ja dat probleem had ik ook..quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil Valentijn producten! Heb niks van de kerst meegekregen behalve een sugar muis die krassen in mijn huid maakt.
Toffe tip. Ga ik vanavond/morgen doen denk ik. Want scrubben zelf is heerlijk. ;33quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:47 schreef progje het volgende:
[..]
ja dat probleem had ik ook..
Tip van iemand anders hier:
stamp hem fijn in een bakje, gooi er eventueel nog wat olie of zo bij.. en je hebt nergens last meer van..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil Valentijn producten! Heb niks van de kerst meegekregen behalve een sugar muis die krassen in mijn huid maakt.
Hahahah. Nouja, je hebt hem gelukkig uiteindelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ein-de-lijk mijn fles Blue Skies douchegel ontvangen!Heeft Lush maar drie verzendingen gekost.
Wel balen dat Selectvracht eerder kwam dan hun briefje aangaf en ik dus uit mijn Fab Mrs Fox bad moest springen om al druppend het pakje aan te nemen.
In de UK staan ze al op de sitequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:38 schreef Dipkip het volgende:
De valentijnsdingen vind ik niet zo interessant, maar ik wil wel heel graag de lip scrubs proberen als die gelanceerd worden. Die met chocola njam njam...
Had het mij gevraagd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:51 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me af of ze door de brievenbus kunnen, dan zou een groepsbestelling best aantrekkelijk zijn.
Edit: ik heb Lush even ge-email over de hoogte van de potjes, ik zal het antwoord hier laten weten.
Ik ben ook aan het zorgen dat ik bepaalde dingen opgebruik, zodat ze niet over de datum gaan en omdat ik gewoon een achterlijke stash had opgebouwd (echt honderden dingen). Ik doe nu 2-3x per week een coctailbad met een beetje van dit en een beetje van datquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:36 schreef LeNeHe het volgende:Ik heb alweer een enorme wishlist terwijl ik nog megaveel spul heb.
Ik ga trouwens gewoon zo in bad, scheelt weer 1 producten dan ga ik daarna nog douchen met 3 verschillende producten en scrub ik mijn benen met 2 verschillende scrubs en dan smeer ik me in met van alles en nog wat. Misschien gaat m'n stash dan wat sneller
Ja, ongeveer 2 maal zoveel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:38 schreef Dipkip het volgende:
Bah stom!! In nederland zal het wel 10 euro gaan kosten ofzodoe je lang met zo'n potje Cat? Het zal dan wel meer zijn dan bijv. een lipbalm, iets van 2x zo veel?
Niet als je de helft gratis hebt gekregen met acties of als kado.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kind zo kost een beetje bad je een tientje!!!
Precies... Ik denk dat niet eens de helft gekocht is voor de normale prijs. Ik heb veel van wat ik heb met acties gekocht, bijv. de kerst actie, grab bags, goodie bags, de half price hat boxes, met kerst heb ik 2 you're a star pakketten gekregen bij mn aankopen, dan krijg je dus meer dan je koopt.... Dus veel gratis gehad, en met hoeveel ze hebben moeten vervangen is er ook veel gratis geweest.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Niet als je de helft gratis hebt gekregen met acties of als kado.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |