Body butters zijn voor onder de douche (lijken erg op massage bars, maar hebben bijv. een scrub er in).quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Nog een noob vraag![]()
Die massagebars, zijn die nou voor onder de douche voor jezelf of zijn ze echt voor massage?
Vertel, wat heb je besteldquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Yay! Mijn eerste order is geplaatst
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:36 schreef Maria2.0 het volgende:
Weet iemand nog een fijn product voor het gezicht? Ik heb een extreem droge huid (in de winter schilfers, de vellen pleuren er vanaf),
Probeer Festini perenijs eens shmoopy.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef shmoopy het volgende:
Vanille-yoghurt.
Hm, ik ga ook eens proberen een tijd DC als nachtcrême te gebruiken, kijken wat het doet voordat ik Celestial bestel.
Tsk, dat gaat toch plakken, tong.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Probeer Festini perenijs eens shmoopy.
Geen ideequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tsk, dat gaat toch plakken, tong.
Oei, pas maar op, ik ben met Lush begonnen als beloning voor stoppen met blowen en ik ben nu compleet verslaafd aan Lushquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:28 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik heb op een website gelezen dat je jezelf mag belonen met cadeautjes als je een tijd gestopt bent met roken...
Goed excuus dus voor Lush![]()
Hmm, zonde maar dan kan ik je nu wel zeggen dat ze mij vorige week bij een droge huid Aqua Marina geadviseerd hebben ipv AOBS. Droge huid kan je beter niet scrubben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Bugger....Mijn order is al klaargezet (dat is wel positief) dus ze kunnen Angels on Bare skin niet toevoegen![]()
Ik had me er helemaal op verheugd, het leek me echt een heel fijn product en in Nederland is ie echt veel duurder
Dames, we hebben er een echte die-hard Lushie bij!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh wat erg! Ik heb order #1 nog niet eens binnen en ik praat al over een tweede order...
Haha, ja die Lush-bug verspreidt zich snel! Ik ben nu zelf ook slachtoffers aan het makenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dames, we hebben er een echte die-hard Lushie bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |