ja dat probleem had ik ook..quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil Valentijn producten! Heb niks van de kerst meegekregen behalve een sugar muis die krassen in mijn huid maakt.
Toffe tip. Ga ik vanavond/morgen doen denk ik. Want scrubben zelf is heerlijk. ;33quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:47 schreef progje het volgende:
[..]
ja dat probleem had ik ook..
Tip van iemand anders hier:
stamp hem fijn in een bakje, gooi er eventueel nog wat olie of zo bij.. en je hebt nergens last meer van..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil Valentijn producten! Heb niks van de kerst meegekregen behalve een sugar muis die krassen in mijn huid maakt.
Hahahah. Nouja, je hebt hem gelukkig uiteindelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ein-de-lijk mijn fles Blue Skies douchegel ontvangen!Heeft Lush maar drie verzendingen gekost.
Wel balen dat Selectvracht eerder kwam dan hun briefje aangaf en ik dus uit mijn Fab Mrs Fox bad moest springen om al druppend het pakje aan te nemen.
In de UK staan ze al op de sitequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:38 schreef Dipkip het volgende:
De valentijnsdingen vind ik niet zo interessant, maar ik wil wel heel graag de lip scrubs proberen als die gelanceerd worden. Die met chocola njam njam...
Had het mij gevraagd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:51 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me af of ze door de brievenbus kunnen, dan zou een groepsbestelling best aantrekkelijk zijn.
Edit: ik heb Lush even ge-email over de hoogte van de potjes, ik zal het antwoord hier laten weten.
Ik ben ook aan het zorgen dat ik bepaalde dingen opgebruik, zodat ze niet over de datum gaan en omdat ik gewoon een achterlijke stash had opgebouwd (echt honderden dingen). Ik doe nu 2-3x per week een coctailbad met een beetje van dit en een beetje van datquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:36 schreef LeNeHe het volgende:Ik heb alweer een enorme wishlist terwijl ik nog megaveel spul heb.
Ik ga trouwens gewoon zo in bad, scheelt weer 1 producten dan ga ik daarna nog douchen met 3 verschillende producten en scrub ik mijn benen met 2 verschillende scrubs en dan smeer ik me in met van alles en nog wat. Misschien gaat m'n stash dan wat sneller
Ja, ongeveer 2 maal zoveel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:38 schreef Dipkip het volgende:
Bah stom!! In nederland zal het wel 10 euro gaan kosten ofzodoe je lang met zo'n potje Cat? Het zal dan wel meer zijn dan bijv. een lipbalm, iets van 2x zo veel?
Niet als je de helft gratis hebt gekregen met acties of als kado.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kind zo kost een beetje bad je een tientje!!!
Precies... Ik denk dat niet eens de helft gekocht is voor de normale prijs. Ik heb veel van wat ik heb met acties gekocht, bijv. de kerst actie, grab bags, goodie bags, de half price hat boxes, met kerst heb ik 2 you're a star pakketten gekregen bij mn aankopen, dan krijg je dus meer dan je koopt.... Dus veel gratis gehad, en met hoeveel ze hebben moeten vervangen is er ook veel gratis geweest.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Niet als je de helft gratis hebt gekregen met acties of als kado.
Hoe dan? Normaal kan het niet vanwege het masker...quote:Op zondag 24 januari 2010 15:50 schreef douche-eendje het volgende:
Je kunt hem ook gewoon in de UK bestellen, maar je word er wel op geattendeerd dat het masker minder lang houdbaar is en hij na levering wel gelijk in de koelkast moet.
Staat rechts in het hoekje bij de info van dat pakketquote:Op zondag 24 januari 2010 22:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoe dan? Normaal kan het niet vanwege het masker...
Echt raar vind ik dat. En verleidelijk. Hmmm.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:31 schreef douche-eendje het volgende:
Staat rechts in het hoekje bij de info van dat pakket
Ja online in het buitenland is het goedkoper inderdaad. Maar het gaat ook deels om gezellig shoppen met mijn vriendin en alles ruiken enzo, dus vandaar de winkel. Geen idee nog wat voor badspul, iets van die Bathmelts lijkt me wel wat. En kan je in de fysieke winkel ook nog wel iets van proefjes krijgen misschien?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:43 schreef Dipkip het volgende:
Maria, het is in de UK ongeveer de helft goedkoper. Voor een jelly en een zeep ben je ongeveer een tientje kwijt samen. Badspul - wat voor badspul zit je aan te denken? Een bubble bar is ook wel zo'n 5 euro in de nederlandse winkel...
Toen ik de laatste keer naar de Lush in Haarlem ging (In de baas zn tijd, werk er heel dichtbijquote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Ben benieuwd, ik ga naar Haarlem. Ik vind het spannend![]()
Proefjes zijn altijd leuk want dan kan ik meteen een lijstje maken voor mijn verjaardag, als het bevalt
Ik zou haar een solid perfume geven. Dat zit in een blikje en lijkt een beetje op een lip balm. Je wrijft er met je vinger over en daarna met de vinger over je pols bijvoorbeeld of je hals. Ze kan het makkelijk opdoen zonder dat ze teveel opspuit of de fles kapot laat vallen. Als je wil heb ik er wel een voor je in een heel zoet meisjesmeisesluchtje (ruikt naar zuurstok). Als ze dat 's ochtends opdoet ruikt ze op school ernaar maar het zal na een schooldag weg genoeg zijn dat je er geen last van hebtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:31 schreef knorretje het volgende:
compleet onbekend met lush, maar hoelang blijf je geuren ???
Bij mijn meissie in de klas stoken de meiden elkaar op met parfum, helaas want het stinkt allemaal enorm. Ik vond/vind haar voor dagelijks gebruik nog veel te jong om een eigen fles te hebben/geven (en daarnaast kan ik heel slecht tegen de meeste goedkope parfums etc, niesen, misselijk, koppijn etc.) Maar als ik haar niets geef gebruikt ze dus alles door elkaar heen op school van de meiden, gelukkig niet dagelijks maar wel (voor mij) te vaak.
Dus ben eigenlijk op zoek naar een lekker stuk zeep oid dat lekker ruikt, voor kinderen toegangelijk is kwa geur en gebruik (liever geen flesjes want doseren is erg moeilijk nog), niet chemisch en vooral lang geurt zodat ze haar eigen geurtje heeft en niet van iedereen hoeft te gebruiken/lenen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zou haar een solid perfume geven. Dat zit in een blikje en lijkt een beetje op een lip balm. Je wrijft er met je vinger over en daarna met de vinger over je pols bijvoorbeeld of je hals. Ze kan het makkelijk opdoen zonder dat ze teveel opspuit of de fles kapot laat vallen. Als je wil heb ik er wel een voor je in een heel zoet meisjesmeisesluchtje (ruikt naar zuurstok). Als ze dat 's ochtends opdoet ruikt ze op school ernaar maar het zal na een schooldag weg genoeg zijn dat je er geen last van hebt
Snowfairy was een kerstproduct dus die hebben ze nu niet meer. En ik heb hem gratis gekregen bij een bestelling in de opruiming, het is totaal niet mijn geur dus vandaar dat ik hem kwijt wil, hij is nooit gebruikt ook. Ik heb ook nog wel een mooi knalroze snoepzeepje van Lush voor dr wat ook niet mijn smaak is. Die vanillezeep heb ik alleen niet. Ik zou hem wel hier voor je kunnen kopen en de hele handel opsturen als dat je verzendkosten bespaard (weet niet of je nog meer wou kopen, want 6 euro verzendkosten voor 1 zeepje, dat is wel erg veel).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:06 schreef knorretje het volgende:
klinkt in haar oren altijd goedEn de manier van opbrengen staat mij wel aan (scheelt weer nachtmerries van kapot gevallen flessen of doorweekte kleding in de wasmand
) Ik heb er geen problemen mee om gewoon in de shop te bestellen, ik wil zelf graag eens een stukje vanille zeep van hun proberen (vanille is een geur die ik redelijk goed kan verdragen). Maar vind het ook niet erg om jouw ervan te verlossen
Maar waarom doe je het weg ? Te zoet ?? of heeft het een andere reden, werkt het toch niet lekker ?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Snowfairy was een kerstproduct dus die hebben ze nu niet meer. En ik heb hem gratis gekregen bij een bestelling in de opruiming, het is totaal niet mijn geur dus vandaar dat ik hem kwijt wil, hij is nooit gebruikt ook. Ik heb ook nog wel een mooi knalroze snoepzeepje van Lush voor dr wat ook niet mijn smaak is. Die vanillezeep heb ik alleen niet. Ik zou hem wel hier voor je kunnen kopen en de hele handel opsturen als dat je verzendkosten bespaard (weet niet of je nog meer wou kopen, want 6 euro verzendkosten voor 1 zeepje, dat is wel erg veel).
Wat voor badrekje is dat dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb net een badrekje gekocht zodat ik in bad kan lezen
dus ik ga vanmiddag mijn vakantie inluiden met een cocktailtje van de kleine avobath en mijn laatste stuk karma bubble bar. Lekker lang badderen en lezen, en daarna douchen met AOBS, Big, Flying Fox enBuffy
![]()
Mijn geliefde is ook blij met Buffy omdat ik nu nog zachter ben
hoe bedoel je wat voor?quote:
Ooo okequote:Op woensdag 27 januari 2010 18:17 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
hoe bedoel je wat voor?
het is gewoon een rekje die je op je bad kan zetten, met een steuntje voor een boek ( en er zit ook een kaarsenhouder en wijnglashouder op)
xenos.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:31 schreef saskiia het volgende:
Waar koop je dat?! Dat is namelijk écht iets voor mijAlhoewel, dan kom ik waarschijnlijk nooit meer dat bad uit
oeeh zaterdag maar eens even een kijkje nemenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
xenos.
het ging bij mij trouwens best lastig omdat ik er niet het ideale bad voor heb. Ik glij steeds bijna onderuit als ik echt relaxed wil liggen lezen, misschien moet ik ook maar een badmat kopen..
Body butters zijn voor onder de douche (lijken erg op massage bars, maar hebben bijv. een scrub er in).quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Nog een noob vraag![]()
Die massagebars, zijn die nou voor onder de douche voor jezelf of zijn ze echt voor massage?
Vertel, wat heb je besteldquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Yay! Mijn eerste order is geplaatst
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:36 schreef Maria2.0 het volgende:
Weet iemand nog een fijn product voor het gezicht? Ik heb een extreem droge huid (in de winter schilfers, de vellen pleuren er vanaf),
Probeer Festini perenijs eens shmoopy.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef shmoopy het volgende:
Vanille-yoghurt.
Hm, ik ga ook eens proberen een tijd DC als nachtcrême te gebruiken, kijken wat het doet voordat ik Celestial bestel.
Tsk, dat gaat toch plakken, tong.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Probeer Festini perenijs eens shmoopy.
Geen ideequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tsk, dat gaat toch plakken, tong.
Oei, pas maar op, ik ben met Lush begonnen als beloning voor stoppen met blowen en ik ben nu compleet verslaafd aan Lushquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:28 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik heb op een website gelezen dat je jezelf mag belonen met cadeautjes als je een tijd gestopt bent met roken...
Goed excuus dus voor Lush![]()
Hmm, zonde maar dan kan ik je nu wel zeggen dat ze mij vorige week bij een droge huid Aqua Marina geadviseerd hebben ipv AOBS. Droge huid kan je beter niet scrubben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Bugger....Mijn order is al klaargezet (dat is wel positief) dus ze kunnen Angels on Bare skin niet toevoegen![]()
Ik had me er helemaal op verheugd, het leek me echt een heel fijn product en in Nederland is ie echt veel duurder
Dames, we hebben er een echte die-hard Lushie bij!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh wat erg! Ik heb order #1 nog niet eens binnen en ik praat al over een tweede order...
Haha, ja die Lush-bug verspreidt zich snel! Ik ben nu zelf ook slachtoffers aan het makenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dames, we hebben er een echte die-hard Lushie bij!
Oh, dat doe ik gelukkig helemaaaaaaal nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik bestelde ook al zoveel nagellak in Amerika![]()
PM me anders even dan maak ik wel wat samples voor je. Ik heb dream cream, celestial, angels on bare skin en aqua marina voor je. Oh en ultrabland, die moet je ook proberen hoor! Die is echt te gek voor een droge huid!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Voor mijn gezicht wil ik nog kijken of ik dream cream, celestial en angels (of inderdaad aqua marina óf fresh farmacy) kan proberen. Ik vind het te eng om zomaar iets daarvan te kopen zonder dat ik weet of ik er tegen kan.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Fresh farmacy heb ik gehad, maar dat wil je echt niet op een droge gevoelige huid, is tot nu toe het enige van Lush waar ik niet tegen kan (brandwonden, fijn) en ik hoor van meer meiden met een gevoelige huid dat dat misging.
Een bruisbal maak ik meestal in 1 keer op. Je kunt hem doormidden doen: mesje op de naad zetten en wrikken of voorzichtig met een hamertje erop slaan. Maar ik vind dat hij dan vaak te weinig geur afgeeft. En zeker die nieuwe versies die kleiner zijn zou ik in 1 keer in bad plonken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:40 schreef nateke het volgende:
Zo'n badbruisbal, moet je die in 1 keer gebruiken of is het de bedoeling dat je die in stukken snijdt? Vind het namelijk wel duur voor 1 badbezoek.
Die zijn voor 1x ja. Bubble bars kun je wel meerdere keren gebruiken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:40 schreef nateke het volgende:
Zo'n badbruisbal, moet je die in 1 keer gebruiken of is het de bedoeling dat je die in stukken snijdt? Vind het namelijk wel duur voor 1 badbezoek.
Dreamtime bath melt!! Oh en citroenige dingen doen het raar genoeg ook heerlijk bij lavendelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
in het kader van de combi-badjes, iemand enig idee wat lekker zou zijn bij french kiss?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oei, pas maar op, ik ben met Lush begonnen als beloning voor stoppen met blowen en ik ben nu compleet verslaafd aan Lush
Ja nog steeds gestopt, 2 jaar en bijna 2 maanden nu. Ik heb er nog steeds moeite mee, maar het maakt inderdaad een enorm verschil voor je lijfquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:15 schreef Velma_Dinkley het volgende:
En nog steeds gestopt? Indien ja...heb je tenminste een verslaving waar je lichaam niet naar de klote van gaat, of ben ik nou nog steeds mezelf aan het goedpraten...want heb alweer een bestelling staan terwijl er net 5 minuten geleden een Lush-doosje door de postbode werd afgeleverd.![]()
![]()
![]()
Weet iemand trouwens wat de gemiddelde houdbaarheidsdatum van AOBS is? Degene die ik vandaag gekregen heb is nog een maand houdbaar en ik ben bang dat ik die niet op krijg.
Die vond ik zo stinken in de winkelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh! Ik zie net Godiva op de site! Ik wil het!
Manlief zit echt fronsend naast me
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:57 schreef shmoopy het volgende:
Dip, heb ij nou alles opgestuurd wat ik klaar heb liggen?
Ik kan niet meer zonder!! Altijd als ik Godiva gebruikt heb zeggen mensen: "wat zit je haar leuk!" En het is zo...ik heb geen bad-hairday als ik Godiva gebruikt hebquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh! Ik zie net Godiva op de site! Ik wil het!
Manlief zit echt fronsend naast me
Aaaw.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:14 schreef knorretje het volgende:
[..]
ik had echt geen idee dat ze zoveel zou sturen, we hadden het over de parfum gehad en ze meldde terloops wel dat ze misschien een zeepje erin zou stoppen als het door de brievenbus zou passen, maar het werd een hele dikke envelop.
Maar ze loopt de hele middag al te kwijlen en te zwijmelen dus ze is er heel blij mee, en wordt van jou spulletjes ook weer net zo blij hoor. (ze heeft net zelfs haar nagels laten lakken en er van die nagelstickertjes opgepakt, want bij lekker ruiken horen ook mooie nagels)
Liev!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:13 schreef Alicia het volgende:
ik kwam uit de scouting en er lag een brief
een brief van dipkip dat ben jij heevt mama vertelt
dus ik maakte de brief open en ik las mama voor
en er zaaten allemaal spulletjes in zeep met glittertjes doesdjel en een geurtje
ik hep het geurtje op gdaan en gewasen met de zeep en mama wou mij opeeten omdat ik lekker rook
dipkip bedankt en ik vind het zelf ook heel lekker
vanaavond mag ik doezen met de yummy groetjes alicia
Goed hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:18 schreef Dipkip het volgende:
Ja nog steeds gestopt, 2 jaar en bijna 2 maanden nu. Ik heb er nog steeds moeite mee, maar het maakt inderdaad een enorm verschil voor je lijfen met wiet nog meer voor je hoofd.
Volgens mij heeft iedereen zo'n lush-ontdek-fase en dan na een tijdje weet je wat je lekker vindt en wat bij je huid past en heb je een zeepberg waar je u tegen zegt omdat het toch wel ERG langzaam op blijkt te gaan, en dan ga je minder kopen. Of niet - het kan me ook geen barst schelen eigenlijk, mn verslaving kostte tegen de 500 euro per maand, dus als ik 50,- per maand aan Lush uitgeef, wat dan nog![]()
AOBS hoort 3 maanden houdbaar te zijn, mail de klantenservice want dit hoort niet hoor!!!
Oeh spannend! Succes!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo eerst maar eens naar bed, maandag de eerste dag hbo. Voor het eerst in 9 jaar weer naar school
Oooh dan heb ik ook nog wel wat voor jouw flopquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Oeh ik kom er net achter dat ik ook wax melts gebruik. Geen idee dat die dingen zo heetten...Ik heb een paar fossiele blokjes over uit het stenen tijdperk en heb dat sinds kort helemaal ontdekt. Toeval![]()
Ik ga eens zoeken waar ik nieuwe zou kunnen krijgen want ik vind het lekkerder en beter ruiken dan wierook.
Zo eerst maar eens naar bed, maandag de eerste dag hbo. Voor het eerst in 9 jaar weer naar school
quote:Op zondag 31 januari 2010 10:51 schreef Dipkip het volgende:
Misschien is karma wel een idee, ook zoet, maar ook kruidig en sinaasappelig en njam.
Die glittermassagebars wil je echt niet voor het slapen gaan, je vindt die glitters dan niet eens alleen in het bed maar door het hele huis. Ik heb er ook twee te ruil trouwens als je toch eens wil proberen, maar voor lekker insmeren is dat niet handig, het schuurt ook een beetje namelijk zoveel glitter zit er in. Het is meer om op je armen en decolletee te doen als je uitgaat en 16 bent, denk ik.
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:01 schreef Dipkip het volgende:
Het is echt te erg, ik heb het een keer geprobeerd, mn bed kwam onder te zitten en mn truitje wat ik had aangetrokken zodat mn jas niet ging glitteren van binnen natuurlijk ook (ik dacht anders zit er de komende maanden glitter op mn kleding). Maar ik had dus een was gedraait met beddengoed een aantal handdoeken en theedoeken (want 60 graden en wit), en een andere was van mn bovenkleding plus nog een aantal kledingstukken (want 40 graden en donker). Nou ja toen zat er dus overal glitter, dan droogde je je af met zo'n handdoek, zat je weer onderzat je met een donkere broek op de bank, bank glitterig. Om gek van te worden!!!
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:49 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja dan gaat het hard ja. Ik gebruik het alleen als handzeep en dan ook nog alleen voor mezelf want mn vriend vindt handzeep vies
Kijk hier eens voor leuke adresjes: tarts topic op het NL Lush forum. Zit volgens mij niet achter de inlog verstopt en anders moet je je even aanmelden. Ik ben erg te spreken over Vnaughty en PurpleSparkle Crafts. Maar in NL zijn ook steeds meer besteladressen te vinden. Je vindt ze niet snel in de winkel, heb ik ontdekt.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe ik Honey I washed the Kids vind. Ik heb die genomen omdat ik hem het meest zag langskomen als newbie zeep.
Net een ananas waxmelt in mijn brander gedaan maar ik ruik gewoon he-le-maal niks.
Kan je die dingen ook in de winkel kopen? Ik heb nu van die pakjes met 4 blokjes in 1, heeft de ex van mijn man ooit nog gekocht![]()
Ik heb geen flauw benul hoe ik aan die dingen moet komen voor een leuk prijsje.
Ik doe er zeker 5 keer mee en vaak 6.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoelang doen jullie met een potje vers masker? Ik lees op de site dat het voor 3 keer is. Is dat jullie ervaring ook of wellicht vaker?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Oeh! Mijn order kwam net binnen![]()
Alles ruikt heerlijk, behalve sore labours![]()
2 Proefjes erbij, Dream Cream en Dream Wash. Ik ga zo hard in bad vanmiddag
Je Lush blijft beter van kwaliteit als je de produkten in het donker bewaart. Of in ieder geval uit direct zonlicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik kom zojuist uit een bad met een halve Bathos...Zucht...Ik heb er een nieuwe koopverslaving bij vrees ik. Niet goed, hoewel ik wel vandaag heb gehoord dat ik ben aangenomen voor een bijbaan.
Bathos is zá-lig! Ik heb ook even de oksels gesopt met HIWTK (ik kan niet stoppen met ruiken daaraan, ik denk dat die zeep mijn favoriet is qua geur bij deze order, omg!).
Daarna gezicht schoongemaakt en ingesmeerd met Dream cream om te testen of dat eventueel een optie is als dagelijkse creme. Denk het niet want hij blijft te vet. Ik vind hem ook niet zo lekker ruiken. Wel jammer, creme gaat er hard doorheen hier en dan is een grote pot wel handig.
De mushroom heb ik in 3 stukken gesneden en zit in een bakje evenals de halve Bathos. Alles netjes geordend op een speciaal vrijgemaakte Lush vensterbank![]()
Nu alleen nog kijken of ik die sore labours kan ruilen, morgen de flop van dipkip en ik kan voorlopig vooruit
Ja ik dacht ook dat ie fijn zou zijn voor mn moeder, die traint voor de marathon en heeft regelmatig zere kuiten ervan. Ik heb dr al eens een wicci gegeven en die vond ze heel fijn, vandaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef shmoopy het volgende:
Lieve dames, Sore Labours is ook niet voor de lekker, maar voor je pijnlijke spieren enzo, en daar vind ik 'm persoonlijk echt geweldig voor werken.
Ik heb een paar jaar geleden gordelroos gehad en daar aan mijn schoudergewricht zenuwpijnen aan overgehouden. Af en toe speelt dat op, en laatst heb ik daar SL opgesmeerd en ingemasseerd, dat hielp echt.
En niet zo'n enorm penetrante geur als Wicci Magic, die overigens ook goed is.
Het geldt voor alle zwarte ronde plastic potjes met zo'n draaidekselquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Trouwens, ik las iets over het inleveren van potjes voor gratis maskers? Geldt dat enkel voor potjes waar al maskers in hebben gezeten? Ik heb een zwart potje gekregen waar mijn jelly inzit, dat geldt zeker niet?
Dus ook die kleintjes van de lemony flutter en die iets grotere van de hand gurugu (ofzoiets)? Want ik kan niks op het potje vindenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het geldt voor alle zwarte ronde plastic potjes met zo'n draaidekselmeestal zit er ook een sticker op de zijkant waar het op staat, maar soms vergeten ze die.
Heel graag gedaan, lieverd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:40 schreef Alicia het volgende:
hallo Shmoopy,
ik kwam tuis van school en er was een doosje en in dat doosje zaten alemaal lekere dingen voor mij en papa en mama en jayden.
mama heevt mij ingesmeerd met de aartbei en ik vond het lekker en mijn vriendinetje vint mij nu ook leker ruiken.
ik en jayden hebben een huisje gebout van de schuimpjes en gevervd en we hebben een teekening gemaakt en mama heevt er een vooto van gemaakt voor jou
mama kreeg nog een doos vandaag met nog meer zeep ik hep nu heel veel zeepjes heel leker
bedankt voor het doosje groetjes jayden en alicia
*smelt*quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:40 schreef Alicia het volgende:
hallo Shmoopy,
ik kwam tuis van school en er was een doosje en in dat doosje zaten alemaal lekere dingen voor mij en papa en mama en jayden.
mama heevt mij ingesmeerd met de aartbei en ik vond het lekker en mijn vriendinetje vint mij nu ook leker ruiken.
ik en jayden hebben een huisje gebout van de schuimpjes en gevervd en we hebben een teekening gemaakt en mama heevt er een vooto van gemaakt voor jou
mama kreeg nog een doos vandaag met nog meer zeep ik hep nu heel veel zeepjes heel leker
bedankt voor het doosje groetjes jayden en alicia
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:19 schreef shmoopy het volgende:
Aaaw, wat lief dat je er foto's van hebt gemaakt, Knor! Nu wil ik elke week wel een pakje sturen.![]()
Die poezen ook.
En prachtige tekeningen, Jayden en Alicia, ik print ze uit en hang ze op de koelkast hier, mag wel, hé?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef YPPY het volgende:
Knorretje, wat een verhaal.Maar die foto's, zit bijna te
bij die foto van Gizmo's zusje, hoe gaat het met d'r?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef Mirjam het volgende:
hihi, over 3 weken gaan we een weekend weg, en ik heb vandaag 4 baddingesen gekocht alvast
ik heb geen bad, da's échte verwennerij danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:04 schreef knorretje het volgende:
[..]
ik heb ook net nog ff een last-minute geboekt, dus ga ook maar eens even bij de baddingen kijken![]()
Gisteren nog die vanille massage bar geprobeerd SUPER!!! ik ruikte hem vanmorgen nog steeds
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb geen bad, da's échte verwennerij dan
ik heb een amanopondo, een frosty gritter (ofzo?), een karma bubble ding en een heavanilly gehaald
en een stuk porridge en i should coco, omdat ze zo lekker roken en ik vond dat ik mezelf een kadootje moest geven
glitters zijn leuk maar moet ze inderdaad niet 2 weken later nog vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:23 schreef shmoopy het volgende:
Candy Fluff heeft heel bescheiden kleine glittertjes, dus die was wel safe, dacht ik, toen ik jouw afkeer van die glitters las.
wat een geweldige toepassing. Ga een volgende ronde er ook 1 voor D meebestellen voor zijn schoenen enzoquote:Ik dacht eerst, wat móet ik met dat spul, maar het is heel lekker om een beetje tussen je lakens te doen, of in m'n laarzen (dan blijven ze tenminste fris).![]()
zeker in de zomer heeft hij idd aan de binnenkant ellebogen, knieholtes en oksel de boel helemaal kapot van het schuren van kleding tegelijk met (helaas) veel zweten. Hij was vorige week ziek, dus koorts, dus zweten, dus alles weer kapot. Maar ik had dermalex repair liggen van D's handen maar die prikt dus in wondjes blijktquote:En Dream Cream is zeker goed voor Jayden's knieholtes, mijn jongste is wat eczemig daar en ook aan de binnenkant van z'n ellenbogen, het helpt als een tiet.
Wat voor blok heb je?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef nateke het volgende:
Mijn haren gewassen met een soort blok. Ging verrassend goed. 2 De keer wat van de proefpakketje Big geprobeerd. Mijn haar had geen conditioner nodig en krult meer. Jammer dat ik het morgen moet borstelen.
Het bad was lekker en ik had geen bodylotion nodig. Proef is dus geslaagd.
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:28 schreef nateke het volgende:
Heb eerst met karma komba gewassen, daarna met big. En gescrubd met buffy, terwijl ik met Amandopondo in bad zat. Vind het wel moeilijk om die te snijden. Zijn in brokken gevallen, wat ook niet erg is. Was een erg lekker bad. Verrassend verzorgend. Niet een overdadigende lucht. Heb voor morgen Karma bubble voor in bad. Ben benieuwd.
Je hebt niet echt een winkel in de buurt, hé? (ivm proefjes)quote:Op zondag 7 februari 2010 14:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Voor mijn 2e order ben ik even aan het verzamelen wat ik wil hebben. Ik zit al op een groot bedrag dus zal wel in 2 of 3 keer bestellen maar toch.
Nu zag ik die deo blokken..Werkt dat en welke is het best?
Ik zweet veel onder mijn oksels. Zo erg dat ik na een uurtje al ruik (en dus de hele dag door spuit met mini deo busjes....). En zo erg dat ik nooit gekleurde strakke shirtjes aan kan want dan krijg ik enorme zweetplekken![]()
Ik heb al héél veel geprobeerd maar niks helpt. Zou het een aanrader zijn om een blok van Lush te testen en welke zou ik dan het beste kunnen proberen?
ik weet het, vandaar was ik ook blij dat ik amper iets heb gekocht..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:03 schreef -Mellow- het volgende:
je moet je geld dan ook niet verspillen in de Nederlandse Lush prog
Haha, dat is wel een gevaar jaquote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef saskiia het volgende:
Ik heb ook alweer een behoorlijk lijstje klaarliggen....nog maar even wachten tot mijn volgend salaris(ben alleen bang dat het lijstje dan tegen die tijd nóg langer is hihiihi
)
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh.Mijn.God. Ik ben net in bad geweest met de magische champignon. Erg lekker spullie, niet erg speciaal ofzo maar zalig voor op de late avond. Maaaaaaaarrrrrrr.....Dipkip was zo ontzéttend lief om me een proefje Magnaminty te sturen en die heb ik dus gebruikt. Must!Have!
Mijn huidje tintelde lekker en is nu zachter dan een puppyvelletje. Ik aai mezelf continu. Ik ga voorlopig niet eens aan verse maskers beginnen, MoM it is! Dank Dipkip voor deze openbaring!
Hoe lang doe je ongeveer met zo'n pot? Klinkt wel heel lekker voor mijn klushoofd namelijkquote:Op maandag 8 februari 2010 23:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
goed he, en best wel lang houdbaar & niet duur.
Ook zeer aan te raden tegen pukkelige ruggen van je significante ander, overigens
Officieel geloof ik 3 maanden, in werkelijkheid een jaar.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe lang doe je ongeveer met zo'n pot? Klinkt wel heel lekker voor mijn klushoofd namelijk
En wat is "best wel lang houdbaar"?
nou, ze hebben er flink lopen veranderen, en niet ten goedequote:Op maandag 8 februari 2010 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Den Haag dan maar![]()
Die winkel ruik je al van verre, zelfs als je er met de auto langs rijdt
-edit- reed, want alles is autoluw tegenwoordig daar
Waardeloos, idee van een verkeersregulatieplan lijkt mij het verkeer reguleren. Nu zijn er gewoon op velerlei plaatsen stukken afgesloten, hoe je nu de stad in komt zonder oeverloos in de file te staan mag je zelf maar uitzoeken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 06:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, ze hebben er flink lopen veranderen, en niet ten goede
Scheerschuim, of een lekkere zeep.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ga volgende week naar de Lush in Haarlem. Ondanks dat ik ws alles zal blijven bestellen in de UK omdat het zo verrekte veel geld scheelt vind ik het toch enig! Eindelijk overal aan snuffen.
Ik mag 25 euro uitgeven van mezelf hooguit.
En mijnvroeg of ik iets voor hem wilde kopen, ongeveer 5 tot 7 euro. Geen idee alleen wat, voor mannen is het lastig.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:36 schreef -Mellow- het volgende:
hmm, mijn bestelling van zaterdag is er nog niet
Leuk cadeautje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Was te merken dat Valentijnsdag eraan komt zeg
Ik was vanavond in de Lush Den Haag en daar stond een rij gozers hele stapels Lush-zooi af te rekenen![]()
60,- 90,- 30,- aardige prijzen dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |