abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76202028
Kom ik eindelijk van die gore Karma af.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_76202416
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef shmoopy het volgende:
Je weet het wel te verkopen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76202641
Ik bedoel natuurlijk:"Omdat ik zo'n in- en ingoed mens ben en alles over heb voor mijn mede-Lushies, ben ik bereid met pijn in het hart mijn zo innig gekoesterde Karma-spullies af te staan."

Eej.
pi_76202906
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef shmoopy het volgende:
Ik bedoel natuurlijk:"Omdat ik zo'n in- en ingoed mens ben en alles over heb voor mijn mede-Lushies, ben ik bereid met pijn in het hart mijn zo innig gekoesterde Karma-spullies af te staan."

Eej.
Wat doe je met mijn initialen!?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 23:35:35 #56
43556 miss_dynastie
pi_76203221
Ik hoop dat B-never nog met grabbags komt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 december 2009 @ 23:38:06 #57
163650 Greys
pi_76203345
TeeVeePlushhhhhhhhhhhh
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76208018
Een topic met 166 delen spam noemen _!!! FAIL

Cat sturen ze nu weer opnieuw ofzo
pi_76210365
mijn vriend is karmafan
Voices tell me I'm the shit.
pi_76210692
Ik heb nu in die makeupshop voor 200pond op mijn wishlist
pi_76211134
* Smeej stuurt haar solid vanille parfum op naar melanie_the_miss

*als je hem wilt hebben mag je wel even je adres pm'en dan zal ik hem naar je toesturen .
ik vind hem echt te ranzig voor woorden en hij zat in mijn grabbag, en ik kan er beter iemand blij mee maken, anders ligt het hier toch maar te liggen
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_76211525
quote:
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76212218
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:38 schreef Smeej het volgende:
* Smeej stuurt haar solid vanille parfum op naar melanie_the_miss

*als je hem wilt hebben mag je wel even je adres pm'en dan zal ik hem naar je toesturen .
ik vind hem echt te ranzig voor woorden en hij zat in mijn grabbag, en ik kan er beter iemand blij mee maken, anders ligt het hier toch maar te liggen
oe oe oe solid is de enge die ik nog niet heb en heel hip voor in mijn tas!!
Heel graag
Je hebt pm!
pi_76212849
Een meet is sowieso wel een goed idee, als mensen dingen uit grabbags of de online offer hebben die ze niet willen.
Kenne we ruiluh!
pi_76214004
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef shmoopy het volgende:
Een meet is sowieso wel een goed idee, als mensen dingen uit grabbags of de online offer hebben die ze niet willen.
Kenne we ruiluh!
Ik had bad hatbox. En ben blij met de hele inhoud.

Maar wie weet kan ik wel wat kwijt van mijn UK gifts. Nadat ik een aantal zaken bij mijn meebestellende vriendinnen heb gedumpt.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:51 schreef Dipkip het volgende:
Een topic met 166 delen spam noemen _!!! FAIL

Cat sturen ze nu weer opnieuw ofzo
Keine ahnung. Toen ik gisteren mailde zal er wel niemand op kantoor hebben gezeten, dus ik verwacht vandaag mail. Of ze dan afwachten of mijn pakje ooit nog in NL terecht komt of me poging 3 gaan sturen, ik wacht het af.

Ik vond je post op het IF trouwens hilarisch!
  woensdag 30 december 2009 @ 13:30:29 #66
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76218458
Hallow
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 30 december 2009 @ 13:37:10 #67
176471 oh-oh
pi_76218701
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef GotC het volgende:
Vandaag nog even snel in de Lush Den Haag geweest !
Gekocht: The Olive Branch en Vanishing Cream

Mocht dus ook een grab bag uitzoeken, best ok
-Taai taai 500 ml
-7 toner tabs vit. c
-Honey I washed the kids solid perfume
-Een zeep, geen idee welke het is. Is roze en ruikt zoet, maar niet the godmother/rock star zoet. Volgens mij die kerst zeep..

Best blij mee Maar ik hou niet zo van Honey I washed the kids, dus als iemand m wil hebben/ruilen..!

Flink nieuw personeel bij Lush DH trouwens, ongelofelijk! Wel lief enzo, maar wel onwennig zijn ze. Moet ze zelf soms op dingen wijzen..
Maargoed!

Nu maar even op een Lush dieet..
Superzak hoor!
Is er iets dat jij graag wil hebben?
Ik gebruik altijd HIWTK sp dus mss wil ik wel ruilen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76218957
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef shmoopy het volgende:
Kenne we ruiluh!
Vind ik ook een goed idee. Jullie zijn iig hier welkom maar ik zit natuurlijk niet zo heel centraal hier in Haarlem. Is wel een hele leuke winkelstad overigens en ik bak goeie taart

Ben heel benieuwd wat ik krijg in die 30 euro, maar ben een beetje bang dat het allemaal roze troep en grote blokken zeep wordt.... Niet dat ik niet genoeg spul heb hoor maar hoop idd dan het een en ander te kunnen ruilen. Heb al zoveel te ruil....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 december 2009 @ 13:44:54 #69
176471 oh-oh
pi_76219022
Hey Dip, alles kits?
Zijn er dingen die jij graag wil hebben dan?
( Groucho Marx )
pi_76220150
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Vind ik ook een goed idee. Jullie zijn iig hier welkom maar ik zit natuurlijk niet zo heel centraal hier in Haarlem. Is wel een hele leuke winkelstad overigens en ik bak goeie taart
Oe!

Haarlem is een prachtig stadje, heur.
Ik kan hier in Amsterdam niet zo makkelijk 1 grote en 2 kleinere mannen m'n huis uitwerken, maar mocht je echt wat gekke FOK!kers over de vloer willen, dan is wmb Haarlem geen probleem.
pi_76223542
Haarlem is voor mij een pokke end weg maar casa Dipkip (+cats ) bezoeken kan me wel over de streep trekken. (lang leve de NS kortingskaart )

Gaan we sterke verhalen uitwisselen over mislukte party orders en zo.
pi_76223882
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ben heel benieuwd wat ik krijg in die 30 euro, maar ben een beetje bang dat het allemaal roze troep en grote blokken zeep wordt.... Niet dat ik niet genoeg spul heb hoor maar hoop idd dan het een en ander te kunnen ruilen. Heb al zoveel te ruil....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow! Wat wil je zelf wél hebben dan?
  woensdag 30 december 2009 @ 17:28:14 #73
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76228156
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Superzak hoor!
Is er iets dat jij graag wil hebben?
Ik gebruik altijd HIWTK sp dus mss wil ik wel ruilen
Vertel maar wat je kwijt wil Ben niet de moeilijkste, maar HIWTK is gewoon niet mijn geur
  woensdag 30 december 2009 @ 18:26:07 #74
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_76230212
quote:
Waarom is karma goor?
pi_76230266
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:26 schreef baniekje het volgende:

[..]

Waarom is karma goor?
omdat shmoopy stom is.

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76231154
pi_76232590
Naaaaaah ik had een hele post getypt over dat zowel gekke fokkers als hun gekke hondjes welkom zijn en wat voor dingen ik allemaal graag wil qua ruil, en toen werd er gebeld en klapte ik de laptop dicht, kom ik terug staat er dat de fokservers te druk waren blabla, geen post dus.

Anyway, tuurlijk zijn jullie welkom, en de dingen waar je mij blij mee maakt zijn:
- haarconditioner en haarmaskers (alleen geen jungle en geen kokos)
- therapy
- vloeibare shampoos muv I love juicy
- douchegels & badspul muv rozeglitterzoet
- waardebonnen voor boeken, vvv, sauna, etc.
- boeken en games (ligt er natuurlijk wel aan wat he)
- karma voor mn mama
pi_76232602
Ik hoop met alle liefde dat er nog grabbags in Lush Den Bosch zijn.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76233224
Ik zit te twijfelen om nog even te gaan, ik heb een waardebon van 10 euro gehad, dus als ik dan 20 euro uitgeef krijg ik voor 40 euro voor mn gevoel zeg maar. En ik heb voor t eerst retread gebruikt en ik ben om, wat een heeeeeerlijke conditioner zeg, mn haar ziet er perfect uit en is heerlijk zacht. En met haar tot aan de bilnaad gaat zo'n pot snel natuurlijk.... Hmmm. *gaat opzoeken wat een potje kost*
  woensdag 30 december 2009 @ 19:43:40 #80
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_76233349
O, gelukkig maar. Ik heb hem namelijk gisteren cadeau gedaan aan mijn schoondochter. Was al bang dat ik een flater geslagen had.
  woensdag 30 december 2009 @ 20:08:48 #81
176471 oh-oh
pi_76234785
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:28 schreef GotC het volgende:

[..]

Vertel maar wat je kwijt wil Ben niet de moeilijkste, maar HIWTK is gewoon niet mijn geur
Noem maar een paar dingen die je lekker vindt, ik heb best veel dus dan kijk ik of ik dat heb
( Groucho Marx )
pi_76259200
Klaagpost:

Mailtje van Claire van Lush:
quote:
Hi *****,

We cannot even begin to apologise enough for your order taking a trip to somewhere other than to you again. It is rubbish
I have organized for the order to come back out again via Parcelforce but we are unfortunately now out of stock of the following…

So White x2
Fab Mrs Fox x2
Hot Toddy x4
Christmas Eve x1

We have therefore refunded your credit/debit card for these and when your order returns from its trip we will send those, which we can, back out to you as quickly as possible.

We have also included some additional items as way of an apology for the disappointment and frustration caused surrounding this order.

Het is maar zeep en hopelijk komen de ontbrekende spullen via een omweg alsnog bij mij en ze sturen wat extraatjes maar potdomme! Ik had me zo verheugd op So White, Mrs Fox en Hot Toddie. So White en Mrs Fox heb ik in de UK in handen gehad en niet gekocht omdat ik ze al had besteld. Of ik had nog wat met mijn kerstorder mee kunnen bestellen
Wat niet meer op voorraad is, is jammer, maar ik zou haast eisen dat ze voor mij nog wat extra maken. Maja, dat is ook niet haalbaar.

Ik hoop maar dat de order via Curacao weer in Poole aankomt en zij eraan denken mij die dingen alsnog te sturen.

En anders is jammer. Erg jammer. Maja, het is maar zeep.
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 13:25:49 #83
43556 miss_dynastie
pi_76261491
Charlie heeft mij gister ook gemaild over mijn hot toddy, of liever gezegd, niet hot toddy Ik had voor 80 pond besteld, ik hoop niet dat ze het in hun hoofd halen de 10 pond gift ook te verwijderen, want dan word ik woest Ik vind het voor jou veel erger cat, jij had ruim op tijd besteld. Ik had wel verwacht dat mogelijk niet alle kerstspullen er zouden zijn (al is een voorraadtellertje echt niet zo moeilijk, magoe), maar voor jou is het echt driewerf k%t
pi_76261606
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Charlie heeft mij gister ook gemaild over mijn hot toddy, of liever gezegd, niet hot toddy Ik had voor 80 pond besteld, ik hoop niet dat ze het in hun hoofd halen de 10 pond gift ook te verwijderen, want dan word ik woest Ik vind het voor jou veel erger cat, jij had ruim op tijd besteld. Ik had wel verwacht dat mogelijk niet alle kerstspullen er zouden zijn (al is een voorraadtellertje echt niet zo moeilijk, magoe), maar voor jou is het echt driewerf k%t
Ik las op het Lush forum dat iedereen die iets heeft besteld wat uitverkocht was, kadootjes krijgt voor het origineel bestelde bedrag. Dus voor die 80+ euro die je wilde besteden.

Ik snap ook niet dat ze geen beter voorraadbeheer hebben.

En voor mij hoop ik maar dat mijn curacaose pakje ooit nog opduikt en ze dingen kunnen doorsturen.
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 14:01:12 #85
43556 miss_dynastie
pi_76263053
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik las op het Lush forum dat iedereen die iets heeft besteld wat uitverkocht was, kadootjes krijgt voor het origineel bestelde bedrag. Dus voor die 80+ euro die je wilde besteden.
Oh oke, da's weer een meevaller in elk geval. Niet meer dan terecht natuurlijk, maar met Lush weet je het maar nooit...
quote:
En voor mij hoop ik maar dat mijn curacaose pakje ooit nog opduikt en ze dingen kunnen doorsturen.
Het zou toch haast wel moeten, tenzij ze het echt helemaal verkeerd hebben geadresseerd... ik vind het echt een vage fout, dat moet haast alleen een landcode verkeerd zijn of zo. Echt lezen van labels gebeurt tegenwoordig geloof ik ook niet meer. Er stond hier laatst een vertwijfelde bezorger aan de deur; naam en adres op het pakje klopte precies, maar volgens 'het systeem' moest het een straat verderop zijn, dus tja, wat zou er kloppen, het pakje of 'het systeem'? Ik bedoel:
pi_76268043
Ik heb zondagavond mijn Lush-spullen besteld in UK, en vandaag ontvangen... 9 badballen o.a. bij 30 pond gift. Balen (heb geen bad in huis).
pi_76268349
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef GoodGovernance het volgende:
Ik heb zondagavond mijn Lush-spullen besteld in UK, en vandaag ontvangen... 9 badballen o.a. bij 30 pond gift. Balen (heb geen bad in huis).
Aaahw. Woon je in de buurt van de randstad? Misschien kun je ruilen als we gaan meeten. Ik had vandaag in mn grabbag een 250 gr. fles Snowairy, das weer helemaal niet mijn ding. Maar ook veel badspul gelukkig (heb wel een bad).
pi_76270605
Mijn nieuwe pakje gaat maandag de deur uit.
Grappig dat, als je het navraagt, telkens weer blijkt dat ze het later verzenden dan je zou verwachten als je ziet staan: ik zorg dat je pakje meteen de deur uitgaat.

En poging 1 (die door DHL is teruggestuurd) was blijkbaar zwaar beschadigd dus daar kon niks uit gered worden.
pi_76271882
Iemand een idee tot wanneer die aktie is in engeland?
pi_76273627
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:43 schreef bibi het volgende:
Iemand een idee tot wanneer die aktie is in engeland?
Tot 17 januari midnight.
pi_76275572
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:10 schreef Cat22 het volgende:
En poging 1 (die door DHL is teruggestuurd) was blijkbaar zwaar beschadigd dus daar kon niks uit gered worden.
Vraag me af of ze daar met de DHL bus overheen gereden zijn of dat die doos gewoon helemaal leeggeroofd is
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 20:00:55 #92
43556 miss_dynastie
pi_76275884
Da's jammer, goodgovernance, wat dat betreft vond ik de service van Lush DH (badtasjes en douchetasjes) erg tof. Maar in Engeland is badderen nou eenmaal veel gebruikelijker...

Wat mij betreft is alles welkom, behalve let them eat cake, en dan zul je net zien dat die er bij mij in zit
pi_76288052
ik ben een beetje teleurgesteld in de winkelactie van dit jaar, ik was gister in de leidse en kocht voor 30euro, er stonden wat colour me christmas gifts en een heleboel grabbags, ik kreeg geen keuze in wat ik wilde maar een grabbag mee, voorgaande twee jaren waren die lekker gevarieerd gevuld qua douche/bad en ik had niet per se iets nodig dus ik vond het wel prima. Bij thuiskomst maak ik nog vol enthousiasme de bag open en er zat alleen maar badspul in, nog geen stukkie zeep ofzo alleen badmeuk
Ik heb er maar iemand blij mee gemaakt gisteravond.

Later moest een vriend nog een cadeau halen, dit maal in de kalver en ook hij had 30+ euro en bij gebrek aan bags/gifts mochten we een product uitzoeken van een tafeltjje er stonde grote flesen i love juicy, hapy hippy en dat hsen wua nog wat haarmasker, allemaal echt tegen de datum aan prima, Maar we mochten slechts 1 product uitzoeken, dus die fles happy hippy gedaan maar later bedacht ik me dat dat helemaal geen minimale waarde van 30euro is, dus we hadden eigenlijk gewoon 2 dingen moeten mogen uitzoeken want dat was de actie besteed 30 euro krijg er iets van minimaal dezelfde waarde bij.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:31:33 #94
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76288104
Dat is wel behoorlijk slecht idd M-M
Zonde dat het zo gegaan is! Vind t ook erg slecht eigenlijk..beetje half gare actie zo te horen.

In DH hadden ze dus aparte douche en bad grabbags, er waren wel veel minder douche grabbags, maar ze bleven meezoeken tot ze er 1 hadden gevonden .
pi_76288193
even voor de vorm nog de inhoud van de bag, die ik weggeven heb dus:
- Gift met cinders & Ruby red slippers
- Mr Butterbal
- Candy cane
- Red slippers
- Satsumo Santa
pi_76288270
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 12:31 schreef GotC het volgende:
Dat is wel behoorlijk slecht idd M-M
Zonde dat het zo gegaan is! Vind t ook erg slecht eigenlijk..beetje half gare actie zo te horen.

In DH hadden ze dus aparte douche en bad grabbags, er waren wel veel minder douche grabbags, maar ze bleven meezoeken tot ze er 1 hadden gevonden .
ben er ook echt wel teleurgesteld over, ik heb laatste jaren honderden euro's in lush geinvesteerd en ik krijg geen keus, alleen maar onbruikbaar spul zoals ik al zei alleen doucheproducten had ik ook niet verwacht maar gewoon als andere jaren lekker gevarieerd, ja dan heb je 2 baddingen nouja prima maar nog geen stukkie zeep gewoon , en te weinig in de kalver en daar had ik mn mond moeten open trekken maar het was last minute shoppen, gister om 16.55 dus stond er niet bij stil op dat moment
pi_76289207
Dat is echt balen M-M. Hier in Haarlem hadden ze ook geen aparte douche bags maar wel heel gemengde. Ik had:

grabbag 1:
- secret santa gift: Satsumo Santa en 70 gr. Snowcake
- Snowfairy 250 gr.
- Father Frost 160 gr.
- Jingle Spells

grabbag 2:
- Daddy-O 250 gr.
- Snowshowers
- Mr Butterball
- So White
- Snowcake 130 gr.
- Cinders
- Nicolala
- proefje I love Juicy
- proeje American Cream
- proefje Mask o Magnaminty

Dus ook wel redelijk wat badspul maar in beide ook een fles van 250 gr. waar je zonder bad wat aan hebt. En zeep en een jelly. Denk dat dat meer is wat je verwachtte...
pi_76289987
ja precies net als voorgaande jaren, ik had op zn minst 1 bruikbaar dingetje voor mensen zonder bad verwacht maarja tis niet anders
pi_76290445
Nja ik baalde ook wel van mn grabbags.. ik had liever de grabbag van dipkip gehad. ik had vooral grote potten, en dan ook nog eens haarmaskers
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:26:36 #100
176471 oh-oh
pi_76290776
Ik ben echt dol op die haarmaskers en ik vind die dingen duur, dus die zou ik zo weer niet zo snel kopen, dus dat vind ik fijn grabbag spul.
Ik ben benieuwd wat dr hier in die zakken zit, mss moet ik dr toch nog maar een scoren
( Groucho Marx )
pi_76290933
Ik zou juist enorm blij zijn geweest met haarmaskers!!
pi_76291412
ik heb nog een jasmin fuzz dinges liggen.. en ik hda zelf al de marilyn gekocht.. mn haar wordt er niet beter van merk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')