Hoe dan? Normaal kan het niet vanwege het masker...quote:Op zondag 24 januari 2010 15:50 schreef douche-eendje het volgende:
Je kunt hem ook gewoon in de UK bestellen, maar je word er wel op geattendeerd dat het masker minder lang houdbaar is en hij na levering wel gelijk in de koelkast moet.
Staat rechts in het hoekje bij de info van dat pakketquote:Op zondag 24 januari 2010 22:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoe dan? Normaal kan het niet vanwege het masker...
Echt raar vind ik dat. En verleidelijk. Hmmm.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:31 schreef douche-eendje het volgende:
Staat rechts in het hoekje bij de info van dat pakket
Ja online in het buitenland is het goedkoper inderdaad. Maar het gaat ook deels om gezellig shoppen met mijn vriendin en alles ruiken enzo, dus vandaar de winkel. Geen idee nog wat voor badspul, iets van die Bathmelts lijkt me wel wat. En kan je in de fysieke winkel ook nog wel iets van proefjes krijgen misschien?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:43 schreef Dipkip het volgende:
Maria, het is in de UK ongeveer de helft goedkoper. Voor een jelly en een zeep ben je ongeveer een tientje kwijt samen. Badspul - wat voor badspul zit je aan te denken? Een bubble bar is ook wel zo'n 5 euro in de nederlandse winkel...
Toen ik de laatste keer naar de Lush in Haarlem ging (In de baas zn tijd, werk er heel dichtbijquote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Ben benieuwd, ik ga naar Haarlem. Ik vind het spannend![]()
Proefjes zijn altijd leuk want dan kan ik meteen een lijstje maken voor mijn verjaardag, als het bevalt
Ik zou haar een solid perfume geven. Dat zit in een blikje en lijkt een beetje op een lip balm. Je wrijft er met je vinger over en daarna met de vinger over je pols bijvoorbeeld of je hals. Ze kan het makkelijk opdoen zonder dat ze teveel opspuit of de fles kapot laat vallen. Als je wil heb ik er wel een voor je in een heel zoet meisjesmeisesluchtje (ruikt naar zuurstok). Als ze dat 's ochtends opdoet ruikt ze op school ernaar maar het zal na een schooldag weg genoeg zijn dat je er geen last van hebtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:31 schreef knorretje het volgende:
compleet onbekend met lush, maar hoelang blijf je geuren ???
Bij mijn meissie in de klas stoken de meiden elkaar op met parfum, helaas want het stinkt allemaal enorm. Ik vond/vind haar voor dagelijks gebruik nog veel te jong om een eigen fles te hebben/geven (en daarnaast kan ik heel slecht tegen de meeste goedkope parfums etc, niesen, misselijk, koppijn etc.) Maar als ik haar niets geef gebruikt ze dus alles door elkaar heen op school van de meiden, gelukkig niet dagelijks maar wel (voor mij) te vaak.
Dus ben eigenlijk op zoek naar een lekker stuk zeep oid dat lekker ruikt, voor kinderen toegangelijk is kwa geur en gebruik (liever geen flesjes want doseren is erg moeilijk nog), niet chemisch en vooral lang geurt zodat ze haar eigen geurtje heeft en niet van iedereen hoeft te gebruiken/lenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |