abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77543129
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoelang doen jullie met een potje vers masker? Ik lees op de site dat het voor 3 keer is. Is dat jullie ervaring ook of wellicht vaker?
Ik doe er zeker 5 keer mee en vaak 6.

Heb vorige week nog een kerstmasker opgemaakt. Was al een maand over de datum maar zag er nog prima uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:30:54 #202
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_77544333
Met Crash Course doe ik echt zo lang. Ik heb aan 1 theelepel per keer genoeg, dus ik kom wel aan de 8 keer denk ik. Ben eigenlijk benieuwd of hij nog wel goed is, staat al maanden diep ingevroren..
pi_77544372
Ja, ik had catastrophe oid, die is niet meer goed, maar hij is nog prima, dat idee een beetje.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:36:45 #204
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77544522
Mooi! Ik vond namelijk 11 euro wel duur voor 3 keer maar als het zo 6 keer is dan heb ik dat er wel uit. Gebruik nu maskers van dr van der Hoog en die kosten 1,90 ongeveer.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_77544548
Oh, maar de maskers van Lush zijn echt..... Beter dan van welke dan ook. En ik doe vaak 10 keer met zo'n klein potje.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:43:02 #206
159909 -Peach
Prunus persica
pi_77544741
Ik doe er ook echt lang mee, hoeveel keer weet ik niet precies. Het is wel een aanrader om het masker in de vriezer te bewaren als je het niet supervaak gebruikt (mijn masker ging dus een keer schimmelen, ieuw). Ik haal elke keer zoveel als ik wil eruit, is supersnel weer ontdooit. En ik vind het wel lekker fris zo uit de vriezer
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:23:18 #207
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77546202
Oeh! Mijn order kwam net binnen
Alles ruikt heerlijk, behalve sore labours
2 Proefjes erbij, Dream Cream en Dream Wash. Ik ga zo hard in bad vanmiddag
pi_77550672
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Oeh! Mijn order kwam net binnen
Alles ruikt heerlijk, behalve sore labours
2 Proefjes erbij, Dream Cream en Dream Wash. Ik ga zo hard in bad vanmiddag

sore labours vond ik dus ook helemaal niks...
mij te kruidig
maargoed daar kan ik vast wel weer iemand anders blij mee maken
pluizig en blauw...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:29:36 #209
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77550869
Hmm, daar zeg je wat...Ik heb dus een sore labours in de aanbieding
Wat ik nog zoek is een solid shampoo om te testen of ik het iets vind, iets van Karma (zeep of badgeval) en wat ik wil testen is de Snake oil for scalps.
Of misschien iets anders lekkers wat iemand niet fijn vindt. Niet geschoten is altijd mis
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:39:38 #210
159909 -Peach
Prunus persica
pi_77553755
Snake oil for scalps kan ik je iig afraden...heel erg onhandig in gebruik, effect niet merkbaar (komt misschien ook door het onhandige gebruik: niet goed gebruikt) en stinkt. Best wel erg.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:22:04 #211
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77557948
Ik kom zojuist uit een bad met een halve Bathos...Zucht...Ik heb er een nieuwe koopverslaving bij vrees ik. Niet goed, hoewel ik wel vandaag heb gehoord dat ik ben aangenomen voor een bijbaan.
Bathos is zá-lig! Ik heb ook even de oksels gesopt met HIWTK (ik kan niet stoppen met ruiken daaraan, ik denk dat die zeep mijn favoriet is qua geur bij deze order, omg!).
Daarna gezicht schoongemaakt en ingesmeerd met Dream cream om te testen of dat eventueel een optie is als dagelijkse creme. Denk het niet want hij blijft te vet. Ik vind hem ook niet zo lekker ruiken. Wel jammer, creme gaat er hard doorheen hier en dan is een grote pot wel handig.

De mushroom heb ik in 3 stukken gesneden en zit in een bakje evenals de halve Bathos. Alles netjes geordend op een speciaal vrijgemaakte Lush vensterbank
Nu alleen nog kijken of ik die sore labours kan ruilen, morgen de flop van dipkip en ik kan voorlopig vooruit
pi_77558333
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik kom zojuist uit een bad met een halve Bathos...Zucht...Ik heb er een nieuwe koopverslaving bij vrees ik. Niet goed, hoewel ik wel vandaag heb gehoord dat ik ben aangenomen voor een bijbaan.
Bathos is zá-lig! Ik heb ook even de oksels gesopt met HIWTK (ik kan niet stoppen met ruiken daaraan, ik denk dat die zeep mijn favoriet is qua geur bij deze order, omg!).
Daarna gezicht schoongemaakt en ingesmeerd met Dream cream om te testen of dat eventueel een optie is als dagelijkse creme. Denk het niet want hij blijft te vet. Ik vind hem ook niet zo lekker ruiken. Wel jammer, creme gaat er hard doorheen hier en dan is een grote pot wel handig.

De mushroom heb ik in 3 stukken gesneden en zit in een bakje evenals de halve Bathos. Alles netjes geordend op een speciaal vrijgemaakte Lush vensterbank
Nu alleen nog kijken of ik die sore labours kan ruilen, morgen de flop van dipkip en ik kan voorlopig vooruit
Je Lush blijft beter van kwaliteit als je de produkten in het donker bewaart. Of in ieder geval uit direct zonlicht.

Had je mijn linkje naar wax tarts nog gezien? Ik heb nu een heerlijk fruitige opstaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_77558510
Snake oil is best onpraktisch maar bij mij werkt het wel. Gebruik het alleen niet zo heel vaak, smeer er bepaalde geirriteerde plekken op mijn hoofdhuid mee in, ga slapen en de dag erna eruit wassen. Het stinkt wel onwijs, dus voor de geur moet je het niet doen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:42:13 #214
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77558568
Oh...Dan ga ik een andere plek zoeken,even denken...
Ja ik had je linkje gezien! Ik zag iets van Moodieshop ofzo, die hebben ze voor 50 cent, dat vind ik wel een nette prijs (beetje op de kleintjes letten ).
pi_77572049
Past sore labours door de brievenbus denk je? Ik heb snake oil scalp blabla te ruil, 2/3 gesneden met een schoon mes
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:55:26 #216
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77601075
Ja hij past door de brievenbus. Ik zal binnenkort even op je lijstje spieken wat ik er eventueel voor terug zou willen. Ik denk inderdaad dat ik sowieso eerst even test of ik normale solid shampoos iets vind, ik twijfel nu weer over de Snake oil.

Ik heb je pakje binnen Dat wordt echt genieten! Ik ben morgen vrij dus lekker uitgebreid douchen en vanalles uitproberen
Superbedankt nog!

Heb me vanmorgen gedoucht met de jelly maar ik weet niet of ik het echt superspul vind. Ik vind het lastig de jelly fijn te knijpen in de puff en de geur ben ik ook niet direct weg van.
Mijn man is trouwens ook om, die vindt de mushroom geweldig en HIWTK ook
pi_77601969
Sjooooooooooooooo! Lekker meeeeee time met een brazened honey mask!!! Daarna lekker haartjes wassen met lush, de boel doorsoppen met een lekkere jellie. En daarna van top tot teen insmeren met alles uit het head-to-toe pakketje!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_77603193
Lieve dames, Sore Labours is ook niet voor de lekker, maar voor je pijnlijke spieren enzo, en daar vind ik 'm persoonlijk echt geweldig voor werken.

Ik heb een paar jaar geleden gordelroos gehad en daar aan mijn schoudergewricht zenuwpijnen aan overgehouden. Af en toe speelt dat op, en laatst heb ik daar SL opgesmeerd en ingemasseerd, dat hielp echt.

En niet zo'n enorm penetrante geur als Wicci Magic, die overigens ook goed is.

De SWALK-soap is trouwens echt to die for, zooooo lekker.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:53:58 #219
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_77606268
Ik vind Wicci magic echt heel lekker
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_77619095
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef shmoopy het volgende:
Lieve dames, Sore Labours is ook niet voor de lekker, maar voor je pijnlijke spieren enzo, en daar vind ik 'm persoonlijk echt geweldig voor werken.

Ik heb een paar jaar geleden gordelroos gehad en daar aan mijn schoudergewricht zenuwpijnen aan overgehouden. Af en toe speelt dat op, en laatst heb ik daar SL opgesmeerd en ingemasseerd, dat hielp echt.

En niet zo'n enorm penetrante geur als Wicci Magic, die overigens ook goed is.
Ja ik dacht ook dat ie fijn zou zijn voor mn moeder, die traint voor de marathon en heeft regelmatig zere kuiten ervan. Ik heb dr al eens een wicci gegeven en die vond ze heel fijn, vandaar.
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:59:02 #221
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77620971
We komen er ongetwijfeld uit hoor Dipkip, die sore labours gaat gewoon naar jou
Manlief vond hem ook niet lekker ruiken, de Each Peach wel en de volgende keer bestel ik de strawberry.
Grappig spul is het sowieso, heb ermee gemasseerd, erg lekker spullie. Hij was er ook van gecharmeerd

Net gedoucht, powered by Dipkip
Ik vond de Lemslip erg lekker ruiken, frist je goed op 's morgens. Verder vond ik dat het vrij weinig deed, gewoon een lekker fris soppie. AOBS is hemels, ik vond het lekker ruiken, goed te gebruiken, maakte mijn huid zacht maar ook behoorlijk droog. Daar kwam Celestial om de hoek kijken, wat een heerlijke creme is dat! Je hebt er ook maar weinig van nodig omdat het zo dun is. Minpuntje vind ik dat mijn gezicht vettig blijft, ik heb graag dat cremes intrekken. Maar mijn gezicht is erg blij
pi_77625133
*hyper*
ik ga eind deze maand een weekendje weg!
ben al anderhalf jaar (langer) niet weggeweest, ik zie er zó naar uit!
en een kamer met een bad boeken dan

als ik lekker in bad wsil met veel geur en schuim, wat moet ik dan kopen, bubblebars ofzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:30:19 #223
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77625411
Yep! Ik heb zelf de Bathos uitgeprobeerd, ik heb een halve gebruikt. Ik hield hem onder de kraan, kreeg echt bergen schuim en ontzettend goede geur. Een paar uur later rook de badkamer er nog naar
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:50:00 #224
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77626134
Trouwens, ik las iets over het inleveren van potjes voor gratis maskers? Geldt dat enkel voor potjes waar al maskers in hebben gezeten? Ik heb een zwart potje gekregen waar mijn jelly inzit, dat geldt zeker niet?
pi_77627437
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Trouwens, ik las iets over het inleveren van potjes voor gratis maskers? Geldt dat enkel voor potjes waar al maskers in hebben gezeten? Ik heb een zwart potje gekregen waar mijn jelly inzit, dat geldt zeker niet?
Het geldt voor alle zwarte ronde plastic potjes met zo'n draaideksel meestal zit er ook een sticker op de zijkant waar het op staat, maar soms vergeten ze die.
pi_77631984
mijn lushdoos is binnen

maar moet nu eerst naar zwemles (en dan koken, en dan de kids in bed proppen etc etc.. vanaaf een update )
pi_77632065
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het geldt voor alle zwarte ronde plastic potjes met zo'n draaideksel meestal zit er ook een sticker op de zijkant waar het op staat, maar soms vergeten ze die.
Dus ook die kleintjes van de lemony flutter en die iets grotere van de hand gurugu (ofzoiets)? Want ik kan niks op het potje vinden
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  Mini Admin donderdag 4 februari 2010 @ 19:40:40 #228
28139 Alicia
Dochter van...
pi_77640382
hallo Shmoopy,

ik kwam tuis van school en er was een doosje en in dat doosje zaten alemaal lekere dingen voor mij en papa en mama en jayden.
mama heevt mij ingesmeerd met de aartbei en ik vond het lekker en mijn vriendinetje vint mij nu ook leker ruiken.
ik en jayden hebben een huisje gebout van de schuimpjes en gevervd en we hebben een teekening gemaakt en mama heevt er een vooto van gemaakt voor jou

mama kreeg nog een doos vandaag met nog meer zeep ik hep nu heel veel zeepjes heel leker

bedankt voor het doosje groetjes jayden en alicia
pi_77640505
Gisteren kregen we een doosje lush van Shmoopy, een doos vol met lieve dingetjes, allemaal knijpertjes, en stickertjes en een mooie glittersteen! en natuurlijk de spulletjes van lush. Het was een avontuur voor iedereen, want alles zat ingepakt in mooie zakjes of doosjes. En we werden steeds nieuwsgieriger want we roken al vanalles (en niet wij alleen ook de katten)

Vandaag hebben de kids een mooie tekening gemaakt voor shmoopy, alicia 2 hele mooie prinsessen want ze ruikt nu zo lekker als een prinses

en jayden een heel stoer monster

Mijn eigen doos kwam vandaag ook nog eens binnen, kinderen helemaal blij want er zaten nieuwe schuimpjes in, die van shmoopy waren allemaal opgegaan in hun eerste bouwsel. Heb nu weer een hele doos vol voor ze. Mijn eigen doos moet ik nog eventjes allemaal echt goed bekijken en beproeven (ga zo eens even heerlijk de tijd daarvoor nemen onder de douche) Vanmiddag wel de zepen alvast gesneden, gedeeld, verpakt en opgeslagen. De kinderen kunnen nu iedere dag kiezen wat ze willen gebruiken. Alicia koos daarnet voor een stukje the godmother (en toen wij er een vertaling ala petemoei aangaven vond ze hem nog lekkerder, want de petemoei van assepoester is ook heel aardig) en Jayden ging voor een stukje karma. Beiden liggen in elk geval heerlijk ruikend nu in hun bed, ben benieuwd wat ze morgen gaan kiezen en wat hun favoriet gaat zijn.

het linkerbakje is jayden's bakje, de rechter van Alicia

[ Bericht 43% gewijzigd door knorretje op 04-02-2010 20:08:25 ]
pi_77640673
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:40 schreef Alicia het volgende:
hallo Shmoopy,

ik kwam tuis van school en er was een doosje en in dat doosje zaten alemaal lekere dingen voor mij en papa en mama en jayden.
mama heevt mij ingesmeerd met de aartbei en ik vond het lekker en mijn vriendinetje vint mij nu ook leker ruiken.
ik en jayden hebben een huisje gebout van de schuimpjes en gevervd en we hebben een teekening gemaakt en mama heevt er een vooto van gemaakt voor jou

mama kreeg nog een doos vandaag met nog meer zeep ik hep nu heel veel zeepjes heel leker

Heel graag gedaan, lieverd.
pi_77640711
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:40 schreef Alicia het volgende:
hallo Shmoopy,

*smelt*
pi_77641788
Wat een superleuke foto's!
pi_77641919
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Tamashii het volgende:
Wat een superleuke foto's!
idd
pi_77642139
Aaaw, wat lief dat je er foto's van hebt gemaakt, Knor! Nu wil ik elke week wel een pakje sturen.

Die poezen ook.
En prachtige tekeningen, Jayden en Alicia, ik print ze uit en hang ze op de koelkast hier, mag wel, hé?
pi_77642628
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:19 schreef shmoopy het volgende:
Aaaw, wat lief dat je er foto's van hebt gemaakt, Knor! Nu wil ik elke week wel een pakje sturen.

Die poezen ook.
En prachtige tekeningen, Jayden en Alicia, ik print ze uit en hang ze op de koelkast hier, mag wel, hé?

Kan ze ook in een flop voor je doen hoor pm je adres maar

en die poezen die werden helemaal gek van de geur geloof ik, ze snuffelen steeds als iemand van ons iets gebruikt heeft (die foto dat die zwart-witte zit te likkebaarden vond ik zelf een enorm goed gelukte momentfoto. Alles rook en ruikt ook om op te eten
pi_77646700
Het was de laatste plek waar ik verwachtte ooit mijn tupperware bakken te gaan gebruiken, maar goed mijn badkamer staat inmiddels er vol mee. Heb alle zepen vanmiddag in stukken gesneden die handzaam zijn en die dus in folie verpakt en vervolgens in een grote bak gelegd. Hopelijk zijn ze zo goed afgesloten voor evt invloeden (misschien dat ze elkaar gaan beinvloeden, maar om nu alle zepen apart in een eigen bak te gaan doen gaat me te ver.

Ben vervolgens onder de douche gegaan, heb de aqua nog wat meegnomen, de flying fox douche gel en de rehab en retread shampoo gebeuren. De aqua was lekker, de flying fox beviel mij ook wel, maar Danny was niet gecharmeerd van de geur (gelukkig blijkt de geur eenmaal onder de douche vandaan mee te vallen voor hem, want we willen natuurlijk wel naast elkaar kunnen zitten )

Ik weet nog niet wat ik van de rehab vind, eenmaal klaar voelde het haar heel stroef aan, erg klittend, niet fijn. Gelukkig hadden we de pot retread nog. Deze ruikt in elk geval beter dan de rehab (danny vond de rehab wel erg lekker ruiken) de retread heeft mijn haar doen krullen (tenminste ik denk dat hij de schuldige is want die gebruikte ik als laatste) Ik heb normaal wel een minuscule slag in het haar als ik het was, maar nu dus veeeeeel meer, ben benieuwd of er nog wat inzit als het droog is. Het voelt lekker aan, maar wel met klitten. Nu had ik natuurlijk nog een anti-klit kunnen pakken van me eigen, maar wilde juist alleen maar lush uitproberen, ben dus benieuwd hoe erg de kamklus gaat zijn zodadelijk.

Voor alicia gaat dit dus ook niet een super optie worden, want die heeft echt een anti-klit nodig anders is het huilen geblazen met uitkammen.

straks nog even de heavanille uitproberen en dan hopelijk super lekker geurend m'n bedje in.
pi_77648432
Knorretje, wat een verhaal. Maar die foto's, zit bijna te bij die foto van Gizmo's zusje, hoe gaat het met d'r?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:00:57 #238
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_77650457
Ah, die eerste foto is echt heel leuk, met die poes erbij
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_77650781
hihi, over 3 weken gaan we een weekend weg, en ik heb vandaag 4 baddingesen gekocht alvast
pi_77652188
Wat een schatten! En die poes naast Alicia
Echt heel lief!
pi_77653758
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef YPPY het volgende:
Knorretje, wat een verhaal. Maar die foto's, zit bijna te bij die foto van Gizmo's zusje, hoe gaat het met d'r?

beide katten die je ziet zijn een broertje en zusje van Gizmo. Onze witte maakt het inmiddels erg goed na haar slechte start in de beginjaren (darmprobleempjes enzo) de ander is chronisch erg ziek en verwachten we (en dat roep ik al een hele tijd, maar hij is enorm dapper) vroegtijdig afscheid van te moeten nemen.

Ow en we hebben dus nog een kat en die heeft vanavond me heel boos aangekeken. Hij vind me nu met lush stinken en is bang van me.
pi_77666106
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef Mirjam het volgende:
hihi, over 3 weken gaan we een weekend weg, en ik heb vandaag 4 baddingesen gekocht alvast

ik heb ook net nog ff een last-minute geboekt, dus ga ook maar eens even bij de baddingen kijken

Gisteren nog die vanille massage bar geprobeerd SUPER!!! ik ruikte hem vanmorgen nog steeds
pi_77668256
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:04 schreef knorretje het volgende:

[..]

ik heb ook net nog ff een last-minute geboekt, dus ga ook maar eens even bij de baddingen kijken

Gisteren nog die vanille massage bar geprobeerd SUPER!!! ik ruikte hem vanmorgen nog steeds
ik heb geen bad, da's échte verwennerij dan
ik heb een amanopondo, een frosty gritter (ofzo?), een karma bubble ding en een heavanilly gehaald

en een stuk porridge en i should coco, omdat ze zo lekker roken en ik vond dat ik mezelf een kadootje moest geven
pi_77671128
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb geen bad, da's échte verwennerij dan
ik heb een amanopondo, een frosty gritter (ofzo?), een karma bubble ding en een heavanilly gehaald

en een stuk porridge en i should coco, omdat ze zo lekker roken en ik vond dat ik mezelf een kadootje moest geven

wij hebben ook geen bad (de kids gaan nog wel eens in zo'n grote vijver/cementkuip van de bouwmarkt) Dus ik neem het er ook altijd van als we op vakantie zijn. Vorige keer hadden we van die kleurschijven van de tuinen bij ons en was een groot succes, iedere dag een andere kleur en geur. Ga er van uit dat mijn huidige lijstje een groter succes gaat zijn glitters, confetti etc doen het altijd goed bij ze.

voor in bad heb ik gedaan
Vanilla Fountain
Bathos
Magic Mushroom
Flosty Gritter
Ma Bar
Blackberry Bath Bomb
Supernova
creamy candy bath

American Cream
H'Suan Wen Hua
Candy Fluff (shmoopy, mijn hele bank zit onder, alles was wit, maar ow wat een lol hebben ze gehad, hopelijk heb ik de bus binnen voor de carnaval. Glitters en zo waren trouwens makkelijk weg te wrijven itt de glitterspray die we normaal kopen)
Angels On Bare Skin (iedereen schrijft er steeds over dus ook maar eens proberen)
Dream Cream (shmoopy, dit is een flink vette, wel plakkerig, maar gaan we zeker savonds gebruiken. Ook in jaydens knieholten, hij prikt niet eens op de open wonden)
pi_77676064
Candy Fluff heeft heel bescheiden kleine glittertjes, dus die was wel safe, dacht ik, toen ik jouw afkeer van die glitters las.
Ik dacht eerst, wat móet ik met dat spul, maar het is heel lekker om een beetje tussen je lakens te doen, of in m'n laarzen (dan blijven ze tenminste fris).

En Dream Cream is zeker goed voor Jayden's knieholtes, mijn jongste is wat eczemig daar en ook aan de binnenkant van z'n ellenbogen, het helpt als een tiet.
pi_77676324
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:23 schreef shmoopy het volgende:
Candy Fluff heeft heel bescheiden kleine glittertjes, dus die was wel safe, dacht ik, toen ik jouw afkeer van die glitters las.
glitters zijn leuk maar moet ze inderdaad niet 2 weken later nog vinden.
quote:
Ik dacht eerst, wat móet ik met dat spul, maar het is heel lekker om een beetje tussen je lakens te doen, of in m'n laarzen (dan blijven ze tenminste fris).
wat een geweldige toepassing. Ga een volgende ronde er ook 1 voor D meebestellen voor zijn schoenen enzo dan ruikt de gang ook een stuk frisser.
quote:
En Dream Cream is zeker goed voor Jayden's knieholtes, mijn jongste is wat eczemig daar en ook aan de binnenkant van z'n ellenbogen, het helpt als een tiet.
zeker in de zomer heeft hij idd aan de binnenkant ellebogen, knieholtes en oksel de boel helemaal kapot van het schuren van kleding tegelijk met (helaas) veel zweten. Hij was vorige week ziek, dus koorts, dus zweten, dus alles weer kapot. Maar ik had dermalex repair liggen van D's handen maar die prikt dus in wondjes blijkt dus ben erg blij dat hij jouw creme lekker vind.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 18:03:30 #247
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77677190
Morgen even langs Lush in Den Haag
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 5 februari 2010 @ 18:32:20 #248
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77677861
Aqua Marina doet echt niks voor me, het is wel lekker om je gezicht 's morgens goed schoon te maken maar voor de rest doet het weinig. Ik ga dus zeker weten voor de AOBS. En ik ben zo verslááfd aan HIWTK, manlief vindt dat ook de lekkerste geur die er tussenzit, naast de Magic Mushroom. Lush is leuk
pi_77679794
zo, ik heb mijn doosje ook binnen. Ben benieuwd.
pi_77679931
ik kan weeral voort met de Dream Cream. ik heb me in Antwerpen een 2de pot aangeschaft.

nu maar hopen dat die niet meer gepikt wordt

LUSH IS
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')