quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oei, pas maar op, ik ben met Lush begonnen als beloning voor stoppen met blowen en ik ben nu compleet verslaafd aan Lush
Ja nog steeds gestopt, 2 jaar en bijna 2 maanden nu. Ik heb er nog steeds moeite mee, maar het maakt inderdaad een enorm verschil voor je lijfquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:15 schreef Velma_Dinkley het volgende:
En nog steeds gestopt? Indien ja...heb je tenminste een verslaving waar je lichaam niet naar de klote van gaat, of ben ik nou nog steeds mezelf aan het goedpraten...want heb alweer een bestelling staan terwijl er net 5 minuten geleden een Lush-doosje door de postbode werd afgeleverd.![]()
![]()
![]()
Weet iemand trouwens wat de gemiddelde houdbaarheidsdatum van AOBS is? Degene die ik vandaag gekregen heb is nog een maand houdbaar en ik ben bang dat ik die niet op krijg.
Die vond ik zo stinken in de winkelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh! Ik zie net Godiva op de site! Ik wil het!
Manlief zit echt fronsend naast me
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:57 schreef shmoopy het volgende:
Dip, heb ij nou alles opgestuurd wat ik klaar heb liggen?
Ik kan niet meer zonder!! Altijd als ik Godiva gebruikt heb zeggen mensen: "wat zit je haar leuk!" En het is zo...ik heb geen bad-hairday als ik Godiva gebruikt hebquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh! Ik zie net Godiva op de site! Ik wil het!
Manlief zit echt fronsend naast me
Aaaw.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:14 schreef knorretje het volgende:
[..]
ik had echt geen idee dat ze zoveel zou sturen, we hadden het over de parfum gehad en ze meldde terloops wel dat ze misschien een zeepje erin zou stoppen als het door de brievenbus zou passen, maar het werd een hele dikke envelop.
Maar ze loopt de hele middag al te kwijlen en te zwijmelen dus ze is er heel blij mee, en wordt van jou spulletjes ook weer net zo blij hoor. (ze heeft net zelfs haar nagels laten lakken en er van die nagelstickertjes opgepakt, want bij lekker ruiken horen ook mooie nagels)
Liev!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:13 schreef Alicia het volgende:
ik kwam uit de scouting en er lag een brief
een brief van dipkip dat ben jij heevt mama vertelt
dus ik maakte de brief open en ik las mama voor
en er zaaten allemaal spulletjes in zeep met glittertjes doesdjel en een geurtje
ik hep het geurtje op gdaan en gewasen met de zeep en mama wou mij opeeten omdat ik lekker rook
dipkip bedankt en ik vind het zelf ook heel lekker
vanaavond mag ik doezen met de yummy groetjes alicia
Goed hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:18 schreef Dipkip het volgende:
Ja nog steeds gestopt, 2 jaar en bijna 2 maanden nu. Ik heb er nog steeds moeite mee, maar het maakt inderdaad een enorm verschil voor je lijfen met wiet nog meer voor je hoofd.
Volgens mij heeft iedereen zo'n lush-ontdek-fase en dan na een tijdje weet je wat je lekker vindt en wat bij je huid past en heb je een zeepberg waar je u tegen zegt omdat het toch wel ERG langzaam op blijkt te gaan, en dan ga je minder kopen. Of niet - het kan me ook geen barst schelen eigenlijk, mn verslaving kostte tegen de 500 euro per maand, dus als ik 50,- per maand aan Lush uitgeef, wat dan nog![]()
AOBS hoort 3 maanden houdbaar te zijn, mail de klantenservice want dit hoort niet hoor!!!
Oeh spannend! Succes!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo eerst maar eens naar bed, maandag de eerste dag hbo. Voor het eerst in 9 jaar weer naar school
Oooh dan heb ik ook nog wel wat voor jouw flopquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Oeh ik kom er net achter dat ik ook wax melts gebruik. Geen idee dat die dingen zo heetten...Ik heb een paar fossiele blokjes over uit het stenen tijdperk en heb dat sinds kort helemaal ontdekt. Toeval![]()
Ik ga eens zoeken waar ik nieuwe zou kunnen krijgen want ik vind het lekkerder en beter ruiken dan wierook.
Zo eerst maar eens naar bed, maandag de eerste dag hbo. Voor het eerst in 9 jaar weer naar school
quote:Op zondag 31 januari 2010 10:51 schreef Dipkip het volgende:
Misschien is karma wel een idee, ook zoet, maar ook kruidig en sinaasappelig en njam.
Die glittermassagebars wil je echt niet voor het slapen gaan, je vindt die glitters dan niet eens alleen in het bed maar door het hele huis. Ik heb er ook twee te ruil trouwens als je toch eens wil proberen, maar voor lekker insmeren is dat niet handig, het schuurt ook een beetje namelijk zoveel glitter zit er in. Het is meer om op je armen en decolletee te doen als je uitgaat en 16 bent, denk ik.
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:01 schreef Dipkip het volgende:
Het is echt te erg, ik heb het een keer geprobeerd, mn bed kwam onder te zitten en mn truitje wat ik had aangetrokken zodat mn jas niet ging glitteren van binnen natuurlijk ook (ik dacht anders zit er de komende maanden glitter op mn kleding). Maar ik had dus een was gedraait met beddengoed een aantal handdoeken en theedoeken (want 60 graden en wit), en een andere was van mn bovenkleding plus nog een aantal kledingstukken (want 40 graden en donker). Nou ja toen zat er dus overal glitter, dan droogde je je af met zo'n handdoek, zat je weer onderzat je met een donkere broek op de bank, bank glitterig. Om gek van te worden!!!
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:49 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja dan gaat het hard ja. Ik gebruik het alleen als handzeep en dan ook nog alleen voor mezelf want mn vriend vindt handzeep vies
Kijk hier eens voor leuke adresjes: tarts topic op het NL Lush forum. Zit volgens mij niet achter de inlog verstopt en anders moet je je even aanmelden. Ik ben erg te spreken over Vnaughty en PurpleSparkle Crafts. Maar in NL zijn ook steeds meer besteladressen te vinden. Je vindt ze niet snel in de winkel, heb ik ontdekt.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe ik Honey I washed the Kids vind. Ik heb die genomen omdat ik hem het meest zag langskomen als newbie zeep.
Net een ananas waxmelt in mijn brander gedaan maar ik ruik gewoon he-le-maal niks.
Kan je die dingen ook in de winkel kopen? Ik heb nu van die pakjes met 4 blokjes in 1, heeft de ex van mijn man ooit nog gekocht![]()
Ik heb geen flauw benul hoe ik aan die dingen moet komen voor een leuk prijsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |