ja, komt door die roze deernequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef Daph_ het volgende:
Ik zat echt te kijken: Wat is dit nou weer voor topic?![]()
dit soort reacties waardeer ik niet, onzin is de andere kant op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik heb het ook wel eens geprobeerd, was heerlijk moet ik toegeven.. Maar wel erg prijzig.
Maar wat ik dan niet snap is..... Waarom dikke reclame maken voor een keten van een zeep winkel???
Verdien jij hier iets mee ofzo??
Riekt een beetje naar SPAM!!!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En Cat, ik weet niet wat je geflikt hebt, maar dit is baaad karma, hoor. ()
het is zeker geen onzin.. Het was een vraag..!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dit soort reacties waardeer ik niet, onzin is de andere kant op.
even recyclen maar:quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:40 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
het is zeker geen onzin.. Het was een vraag..!!
quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mensen zouden eens niet zo krampachtig moeten doen w.b. posts. niet iedere lovende post over een product is spam.
niet iedere post met een linkje is spam.
niet iedere post met een foto van een product is spam.
er wordt de laatste tijd maar klakkeloos om het hardst spam gegild, beetje nutteloos.
bedankt, doei.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]![]()
pffffff succes met je reclame campagne!
neem je je goedgevulde pinpas mee?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:46 schreef Ole het volgende:
Oooohhhh, die zit hier gewoon om de hoek![]()
Ik me maar afvragen waar jullie het nou de hele tijd over hebben. Morgen maar even binnenlopen weer
die 13e maand vliegt er uit iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
neem je je goedgevulde pinpas mee?
nouja, nu je dat zo zegt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wanneer komt eer een lush meet?
Dat lijkt me tres sexyquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, nu je dat zo zegt.
ik denk dat als we een groepje hebben en een lush bellen, ze best de tent voor ons willen opengooien s'avonds? zoals een vip-avond? dat doen ze toch soms?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Lush meet in Curacao? Ik moet er toch iets ophalen naar het schijnt.
Ja hoor. Doen ze.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, nu je dat zo zegt.
ik denk dat als we een groepje hebben en een lush bellen, ze best de tent voor ons willen opengooien s'avonds? zoals een vip-avond? dat doen ze toch soms?
Gezellig! Komen we lekker ruikend terug ook. Hoop ik.quote:
die in den haag is ook gewoon lekker ruim. die in amsterdam zijn zo kuttig krap, zeker die op de kalverquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind deze in den haag erg gezellig.
Ben weleens in Amsterdam geweest en wist niet meer waar ik moest kijken XD
ik had wel t idee dat ze in 1 in adam (geen idee welke) wel heeeeeeel veeel meer zeep haddenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die in den haag is ook gewoon lekker ruim. die in amsterdam zijn zo kuttig krap, zeker die op de kalver
Komt ze nu mee, net nu B-never ermee gestopt is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zou willen dat ze ook makeup verkochten
dan bij iemand thuis, en iedereen z'n stash meenemenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef shmoopy het volgende:
Oe, een Lush-meet.
Mocht het in Amsterdam zijn, dan count me in.
Hoewel ik momenteel echt niet zou weten wat ik nog moet kopen en zeker niet voor 30 euro.
Jaaa. En dan bak ik een chocoladetaart.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan bij iemand thuis, en iedereen z'n stash meenemen
wanneer gaan we trouwen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jaaa. En dan bak ik een chocoladetaart.
Niet zolang jij naar Karma ruikt.quote:
https://www.bnevertoobusytobebeautiful.co.uk/quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Komt ze nu mee, net nu B-never ermee gestopt is.
ik ruik naar vaniliequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Niet zolang jij naar Karma ruikt.
Yup, is een zusje van Lush.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
https://www.bnevertoobusytobebeautiful.co.uk/
is dit van lush?
maar daar kan je nog bestellen?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Niet zolang jij naar Karma ruikt.
Ik heb de hele vanilie lijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Yup, is een zusje van Lush.
En ze zijn al bijna leegverkocht geloof ik, maar je kunt er nog bestellen.
En als ik het me goed herinner gaan een paar dingen over in de Lush-collectie, maar dat weten de andere dames hier misschien beter.
En als je naar vanille ruikt ga ik wel op een date met je.
wat een mooie bagquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef GotC het volgende:
Vandaag nog even snel in de Lush Den Haag geweest!
Gekocht: The Olive Branch en Vanishing Cream
Mocht dus ook een grab bag uitzoeken, best ok
-Taai taai 500 ml
-7 toner tabs vit. c
-Honey I washed the kids solid perfume
-Een zeep, geen idee welke het is. Is roze en ruikt zoet, maar niet the godmother/rock star zoet. Volgens mij die kerst zeep..
Best blij meeMaar ik hou niet zo van Honey I washed the kids, dus als iemand m wil hebben/ruilen..!
Flink nieuw personeel bij Lush DH trouwens, ongelofelijk! Wel lief enzo, maar wel onwennig zijn ze. Moet ze zelf soms op dingen wijzen..
Maargoed!
Nu maar even op een Lush dieet..
Ja, was er ook erg blij mee! Vond t wel al jammer dat er geen cadeaus meer waren..maar ze hadden leuke bags gemaakt, voor bad en voor douche verschillenden gelukkigquote:
Op 1 januari stopt B never ermee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
https://www.bnevertoobusytobebeautiful.co.uk/
is dit van lush?
maar daar kan je nog bestellen?
maar, maar,maar ik heb geen stashquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben voor een thuis meet.Met chocoladetaart!
![]()
Dan neem ik mijn stash wel mee. Heb je meteen de halve winkel om te snuffelen.
Misschien krijg je dan wel proefjes van je mede-Lushies.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar, maar,maar ik heb geen stash
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar, maar,maar ik heb geen stash
quote:
Je weet het wel te verkopen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef shmoopy het volgende:
Kom ik eindelijk van die gore Karma af.![]()
Wat doe je met mijn initialen!?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef shmoopy het volgende:
Ik bedoel natuurlijk:"Omdat ik zo'n in- en ingoed mens ben en alles over heb voor mijn mede-Lushies, ben ik bereid met pijn in het hart mijn zo innig gekoesterde Karma-spullies af te staan."
Eej.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef shmoopy het volgende:
oe oe oe solid is de enge die ik nog niet heb en heel hip voor in mijn tas!!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:38 schreef Smeej het volgende:
* Smeej stuurt haar solid vanille parfum op naar melanie_the_miss
*als je hem wilt hebben mag je wel even je adres pm'en dan zal ik hem naar je toesturen .
ik vind hem echt te ranzig voor woorden en hij zat in mijn grabbag, en ik kan er beter iemand blij mee maken, anders ligt het hier toch maar te liggen
Ik had bad hatbox.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef shmoopy het volgende:
Een meet is sowieso wel een goed idee, als mensen dingen uit grabbags of de online offer hebben die ze niet willen.
Kenne we ruiluh!
Keine ahnung. Toen ik gisteren mailde zal er wel niemand op kantoor hebben gezeten, dus ik verwacht vandaag mail. Of ze dan afwachten of mijn pakje ooit nog in NL terecht komt of me poging 3 gaan sturen, ik wacht het af.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:51 schreef Dipkip het volgende:
Een topic met 166 delen spam noemen_!!! FAIL
Cat sturen ze nu weer opnieuw ofzo
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef GotC het volgende:
Vandaag nog even snel in de Lush Den Haag geweest!
Gekocht: The Olive Branch en Vanishing Cream
Mocht dus ook een grab bag uitzoeken, best ok
-Taai taai 500 ml
-7 toner tabs vit. c
-Honey I washed the kids solid perfume
-Een zeep, geen idee welke het is. Is roze en ruikt zoet, maar niet the godmother/rock star zoet. Volgens mij die kerst zeep..
Best blij meeMaar ik hou niet zo van Honey I washed the kids, dus als iemand m wil hebben/ruilen..!
Flink nieuw personeel bij Lush DH trouwens, ongelofelijk! Wel lief enzo, maar wel onwennig zijn ze. Moet ze zelf soms op dingen wijzen..
Maargoed!
Nu maar even op een Lush dieet..
Vind ik ook een goed idee. Jullie zijn iig hier welkom maar ik zit natuurlijk niet zo heel centraal hier in Haarlem. Is wel een hele leuke winkelstad overigens en ik bak goeie taartquote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef shmoopy het volgende:
Een meet is sowieso wel een goed idee, als mensen dingen uit grabbags of de online offer hebben die ze niet willen.
Kenne we ruiluh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oe!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vind ik ook een goed idee. Jullie zijn iig hier welkom maar ik zit natuurlijk niet zo heel centraal hier in Haarlem. Is wel een hele leuke winkelstad overigens en ik bak goeie taart![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vind ik ook een goed idee. Jullie zijn iig hier welkom maar ik zit natuurlijk niet zo heel centraal hier in Haarlem. Is wel een hele leuke winkelstad overigens en ik bak goeie taart![]()
Ben heel benieuwd wat ik krijg in die 30 euro, maar ben een beetje bang dat het allemaal roze troep en grote blokken zeep wordt.... Niet dat ik niet genoeg spul heb hoor maar hoop idd dan het een en ander te kunnen ruilen. Heb al zoveel te ruil....Wow! Wat wil je zelf wél hebben dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel maar wat je kwijt wilquote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Superzak hoor!
Is er iets dat jij graag wil hebben?
Ik gebruik altijd HIWTK sp dus mss wil ik wel ruilen
Waarom is karma goor?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef shmoopy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |