abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84972566
Haarlem heeft een Lush-winkel! Dat wist ik niet. Nu ga ik toch eens even gluren op mijn vrije ochtend :@
Liej
pi_84972583
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:27 schreef Leigh het volgende:
Haarlem heeft een Lush-winkel! Dat wist ik niet. Nu ga ik toch eens even gluren op mijn vrije ochtend :@
Met aardige meisjes :)
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_84972793
Nu moet ik alleen nog uitvinden waar die straat precies ligt :)
Liej
pi_84975338
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoi! :W
Ik vind dat weer zo lullig voor ze, zo'n watje ben ik dan wel weer :@
Want het moet dan uit de UK komen, kost ze best veel aan verzenden ook weer dan voor 1 dingetje. Maar ik maak er wel een foto van en mail het ze dan. Kijken wat ze zeggen.
Vinden ze helemaal niet erg hoor. Als je gewoon een vriendelijk mailtje doet met een vraag van; weten jullie hoe dit komt? ofzo, dan vragen zij het terug te sturen en krijg je als vergoeding voor je verzk een leuk pakketje incl zo'n bbs. Dit is mijn ervaring iig. En als je t in de winkel hebt gekocht is t helemaal makkelijk, gewoon even langsgaan. Succes ^O^
pi_85072954
wauw, wat een goeie actie bij Lush! Door Nellie het olifantje te kopen (miranda zeepje in de vorm van een olifantje) steun je de organisatie Bite Back die opkomt voor dieren in het circus! Ik heb de website van Bite Back eens bekeken en echt schokkende informatie en filmpjes gevonden...echt hartverscheurend, ben dr helemaal verdrietig van geworden.....Ik ga Nellie zeker kopen! Denk wel meerdere zelfs, leuk om als cadeautje te geven! Dubbel cadeautje is het eigenlijk aangezien al het geld naar Bite Back gaat!
Hoe denken jullie daar over?
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_85073163
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:36 schreef Leigh het volgende:
Nu moet ik alleen nog uitvinden waar die straat precies ligt :)
Het is vrij makkelijk te vinden hoor, een grote zijstraat van de Grote Markt, daar waar de McDonald op de hoek zit.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:08:15 #232
309648 Muckie
Telefoonkloon
pi_85096107
Ik heb vanuit Antwerpen een aardige berg Lush meegenomen waar ik erg blij mee ben O+

Vooral met de Jumping Juniper shampoo en AOBS ben ik heel erg blij *O*
In het verleden heb ik wel een hoop Lush gebruikt, maar ben nu just voor de dingen gegaan die ik nog niet eerder gebruikte. Ik heb ook nog een flesje Tramp kunnen bemachtigen, maar deze in onderweg naar huis spoorloos verdwenen, dus ik ben heel bang dat ie in het hotel is blijven staan ofzo ;(

Ook kreeg ik een proefje Vanishing cream mee, wat me érg goed beviel. Er staat nu nog een klein blikje Gorgeous (uit het Summer Lovin'-pakket), maar als die leeg is, ga ik weer voor VC denk ik. Zo lekker luchtig, zacht en het ruikt heerlijk. Daarbij trekt het ook nog snel in en loop ik niet met een glimmende toet rond.

Het mooiste van alles is nog dat mijn vriend inmiddels ook fan is :D
FOK!-kookboek
.
FOK!sport
Nederlanders op de baan: Hoe doen de Nederlanders het in de autosport?
pi_85156356
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:54 schreef automatic_ het volgende:
Gaan jullie dat parfum-setje bestellen? :)
ik heb het besteld en ben er niet blij mee :N , vind geen enkel luchtje lekker ruiken. Allemaal een hele sterke wierooklucht.

oja, r&b is wel super !!!
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  Moderator woensdag 11 augustus 2010 @ 22:59:17 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_85162132
Er komen weer twee nieuwe producten:

Face protector, een lichte moisturizer met een SPF factor 20 die ontwikkeld is voor mannen omdat het zo licht is.

En er komt een moisturizer voor mensen met rood haar!! *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_85163082
Morgen naar Lush Maastricht O+
Ik heb de waslijst klaar O+ *O*
pi_85163587
Ik heb ook weer ingeslagen O+

*topic volg ik al eeuwen niet, maar ik koop me nog steeds lijp :P *

godmother
grass
summerpudding
dreamcream (altijd <3)
Angels on bare skin
Coalface
porridge
Lipscrub (ik vreet t potje bijna leeg :') bubblegum)
pi_85163681
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Lipscrub (ik vreet t potje bijna leeg :') bubblegum)
Die is lekker :9
pi_85164034
De sweet lips is ook vreselijk verslavend. Vandaag ook even de Lush binnen gelopen, moest een nieuwe fles breath of fresh air hebben. Dus kocht ik ook nog maar een it started with a kiss, potje love lettuce en een grote fles 9to5 :@ . Soms he... *zucht*
pi_85164171
Morgen Rehab kopen. Ge-wel-dig.
pi_85164206
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:48 schreef friekin_ het volgende:
Morgen Rehab kopen. Ge-wel-dig.
:Y Is mijn vaste shampoo. Niet dat ik beschadigd haar heb, gebruik het vanwege de ingredienten.
pi_85164479
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef Intothewild het volgende:

[..]

:Y Is mijn vaste shampoo. Niet dat ik beschadigd haar heb, gebruik het vanwege de ingredienten.
Ik heb wel droog en pluizig haar. Alles al geprobeerd, en alleen de tester van Rehab deed wonderen.
pi_85166018
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:55 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik heb wel droog en pluizig haar. Alles al geprobeerd, en alleen de tester van Rehab deed wonderen.
Rehab is inderdaad master. Er zitten zoveel goede ingredienten in. Hoelang je het ook gebruikt, je haar vindt het fijn en het zal na langere gebruik geen schade brengen. :)
pi_85178145
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:55 schreef friekin_ het volgende:

[..]

rehab is inderdaad helemaal super en je haar ruikt heerlijk, je oet het eens combineren met R&B dan doet het helemaal wonderen!!!
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:27:48 #244
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_85178712
Ik wil R & B.
Die Bubblegum vind ik echt een rip off, ik heb hier een potje staan, denk elke keer dat ik t maar beter weg kan pleuren.
Roze suiker in een potje :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 augustus 2010 @ 11:35:41 #245
163650 Greys
pi_85179016
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:01 schreef Pumpkin. het volgende:

[..]

Vinden ze helemaal niet erg hoor. Als je gewoon een vriendelijk mailtje doet met een vraag van; weten jullie hoe dit komt? ofzo, dan vragen zij het terug te sturen en krijg je als vergoeding voor je verzk een leuk pakketje incl zo'n bbs. Dit is mijn ervaring iig. En als je t in de winkel hebt gekocht is t helemaal makkelijk, gewoon even langsgaan. Succes ^O^
Ik heb een foto gemaakt van de beschimmelde Arua Suavis en gemaild naar customerservice (meteen er bij gevraagd of ze alsjeblieeeeeeeeeft The Wuss als showergel willen gaan maken :+ ) en ik kreeg echt een superlieve mail terug van Kat! Dat ik hem niet op hoef te sturen omdat de foto duidelijk genoeg was, duizend maal sorry en dat ze me een nieuwe gaan sturen O+
En dat The Wuss ook haar favo geur is en ze zal gaan zeuren of ze er showergel van gaan maken *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85195955
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb een foto gemaakt van de beschimmelde Arua Suavis en gemaild naar customerservice (meteen er bij gevraagd of ze alsjeblieeeeeeeeeft The Wuss als showergel willen gaan maken :+ ) en ik kreeg echt een superlieve mail terug van Kat! Dat ik hem niet op hoef te sturen omdat de foto duidelijk genoeg was, duizend maal sorry en dat ze me een nieuwe gaan sturen O+
En dat The Wuss ook haar favo geur is en ze zal gaan zeuren of ze er showergel van gaan maken *O*
Woehoee *O* Goed man, errug lief ja!
En die wuss ga ik binnenkort maar bestellen, hoor er zoveel goeie verhalen over.
pi_85254647
Alle nieuwe parfums van Gorillaz staan online, ook oude bekenden van Bnever!
Hier zelfs heel veel sampleflesjes:
http://www.lush.co.uk/gor(...)mples&fragrance=true
pi_85275980
Ga zo lekker douchen met rockstar zeep *O*
Lush ruled
pi_85277028
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Kat is inderdaad lief. :Y Alle Lush meisjes en jongens zijn dat trouwens. O+
Fijn dat je vervanging krijgt, wie weet doen ze er nog een flesje TOB voor je bij. ;)

Ik heb sinds de nieuwjaars acties geen Lush meer gekocht. En heb nu nog zoveel bad- en douche stash dat ik het komende half jaar ook niks hoef te kopen. Dit weekend ga ik waarschijnlijk wel bij een vriendin de parfum samples snuffelen. Die ik niet ga kopen, ik heb nog 8 flesjes staan van de diverse frangrance rondes. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85279868
Mijn score in Mstreech ;) :
Rehab
Blackberry Bath Bombs
The Olive Branch ( O+ )
Ambrosia

En verder een gratis gezichtsmasker ( BBC Seaweed), Paradise Regained proefje, R &B tester.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')