Jippie! Bij elke 30 euro krijg je dr 1 toch? Vond de actie van vorig jaar (voor mezelf) toch handiger, dat je ze gewoon voor 20 euro kon kopen hehehehe.quote:
Yups zo werkt het idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:24 schreef -Peach het volgende:
[..]
Jippie! Bij elke 30 euro krijg je dr 1 toch? Vond de actie van vorig jaar (voor mezelf) toch handiger, dat je ze gewoon voor 20 euro kon kopen hehehehe.
Ohjah, en natuurlijk een grote hoera! voor Cat dr pakket!![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups zo werkt het idd.
T zou me niks verbazen als ze hierna gewoon voor 20 euro in de verkoop gaan, en uiteindelijk dan weer voor de helft, net als vorig jaar
Oh dat zou wel relaxed zijn. Anders wordt t toch allemaal iets te prijzig voor mij hehe. Maar ik kan de verrassing van de grabbags niet weerstaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups zo werkt het idd.
T zou me niks verbazen als ze hierna gewoon voor 20 euro in de verkoop gaan, en uiteindelijk dan weer voor de helft, net als vorig jaar
Dan halen jullie daar ook uit dat ik mijn pakketje mag houden he?quote:Thank you for letting us know. I have spoken with Parcelforce and your
replacement order has gone past the point of us recalling it back so it
should be with you shortly hopefully in a much better condition than the one
which has travelled half way around the globe and back.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef Cat22 het volgende:
Als je nu deze mail krijgt he:
[..]
Dan halen jullie daar ook uit dat ik mijn pakketje mag houden he?![]()
![]()
Ik ga er echt niet meer achteraan mailen. Als ze het terug willen motte ze het maar komen halen.
Zo snel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:56 schreef Cat22 het volgende:
De UK pakketten gaan hard: Mijn kerstorder is gisteren verstuurd en staat nu al in Eindhoven.
Ooooh mijne nu ineens ook en een paar uur geleden nog op Gatwickquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:56 schreef Cat22 het volgende:
De UK pakketten gaan hard: Mijn kerstorder is gisteren verstuurd en staat nu al in Eindhoven.
Gezellie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ooooh mijne nu ineens ook en een paar uur geleden nog op Gatwick![]()
Dan hebben ze samen in het vliegtuig gezeten denk ik
Oeh.... maar vanavond toch niet, ik blijf in de buurt van mijn gedrogeerde katertje (vandaag gecastreerd).quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:20 schreef Dipkip het volgende:
NOM NOM NOM NOM NOM
Wel een goed idee voor vanavond
Mijne was vol, dus heb ik twee lege hatboxes gevuld met badspul voor Speciale Dagenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Red Alert!
Mijn doos waarin ik de BBSen bewaar is bijna vol.
En morgen komen er - hopelijk- nog 2 bestellingen binnen.![]()
Ow ja, ik heb nu ook een verse hatbox.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijne was vol, dus heb ik twee lege hatboxes gevuld met badspul voor Speciale Dagen
Mijn kerstorder is nog onzichtbaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:56 schreef Cat22 het volgende:
Zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn kerstorder is nog onzichtbaar
Mijn mail voor een T&T is ook nog niet beantwoord.
Zou die ook op Curacao staan?
Jij hebt met Ynske gepraat!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:51 schreef Dipkip het volgende:
Ik was een balletje aan het hakenfok bezorgt me echt rare verslavingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |