Zo:quote:Op maandag 4 januari 2010 12:47 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
maar ik wou ze nou juist nakend op mijn mooiste schaal neerleggen![]()
Nee, dat lijkt me inderdaad geen aanraderquote:Op maandag 4 januari 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
Dat staat ook heullll mooi
In de winkel liggen ze ook nakend natuurlijk. Maar waar ga je die schaal laten dan?
Toch niet in je badkamer, want dan wordt het toch wat te vochtig denk ik
Ja, zo staat het nu in mijn badkamer. Maar mijn badkamer is redelijk groot en zit aan mijn slaapkamer zonder deur ertussen, dus het wordt niet snel heel vochtig, denk ikquote:Op maandag 4 januari 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
Dat staat ook heullll mooi
In de winkel liggen ze ook nakend natuurlijk. Maar waar ga je die schaal laten dan?
Toch niet in je badkamer, want dan wordt het toch wat te vochtig denk ik
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef Cat22 het volgende:
Hoera.![]()
Op 24 december had ik Parcelforce gemaild over de status van mijn pakketje (toen wist ik nog niet dat het in Curaçao lag). Antwoord binnen 2 werkdagen, wat door de kerst, vrije dagen en O&N uiterlijk vandaag werd.
Nou, ik heb mail terug. Ze kunnen mijn vraag pas beantwoorden als ze mijn pakketnummer en het verzend- en ontvangstadres hebben.
DAT STAAT TOCH IN JULLIE SYSTEEM EN MIJN PAKKETNUMMER STAAT BIJ MIJN MAIL!![]()
![]()
Maar dat moest dus opgestuurd worden. Wat ik maar weer braaf heb gedaan.
En net kreeg ik daarop een autoreply: 'we doen ons best uw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden'
*vreet bruisbal op*
Voordeel is wel dat dit pakket echt een verrassing wordt. Geen idee wat ik toendertijd besteld heb.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]![]()
Sorry, Cat, ik vind het zo lullig voor je, wat een drama is dit zo langzamerhand, dan ben je echt je happy hippy-bestelgevoel wel kwijt.
Ze bezorgen geloof ik nog maar 1 keer, new policy , dus als t goed is kun je m morgen al ophalenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
Ik had een briefje van TNT dat er een pakje is bezorgd!
Nou ja, poging tot bezorgen, ik was er niet
Nee helaas, er staat op het papiertje dat ze morgen weer een nieuwe poging doenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze bezorgen geloof ik nog maar 1 keer, new policy , dus als t goed is kun je m morgen al ophalen
Of ze bezorgen het bij een van de mensen in je straat. Zonder een briefje bij je in de bus te doen. oh nee, wacht, da's mijn TNT-frustratiequote:Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee helaas, er staat op het papiertje dat ze morgen weer een nieuwe poging doen
Dus dan kan ik hem pas donderdagmiddag ophalen. Of ze morgen morgenmiddag komen...
Geloof me, het werkt.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef -Mellow- het volgende:
Heb de Soak and Float geprobeerd. Beter werkt dat heeeel goed tegen roos want wat stinkt dat!
Wat ziet dat er gezellig uitquote:
Eej! Blijf van mijn TNT, DHL en Parcelforce frustratie af!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of ze bezorgen het bij een van de mensen in je straat. Zonder een briefje bij je in de bus te doen. oh nee, wacht, da's mijn TNT-frustratie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |