Je weet het wel te verkopen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef shmoopy het volgende:
Kom ik eindelijk van die gore Karma af.![]()
Wat doe je met mijn initialen!?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef shmoopy het volgende:
Ik bedoel natuurlijk:"Omdat ik zo'n in- en ingoed mens ben en alles over heb voor mijn mede-Lushies, ben ik bereid met pijn in het hart mijn zo innig gekoesterde Karma-spullies af te staan."
Eej.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef shmoopy het volgende:
oe oe oe solid is de enge die ik nog niet heb en heel hip voor in mijn tas!!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:38 schreef Smeej het volgende:
* Smeej stuurt haar solid vanille parfum op naar melanie_the_miss
*als je hem wilt hebben mag je wel even je adres pm'en dan zal ik hem naar je toesturen .
ik vind hem echt te ranzig voor woorden en hij zat in mijn grabbag, en ik kan er beter iemand blij mee maken, anders ligt het hier toch maar te liggen
Ik had bad hatbox.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef shmoopy het volgende:
Een meet is sowieso wel een goed idee, als mensen dingen uit grabbags of de online offer hebben die ze niet willen.
Kenne we ruiluh!
Keine ahnung. Toen ik gisteren mailde zal er wel niemand op kantoor hebben gezeten, dus ik verwacht vandaag mail. Of ze dan afwachten of mijn pakje ooit nog in NL terecht komt of me poging 3 gaan sturen, ik wacht het af.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:51 schreef Dipkip het volgende:
Een topic met 166 delen spam noemen_!!! FAIL
Cat sturen ze nu weer opnieuw ofzo
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef GotC het volgende:
Vandaag nog even snel in de Lush Den Haag geweest!
Gekocht: The Olive Branch en Vanishing Cream
Mocht dus ook een grab bag uitzoeken, best ok
-Taai taai 500 ml
-7 toner tabs vit. c
-Honey I washed the kids solid perfume
-Een zeep, geen idee welke het is. Is roze en ruikt zoet, maar niet the godmother/rock star zoet. Volgens mij die kerst zeep..
Best blij meeMaar ik hou niet zo van Honey I washed the kids, dus als iemand m wil hebben/ruilen..!
Flink nieuw personeel bij Lush DH trouwens, ongelofelijk! Wel lief enzo, maar wel onwennig zijn ze. Moet ze zelf soms op dingen wijzen..
Maargoed!
Nu maar even op een Lush dieet..
Vind ik ook een goed idee. Jullie zijn iig hier welkom maar ik zit natuurlijk niet zo heel centraal hier in Haarlem. Is wel een hele leuke winkelstad overigens en ik bak goeie taartquote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef shmoopy het volgende:
Een meet is sowieso wel een goed idee, als mensen dingen uit grabbags of de online offer hebben die ze niet willen.
Kenne we ruiluh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oe!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vind ik ook een goed idee. Jullie zijn iig hier welkom maar ik zit natuurlijk niet zo heel centraal hier in Haarlem. Is wel een hele leuke winkelstad overigens en ik bak goeie taart![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vind ik ook een goed idee. Jullie zijn iig hier welkom maar ik zit natuurlijk niet zo heel centraal hier in Haarlem. Is wel een hele leuke winkelstad overigens en ik bak goeie taart![]()
Ben heel benieuwd wat ik krijg in die 30 euro, maar ben een beetje bang dat het allemaal roze troep en grote blokken zeep wordt.... Niet dat ik niet genoeg spul heb hoor maar hoop idd dan het een en ander te kunnen ruilen. Heb al zoveel te ruil....Wow! Wat wil je zelf wél hebben dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel maar wat je kwijt wilquote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Superzak hoor!
Is er iets dat jij graag wil hebben?
Ik gebruik altijd HIWTK sp dus mss wil ik wel ruilen
Waarom is karma goor?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef shmoopy het volgende:
Noem maar een paar dingen die je lekker vindt, ik heb best veel dus dan kijk ik of ik dat hebquote:Op woensdag 30 december 2009 17:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Vertel maar wat je kwijt wilBen niet de moeilijkste, maar HIWTK is gewoon niet mijn geur
quote:Hi *****,
We cannot even begin to apologise enough for your order taking a trip to somewhere other than to you again. It is rubbish
I have organized for the order to come back out again via Parcelforce but we are unfortunately now out of stock of the following…
So White x2
Fab Mrs Fox x2
Hot Toddy x4
Christmas Eve x1
We have therefore refunded your credit/debit card for these and when your order returns from its trip we will send those, which we can, back out to you as quickly as possible.
We have also included some additional items as way of an apology for the disappointment and frustration caused surrounding this order.
Ik las op het Lush forum dat iedereen die iets heeft besteld wat uitverkocht was, kadootjes krijgt voor het origineel bestelde bedrag. Dus voor die 80+ euro die je wilde besteden.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Charlie heeft mij gister ook gemaild over mijn hot toddy, of liever gezegd, niet hot toddyIk had voor 80 pond besteld, ik hoop niet dat ze het in hun hoofd halen de 10 pond gift ook te verwijderen, want dan word ik woest
Ik vind het voor jou veel erger cat, jij had ruim op tijd besteld. Ik had wel verwacht dat mogelijk niet alle kerstspullen er zouden zijn (al is een voorraadtellertje echt niet zo moeilijk, magoe), maar voor jou is het echt driewerf k%t
Oh oke, da's weer een meevaller in elk geval. Niet meer dan terecht natuurlijk, maar met Lush weet je het maar nooit...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las op het Lush forum dat iedereen die iets heeft besteld wat uitverkocht was, kadootjes krijgt voor het origineel bestelde bedrag. Dus voor die 80+ euro die je wilde besteden.
Het zou toch haast wel moeten, tenzij ze het echt helemaal verkeerd hebben geadresseerd... ik vind het echt een vage fout, dat moet haast alleen een landcode verkeerd zijn of zo. Echt lezen van labels gebeurt tegenwoordig geloof ik ook niet meer. Er stond hier laatst een vertwijfelde bezorger aan de deur; naam en adres op het pakje klopte precies, maar volgens 'het systeem' moest het een straat verderop zijn, dus tja, wat zou er kloppen, het pakje of 'het systeem'? Ik bedoel:quote:En voor mij hoop ik maar dat mijn curacaose pakje ooit nog opduikt en ze dingen kunnen doorsturen.
Aaahw. Woon je in de buurt van de randstad? Misschien kun je ruilen als we gaan meeten. Ik had vandaag in mn grabbag een 250 gr. fles Snowairy, das weer helemaal niet mijn ding. Maar ook veel badspul gelukkig (heb wel een bad).quote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef GoodGovernance het volgende:
Ik heb zondagavond mijn Lush-spullen besteld in UK, en vandaag ontvangen... 9 badballen o.a.bij 30 pond gift. Balen (heb geen bad in huis).
Tot 17 januari midnight.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:43 schreef bibi het volgende:
Iemand een idee tot wanneer die aktie is in engeland?
Vraag me af of ze daar met de DHL bus overheen gereden zijn of dat die doos gewoon helemaal leeggeroofd isquote:Op donderdag 31 december 2009 17:10 schreef Cat22 het volgende:
En poging 1 (die door DHL is teruggestuurd) was blijkbaar zwaar beschadigd dus daar kon niks uit gered worden.
ben er ook echt wel teleurgesteld over, ik heb laatste jaren honderden euro's in lush geinvesteerd en ik krijg geen keus, alleen maar onbruikbaar spul zoals ik al zei alleen doucheproducten had ik ook niet verwacht maar gewoon als andere jaren lekker gevarieerd, ja dan heb je 2 baddingen nouja prima maar nog geen stukkie zeep gewoonquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:31 schreef GotC het volgende:
Dat is wel behoorlijk slecht idd M-M
Zonde dat het zo gegaan is! Vind t ook erg slecht eigenlijk..beetje half gare actie zo te horen.
In DH hadden ze dus aparte douche en bad grabbags, er waren wel veel minder douche grabbags, maar ze bleven meezoeken tot ze er 1 hadden gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |