abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76290933
Ik zou juist enorm blij zijn geweest met haarmaskers!!
pi_76291412
ik heb nog een jasmin fuzz dinges liggen.. en ik hda zelf al de marilyn gekocht.. mn haar wordt er niet beter van merk ik
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:49:51 #103
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76291433
Oh ik vind die dingen echt een genot voor mn haar
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76291943
Ja bij mij ook, gebruik ze echt vaak!! Je moet alleen niet naar de gebruiksaanwijzing luisteren vind ik, ik doe het altijd na de shampoo niet ervoor.

Oh-oh had je nog naar mn lijstje gekeken?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:08:34 #105
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76292070
Ik heb net ff teruggekeken
Ik wacht eerst ff mn UK bestelling en alle free goodies af voor ik ga ruilen / meer kopen , maar ik hou je lijst in gedachten
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76292192
Is goed!!
pi_76292754
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:04 schreef Dipkip het volgende:
Ja bij mij ook, gebruik ze echt vaak!! Je moet alleen niet naar de gebruiksaanwijzing luisteren vind ik, ik doe het altijd na de shampoo niet ervoor.

Oh-oh had je nog naar mn lijstje gekeken?
je moet zelf uitvogelen wat het beste is voor jouw haar, ik doe het altijd voor de shampoo (big) anders heb ik geheid heel snel een vette bos haar
pi_76292882
Ik heb redelijk droog haar, vooral de onderste helft (heb je al snel met kontlang haar) in de winter, vaak heb ik met cremespoeling weinig uit te spoelen want het doet *slurp* en weg. Ik doe ook vaak nog wat cremespoeling als leave in. Dus bij mij kunnen de maskers prima als conditioner die ik wat langer laat zitten.
pi_76298088
Laatst weer een grote fles Tramp gehaald. Daar krijg ik echt nooit genoeg van. Ik zou het een ramp vinden als ie er ooit uit zou gaan...
pi_76298960
Haha, Tramp - ramp.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76300033
hmmm mn sexyboy lag op mn bureau achter mn laptop.. die dus warm word heel mn bureau onder de gesmolten sexy boy

ach, het ruikt wel lekker
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76300143
hiihi oeps
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_76300394
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
hmmm mn sexyboy lag op mn bureau achter mn laptop.. die dus warm word heel mn bureau onder de gesmolten sexy boy

ach, het ruikt wel lekker
Er ligt een sexy boy op je bureau en jij klaagt?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_76300462
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:46 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Er ligt een sexy boy op je bureau en jij klaagt?
eigenlijk zou ik er nakend overheen moeten gaan rollen... mja geen gordijnen
pi_76301135
Van een slappe boy zou ik ook niet blij worden heur.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76301208
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
Van een slappe boy zou ik ook niet blij worden heur.
met hangende pootjes is ie al n stuk minder sexy
pi_76321820
Ben vandaag bij de Lush in Aken geweest. Daar hadden ze geen grabbags, maar mocht bij besteding van 30 euro kiezen uit een kerstpakket!!! Heb de Fairy Tale genomen. Alles wat erin zit lijkt mij lekker, behalve de Let them eat cake lipbalsem....sjeeees wat meurt dat!!!
Verder gekocht: Dream Cream, Aromarant, You've Been Magoed en Dreamtime.

Iemand die misschien interesse heeft in de lipbalm?
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 14:06:06 #118
43556 miss_dynastie
pi_76323263
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:20 schreef Mayla het volgende:
Ben vandaag bij de Lush in Aken geweest. Daar hadden ze geen grabbags, maar mocht bij besteding van 30 euro kiezen uit een kerstpakket!!! Heb de Fairy Tale genomen. Alles wat erin zit lijkt mij lekker, behalve de Let them eat cake lipbalsem....sjeeees wat meurt dat!!!
Verder gekocht: Dream Cream, Aromarant, You've Been Magoed en Dreamtime.

Iemand die misschien interesse heeft in de lipbalm?
Hahaha, die lipbalm was hier vorig jaar ook een hot item, niemand die 'em lekker vond Maarre, als je hem een poosje laat liggen gaat de sterke geur eraf en is hij toch best lekker (niet dat ik hem ooit zou kopen, dat dan weer niet...)
pi_76323650
Ik heb er ook een te ruil
pi_76323696
Ok een berucht item dus hahahah...moh, ik d8 net ik ga toch nog eens ruiken misschien valt het wel mee...uuhh niet dus..Ben een beetje misselijk nu..
Mocht er idd niemand zijn die hem wel lekker vind zal ik een tijd laten liggen, misschien dat dat helpt.

Net even handen gewassen met een drupje Snow Fairy....echt zuurstok. Ben meestal van de wat frissere of kruiderige geuren, maar dit is wel lekker als douchgel.

Hoe gebruiken jullie een blok deo eigenlijk? Gewoon met het hele bok onder je arm wrijven? Of klein stukje eraf halen? Heb de Aromarant...die met patchouli vond ik ook lekker, maar wel heel erg aanwezig qua geur.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:32:44 #121
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76324000
DHL is de 31e bij mij langsgeweest en toen was ik niet thuis. En DHL Arnhem werkt niet op zaterdag grrrr.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_76324695
Dames, ik heb dringend jullie hulp nodig.
Ik heb vriendlief er op uit gestuurd om een kraamkadootje samen te stellen bij Lush voor een bezoekje morgen, en ik heb al de Ickle bruisballen, ik dacht aan de roze New shampoo bar (haaruitval na de bevalling) en Therapy mb voor de straie.
Hebben jullie nog ideeën?
Het geeft niks al het totaal uitkomt op zo'n 30 euro, hoor, en nu we het daar toch over hebben, in de Leidse waren nog grabbags, toch?
pi_76324811
Dream Cream Schmoops, en een handcreme (Smitten!) want je wast zo veel je handen met een kleintje.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:22 schreef Mayla het volgende:
Hoe gebruiken jullie een blok deo eigenlijk? Gewoon met het hele bok onder je arm wrijven? Of klein stukje eraf halen? Heb de Aromarant...die met patchouli vond ik ook lekker, maar wel heel erg aanwezig qua geur.
Ik heb ook Aromarant, ik snijd hem in drieen en dan gebruik ik steeds 1/3 om mee te smeren. Ik bewaar dat deel in een shampooblikje en de rest in folie in mn stash box.
pi_76324932
Dream Cream dacht ik ook aan, mag die ook op een baby?
pi_76325183
En stinkt ie echt zo?
Heb 'm blind besteld in de UK en voor mezelf mag ie wel stinken als ie maar werkt, maar om het nou kado te doen aan iemand die meteen denkt: Ugh! is ook weer zo...
pi_76325461
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:00 schreef shmoopy het volgende:
Mag zeker op een baby, ik heb verschillende moeders er al over horen loven en prijzen.
En hij stinkt niet, ruikt wel prettig. Licht en een beetje bloemig.

Misschien ook Buffy erbij doen?Tegen de cellulitis? Of een andere scrubblok.

En een lekker douchegelletje of jellie voor mams. TOB vind ik altijd wel een goede keuze, die vindt haast iedereen lekker. Dan kom je wel boven de 30 euro uit. Oeps.....
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76325549
Ik vind m niet stinken nee, een zacht lavendel/kruidig geurtje. Maar het heeft wel een lichtelijk De Tuinen gevoel LOL
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:00 schreef shmoopy het volgende:
Volgens mij officieel vanaf 6 maanden maar zat mensen gebruiken het meteen al tegen luieruitslag en dergelijke. Maar mama kan het ook gebruiken, Therapy is natuurlijk best wel vet, dit is een redelijk lichte maar erg voedende lotion, hij kan ook als handcreme of als nachtcreme op een droge / gevoelige huid. Met DC kun je je meteen daarna aankleden, Therapy zou ik meer de tijd voor nemen of er een pyama over aandoen snap je?
pi_76325587
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:19 schreef Cat22 het volgende:
Misschien ook Buffy erbij doen?Tegen de cellulitis? Of een andere scrubblok.

En een lekker douchegelletje of jellie voor mams. TOB vind ik altijd wel een goede keuze, die vindt haast iedereen lekker. Dan kom je wel boven de 30 euro uit. Oeps.....
Jaaa TOB is ook een goed idee!! En Buffy valt ook vrijwel altijd in de smaak idd.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:24:26 #129
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76325618
Ik vind Dream Cream helemaal niet stinken.

En Buffy helpt vast niet echt tegen cellulitis dus daarvoor zou ik t niet doen. En voor iets tegen striae is het misschien te laat, das meer iets voor voor en tijdens de zwangerschap. Striae gaat nooit meer weg namelijk.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_76325919
Ik vind wel dat het sneller een acceptabel bleek kleurtje krijgt (in plaats van wijnrood) door massage met vettige troep

En ik denk ook dat het vooral gaat om een lekker jezelf verzorgen gevoel krijgen, en niet dat het nou echt wondermiddeltjes zijn. Het is belangrijk om momentjes voor jezelf te hebben, al is het maar 5 minuten tussen luiers en boertjes door.
pi_76326545
Jullie zijn fantastisch.

Ik heb ook even de Leidse gebeld en kreeg Lisa aan de telefoon, waar ik nu dus helemaal verliefd op ben.
Ze gaf me allerlei advies, dus het pakketje wordt nu Dream Cream, New shampoo bar en 2 Ickle Baby's.
Mocht vriendje nog in een gulle bui zijn (we hebben ook nog een ander kado gekocht nl) dan gooit ie die Therapy er maar mooi bij.
Lisa (mijn Lisa vanaf nu) bood aan de grabbag een beetje naar wens te maken, dus nu krijg ik niet alleen maar baddingen, maar ook Snowfairy en Taaitaai!
En ze pakt het ook nog in lief blauw en paars voor de bubbe.

*valt flauw*

Toch nog een echte grabbag, naast de online offer, what have I done to deserve this.
pi_76326789
Haaruitval na de zwangerschap? .
pi_76326831
Je fantastische zelf zijn natuurlijk *beetje schmoopyfan is*

Mmmm Taai Taai, had je die al?
pi_76326894
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Hormonen het komt gewoon weer terug hoor, maar doordat je hormonen gek doen kan een deel van je haar uitvallen. Geen kale plekken hoor maar het wordt dunner. Het kan ook dat je bijv. je krullen verliest en dan na de zwangerschap weer krullen krijgt, dat had een vriendin van me (die had trouwens met menstrueren ook altijd stijl haar, heel vaag).
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:09:18 #135
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76327032
soms komt het niet terug
pi_76327040
Mên, vrouw zijn is een bitch.

By the way, is de mange too nog fatsoenlijk aangekomen?
pi_76327143
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:54 schreef shmoopy het volgende:
Jullie zijn fantastisch.

Ik heb ook even de Leidse gebeld en kreeg Lisa aan de telefoon, waar ik nu dus helemaal verliefd op ben.
Ze gaf me allerlei advies, dus het pakketje wordt nu Dream Cream, New shampoo bar en 2 Ickle Baby's.
Mocht vriendje nog in een gulle bui zijn (we hebben ook nog een ander kado gekocht nl) dan gooit ie die Therapy er maar mooi bij.
Lisa (mijn Lisa vanaf nu) bood aan de grabbag een beetje naar wens te maken, dus nu krijg ik niet alleen maar baddingen, maar ook Snowfairy en Taaitaai!
En ze pakt het ook nog in lief blauw en paars voor de bubbe.

*valt flauw*

Toch nog een echte grabbag, naast de online offer, what have I done to deserve this.

Ik wil ook een Lisa.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Japs. Als je zwanger bent wordt je haardos dikker, na de zwangerschap valt het meer dan normaal uit. En tot je de balans hebt gevonden ist dus een beetje jojo.
pi_76327202
Ja! Sorry, vergeten dat te PMen

Vind het wel een gekke MB, er zitten soort van kruimels in die rode sliertjes zeg maar, lijken wel van die dingen die je in bloemen hebt zitten, meeldraden of hoe heette dat nou ook alweer? Anyway best wel vervelend met smeren. Prutjes in het bad ok, dat snap ik nog soort van, maar ik wil geen prutjes in mn smeersels. Tis een beetje zoals mn Karma dusting powder, die heeft korrels er in, en uiteindelijk gebruik je het dan niet.
pi_76328409
Ik ben e ook naar vergeten te vragen :p.

Maar gek zeg. Het is mij niet opgevallen omdat ik 'm alleen wat op m'n hand gebruikt heb, maar dat is wel zonde.
pi_76329527
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef Dipkip het volgende:
Je fantastische zelf zijn natuurlijk *beetje schmoopyfan is*
Woei, da's weerzijds, heur.
quote:
Mmmm Taai Taai, had je die al?
Nee, en daar was ik zo benieuwd naar!
Volgens mij wordt die ingepikt door vriendlief, die vindt alles wat naar kaneel ruikt lekker.

Verder ga ik Lisa maandag echt even bellen om te bedanken, want in mijn grabbag (zonder nietjes, helemaal door haar voor mij samengesteld) zat:
-1 1/2 ons Joy of Jelly (mijn favo)
-Snowcake zeep
-Snowfairy 100 gr
-Taai Taai 250 gr
-'Tis the Season gift

*stuitert door het huis*

Iedereen is lief, de wereld is mooi!
pi_76329594
Dip, gooi je Karmapoeder door een zeefje, dan zeef je die dingetjes eruit.

(en dan in de prullenbak )

Garpje.
pi_76329892
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef shmoopy het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij wordt die ingepikt door vriendlief, die vindt alles wat naar kaneel ruikt lekker.

Verder ga ik Lisa maandag echt even bellen om te bedanken, want in mijn grabbag (zonder nietjes, helemaal door haar voor mij samengesteld) zat:
-Snowcake zeep
-Snowfairy 100 gr
-Taai Taai 250 gr
-'Tis the Season gift

*stuitert door het huis*

Moooooie grabbag!
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 17:46:11 #143
43556 miss_dynastie
pi_76330316
Oh wat een mooie grabbag shmoop, daar zou ik ook blij mee zijn
pi_76334115
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef shmoopy het volgende:
Dip, gooi je Karmapoeder door een zeefje, dan zeef je die dingetjes eruit.

(en dan in de prullenbak )

Garpje.
Eigenlijk wel een verdomd goed idee Smoep. Weet alleen niet hoe ik aan een fijn genoeg zeefje kan komen, het is alsof je zand uit poedersuiker moet zeven....

Heerlijke grabbag zeg
pi_76335486
dille en kamille zeefjes in alle maten en vormen
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_76335685
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:07 schreef saskiia het volgende:
dille en kamille zeefjes in alle maten en vormen
Oh? Ik geloof dat we die in de stad hebben maar zijn theezeefjes wel zo fijn?
pi_76335899
ja ik denk wel dat die juist fijner zijn dan andere zeefjes! Maargoed, als je er toch eentje in de buurt hebt zitten zou ik gewoon even kijken wat ze allemaal hebben
pi_76335966
Ja en anders gebruik ik hem voor de thee bedankt voor de tip!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:27:15 #149
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76336229
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef shmoopy het volgende:

[..]

[..]

-Snowcake zeep
-Snowfairy 100 gr
-Taai Taai 250 gr
-'Tis the Season gift

*stuitert door het huis*

Prachtige grabbag! Lisa (al ken ik haar niet )
pi_76338430
Is Lisa die engels mevrouw? die zag ik donderdag en vandaag ook in de leidse en mams en ik hadden beiden een grabbag en vroegen om douche en dat was nu geen probleem dus ben toch blij nu

Ik heb gekocht:
- Big
- The Hair Doctor(duur maar loveeee it)

Mijn grabbag:
- 250 ml TaaiTaai
- 100 ml Snowfairy
- 100 ml Daddy-o
- This is the season gift (snowcake en lil' lush pud)

Mams had gekocht:
- Ice blue en Demon in the dark zeep voor papa (ja zelfs pap is verslaafd, heb m ook mn avoshower gedoneerd, hij helemaal blij )
- Vanilla in the mist en snowcake
- Karma shampoobar
- New shampoobar
- helping hands pompje
- Aqua marina

mams grabbag:
-250ml Taaitaai
- 100 ml snowfairy
- groot brok twv 9 euro reincarnate
- lemslip
- this is the season gift (lil llush pud & snowcake)

de reincarnate heb ik nu en mn ouders de Daddy-o gegeven

[ Bericht 4% gewijzigd door Memento-Mori op 02-01-2010 21:43:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')