Zo, terug van vakantie.

Van 't voorjaar ben ik pas voor het eerst in een Lushwinkel geweest (Amsterdam) en ik was wel zo enthousiast dat ik bij de eerstvolgende trip naar de hoofdstad weer de Lush op mijn lijstje had staan.
We zijn terug van twee weken Zuid-Engeland en ik ben in drie verschillende Lush-winkels geweest: Poole, Bournemouth en Bath. In Poole was ik er op een dag dat er ook werd gedemonstreerd hoe ze producten maken. Was erg grappig. In een grote kom waren ze ingrediënten aan het mixen en in een vorm met hartvormige uitsparingen lagen de rozenknopjes al klaar (voor in bad - de Tisty Tosty).De aanwezige medewerkers hadden ook hun eigen stickertje op.
Mijn oogst voor in bad (thuis geen bad, in vakantiecottage wel):
Dreamtime, Honey Bee, Karma Bubble Bar, Bathos, Amandopondo, Floating Island en Happy Blooming. Het was leuk om het effect te zien en soms de kleur van het water. De Happy Blooming liet wel een heel roze bad achter! Het water was lekker geurig en zacht (zacht vooral bij de bars die moesten smelten), maar ik word nooit een grote fan van in bad gaan.
En mee naar huis is gegaan:
Grote fles Cynthia Sylvia Stout
Karma Komba & Lady Godiva - gaan nog even de kast in, want ik ben nog bezig met mijn kleine flesje Cynthia en een shampoo bar (Ultimate Shine)
R&B - lekker in je haar
Dream Cream - ja, beviel goed toen we na een middag strand waren verbrand
Mask of Magnaminty - had een proefje geprobeerd en beviel wel
Angels on Bare Skin - ben benieuwd
Eau Roma Water - idem
Toner tabs - idem
Lemony Flutter - al een paar keer gebruikt en bevalt goed, ruikt lekker fris
Dream Time & Whoosh - temple balms - nog niet zo kapot van
Mange Too - komt nog aan de (massage)beurt
En nog drie stukken zeep voor de voorraad:
Karma soap
Honey I Washed the Kids
Vanilla in the Mist
In de laatste winkel (Bath) wist ik niks meer om te kopen: mijn wensenlijstje was helemaal afgewerkt. Overigens had ik in Bath net verteld dat sommigen van hier een Lushwinkel op afstand al kunnen detecteren met de neus - we hadden vervolgens zelf die ervaring ook!
[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 01-08-2010 16:13:22 ]