ik heb de samples vorige keer meebesteld alleen ze ruiken bijna allemaal naar een sterke wierook lucht. Het is niet mijn favoriet, helaas....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
Alle nieuwe parfums van Gorillaz staan online, ook oude bekenden van Bnever!
Hier zelfs heel veel sampleflesjes:
http://www.lush.co.uk/gor(...)mples&fragrance=true
Er staan nu ook naast de sampleset ook van de andere parfums sample's onlinequote:Op zondag 15 augustus 2010 12:38 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
ik heb de samples vorige keer meebesteld alleen ze ruiken bijna allemaal naar een sterke wierook lucht. Het is niet mijn favoriet, helaas....
Wat is eigenlijk de gangbare houdbaarheidstijd van Lush?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kat is inderdaad lief.Alle Lush meisjes en jongens zijn dat trouwens.
![]()
Fijn dat je vervanging krijgt, wie weet doen ze er nog een flesje TOB voor je bij.![]()
Ik heb sinds de nieuwjaars acties geen Lush meer gekocht. En heb nu nog zoveel bad- en douche stash dat ik het komende half jaar ook niks hoef te kopen. Dit weekend ga ik waarschijnlijk wel bij een vriendin de parfum samples snuffelen. Die ik niet ga kopen, ik heb nog 8 flesjes staan van de diverse frangrance rondes.
Ja 9to5 is definitief een blijvertje, werkt fantastisch. Ik was ook geen van van ultrablad, vond het te sterk naar honing ruiken, maakte niet goed schoon en was erg vettig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben echt fan van 9to5, van Ultrabland kreeg ik toch op de een of andere manier puistjes.
soms bewaar ik bruisballen en dergelijke wel meer dan een jaar, ze liggen in een mandje in mijn badkamer. Ziet er zo gezellig uit en ruikt heerlijk. Elke week pak ik er één uit om lekker in bad te gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de gangbare houdbaarheidstijd van Lush?
Als je het netjes droog bewaart?
Ah, ze reiken jou ook de vredebrengende olijftak aan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
Aw wat lief! Ik had dus een Aura Suavis Bubble Bar die een beetje schimmelig werd en er een foto van gestuurd. Krijg nu een pakketje met:
- The Olive Branch shower gel
- Rock star zeep
- Space Girl bruisbal
- Aura Suavis bubblebar
wat negatief, er zijn maar weinig lush producten die ik niet zit zitten, heb je weeleens een bathballistic geprobeerd?? ik ben er werkelijk aan verslaafd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:Ik ging gisteren eindelijk weer es in bad met Lush.
Ik dacht doe zo een kersenmeltding.
Waar je drie keer mee in bad zou kunnen.
Dingen smolten niet eens fatsoenlijk, wat een rip off zeg.
Jammer!
Ik heb ook al superlang niks gekocht, sinds die party waar we Snowcake douchegel hadden niet meer geloof ik!! Op mijn verlanglijstje staat o.a. 9 to 5 en die rood getinte lipbalm die nieuw is. Mn stash begint al aardig te slinken, ben aan mn laatste potje lotion toequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Same hier, ik heb ook sinds de kerst sale niks meer gekocht, alleen een potje cocosdeo in de winkel.
Maar ik heb nu wel een klein wishlistje al.
R&B en Grass wil ik zeker ieg!
Ik ken dat kersending niet (you've been mangoed welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Joh, You've Been Mangoed is een van mn favo badprodukten, en verder heb ik echt een keur aan Lushbadmeuk hoor, mag het ook es tegenvallen en dat ik dat dan eerlijk zeg?
Ik had het bad gisteren leeg laten lopen en was gaan slapen, vanmorgen lag er nog een halve melt op de bodem, dat kan nooit de bedoeling zijn toch?
Ik heb er minstens een uur ingezeten
Ik koop m ieg niet meer
Ja dat vind ik ook, ik vind hem net te klein dus koop hem eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
Overigens vind ik die YBMangoed echt heel lekker, maar hij had van mij wel wat groter gemogen.
Ken hem niet, maar klinkt inderdaad lekker! Ik heb die huge ballistics nooit durven bestellen, want hoe gebruik je dat ding? In stukken slaan en dan steeds een paar brokken in je bad?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, ik vind hem net te klein dus koop hem eigenlijk nooit.
Die enoooorme ballistic die ze ooit hadden met kerst, met stukken you've been mangoed erin.... Hoe heet ie nou, twee kersten geleden.... Die was echt goddelijk, die hadden ze van mij wel in het assortiment mogen houden maar dan in gewoon-groot formaat niet formaatje meloen.
Ik weet niet of jij toen al Lushte maar je had toen grabbags in de nederlandse winkels, ter waarde van 20 euro en die kocht je dan voor een tientje. Ik kocht er eentje, zat daar dus alleen die ene enorme bruisbal in, want die kostte in de nederlandse winkels dus 20 euroquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
Ken hem niet, maar klinkt inderdaad lekker! Ik heb die huge ballistics nooit durven bestellen, want hoe gebruik je dat ding? In stukken slaan en dan steeds een paar brokken in je bad?
Jamaar jij hebt een olympische badkuip.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, ik vind hem net te klein dus koop hem eigenlijk nooit.
Humangoquote:Die enoooorme ballistic die ze ooit hadden met kerst, met stukken you've been mangoed erin.... Hoe heet ie nou, twee kersten geleden.... Die was echt goddelijk, die hadden ze van mij wel in het assortiment mogen houden maar dan in gewoon-groot formaat niet formaatje meloen.
Grabbaggrijpen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij toen al Lushte maar je had toen grabbags in de nederlandse winkels, ter waarde van 20 euro en die kocht je dan voor een tientje. Ik kocht er eentje, zat daar dus alleen die ene enorme bruisbal in, want die kostte in de nederlandse winkels dus 20 euro![]()
Is waar. Maar ik kan wel met een halve swtwc in bad maar van ybm heb ik een hele nodig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:45 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar jij hebt een olympische badkuip.![]()
Het is net wat je zoekt natuurlijk. Ik hoef niet meer dan een lekkere geur en niet teveel zooi in mijn badkuip. Als ik uit het water oprijsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
Oh ja toen las ik al mee hier idd Dipkip! Ik weet dat badkamerverhaal nog van je namelijk
Alleen niet meer dat je dat hele huge ding er in gemikt hebt
Cat, vind je hem echt niet te klein?
Ik heb het idee dat hij niet meer dan een lekkere () geur achterlaat en een minuscuul laagje op je badwater, maar dat ie verder dus niet zoveel doet omdat ie zo klein is.
Jaaaaaa. En dan zo een half uur lang frutten met dat zakje en er nog meer troep uitknijpen en dan helemaal zacht het bad uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:31 schreef Cat22 het volgende:
En andere favo melt van mij is Ceridwens Cauldron.Die gooi ik er heel decadent in één keer in. Geen zin om zakje open te priegelen, melt door te snijden en zakje te recyclen.
En met dat zakje zo langs je benen gaan en dat cremige laagje eraf zien druppelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jaaaaaa. En dan zo een half uur lang frutten met dat zakje en er nog meer troep uitknijpen en dan helemaal zacht het bad uit
fresh farmacy lijkt me ook wel een goeie voor vette huid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:28 schreef Crientj het volgende:
Ik denk dat ik de Lush lief vind. ;D
Laatst in Den haag binnen gelopen, en gevraagd of er iets was voor mijn huid (Vettig, puistjes etc.)
In ieder geval, uiteindelijk de winkel verlaten met proefjes van Dark Angels, Coalface en Enzymion.
Ben benieuwd of het iets voor mijn huid gaat doen. ;o
Klopt inderdaad, die is er uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:27 schreef _aurum_ het volgende:
klopt het dat I should coco niet meer verkocht wordt? (als ik op de nl/uk websites kijk)
die vind ik juist zo lekker![]()
quote:
Hier ook een eczeemhuid. Het is nu gelukkig rustig, hopen dat dat zo blijft. Maar ik vind Dream Cream erg fijn tegen mijn droge huid. Heb ook regelmatig last van roos. Ik gebruik bijna elke dag Big, die dikke zoutkorrels zijn wel fijn voor mijn hoofdhuid (en het ruikt zaaaalig). Als het echt erg wordt op mijn hoofd gebruik ik een keer soak n float en dan kan ik er weer een tijdje tegenaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben overgegaan naar Lush producten voor mijn huidwant hiervoor gebruikte ik echt zoveel dure merken die helemaal niet helpen bij mij, heb een lichte vorm van exceem, dus mijn huid kan in de winter (of in de zomer, als het te warm word) heel erg uitdrogen .. Heb nu als reiniger Aqua Marina en Skin Drink als moisturiser, helpt tot nu toe prima! Wil hierna ook beginnen met mijn haar denk ik, aangezien dat heel droog is en mijn shampoos en andere troep daar nu niet echt bij helpen ofzo.. Weet iemand welke ik het beste kan nemen? En heeft iemand ervaring met de henna? Ik wil het voor de winter weer donkerder hebben, maar het liefst niet weér verven
Sorry, jij bent eng. Dat je dat weetquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste is zeker weten Honey I Washed the Kids, de tweede is Noubar. De derde is waarschijnlijk Karma en de laatste denk ik Rock Star. Is ie echt helemaal roze? Als hij wit is met roze stukken dan is het I Should Coco
zo moeilijk zijn de zeepjes niet uit elkaar te houden hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:16 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Sorry, jij bent eng. Dat je dat weet
Ja klopt en op 17 september gaat ie open!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Ik liep vandaag door de stad in Rotterdam en zag tot mijn verbazing een binnenkort te openen Lush filiaal in de Hoogstraat! Nu hoef ik niet meer helemaal naar Den Haag of Amsterdam om via internet bestellen maar gewoon zo dichtbij!Hoewel, of dat goed is voor mijn portomonnee...
Godver. En ik was net hélemaal af van m'n Lushgebeurenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Ik liep vandaag door de stad in Rotterdam en zag tot mijn verbazing een binnenkort te openen Lush filiaal in de Hoogstraat! Nu hoef ik niet meer helemaal naar Den Haag of Amsterdam om via internet bestellen maar gewoon zo dichtbij!Hoewel, of dat goed is voor mijn portomonnee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |