboek
.
FOK!sport
Nederlanders op de baan: Hoe doen de Nederlanders het in de autosport?
pi_85583985
Ooooh vraagje hier!

Mijn vriendje heeft een flesje van 400ml Ambrosia echt twee maanden geleden gekocht, nadat hij die 25ml flesjes zo lekker vond. Maar je doet er best een tijd mee, met die 25 ml flesjes al een maand ofzo. En nu word deze helemaal dun en viezig. Je kan er niet meer mee scheren. Klopt dit, kan dit of wat? :( Vind het zo lullig..
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:53:03 #293
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85597539
Ik ben overgegaan naar Lush producten voor mijn huid *O* want hiervoor gebruikte ik echt zoveel dure merken die helemaal niet helpen bij mij, heb een lichte vorm van exceem, dus mijn huid kan in de winter (of in de zomer, als het te warm word) heel erg uitdrogen .. Heb nu als reiniger Aqua Marina en Skin Drink als moisturiser, helpt tot nu toe prima! Wil hierna ook beginnen met mijn haar denk ik, aangezien dat heel droog is en mijn shampoos en andere troep daar nu niet echt bij helpen ofzo.. Weet iemand welke ik het beste kan nemen? En heeft iemand ervaring met de henna? Ik wil het voor de winter weer donkerder hebben, maar het liefst niet weér verven
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:12:29 #294
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_85599453
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben overgegaan naar Lush producten voor mijn huid *O* want hiervoor gebruikte ik echt zoveel dure merken die helemaal niet helpen bij mij, heb een lichte vorm van exceem, dus mijn huid kan in de winter (of in de zomer, als het te warm word) heel erg uitdrogen .. Heb nu als reiniger Aqua Marina en Skin Drink als moisturiser, helpt tot nu toe prima! Wil hierna ook beginnen met mijn haar denk ik, aangezien dat heel droog is en mijn shampoos en andere troep daar nu niet echt bij helpen ofzo.. Weet iemand welke ik het beste kan nemen? En heeft iemand ervaring met de henna? Ik wil het voor de winter weer donkerder hebben, maar het liefst niet weér verven
Hier ook een eczeemhuid. Het is nu gelukkig rustig, hopen dat dat zo blijft. Maar ik vind Dream Cream erg fijn tegen mijn droge huid. Heb ook regelmatig last van roos. Ik gebruik bijna elke dag Big, die dikke zoutkorrels zijn wel fijn voor mijn hoofdhuid (en het ruikt zaaaalig). Als het echt erg wordt op mijn hoofd gebruik ik een keer soak n float en dan kan ik er weer een tijdje tegenaan. :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:51:41 #295
176471 oh-oh
pi_85600917
O+ Ik heb the Strokes in mn haar zitten nu O+
( Groucho Marx )
pi_85604114
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

De eerste is zeker weten Honey I Washed the Kids, de tweede is Noubar. De derde is waarschijnlijk Karma en de laatste denk ik Rock Star. Is ie echt helemaal roze? Als hij wit is met roze stukken dan is het I Should Coco :)
Sorry, jij bent eng. Dat je dat weet :Y
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_85606279
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:16 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Sorry, jij bent eng. Dat je dat weet :Y
zo moeilijk zijn de zeepjes niet uit elkaar te houden hoor :)
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_85612245
Ik liep vandaag door de stad in Rotterdam en zag tot mijn verbazing een binnenkort te openen Lush filiaal in de Hoogstraat! Nu hoef ik niet meer helemaal naar Den Haag of Amsterdam om via internet bestellen maar gewoon zo dichtbij! *O* Hoewel, of dat goed is voor mijn portomonnee... :N
pi_85623212
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Ik liep vandaag door de stad in Rotterdam en zag tot mijn verbazing een binnenkort te openen Lush filiaal in de Hoogstraat! Nu hoef ik niet meer helemaal naar Den Haag of Amsterdam om via internet bestellen maar gewoon zo dichtbij! *O* Hoewel, of dat goed is voor mijn portomonnee... :N
Ja klopt en op 17 september gaat ie open!! *O* O+
*tripje naar R'dam gaat plannen op 17-9*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_85625023
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Godver. En ik was net hélemaal af van m'n Lushgebeuren :').

Komt op zich wel mooi uit dit, want ik ga binnenkort op vakantie naar een hotel met bad, en had al bedacht dat ik voor die tijd even in moet slaan bij de Lush :9.
pi_85626917
Had een tijd geleden in een goodiebag van een avondje in de Kalverstraat een you snap the whip zitten. Ruikt ontzettend lekker, maar wat smelt dat ding snel zeg! Leek wel een mislukte smurf net onder de douche en moet zo geloof ik ook even met mijn bril op het witte douchegordijn even schoonmaken :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')