abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77369304
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Nog een noob vraag
Die massagebars, zijn die nou voor onder de douche voor jezelf of zijn ze echt voor massage?
Body butters zijn voor onder de douche (lijken erg op massage bars, maar hebben bijv. een scrub er in).

Massage bars zijn voor op je droge huid (na een douche is wel fijn, dan smelt ie goed omdat je warm bent). Voor massage of als bodylotion voor een droge huid.
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:47:49 #102
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77370461
Yay! Mijn eerste order is geplaatst
L'Enfer, c'est les autres.
pi_77370663
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Yay! Mijn eerste order is geplaatst
Vertel, wat heb je besteld
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:02:13 #104
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77370948
Magic Mushroom
Bathos
Honey I Washed The Kids
The Joy of Jelly
Sore Labours
Each Peach (And Two's a Pair)
Free Massage Bar Tin

Da's het bestellijstje. Vanalles een beetje om even te proberen. Ben ook zo brutaal geweest om te vragen om proefjes, niet geschoten is altijd mis. Ik vind het namelijk op basis van een website lastig kiezen dus zou het prettig zijn als ik eea kan uitproberen. En ik heb een enorm gevoelig huidje dus dat is ook bagger

In elk geval 2 bad dingetjes, qua zeep heb ik maar degene genomen die ik het vaakst voorbij zag komen op fora, zo'n jelly wilde ik zeker weten proberen en ik wilde een massagebar. Maar je kreeg een gratis blikje bij 2 dus ach
Ben héél benieuwd, ook of ze nog proefjes meesturen
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:14:35 #105
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77380656
Oeh wat enig! Inclusief verzenden betaal ik nu 28 euro. Net even gekeken wat ik via NL zou betalen. Ruim 29 euro en dat is dan exclusief verzenden én exclusief 1 van die massagebars (want die kan ik niet vinden in NL). Hoe leuk is dat! Ik wil in bad. NU!
pi_77384669
Sore Labours is inderdaad niet in Nederland te koop, retro gaat alleen via de UK. Each Peach , goede keus!
Ik ben echt blij met mijn pot Jasmin&Henna, heb het nu 2x gebruikt en mijn haartjes zijn echt helemaal pluisvrij. Hij is gelukkig wel veel zuiniger dan op de pot staat.
pi_77384809
Wie weet een goede conditioner voor 'zwart geverfd', beetje vet, beetje slierterig, beetje lelijk, beetje dof en droog haar... ja ik weet ook niet precies hoe ik het moet omschrijven. Had eerst een potje Hsuan Hen oid, maar die werkte niet zo heel super.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:36:01 #108
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77385784
Weet iemand nog een fijn product voor het gezicht? Ik heb een extreem droge huid (in de winter schilfers, de vellen pleuren er vanaf), heel gevoelig en ik heb veel last van mee etertjes. Puistjes vrijwel nooit maar wel die irritante zwarte puntjes dus
  donderdag 28 januari 2010 @ 19:05:53 #109
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77386747
Ik sla nu al door. Ik heb Lush maar gemaild of ze heel misschien Angels on Bare skin aan mijn order willen toevoegen...Hoop dat dat lukt, scheelt me weer een keer extra verzendkosten dokken.
Die Angels daar las ik veel goeds over dus lijkt me een goede keus.
pi_77388252
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:36 schreef Maria2.0 het volgende:
Weet iemand nog een fijn product voor het gezicht? Ik heb een extreem droge huid (in de winter schilfers, de vellen pleuren er vanaf),

Ik heb ook een redelijk droge en gevoelige huid en gebruik Skin's Shangri La, maar da's niet bepaald goedkoop, dus ik stap nu over naar Celestial. Heb gisteren in de winkel wat op m'n hand geprobeerd, rook prettig neutraal, vettig genoeg en trok na een paar minuten toch goed in.
Nog geen echte review dus, maar ik zou je aanraden de reviews op de UK-site te bekijken, daar heb ik altijd heel veel aan.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_77394549
Celestial is fijn, maar ik vind m niet eens vet genoeg (heb ook zo'n nare droge huid), dus ik gebruikte die overdag en voor 's nachts Dream Cream op mn gezicht, anders was het nog niet genoeg voor mijn huid.

Hij ruikt buiten de winkel trouwens naar vanille yoghurt, die Celestial. Maar niet sterk inderdaad.
pi_77397144
Vanille-yoghurt.

Hm, ik ga ook eens proberen een tijd DC als nachtcrême te gebruiken, kijken wat het doet voordat ik Celestial bestel.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 januari 2010 @ 22:49:39 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_77397646
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef shmoopy het volgende:
Vanille-yoghurt.

Hm, ik ga ook eens proberen een tijd DC als nachtcrême te gebruiken, kijken wat het doet voordat ik Celestial bestel.
Probeer Festini perenijs eens shmoopy.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_77397796
Mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag:

Honey Trap Lip Balm
The Olive Branch
Happy Hippy
Sunny Side Bubble Bar Slice
Supernova

pi_77397808
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Probeer Festini perenijs eens shmoopy.

Tsk, dat gaat toch plakken, tong.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 januari 2010 @ 23:06:14 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_77398388
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Tsk, dat gaat toch plakken, tong.
Geen idee

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_77399319
Ik heb op een website gelezen dat je jezelf mag belonen met cadeautjes als je een tijd gestopt bent met roken...
Goed excuus dus voor Lush
Besteld:
Honey I Washed the Kids
Angels on Bare Skin
Baby Face
Yummy Yummy Yummy
Lemony Flutter
American Cream
Massage Bar Tin
Strawberry Feels Forever massagebar
Silky Underwear
Mange Too
Coconut Deodorant Powder
Dream Cream
Karma Zeep

Ik had eerst nog zo'n honderd euro aan lushspul extra in mijn winkelwagentje, maar 200 eurie vond ik net iets te gek. Ook balen dat ik en niemand die ik ken een credit card heeft, Engeland is way cheaper *zucht*.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 09:18:23 #118
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77405384
Bugger....Mijn order is al klaargezet (dat is wel positief) dus ze kunnen Angels on Bare skin niet toevoegen
Ik had me er helemaal op verheugd, het leek me echt een heel fijn product en in Nederland is ie echt veel duurder
pi_77405773
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:28 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik heb op een website gelezen dat je jezelf mag belonen met cadeautjes als je een tijd gestopt bent met roken...
Goed excuus dus voor Lush
Oei, pas maar op, ik ben met Lush begonnen als beloning voor stoppen met blowen en ik ben nu compleet verslaafd aan Lush
  vrijdag 29 januari 2010 @ 11:44:39 #120
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77409888
Dream Cream, is dat ook geschikt als dagcreme voor het gezicht? Ik ben lustig oude topics aan het doorlezen
Ik heb vaak buiten de schilfers om ook rode vlekken in mijn gezicht en het is een bitch om een goede dagcreme te vinden. Heb al eens van een creme van de Hema voor de extreem gevoelige huid brandwonden gekregen
Dus alle producten voor het gezicht die mijn huid zacht, niet droog maar ook niet vettig maken zijn heel erg welkom.
Ik zit nu al met smart op de order te wachten, ik wil in bad
pi_77411823
Alleen als je een heel droge huid hebt, anders is het te vet. Maar voor mij werkt het, en ik heb niet eens echt schilfers. Anders kun je altijd eerst een sample proberen? Eerst gewoon op je arm ofzo en dan als dat goed gaat op je gezicht?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:54:23 #122
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77415224
Kun je die samples ook kopen dan? Vermoed niet dat ik zoveel mazzel heb dat ze met mijn order nu juist die dream cream meesturen qua proefje
Volgende order wordt sówieso Angels on bare skin, ik baal keihard dat ik die niet meteen heb meebesteld..
Oh wat erg! Ik heb order #1 nog niet eens binnen en ik praat al over een tweede order...

Omdat ik zo graag wilde tutten vandaag heb ik maar heel armoedig een bruisbal bij de etos gekocht net, ik ga in de namiddag in bad
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:14:34 #123
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_77418756
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Bugger....Mijn order is al klaargezet (dat is wel positief) dus ze kunnen Angels on Bare skin niet toevoegen
Ik had me er helemaal op verheugd, het leek me echt een heel fijn product en in Nederland is ie echt veel duurder
Hmm, zonde maar dan kan ik je nu wel zeggen dat ze mij vorige week bij een droge huid Aqua Marina geadviseerd hebben ipv AOBS. Droge huid kan je beter niet scrubben.
Al is het soms best lekker
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_77418783
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef Maria2.0 het volgende:

Oh wat erg! Ik heb order #1 nog niet eens binnen en ik praat al over een tweede order...
Dames, we hebben er een echte die-hard Lushie bij!
pi_77419254
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dames, we hebben er een echte die-hard Lushie bij!
Haha, ja die Lush-bug verspreidt zich snel! Ik ben nu zelf ook slachtoffers aan het maken

Ik begin toch te zwikken voor die head&shoulders aanbieding! Iemand die zegt: Doen!?
kan ik gelijk nog wat valentijnspul meenemen ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')