die in den haag is ook gewoon lekker ruim. die in amsterdam zijn zo kuttig krap, zeker die op de kalverquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind deze in den haag erg gezellig.
Ben weleens in Amsterdam geweest en wist niet meer waar ik moest kijken XD
ik had wel t idee dat ze in 1 in adam (geen idee welke) wel heeeeeeel veeel meer zeep haddenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die in den haag is ook gewoon lekker ruim. die in amsterdam zijn zo kuttig krap, zeker die op de kalver
Komt ze nu mee, net nu B-never ermee gestopt is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zou willen dat ze ook makeup verkochten
dan bij iemand thuis, en iedereen z'n stash meenemenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef shmoopy het volgende:
Oe, een Lush-meet.
Mocht het in Amsterdam zijn, dan count me in.
Hoewel ik momenteel echt niet zou weten wat ik nog moet kopen en zeker niet voor 30 euro.
Jaaa. En dan bak ik een chocoladetaart.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan bij iemand thuis, en iedereen z'n stash meenemen
wanneer gaan we trouwen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jaaa. En dan bak ik een chocoladetaart.
Niet zolang jij naar Karma ruikt.quote:
https://www.bnevertoobusytobebeautiful.co.uk/quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Komt ze nu mee, net nu B-never ermee gestopt is.
ik ruik naar vaniliequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Niet zolang jij naar Karma ruikt.
Yup, is een zusje van Lush.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
https://www.bnevertoobusytobebeautiful.co.uk/
is dit van lush?
maar daar kan je nog bestellen?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Niet zolang jij naar Karma ruikt.
Ik heb de hele vanilie lijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Yup, is een zusje van Lush.
En ze zijn al bijna leegverkocht geloof ik, maar je kunt er nog bestellen.
En als ik het me goed herinner gaan een paar dingen over in de Lush-collectie, maar dat weten de andere dames hier misschien beter.
En als je naar vanille ruikt ga ik wel op een date met je.
wat een mooie bagquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef GotC het volgende:
Vandaag nog even snel in de Lush Den Haag geweest!
Gekocht: The Olive Branch en Vanishing Cream
Mocht dus ook een grab bag uitzoeken, best ok
-Taai taai 500 ml
-7 toner tabs vit. c
-Honey I washed the kids solid perfume
-Een zeep, geen idee welke het is. Is roze en ruikt zoet, maar niet the godmother/rock star zoet. Volgens mij die kerst zeep..
Best blij meeMaar ik hou niet zo van Honey I washed the kids, dus als iemand m wil hebben/ruilen..!
Flink nieuw personeel bij Lush DH trouwens, ongelofelijk! Wel lief enzo, maar wel onwennig zijn ze. Moet ze zelf soms op dingen wijzen..
Maargoed!
Nu maar even op een Lush dieet..
Ja, was er ook erg blij mee! Vond t wel al jammer dat er geen cadeaus meer waren..maar ze hadden leuke bags gemaakt, voor bad en voor douche verschillenden gelukkigquote:
Op 1 januari stopt B never ermee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
https://www.bnevertoobusytobebeautiful.co.uk/
is dit van lush?
maar daar kan je nog bestellen?
maar, maar,maar ik heb geen stashquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben voor een thuis meet.Met chocoladetaart!
![]()
Dan neem ik mijn stash wel mee. Heb je meteen de halve winkel om te snuffelen.
Misschien krijg je dan wel proefjes van je mede-Lushies.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar, maar,maar ik heb geen stash
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar, maar,maar ik heb geen stash
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |