ja, komt door die roze deernequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef Daph_ het volgende:
Ik zat echt te kijken: Wat is dit nou weer voor topic?![]()
dit soort reacties waardeer ik niet, onzin is de andere kant op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik heb het ook wel eens geprobeerd, was heerlijk moet ik toegeven.. Maar wel erg prijzig.
Maar wat ik dan niet snap is..... Waarom dikke reclame maken voor een keten van een zeep winkel???
Verdien jij hier iets mee ofzo??
Riekt een beetje naar SPAM!!!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En Cat, ik weet niet wat je geflikt hebt, maar dit is baaad karma, hoor. ()
het is zeker geen onzin.. Het was een vraag..!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dit soort reacties waardeer ik niet, onzin is de andere kant op.
even recyclen maar:quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:40 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
het is zeker geen onzin.. Het was een vraag..!!
quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mensen zouden eens niet zo krampachtig moeten doen w.b. posts. niet iedere lovende post over een product is spam.
niet iedere post met een linkje is spam.
niet iedere post met een foto van een product is spam.
er wordt de laatste tijd maar klakkeloos om het hardst spam gegild, beetje nutteloos.
bedankt, doei.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]![]()
pffffff succes met je reclame campagne!
neem je je goedgevulde pinpas mee?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:46 schreef Ole het volgende:
Oooohhhh, die zit hier gewoon om de hoek![]()
Ik me maar afvragen waar jullie het nou de hele tijd over hebben. Morgen maar even binnenlopen weer
die 13e maand vliegt er uit iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
neem je je goedgevulde pinpas mee?
nouja, nu je dat zo zegt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wanneer komt eer een lush meet?
Dat lijkt me tres sexyquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, nu je dat zo zegt.
ik denk dat als we een groepje hebben en een lush bellen, ze best de tent voor ons willen opengooien s'avonds? zoals een vip-avond? dat doen ze toch soms?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Lush meet in Curacao? Ik moet er toch iets ophalen naar het schijnt.
Ja hoor. Doen ze.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, nu je dat zo zegt.
ik denk dat als we een groepje hebben en een lush bellen, ze best de tent voor ons willen opengooien s'avonds? zoals een vip-avond? dat doen ze toch soms?
Gezellig! Komen we lekker ruikend terug ook. Hoop ik.quote:
die in den haag is ook gewoon lekker ruim. die in amsterdam zijn zo kuttig krap, zeker die op de kalverquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind deze in den haag erg gezellig.
Ben weleens in Amsterdam geweest en wist niet meer waar ik moest kijken XD
ik had wel t idee dat ze in 1 in adam (geen idee welke) wel heeeeeeel veeel meer zeep haddenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die in den haag is ook gewoon lekker ruim. die in amsterdam zijn zo kuttig krap, zeker die op de kalver
Komt ze nu mee, net nu B-never ermee gestopt is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zou willen dat ze ook makeup verkochten
dan bij iemand thuis, en iedereen z'n stash meenemenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef shmoopy het volgende:
Oe, een Lush-meet.
Mocht het in Amsterdam zijn, dan count me in.
Hoewel ik momenteel echt niet zou weten wat ik nog moet kopen en zeker niet voor 30 euro.
Jaaa. En dan bak ik een chocoladetaart.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan bij iemand thuis, en iedereen z'n stash meenemen
wanneer gaan we trouwen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jaaa. En dan bak ik een chocoladetaart.
Niet zolang jij naar Karma ruikt.quote:
https://www.bnevertoobusytobebeautiful.co.uk/quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Komt ze nu mee, net nu B-never ermee gestopt is.
ik ruik naar vaniliequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Niet zolang jij naar Karma ruikt.
Yup, is een zusje van Lush.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
https://www.bnevertoobusytobebeautiful.co.uk/
is dit van lush?
maar daar kan je nog bestellen?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Niet zolang jij naar Karma ruikt.
Ik heb de hele vanilie lijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Yup, is een zusje van Lush.
En ze zijn al bijna leegverkocht geloof ik, maar je kunt er nog bestellen.
En als ik het me goed herinner gaan een paar dingen over in de Lush-collectie, maar dat weten de andere dames hier misschien beter.
En als je naar vanille ruikt ga ik wel op een date met je.
wat een mooie bagquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef GotC het volgende:
Vandaag nog even snel in de Lush Den Haag geweest!
Gekocht: The Olive Branch en Vanishing Cream
Mocht dus ook een grab bag uitzoeken, best ok
-Taai taai 500 ml
-7 toner tabs vit. c
-Honey I washed the kids solid perfume
-Een zeep, geen idee welke het is. Is roze en ruikt zoet, maar niet the godmother/rock star zoet. Volgens mij die kerst zeep..
Best blij meeMaar ik hou niet zo van Honey I washed the kids, dus als iemand m wil hebben/ruilen..!
Flink nieuw personeel bij Lush DH trouwens, ongelofelijk! Wel lief enzo, maar wel onwennig zijn ze. Moet ze zelf soms op dingen wijzen..
Maargoed!
Nu maar even op een Lush dieet..
Ja, was er ook erg blij mee! Vond t wel al jammer dat er geen cadeaus meer waren..maar ze hadden leuke bags gemaakt, voor bad en voor douche verschillenden gelukkigquote:
Op 1 januari stopt B never ermee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
https://www.bnevertoobusytobebeautiful.co.uk/
is dit van lush?
maar daar kan je nog bestellen?
maar, maar,maar ik heb geen stashquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben voor een thuis meet.Met chocoladetaart!
![]()
Dan neem ik mijn stash wel mee. Heb je meteen de halve winkel om te snuffelen.
Misschien krijg je dan wel proefjes van je mede-Lushies.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar, maar,maar ik heb geen stash
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar, maar,maar ik heb geen stash
quote:
Je weet het wel te verkopen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef shmoopy het volgende:
Kom ik eindelijk van die gore Karma af.![]()
Wat doe je met mijn initialen!?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef shmoopy het volgende:
Ik bedoel natuurlijk:"Omdat ik zo'n in- en ingoed mens ben en alles over heb voor mijn mede-Lushies, ben ik bereid met pijn in het hart mijn zo innig gekoesterde Karma-spullies af te staan."
Eej.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef shmoopy het volgende:
oe oe oe solid is de enge die ik nog niet heb en heel hip voor in mijn tas!!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:38 schreef Smeej het volgende:
* Smeej stuurt haar solid vanille parfum op naar melanie_the_miss
*als je hem wilt hebben mag je wel even je adres pm'en dan zal ik hem naar je toesturen .
ik vind hem echt te ranzig voor woorden en hij zat in mijn grabbag, en ik kan er beter iemand blij mee maken, anders ligt het hier toch maar te liggen
Ik had bad hatbox.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef shmoopy het volgende:
Een meet is sowieso wel een goed idee, als mensen dingen uit grabbags of de online offer hebben die ze niet willen.
Kenne we ruiluh!
Keine ahnung. Toen ik gisteren mailde zal er wel niemand op kantoor hebben gezeten, dus ik verwacht vandaag mail. Of ze dan afwachten of mijn pakje ooit nog in NL terecht komt of me poging 3 gaan sturen, ik wacht het af.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:51 schreef Dipkip het volgende:
Een topic met 166 delen spam noemen_!!! FAIL
Cat sturen ze nu weer opnieuw ofzo
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef GotC het volgende:
Vandaag nog even snel in de Lush Den Haag geweest!
Gekocht: The Olive Branch en Vanishing Cream
Mocht dus ook een grab bag uitzoeken, best ok
-Taai taai 500 ml
-7 toner tabs vit. c
-Honey I washed the kids solid perfume
-Een zeep, geen idee welke het is. Is roze en ruikt zoet, maar niet the godmother/rock star zoet. Volgens mij die kerst zeep..
Best blij meeMaar ik hou niet zo van Honey I washed the kids, dus als iemand m wil hebben/ruilen..!
Flink nieuw personeel bij Lush DH trouwens, ongelofelijk! Wel lief enzo, maar wel onwennig zijn ze. Moet ze zelf soms op dingen wijzen..
Maargoed!
Nu maar even op een Lush dieet..
Vind ik ook een goed idee. Jullie zijn iig hier welkom maar ik zit natuurlijk niet zo heel centraal hier in Haarlem. Is wel een hele leuke winkelstad overigens en ik bak goeie taartquote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef shmoopy het volgende:
Een meet is sowieso wel een goed idee, als mensen dingen uit grabbags of de online offer hebben die ze niet willen.
Kenne we ruiluh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oe!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vind ik ook een goed idee. Jullie zijn iig hier welkom maar ik zit natuurlijk niet zo heel centraal hier in Haarlem. Is wel een hele leuke winkelstad overigens en ik bak goeie taart![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vind ik ook een goed idee. Jullie zijn iig hier welkom maar ik zit natuurlijk niet zo heel centraal hier in Haarlem. Is wel een hele leuke winkelstad overigens en ik bak goeie taart![]()
Ben heel benieuwd wat ik krijg in die 30 euro, maar ben een beetje bang dat het allemaal roze troep en grote blokken zeep wordt.... Niet dat ik niet genoeg spul heb hoor maar hoop idd dan het een en ander te kunnen ruilen. Heb al zoveel te ruil....Wow! Wat wil je zelf wél hebben dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel maar wat je kwijt wilquote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Superzak hoor!
Is er iets dat jij graag wil hebben?
Ik gebruik altijd HIWTK sp dus mss wil ik wel ruilen
Waarom is karma goor?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef shmoopy het volgende:
Noem maar een paar dingen die je lekker vindt, ik heb best veel dus dan kijk ik of ik dat hebquote:Op woensdag 30 december 2009 17:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Vertel maar wat je kwijt wilBen niet de moeilijkste, maar HIWTK is gewoon niet mijn geur
quote:Hi *****,
We cannot even begin to apologise enough for your order taking a trip to somewhere other than to you again. It is rubbish
I have organized for the order to come back out again via Parcelforce but we are unfortunately now out of stock of the following…
So White x2
Fab Mrs Fox x2
Hot Toddy x4
Christmas Eve x1
We have therefore refunded your credit/debit card for these and when your order returns from its trip we will send those, which we can, back out to you as quickly as possible.
We have also included some additional items as way of an apology for the disappointment and frustration caused surrounding this order.
Ik las op het Lush forum dat iedereen die iets heeft besteld wat uitverkocht was, kadootjes krijgt voor het origineel bestelde bedrag. Dus voor die 80+ euro die je wilde besteden.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Charlie heeft mij gister ook gemaild over mijn hot toddy, of liever gezegd, niet hot toddyIk had voor 80 pond besteld, ik hoop niet dat ze het in hun hoofd halen de 10 pond gift ook te verwijderen, want dan word ik woest
Ik vind het voor jou veel erger cat, jij had ruim op tijd besteld. Ik had wel verwacht dat mogelijk niet alle kerstspullen er zouden zijn (al is een voorraadtellertje echt niet zo moeilijk, magoe), maar voor jou is het echt driewerf k%t
Oh oke, da's weer een meevaller in elk geval. Niet meer dan terecht natuurlijk, maar met Lush weet je het maar nooit...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las op het Lush forum dat iedereen die iets heeft besteld wat uitverkocht was, kadootjes krijgt voor het origineel bestelde bedrag. Dus voor die 80+ euro die je wilde besteden.
Het zou toch haast wel moeten, tenzij ze het echt helemaal verkeerd hebben geadresseerd... ik vind het echt een vage fout, dat moet haast alleen een landcode verkeerd zijn of zo. Echt lezen van labels gebeurt tegenwoordig geloof ik ook niet meer. Er stond hier laatst een vertwijfelde bezorger aan de deur; naam en adres op het pakje klopte precies, maar volgens 'het systeem' moest het een straat verderop zijn, dus tja, wat zou er kloppen, het pakje of 'het systeem'? Ik bedoel:quote:En voor mij hoop ik maar dat mijn curacaose pakje ooit nog opduikt en ze dingen kunnen doorsturen.
Aaahw. Woon je in de buurt van de randstad? Misschien kun je ruilen als we gaan meeten. Ik had vandaag in mn grabbag een 250 gr. fles Snowairy, das weer helemaal niet mijn ding. Maar ook veel badspul gelukkig (heb wel een bad).quote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef GoodGovernance het volgende:
Ik heb zondagavond mijn Lush-spullen besteld in UK, en vandaag ontvangen... 9 badballen o.a.bij 30 pond gift. Balen (heb geen bad in huis).
Tot 17 januari midnight.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:43 schreef bibi het volgende:
Iemand een idee tot wanneer die aktie is in engeland?
Vraag me af of ze daar met de DHL bus overheen gereden zijn of dat die doos gewoon helemaal leeggeroofd isquote:Op donderdag 31 december 2009 17:10 schreef Cat22 het volgende:
En poging 1 (die door DHL is teruggestuurd) was blijkbaar zwaar beschadigd dus daar kon niks uit gered worden.
ben er ook echt wel teleurgesteld over, ik heb laatste jaren honderden euro's in lush geinvesteerd en ik krijg geen keus, alleen maar onbruikbaar spul zoals ik al zei alleen doucheproducten had ik ook niet verwacht maar gewoon als andere jaren lekker gevarieerd, ja dan heb je 2 baddingen nouja prima maar nog geen stukkie zeep gewoonquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:31 schreef GotC het volgende:
Dat is wel behoorlijk slecht idd M-M
Zonde dat het zo gegaan is! Vind t ook erg slecht eigenlijk..beetje half gare actie zo te horen.
In DH hadden ze dus aparte douche en bad grabbags, er waren wel veel minder douche grabbags, maar ze bleven meezoeken tot ze er 1 hadden gevonden.
je moet zelf uitvogelen wat het beste is voor jouw haar, ik doe het altijd voor de shampoo (big) anders heb ik geheid heel snel een vette bos haarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:04 schreef Dipkip het volgende:
Ja bij mij ook, gebruik ze echt vaak!! Je moet alleen niet naar de gebruiksaanwijzing luisteren vind ik, ik doe het altijd na de shampoo niet ervoor.
Oh-oh had je nog naar mn lijstje gekeken?
Er ligt een sexy boy op je bureau en jij klaagt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
hmmm mn sexyboy lag op mn bureau achter mn laptop.. die dus warm wordheel mn bureau onder de gesmolten sexy boy
![]()
ach, het ruikt wel lekker
eigenlijk zou ik er nakend overheen moeten gaan rollen... mja geen gordijnenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Er ligt een sexy boy op je bureau en jij klaagt?
met hangende pootjes is ie al n stuk minder sexyquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
Van een slappe boy zou ik ook niet blij worden heur.
Hahaha, die lipbalm was hier vorig jaar ook een hot item, niemand die 'em lekker vondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:20 schreef Mayla het volgende:
Ben vandaag bij de Lush in Aken geweest. Daar hadden ze geen grabbags, maar mocht bij besteding van 30 euro kiezen uit een kerstpakket!!! Heb de Fairy Tale genomen. Alles wat erin zit lijkt mij lekker, behalve de Let them eat cake lipbalsem....sjeeees wat meurt dat!!!![]()
Verder gekocht: Dream Cream, Aromarant, You've Been Magoed en Dreamtime.
Iemand die misschien interesse heeft in de lipbalm?
Ik heb ook Aromarant, ik snijd hem in drieen en dan gebruik ik steeds 1/3 om mee te smeren. Ik bewaar dat deel in een shampooblikje en de rest in folie in mn stash box.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:22 schreef Mayla het volgende:
Hoe gebruiken jullie een blok deo eigenlijk? Gewoon met het hele bok onder je arm wrijven? Of klein stukje eraf halen? Heb de Aromarant...die met patchouli vond ik ook lekker, maar wel heel erg aanwezig qua geur.
Mag zeker op een baby, ik heb verschillende moeders er al over horen loven en prijzen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:00 schreef shmoopy het volgende:
Dream Cream dacht ik ook aan, mag die ook op een baby?
Volgens mij officieel vanaf 6 maanden maar zat mensen gebruiken het meteen al tegen luieruitslag en dergelijke. Maar mama kan het ook gebruiken, Therapy is natuurlijk best wel vet, dit is een redelijk lichte maar erg voedende lotion, hij kan ook als handcreme of als nachtcreme op een droge / gevoelige huid. Met DC kun je je meteen daarna aankleden, Therapy zou ik meer de tijd voor nemen of er een pyama over aandoen snap je?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:00 schreef shmoopy het volgende:
Dream Cream dacht ik ook aan, mag die ook op een baby?
Jaaa TOB is ook een goed idee!! En Buffy valt ook vrijwel altijd in de smaak idd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:19 schreef Cat22 het volgende:
Misschien ook Buffy erbij doen?Tegen de cellulitis? Of een andere scrubblok.
En een lekker douchegelletje of jellie voor mams. TOB vind ik altijd wel een goede keuze, die vindt haast iedereen lekker. Dan kom je wel boven de 30 euro uit. Oeps.....
Hormonenquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:54 schreef shmoopy het volgende:
Jullie zijn fantastisch.
Ik heb ook even de Leidse gebeld en kreeg Lisa aan de telefoon, waar ik nu dus helemaal verliefd op ben.![]()
Ze gaf me allerlei advies, dus het pakketje wordt nu Dream Cream, New shampoo bar en 2 Ickle Baby's.
Mocht vriendje nog in een gulle bui zijn (we hebben ook nog een ander kado gekocht nl) dan gooit ie die Therapy er maar mooi bij.
Lisa (mijn Lisa vanaf nu) bood aan de grabbag een beetje naar wens te maken, dus nu krijg ik niet alleen maar baddingen, maar ook Snowfairy en Taaitaai!
En ze pakt het ook nog in lief blauw en paars voor de bubbe.
*valt flauw*
Toch nog een echte grabbag, naast de online offer, what have I done to deserve this.
Japs. Als je zwanger bent wordt je haardos dikker, na de zwangerschap valt het meer dan normaal uit. En tot je de balans hebt gevonden ist dus een beetje jojo.quote:
Woei, da's weerzijds, heur.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef Dipkip het volgende:
Je fantastische zelf zijn natuurlijk*beetje schmoopyfan is*
Nee, en daar was ik zo benieuwd naar!quote:Mmmm Taai Taai, had je die al?
Moooooie grabbag!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Woei, da's weerzijds, heur.![]()
[..]
Nee, en daar was ik zo benieuwd naar!
Volgens mij wordt die ingepikt door vriendlief, die vindt alles wat naar kaneel ruikt lekker.
Verder ga ikLisa
maandag echt even bellen om te bedanken, want in mijn grabbag (zonder nietjes, helemaal door haar voor mij samengesteld) zat:
-1 1/2 ons Joy of Jelly (mijn favo)
-Snowcake zeep
-Snowfairy 100 gr
-Taai Taai 250 gr
-'Tis the Season gift
*stuitert door het huis*
Iedereen is lief, de wereld is mooi!
Eigenlijk wel een verdomd goed idee Smoep. Weet alleen niet hoe ik aan een fijn genoeg zeefje kan komen, het is alsof je zand uit poedersuiker moet zeven....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef shmoopy het volgende:
Dip, gooi je Karmapoeder door een zeefje, dan zeef je die dingetjes eruit.
(en dan in de prullenbak)
Garpje.
Oh? Ik geloof dat we die in de stad hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:07 schreef saskiia het volgende:
dille en kamillezeefjes in alle maten en vormen
Prachtige grabbag! Lisaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Woei, da's weerzijds, heur.![]()
[..]
Nee, en daar was ik zo benieuwd naar!
Volgens mij wordt die ingepikt door vriendlief, die vindt alles wat naar kaneel ruikt lekker.
Verder ga ikLisa
maandag echt even bellen om te bedanken, want in mijn grabbag (zonder nietjes, helemaal door haar voor mij samengesteld) zat:
-1 1/2 ons Joy of Jelly (mijn favo)
-Snowcake zeep
-Snowfairy 100 gr
-Taai Taai 250 gr
-'Tis the Season gift
*stuitert door het huis*
Iedereen is lief, de wereld is mooi!
Dat is zepen eigen. Maar als je daarna een goede bodylotion gebruikt kun je je evengoed lekker inzepen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik krijg er een hele droge huid van. Maar dat is bijna van alle zepen.
Dream cream!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is zepen eigen. Maar als je daarna een goede bodylotion gebruikt kun je je evengoed lekker inzepen.
Ik durf de deur niet uit voor boodschappenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:40 schreef -Mellow- het volgende:
Oeh, als het goed is komt vandaag mijn pakketjeIk ben nu al hebberig
ja ik ken dat probleemquote:Op maandag 4 januari 2010 11:35 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik durf de deur niet uit voor boodschappen
bij mij wordt de betaling sowieso altijd pas een paar weken later afgeschrevenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, mijn betaling is nog niet afgeschreven, dus denk niet dat ik m'n pakketje al kan verwachten. Vind het sowieso best een beetje jammer dat ze er na drie werkdagen pas achter komen dat een artikel niet leverbaar is, nu ik er zo over nadenk...
Greys, UK zal je moeten mailen, die blijven eeuwig op pending staan. Voor Nederland geldt volgens mij ook dat je moet mailen, tenzij ze inmiddels iets veranderd hebben.
Echt waar? Bij mij nog nooit, voorzover ik me herinner.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:44 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
bij mij wordt de betaling sowieso altijd pas een paar weken later afgeschreven
Oke!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:07 schreef Dipkip het volgende:
Bij de UK was het altijd wel zo dat de betaling afgeschreven werd als ie de deur uitging (give or take een dag) Greys, maar het handigst is om te emailen.
Bruisballen heb ik zelf altijd gewoon in een plastic boterhamzakje in een lade van het badkamermeubel liggen.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:37 schreef -Mellow- het volgende:
De zeepjes kan ik het beste ingepakt bewaren of niet?
Geldt dat ook voor de bruisballen?
maar ik wou ze nou juist nakend op mijn mooiste schaal neerleggenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Bruisballen heb ik zelf altijd gewoon in een plastic boterhamzakje in een lade van het badkamermeubel liggen.
Dan blijven ze prima, beetje dichtdraaien enzo. Maar er zijn hier vast ook addicts die ze in luchtdichte trommels bewaren![]()
Zo:quote:Op maandag 4 januari 2010 12:47 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
maar ik wou ze nou juist nakend op mijn mooiste schaal neerleggen![]()
Nee, dat lijkt me inderdaad geen aanraderquote:Op maandag 4 januari 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
Dat staat ook heullll mooi
In de winkel liggen ze ook nakend natuurlijk. Maar waar ga je die schaal laten dan?
Toch niet in je badkamer, want dan wordt het toch wat te vochtig denk ik
Ja, zo staat het nu in mijn badkamer. Maar mijn badkamer is redelijk groot en zit aan mijn slaapkamer zonder deur ertussen, dus het wordt niet snel heel vochtig, denk ikquote:Op maandag 4 januari 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
Dat staat ook heullll mooi
In de winkel liggen ze ook nakend natuurlijk. Maar waar ga je die schaal laten dan?
Toch niet in je badkamer, want dan wordt het toch wat te vochtig denk ik
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef Cat22 het volgende:
Hoera.![]()
Op 24 december had ik Parcelforce gemaild over de status van mijn pakketje (toen wist ik nog niet dat het in Curaçao lag). Antwoord binnen 2 werkdagen, wat door de kerst, vrije dagen en O&N uiterlijk vandaag werd.
Nou, ik heb mail terug. Ze kunnen mijn vraag pas beantwoorden als ze mijn pakketnummer en het verzend- en ontvangstadres hebben.
DAT STAAT TOCH IN JULLIE SYSTEEM EN MIJN PAKKETNUMMER STAAT BIJ MIJN MAIL!![]()
![]()
Maar dat moest dus opgestuurd worden. Wat ik maar weer braaf heb gedaan.
En net kreeg ik daarop een autoreply: 'we doen ons best uw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden'
*vreet bruisbal op*
Voordeel is wel dat dit pakket echt een verrassing wordt. Geen idee wat ik toendertijd besteld heb.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]![]()
Sorry, Cat, ik vind het zo lullig voor je, wat een drama is dit zo langzamerhand, dan ben je echt je happy hippy-bestelgevoel wel kwijt.
Ze bezorgen geloof ik nog maar 1 keer, new policy , dus als t goed is kun je m morgen al ophalenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
Ik had een briefje van TNT dat er een pakje is bezorgd!
Nou ja, poging tot bezorgen, ik was er niet
Nee helaas, er staat op het papiertje dat ze morgen weer een nieuwe poging doenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze bezorgen geloof ik nog maar 1 keer, new policy , dus als t goed is kun je m morgen al ophalen
Of ze bezorgen het bij een van de mensen in je straat. Zonder een briefje bij je in de bus te doen. oh nee, wacht, da's mijn TNT-frustratiequote:Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee helaas, er staat op het papiertje dat ze morgen weer een nieuwe poging doen
Dus dan kan ik hem pas donderdagmiddag ophalen. Of ze morgen morgenmiddag komen...
Geloof me, het werkt.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef -Mellow- het volgende:
Heb de Soak and Float geprobeerd. Beter werkt dat heeeel goed tegen roos want wat stinkt dat!
Wat ziet dat er gezellig uitquote:
Eej! Blijf van mijn TNT, DHL en Parcelforce frustratie af!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of ze bezorgen het bij een van de mensen in je straat. Zonder een briefje bij je in de bus te doen. oh nee, wacht, da's mijn TNT-frustratie![]()
Ja, en dan heb je dus geen kerstcadeautjes met Kerst, he.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej! Blijf van mijn TNT, DHL en Parcelforce frustratie af!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je dus geen kerstcadeautjes met Kerst, he.Da's balen zeg! Jammer dat buuf er niet eerder mee kwam. Maar die ging er waarschijnlijk vanuit dat jij een briefje had gehad. Zo kwam mijn oude buurvrouw ook een keer aan de deur toen mijn boeken al een week bij haar lagen. TNT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
na hoeveel keer had je effect?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Geloof me, het werkt.
Oudste zoon had berg op z'n hoofd (van dat hele heftige roos-achtige spul) en dat is met S&F helemaal weg.
Maar mijn hemel, idd, die meur.
Same here. Tot dusver lijkt alles richting het goede land te gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:32 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ook een T&T gehad van mijn bestelling. Hij is vandaag pas op de post gegaan (een week na het bestellen dus....).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga uitpakken en foto's maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Omdat er meer mensen met me hebben meebesteld. Kan ik die ein-de-lijk blij maken. Ik heb er zelf maar 2. (So White en TOBquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:14 schreef Tamashii het volgende:
Cat22, waarom heb je zoveel van die parfummetjes?
Balen Greys, maar donderdag heb jij je spullies ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
CatDie doos, wat ziet ie er uitttttttt!
Fijn dat de schade meevalt!
Ik heb mijn pakketje voor de 2e keer gemist
Dus donderdagmiddag ophalen.
Parfummetjes:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
OMG wat zijn dat voor een parfums???
Ik had dus een wee harry, dat kerstbadding van mij laatst
Welke is dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh Candy Fluff lijkt me heerlijk![]()
Wil jij mn grote mega badbruisbal trouwens???
Geen idee welke badbruismegabal t is, een blauw groenige?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke is dat?
Ik heb ook nog een fles Comforter parfum staan van een vorige party: belangstelling?
Kan de BigBigBlue zijn, met zeewier erin.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee welke badbruismegabal t is, een blauw groenige?
En comforter, ruikt die niet heel sterk?
Ik heb foto's van het gevaarte, maar nu ff geen tijd om ze up te loaden, komt goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan de BigBigBlue zijn, met zeewier erin.
Vinnik vast lekker, ik heb er nu ook een in mijn hatbox gekregen maar nog niet geprobeerd.
Comforter is besjes. Ruikt vast sterk maar hey, jij werd net alvan Candy Fluff! Daar is deze volgens mij niks tegen.
![]()
Ik vind hem te zoet als parfum dus na een snuffeltje aan de fles was ik er klaar mee.
Ik las net pas dat je vandaag weer een grabbag hebt gescoord.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb foto's van het gevaarte, maar nu ff geen tijd om ze up te loaden, komt goed
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las net pas dat je vandaag weer een grabbag hebt gescoord.Goed bezig jij!
Ja maar ik hou niet van hele heftige parfums.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:48 schreef Dipkip het volgende:
Comforter is net als you snap the whip, die gebruik jij toch oh-oh?
Wauw Cat dat alles nog heel is joh!! En als je het nu dubbel krijgt is dat wel super zeg
Ik heb heeeeeel braaf een mail naar Lush gstuurd (ze komen er immers toch achter via de vervoerder) dat ik nu alles dubbel krijg en wat ik ermee moet doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:48 schreef Dipkip het volgende:
Comforter is net als you snap the whip, die gebruik jij toch oh-oh?
Wauw Cat dat alles nog heel is joh!! En als je het nu dubbel krijgt is dat wel super zeg
Dan kan ik je Candy Fluff niet aanraden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik hou niet van hele heftige parfums.
Ik ben benieuwd naar de snowfairy sp, die is onderweg uit de UK
Oeh Oeh Oeh hadden ze er nog veel in Maastricht??? Morgen ga ik er een halenquote:
Ja plenty!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oeh Oeh Oeh hadden ze er nog veel in Maastricht??? Morgen ga ik er een halen![]()
Jippie! Bij elke 30 euro krijg je dr 1 toch? Vond de actie van vorig jaar (voor mezelf) toch handiger, dat je ze gewoon voor 20 euro kon kopen hehehehe.quote:
Yups zo werkt het idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:24 schreef -Peach het volgende:
[..]
Jippie! Bij elke 30 euro krijg je dr 1 toch? Vond de actie van vorig jaar (voor mezelf) toch handiger, dat je ze gewoon voor 20 euro kon kopen hehehehe.
Ohjah, en natuurlijk een grote hoera! voor Cat dr pakket!![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups zo werkt het idd.
T zou me niks verbazen als ze hierna gewoon voor 20 euro in de verkoop gaan, en uiteindelijk dan weer voor de helft, net als vorig jaar
Oh dat zou wel relaxed zijn. Anders wordt t toch allemaal iets te prijzig voor mij hehe. Maar ik kan de verrassing van de grabbags niet weerstaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups zo werkt het idd.
T zou me niks verbazen als ze hierna gewoon voor 20 euro in de verkoop gaan, en uiteindelijk dan weer voor de helft, net als vorig jaar
Dan halen jullie daar ook uit dat ik mijn pakketje mag houden he?quote:Thank you for letting us know. I have spoken with Parcelforce and your
replacement order has gone past the point of us recalling it back so it
should be with you shortly hopefully in a much better condition than the one
which has travelled half way around the globe and back.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef Cat22 het volgende:
Als je nu deze mail krijgt he:
[..]
Dan halen jullie daar ook uit dat ik mijn pakketje mag houden he?![]()
![]()
Ik ga er echt niet meer achteraan mailen. Als ze het terug willen motte ze het maar komen halen.
Zo snel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:56 schreef Cat22 het volgende:
De UK pakketten gaan hard: Mijn kerstorder is gisteren verstuurd en staat nu al in Eindhoven.
Ooooh mijne nu ineens ook en een paar uur geleden nog op Gatwickquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:56 schreef Cat22 het volgende:
De UK pakketten gaan hard: Mijn kerstorder is gisteren verstuurd en staat nu al in Eindhoven.
Gezellie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ooooh mijne nu ineens ook en een paar uur geleden nog op Gatwick![]()
Dan hebben ze samen in het vliegtuig gezeten denk ik
Oeh.... maar vanavond toch niet, ik blijf in de buurt van mijn gedrogeerde katertje (vandaag gecastreerd).quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:20 schreef Dipkip het volgende:
NOM NOM NOM NOM NOM
Wel een goed idee voor vanavond
Mijne was vol, dus heb ik twee lege hatboxes gevuld met badspul voor Speciale Dagenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Red Alert!
Mijn doos waarin ik de BBSen bewaar is bijna vol.
En morgen komen er - hopelijk- nog 2 bestellingen binnen.![]()
Ow ja, ik heb nu ook een verse hatbox.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijne was vol, dus heb ik twee lege hatboxes gevuld met badspul voor Speciale Dagen
Mijn kerstorder is nog onzichtbaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:56 schreef Cat22 het volgende:
Zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn kerstorder is nog onzichtbaar
Mijn mail voor een T&T is ook nog niet beantwoord.
Zou die ook op Curacao staan?
Jij hebt met Ynske gepraat!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:51 schreef Dipkip het volgende:
Ik was een balletje aan het hakenfok bezorgt me echt rare verslavingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |