Dat is zepen eigen. Maar als je daarna een goede bodylotion gebruikt kun je je evengoed lekker inzepen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik krijg er een hele droge huid van. Maar dat is bijna van alle zepen.
Dream cream!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is zepen eigen. Maar als je daarna een goede bodylotion gebruikt kun je je evengoed lekker inzepen.
Ik durf de deur niet uit voor boodschappenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:40 schreef -Mellow- het volgende:
Oeh, als het goed is komt vandaag mijn pakketjeIk ben nu al hebberig
ja ik ken dat probleemquote:Op maandag 4 januari 2010 11:35 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik durf de deur niet uit voor boodschappen
bij mij wordt de betaling sowieso altijd pas een paar weken later afgeschrevenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, mijn betaling is nog niet afgeschreven, dus denk niet dat ik m'n pakketje al kan verwachten. Vind het sowieso best een beetje jammer dat ze er na drie werkdagen pas achter komen dat een artikel niet leverbaar is, nu ik er zo over nadenk...
Greys, UK zal je moeten mailen, die blijven eeuwig op pending staan. Voor Nederland geldt volgens mij ook dat je moet mailen, tenzij ze inmiddels iets veranderd hebben.
Echt waar? Bij mij nog nooit, voorzover ik me herinner.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:44 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
bij mij wordt de betaling sowieso altijd pas een paar weken later afgeschreven
Oke!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:07 schreef Dipkip het volgende:
Bij de UK was het altijd wel zo dat de betaling afgeschreven werd als ie de deur uitging (give or take een dag) Greys, maar het handigst is om te emailen.
Bruisballen heb ik zelf altijd gewoon in een plastic boterhamzakje in een lade van het badkamermeubel liggen.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:37 schreef -Mellow- het volgende:
De zeepjes kan ik het beste ingepakt bewaren of niet?
Geldt dat ook voor de bruisballen?
maar ik wou ze nou juist nakend op mijn mooiste schaal neerleggenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Bruisballen heb ik zelf altijd gewoon in een plastic boterhamzakje in een lade van het badkamermeubel liggen.
Dan blijven ze prima, beetje dichtdraaien enzo. Maar er zijn hier vast ook addicts die ze in luchtdichte trommels bewaren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |