je moet zelf uitvogelen wat het beste is voor jouw haar, ik doe het altijd voor de shampoo (big) anders heb ik geheid heel snel een vette bos haarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:04 schreef Dipkip het volgende:
Ja bij mij ook, gebruik ze echt vaak!! Je moet alleen niet naar de gebruiksaanwijzing luisteren vind ik, ik doe het altijd na de shampoo niet ervoor.
Oh-oh had je nog naar mn lijstje gekeken?
Er ligt een sexy boy op je bureau en jij klaagt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
hmmm mn sexyboy lag op mn bureau achter mn laptop.. die dus warm wordheel mn bureau onder de gesmolten sexy boy
![]()
ach, het ruikt wel lekker
eigenlijk zou ik er nakend overheen moeten gaan rollen... mja geen gordijnenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Er ligt een sexy boy op je bureau en jij klaagt?
met hangende pootjes is ie al n stuk minder sexyquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
Van een slappe boy zou ik ook niet blij worden heur.
Hahaha, die lipbalm was hier vorig jaar ook een hot item, niemand die 'em lekker vondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:20 schreef Mayla het volgende:
Ben vandaag bij de Lush in Aken geweest. Daar hadden ze geen grabbags, maar mocht bij besteding van 30 euro kiezen uit een kerstpakket!!! Heb de Fairy Tale genomen. Alles wat erin zit lijkt mij lekker, behalve de Let them eat cake lipbalsem....sjeeees wat meurt dat!!!![]()
Verder gekocht: Dream Cream, Aromarant, You've Been Magoed en Dreamtime.
Iemand die misschien interesse heeft in de lipbalm?
Ik heb ook Aromarant, ik snijd hem in drieen en dan gebruik ik steeds 1/3 om mee te smeren. Ik bewaar dat deel in een shampooblikje en de rest in folie in mn stash box.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:22 schreef Mayla het volgende:
Hoe gebruiken jullie een blok deo eigenlijk? Gewoon met het hele bok onder je arm wrijven? Of klein stukje eraf halen? Heb de Aromarant...die met patchouli vond ik ook lekker, maar wel heel erg aanwezig qua geur.
Mag zeker op een baby, ik heb verschillende moeders er al over horen loven en prijzen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:00 schreef shmoopy het volgende:
Dream Cream dacht ik ook aan, mag die ook op een baby?
Volgens mij officieel vanaf 6 maanden maar zat mensen gebruiken het meteen al tegen luieruitslag en dergelijke. Maar mama kan het ook gebruiken, Therapy is natuurlijk best wel vet, dit is een redelijk lichte maar erg voedende lotion, hij kan ook als handcreme of als nachtcreme op een droge / gevoelige huid. Met DC kun je je meteen daarna aankleden, Therapy zou ik meer de tijd voor nemen of er een pyama over aandoen snap je?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:00 schreef shmoopy het volgende:
Dream Cream dacht ik ook aan, mag die ook op een baby?
Jaaa TOB is ook een goed idee!! En Buffy valt ook vrijwel altijd in de smaak idd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:19 schreef Cat22 het volgende:
Misschien ook Buffy erbij doen?Tegen de cellulitis? Of een andere scrubblok.
En een lekker douchegelletje of jellie voor mams. TOB vind ik altijd wel een goede keuze, die vindt haast iedereen lekker. Dan kom je wel boven de 30 euro uit. Oeps.....
Hormonenquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:54 schreef shmoopy het volgende:
Jullie zijn fantastisch.
Ik heb ook even de Leidse gebeld en kreeg Lisa aan de telefoon, waar ik nu dus helemaal verliefd op ben.![]()
Ze gaf me allerlei advies, dus het pakketje wordt nu Dream Cream, New shampoo bar en 2 Ickle Baby's.
Mocht vriendje nog in een gulle bui zijn (we hebben ook nog een ander kado gekocht nl) dan gooit ie die Therapy er maar mooi bij.
Lisa (mijn Lisa vanaf nu) bood aan de grabbag een beetje naar wens te maken, dus nu krijg ik niet alleen maar baddingen, maar ook Snowfairy en Taaitaai!
En ze pakt het ook nog in lief blauw en paars voor de bubbe.
*valt flauw*
Toch nog een echte grabbag, naast de online offer, what have I done to deserve this.
Japs. Als je zwanger bent wordt je haardos dikker, na de zwangerschap valt het meer dan normaal uit. En tot je de balans hebt gevonden ist dus een beetje jojo.quote:
Woei, da's weerzijds, heur.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef Dipkip het volgende:
Je fantastische zelf zijn natuurlijk*beetje schmoopyfan is*
Nee, en daar was ik zo benieuwd naar!quote:Mmmm Taai Taai, had je die al?
Moooooie grabbag!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Woei, da's weerzijds, heur.![]()
[..]
Nee, en daar was ik zo benieuwd naar!
Volgens mij wordt die ingepikt door vriendlief, die vindt alles wat naar kaneel ruikt lekker.
Verder ga ikLisa
maandag echt even bellen om te bedanken, want in mijn grabbag (zonder nietjes, helemaal door haar voor mij samengesteld) zat:
-1 1/2 ons Joy of Jelly (mijn favo)
-Snowcake zeep
-Snowfairy 100 gr
-Taai Taai 250 gr
-'Tis the Season gift
*stuitert door het huis*
Iedereen is lief, de wereld is mooi!
Eigenlijk wel een verdomd goed idee Smoep. Weet alleen niet hoe ik aan een fijn genoeg zeefje kan komen, het is alsof je zand uit poedersuiker moet zeven....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef shmoopy het volgende:
Dip, gooi je Karmapoeder door een zeefje, dan zeef je die dingetjes eruit.
(en dan in de prullenbak)
Garpje.
Oh? Ik geloof dat we die in de stad hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:07 schreef saskiia het volgende:
dille en kamillezeefjes in alle maten en vormen
Prachtige grabbag! Lisaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Woei, da's weerzijds, heur.![]()
[..]
Nee, en daar was ik zo benieuwd naar!
Volgens mij wordt die ingepikt door vriendlief, die vindt alles wat naar kaneel ruikt lekker.
Verder ga ikLisa
maandag echt even bellen om te bedanken, want in mijn grabbag (zonder nietjes, helemaal door haar voor mij samengesteld) zat:
-1 1/2 ons Joy of Jelly (mijn favo)
-Snowcake zeep
-Snowfairy 100 gr
-Taai Taai 250 gr
-'Tis the Season gift
*stuitert door het huis*
Iedereen is lief, de wereld is mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |