Ja, en dan heb je dus geen kerstcadeautjes met Kerst, he.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej! Blijf van mijn TNT, DHL en Parcelforce frustratie af!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je dus geen kerstcadeautjes met Kerst, he.Da's balen zeg! Jammer dat buuf er niet eerder mee kwam. Maar die ging er waarschijnlijk vanuit dat jij een briefje had gehad. Zo kwam mijn oude buurvrouw ook een keer aan de deur toen mijn boeken al een week bij haar lagen. TNT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
na hoeveel keer had je effect?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Geloof me, het werkt.
Oudste zoon had berg op z'n hoofd (van dat hele heftige roos-achtige spul) en dat is met S&F helemaal weg.
Maar mijn hemel, idd, die meur.
Same here. Tot dusver lijkt alles richting het goede land te gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:32 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ook een T&T gehad van mijn bestelling. Hij is vandaag pas op de post gegaan (een week na het bestellen dus....).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga uitpakken en foto's maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Omdat er meer mensen met me hebben meebesteld. Kan ik die ein-de-lijk blij maken. Ik heb er zelf maar 2. (So White en TOBquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:14 schreef Tamashii het volgende:
Cat22, waarom heb je zoveel van die parfummetjes?
Balen Greys, maar donderdag heb jij je spullies ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
CatDie doos, wat ziet ie er uitttttttt!
Fijn dat de schade meevalt!
Ik heb mijn pakketje voor de 2e keer gemist
Dus donderdagmiddag ophalen.
Parfummetjes:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
OMG wat zijn dat voor een parfums???
Ik had dus een wee harry, dat kerstbadding van mij laatst
Welke is dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh Candy Fluff lijkt me heerlijk![]()
Wil jij mn grote mega badbruisbal trouwens???
Geen idee welke badbruismegabal t is, een blauw groenige?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke is dat?
Ik heb ook nog een fles Comforter parfum staan van een vorige party: belangstelling?
Kan de BigBigBlue zijn, met zeewier erin.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee welke badbruismegabal t is, een blauw groenige?
En comforter, ruikt die niet heel sterk?
Ik heb foto's van het gevaarte, maar nu ff geen tijd om ze up te loaden, komt goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan de BigBigBlue zijn, met zeewier erin.
Vinnik vast lekker, ik heb er nu ook een in mijn hatbox gekregen maar nog niet geprobeerd.
Comforter is besjes. Ruikt vast sterk maar hey, jij werd net alvan Candy Fluff! Daar is deze volgens mij niks tegen.
![]()
Ik vind hem te zoet als parfum dus na een snuffeltje aan de fles was ik er klaar mee.
Ik las net pas dat je vandaag weer een grabbag hebt gescoord.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb foto's van het gevaarte, maar nu ff geen tijd om ze up te loaden, komt goed
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las net pas dat je vandaag weer een grabbag hebt gescoord.Goed bezig jij!
Ja maar ik hou niet van hele heftige parfums.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:48 schreef Dipkip het volgende:
Comforter is net als you snap the whip, die gebruik jij toch oh-oh?
Wauw Cat dat alles nog heel is joh!! En als je het nu dubbel krijgt is dat wel super zeg
Ik heb heeeeeel braaf een mail naar Lush gstuurd (ze komen er immers toch achter via de vervoerder) dat ik nu alles dubbel krijg en wat ik ermee moet doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:48 schreef Dipkip het volgende:
Comforter is net als you snap the whip, die gebruik jij toch oh-oh?
Wauw Cat dat alles nog heel is joh!! En als je het nu dubbel krijgt is dat wel super zeg
Dan kan ik je Candy Fluff niet aanraden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik hou niet van hele heftige parfums.
Ik ben benieuwd naar de snowfairy sp, die is onderweg uit de UK
Oeh Oeh Oeh hadden ze er nog veel in Maastricht??? Morgen ga ik er een halenquote:
Ja plenty!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oeh Oeh Oeh hadden ze er nog veel in Maastricht??? Morgen ga ik er een halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |