Ik doe er zeker 5 keer mee en vaak 6.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoelang doen jullie met een potje vers masker? Ik lees op de site dat het voor 3 keer is. Is dat jullie ervaring ook of wellicht vaker?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Oeh! Mijn order kwam net binnen![]()
Alles ruikt heerlijk, behalve sore labours![]()
2 Proefjes erbij, Dream Cream en Dream Wash. Ik ga zo hard in bad vanmiddag
Je Lush blijft beter van kwaliteit als je de produkten in het donker bewaart. Of in ieder geval uit direct zonlicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik kom zojuist uit een bad met een halve Bathos...Zucht...Ik heb er een nieuwe koopverslaving bij vrees ik. Niet goed, hoewel ik wel vandaag heb gehoord dat ik ben aangenomen voor een bijbaan.
Bathos is zá-lig! Ik heb ook even de oksels gesopt met HIWTK (ik kan niet stoppen met ruiken daaraan, ik denk dat die zeep mijn favoriet is qua geur bij deze order, omg!).
Daarna gezicht schoongemaakt en ingesmeerd met Dream cream om te testen of dat eventueel een optie is als dagelijkse creme. Denk het niet want hij blijft te vet. Ik vind hem ook niet zo lekker ruiken. Wel jammer, creme gaat er hard doorheen hier en dan is een grote pot wel handig.
De mushroom heb ik in 3 stukken gesneden en zit in een bakje evenals de halve Bathos. Alles netjes geordend op een speciaal vrijgemaakte Lush vensterbank![]()
Nu alleen nog kijken of ik die sore labours kan ruilen, morgen de flop van dipkip en ik kan voorlopig vooruit
Ja ik dacht ook dat ie fijn zou zijn voor mn moeder, die traint voor de marathon en heeft regelmatig zere kuiten ervan. Ik heb dr al eens een wicci gegeven en die vond ze heel fijn, vandaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef shmoopy het volgende:
Lieve dames, Sore Labours is ook niet voor de lekker, maar voor je pijnlijke spieren enzo, en daar vind ik 'm persoonlijk echt geweldig voor werken.
Ik heb een paar jaar geleden gordelroos gehad en daar aan mijn schoudergewricht zenuwpijnen aan overgehouden. Af en toe speelt dat op, en laatst heb ik daar SL opgesmeerd en ingemasseerd, dat hielp echt.
En niet zo'n enorm penetrante geur als Wicci Magic, die overigens ook goed is.
Het geldt voor alle zwarte ronde plastic potjes met zo'n draaidekselquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Trouwens, ik las iets over het inleveren van potjes voor gratis maskers? Geldt dat enkel voor potjes waar al maskers in hebben gezeten? Ik heb een zwart potje gekregen waar mijn jelly inzit, dat geldt zeker niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |