Gewoon als trouwcadeau vragen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:49 schreef Dipkip het volgende:
Ik sta in de nieuwe lush timesik weet alleen nog niet welk product ik demonstreer want ik heb van een aantal producten foto's gemaakt. Maar ze sturen wat op als bedankje (hopelijk incl. de engelse lush times zodat ik mezelf kan zien).
Ik ben zo benieuwd naar Tuca Tuca en 9 to 5, heb alleen op het moment totaal geen geld om aan Lush uit te geven. Mijn nieuwe mantra is 'trouwen is duur'dus ben eindelijk mn stash aan het opgebruiken.
wat voor rode lipbalm bedoel je?? Bubblegum lip scrub misschien? wel goed voor de lijn ipv echte bubblegumquote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ook echt zoooooo veel 'zin' in een aantal van die nieuwe producten... Die rode lipbalm MOET ik hebben
Nee, een sugar scrub is geen lip balm. Ik bedoel een rode lipbalm die uitkomt met toffee appel smaak. Er komt ook een bruinige met chocolade smaak ofzo maar die wil ik niet want ik vind een bruine tint mij niet staan.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef Lush-lady het volgende:
wat voor rode lipbalm bedoel je?? Bubblegum lip scrub misschien? wel goed voor de lijn ipv echte bubblegum
Ik vind Seanik erg fijn! Gebruik er verder geen conditioner bij maar kan mn haar wel goed kammen naderhand (heb redelijk lang haar, tot aan mn BH-bandje)quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:42 schreef -Mellow- het volgende:
bestelling net binnen, vind the comforter helemaal niet lekker ruiken, naar van die roze kauwgum
Maar goed, hopelijk houdt mijn collega er wel van.
En ik zat net te denken dat ik eigenlijk ook een solid shampoo had moeten aanschaffen. Ik ga binnenkort voor lange tijd op reis en dan is zo'n ding wel erg handig. Gaat lang mee, weinig gewicht en geen evt. troep in je tas. Misschien dan binnenkort gewoon even naar een lush winkel, anders wordt het alsnog veel met verzendkosten.
Ik dacht aan Seanik, ervaringen?
Ligt eraan. Als je acne krijgt omdat je huid te droog is en je daarom extra talg gaat aanmaken kan je het beste een goede creme gebruiken en kijken of de acne verminderd. (Celestial of Skin Drink) Heb je ook rode plekken? SJG is er helaas uit, dus dan zou ik voor een maskertje gaan zoals Catastrophe Cosmetic.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:45 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een goede vraag.
Last van acné bij een droge huid, wat is dan het meest ultieme middeltje?
Dream creamquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:45 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een goede vraag.
Last van acné bij een droge huid, wat is dan het meest ultieme middeltje?
Jaaaaa. Ik sta er twee keer inquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:08 schreef automatic_ het volgende:
Dipkip, heb je jezelf al gevonden in het Engelse Lush krantje?
Oeee tof!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik sta er twee keer inbest wel groot
die van mij heb ik heel blij gemaakt met Karma zeep en Figs n Leavesquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:06 schreef EdNoolk het volgende:
Ziet er allemaal wel tof uit. Nu wil ik graag iets voor mijn moeder hebben, maar zoveel keus... Ze houdt helemaal niet van overdreven geurtjes zoals cocos, aardbeien etc. Meer van wat zachtere geuren, dus wat met lavendel of wat anders fris. Jullie snappen me vast wel na al 172 volle topics, haha! Hoor het graag wat jullie denken waar ik ma blij mee maak!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:36 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
die van mij heb ik heel blij gemaakt met Karma zeep en Figs n Leaves
Ik vind Karma komba errug fijnquote:
maar wel fris. Beschrijving klonk zoals mijn moeder dus ik dacht dan post ik waar zij van houdt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Karma is anders ook best wel zwaar.
Miranda is die van mij weg van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |