Ik doe er zeker 5 keer mee en vaak 6.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoelang doen jullie met een potje vers masker? Ik lees op de site dat het voor 3 keer is. Is dat jullie ervaring ook of wellicht vaker?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Oeh! Mijn order kwam net binnen![]()
Alles ruikt heerlijk, behalve sore labours![]()
2 Proefjes erbij, Dream Cream en Dream Wash. Ik ga zo hard in bad vanmiddag
Je Lush blijft beter van kwaliteit als je de produkten in het donker bewaart. Of in ieder geval uit direct zonlicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik kom zojuist uit een bad met een halve Bathos...Zucht...Ik heb er een nieuwe koopverslaving bij vrees ik. Niet goed, hoewel ik wel vandaag heb gehoord dat ik ben aangenomen voor een bijbaan.
Bathos is zá-lig! Ik heb ook even de oksels gesopt met HIWTK (ik kan niet stoppen met ruiken daaraan, ik denk dat die zeep mijn favoriet is qua geur bij deze order, omg!).
Daarna gezicht schoongemaakt en ingesmeerd met Dream cream om te testen of dat eventueel een optie is als dagelijkse creme. Denk het niet want hij blijft te vet. Ik vind hem ook niet zo lekker ruiken. Wel jammer, creme gaat er hard doorheen hier en dan is een grote pot wel handig.
De mushroom heb ik in 3 stukken gesneden en zit in een bakje evenals de halve Bathos. Alles netjes geordend op een speciaal vrijgemaakte Lush vensterbank![]()
Nu alleen nog kijken of ik die sore labours kan ruilen, morgen de flop van dipkip en ik kan voorlopig vooruit
Ja ik dacht ook dat ie fijn zou zijn voor mn moeder, die traint voor de marathon en heeft regelmatig zere kuiten ervan. Ik heb dr al eens een wicci gegeven en die vond ze heel fijn, vandaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef shmoopy het volgende:
Lieve dames, Sore Labours is ook niet voor de lekker, maar voor je pijnlijke spieren enzo, en daar vind ik 'm persoonlijk echt geweldig voor werken.
Ik heb een paar jaar geleden gordelroos gehad en daar aan mijn schoudergewricht zenuwpijnen aan overgehouden. Af en toe speelt dat op, en laatst heb ik daar SL opgesmeerd en ingemasseerd, dat hielp echt.
En niet zo'n enorm penetrante geur als Wicci Magic, die overigens ook goed is.
Het geldt voor alle zwarte ronde plastic potjes met zo'n draaidekselquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Trouwens, ik las iets over het inleveren van potjes voor gratis maskers? Geldt dat enkel voor potjes waar al maskers in hebben gezeten? Ik heb een zwart potje gekregen waar mijn jelly inzit, dat geldt zeker niet?
Dus ook die kleintjes van de lemony flutter en die iets grotere van de hand gurugu (ofzoiets)? Want ik kan niks op het potje vindenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het geldt voor alle zwarte ronde plastic potjes met zo'n draaidekselmeestal zit er ook een sticker op de zijkant waar het op staat, maar soms vergeten ze die.
Heel graag gedaan, lieverd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:40 schreef Alicia het volgende:
hallo Shmoopy,
ik kwam tuis van school en er was een doosje en in dat doosje zaten alemaal lekere dingen voor mij en papa en mama en jayden.
mama heevt mij ingesmeerd met de aartbei en ik vond het lekker en mijn vriendinetje vint mij nu ook leker ruiken.
ik en jayden hebben een huisje gebout van de schuimpjes en gevervd en we hebben een teekening gemaakt en mama heevt er een vooto van gemaakt voor jou
mama kreeg nog een doos vandaag met nog meer zeep ik hep nu heel veel zeepjes heel leker
bedankt voor het doosje groetjes jayden en alicia
*smelt*quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:40 schreef Alicia het volgende:
hallo Shmoopy,
ik kwam tuis van school en er was een doosje en in dat doosje zaten alemaal lekere dingen voor mij en papa en mama en jayden.
mama heevt mij ingesmeerd met de aartbei en ik vond het lekker en mijn vriendinetje vint mij nu ook leker ruiken.
ik en jayden hebben een huisje gebout van de schuimpjes en gevervd en we hebben een teekening gemaakt en mama heevt er een vooto van gemaakt voor jou
mama kreeg nog een doos vandaag met nog meer zeep ik hep nu heel veel zeepjes heel leker
bedankt voor het doosje groetjes jayden en alicia
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:19 schreef shmoopy het volgende:
Aaaw, wat lief dat je er foto's van hebt gemaakt, Knor! Nu wil ik elke week wel een pakje sturen.![]()
Die poezen ook.
En prachtige tekeningen, Jayden en Alicia, ik print ze uit en hang ze op de koelkast hier, mag wel, hé?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef YPPY het volgende:
Knorretje, wat een verhaal.Maar die foto's, zit bijna te
bij die foto van Gizmo's zusje, hoe gaat het met d'r?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef Mirjam het volgende:
hihi, over 3 weken gaan we een weekend weg, en ik heb vandaag 4 baddingesen gekocht alvast
ik heb geen bad, da's échte verwennerij danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:04 schreef knorretje het volgende:
[..]
ik heb ook net nog ff een last-minute geboekt, dus ga ook maar eens even bij de baddingen kijken![]()
Gisteren nog die vanille massage bar geprobeerd SUPER!!! ik ruikte hem vanmorgen nog steeds
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb geen bad, da's échte verwennerij dan
ik heb een amanopondo, een frosty gritter (ofzo?), een karma bubble ding en een heavanilly gehaald
en een stuk porridge en i should coco, omdat ze zo lekker roken en ik vond dat ik mezelf een kadootje moest geven
glitters zijn leuk maar moet ze inderdaad niet 2 weken later nog vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:23 schreef shmoopy het volgende:
Candy Fluff heeft heel bescheiden kleine glittertjes, dus die was wel safe, dacht ik, toen ik jouw afkeer van die glitters las.
wat een geweldige toepassing. Ga een volgende ronde er ook 1 voor D meebestellen voor zijn schoenen enzoquote:Ik dacht eerst, wat móet ik met dat spul, maar het is heel lekker om een beetje tussen je lakens te doen, of in m'n laarzen (dan blijven ze tenminste fris).![]()
zeker in de zomer heeft hij idd aan de binnenkant ellebogen, knieholtes en oksel de boel helemaal kapot van het schuren van kleding tegelijk met (helaas) veel zweten. Hij was vorige week ziek, dus koorts, dus zweten, dus alles weer kapot. Maar ik had dermalex repair liggen van D's handen maar die prikt dus in wondjes blijktquote:En Dream Cream is zeker goed voor Jayden's knieholtes, mijn jongste is wat eczemig daar en ook aan de binnenkant van z'n ellenbogen, het helpt als een tiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |