Is waar. Maar ik kan wel met een halve swtwc in bad maar van ybm heb ik een hele nodig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:45 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar jij hebt een olympische badkuip.![]()
Het is net wat je zoekt natuurlijk. Ik hoef niet meer dan een lekkere geur en niet teveel zooi in mijn badkuip. Als ik uit het water oprijsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
Oh ja toen las ik al mee hier idd Dipkip! Ik weet dat badkamerverhaal nog van je namelijk
Alleen niet meer dat je dat hele huge ding er in gemikt hebt
Cat, vind je hem echt niet te klein?
Ik heb het idee dat hij niet meer dan een lekkere () geur achterlaat en een minuscuul laagje op je badwater, maar dat ie verder dus niet zoveel doet omdat ie zo klein is.
Jaaaaaa. En dan zo een half uur lang frutten met dat zakje en er nog meer troep uitknijpen en dan helemaal zacht het bad uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:31 schreef Cat22 het volgende:
En andere favo melt van mij is Ceridwens Cauldron.Die gooi ik er heel decadent in één keer in. Geen zin om zakje open te priegelen, melt door te snijden en zakje te recyclen.
En met dat zakje zo langs je benen gaan en dat cremige laagje eraf zien druppelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jaaaaaa. En dan zo een half uur lang frutten met dat zakje en er nog meer troep uitknijpen en dan helemaal zacht het bad uit
fresh farmacy lijkt me ook wel een goeie voor vette huid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:28 schreef Crientj het volgende:
Ik denk dat ik de Lush lief vind. ;D
Laatst in Den haag binnen gelopen, en gevraagd of er iets was voor mijn huid (Vettig, puistjes etc.)
In ieder geval, uiteindelijk de winkel verlaten met proefjes van Dark Angels, Coalface en Enzymion.
Ben benieuwd of het iets voor mijn huid gaat doen. ;o
Klopt inderdaad, die is er uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:27 schreef _aurum_ het volgende:
klopt het dat I should coco niet meer verkocht wordt? (als ik op de nl/uk websites kijk)
die vind ik juist zo lekker![]()
quote:
Hier ook een eczeemhuid. Het is nu gelukkig rustig, hopen dat dat zo blijft. Maar ik vind Dream Cream erg fijn tegen mijn droge huid. Heb ook regelmatig last van roos. Ik gebruik bijna elke dag Big, die dikke zoutkorrels zijn wel fijn voor mijn hoofdhuid (en het ruikt zaaaalig). Als het echt erg wordt op mijn hoofd gebruik ik een keer soak n float en dan kan ik er weer een tijdje tegenaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben overgegaan naar Lush producten voor mijn huidwant hiervoor gebruikte ik echt zoveel dure merken die helemaal niet helpen bij mij, heb een lichte vorm van exceem, dus mijn huid kan in de winter (of in de zomer, als het te warm word) heel erg uitdrogen .. Heb nu als reiniger Aqua Marina en Skin Drink als moisturiser, helpt tot nu toe prima! Wil hierna ook beginnen met mijn haar denk ik, aangezien dat heel droog is en mijn shampoos en andere troep daar nu niet echt bij helpen ofzo.. Weet iemand welke ik het beste kan nemen? En heeft iemand ervaring met de henna? Ik wil het voor de winter weer donkerder hebben, maar het liefst niet weér verven
Sorry, jij bent eng. Dat je dat weetquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste is zeker weten Honey I Washed the Kids, de tweede is Noubar. De derde is waarschijnlijk Karma en de laatste denk ik Rock Star. Is ie echt helemaal roze? Als hij wit is met roze stukken dan is het I Should Coco
zo moeilijk zijn de zeepjes niet uit elkaar te houden hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:16 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Sorry, jij bent eng. Dat je dat weet
Ja klopt en op 17 september gaat ie open!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Ik liep vandaag door de stad in Rotterdam en zag tot mijn verbazing een binnenkort te openen Lush filiaal in de Hoogstraat! Nu hoef ik niet meer helemaal naar Den Haag of Amsterdam om via internet bestellen maar gewoon zo dichtbij!Hoewel, of dat goed is voor mijn portomonnee...
Godver. En ik was net hélemaal af van m'n Lushgebeurenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Ik liep vandaag door de stad in Rotterdam en zag tot mijn verbazing een binnenkort te openen Lush filiaal in de Hoogstraat! Nu hoef ik niet meer helemaal naar Den Haag of Amsterdam om via internet bestellen maar gewoon zo dichtbij!Hoewel, of dat goed is voor mijn portomonnee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |