Met aardige meisjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:27 schreef Leigh het volgende:
Haarlem heeft een Lush-winkel! Dat wist ik niet. Nu ga ik toch eens even gluren op mijn vrije ochtend
Vinden ze helemaal niet erg hoor. Als je gewoon een vriendelijk mailtje doet met een vraag van; weten jullie hoe dit komt? ofzo, dan vragen zij het terug te sturen en krijg je als vergoeding voor je verzk een leuk pakketje incl zo'n bbs. Dit is mijn ervaring iig. En als je t in de winkel hebt gekocht is t helemaal makkelijk, gewoon even langsgaan. Succesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi!
Ik vind dat weer zo lullig voor ze, zo'n watje ben ik dan wel weer
Want het moet dan uit de UK komen, kost ze best veel aan verzenden ook weer dan voor 1 dingetje. Maar ik maak er wel een foto van en mail het ze dan. Kijken wat ze zeggen.
Het is vrij makkelijk te vinden hoor, een grote zijstraat van de Grote Markt, daar waar de McDonald op de hoek zit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:36 schreef Leigh het volgende:
Nu moet ik alleen nog uitvinden waar die straat precies ligt
ik heb het besteld en ben er niet blij meequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:54 schreef automatic_ het volgende:
Gaan jullie dat parfum-setje bestellen?
Die is lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Lipscrub (ik vreet t potje bijna leegbubblegum)
Ik heb wel droog en pluizig haar. Alles al geprobeerd, en alleen de tester van Rehab deed wonderen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef Intothewild het volgende:
[..]
Is mijn vaste shampoo. Niet dat ik beschadigd haar heb, gebruik het vanwege de ingredienten.
Rehab is inderdaad master. Er zitten zoveel goede ingredienten in. Hoelang je het ook gebruikt, je haar vindt het fijn en het zal na langere gebruik geen schade brengen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb wel droog en pluizig haar. Alles al geprobeerd, en alleen de tester van Rehab deed wonderen.
rehab is inderdaad helemaal super en je haar ruikt heerlijk, je oet het eens combineren met R&B dan doet het helemaal wonderen!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb wel droog en pluizig haar. Alles al geprobeerd, en alleen de tester van Rehab deed wonderen.
Ik heb een foto gemaakt van de beschimmelde Arua Suavis en gemaild naar customerservice (meteen er bij gevraagd of ze alsjeblieeeeeeeeeft The Wuss als showergel willen gaan makenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:01 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Vinden ze helemaal niet erg hoor. Als je gewoon een vriendelijk mailtje doet met een vraag van; weten jullie hoe dit komt? ofzo, dan vragen zij het terug te sturen en krijg je als vergoeding voor je verzk een leuk pakketje incl zo'n bbs. Dit is mijn ervaring iig. En als je t in de winkel hebt gekocht is t helemaal makkelijk, gewoon even langsgaan. Succes
Woehoeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een foto gemaakt van de beschimmelde Arua Suavis en gemaild naar customerservice (meteen er bij gevraagd of ze alsjeblieeeeeeeeeft The Wuss als showergel willen gaan maken) en ik kreeg echt een superlieve mail terug van Kat! Dat ik hem niet op hoef te sturen omdat de foto duidelijk genoeg was, duizend maal sorry en dat ze me een nieuwe gaan sturen
En dat The Wuss ook haar favo geur is en ze zal gaan zeuren of ze er showergel van gaan maken
Kat is inderdaad lief.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een foto gemaakt van de beschimmelde Arua Suavis en gemaild naar customerservice (meteen er bij gevraagd of ze alsjeblieeeeeeeeeft The Wuss als showergel willen gaan maken) en ik kreeg echt een superlieve mail terug van Kat! Dat ik hem niet op hoef te sturen omdat de foto duidelijk genoeg was, duizend maal sorry en dat ze me een nieuwe gaan sturen
En dat The Wuss ook haar favo geur is en ze zal gaan zeuren of ze er showergel van gaan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |