quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ach, er is geen hond die de OP leest.
Schelden helpt niks mijn zoon.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:51 schreef -Dries- het volgende:
Kut Konami met hun kut online services!
Tot nu toe geen problemen gehadquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:51 schreef -Dries- het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:56 schreef Atuniel het volgende:
Eerst CoD3, en ben lekker aan het golfen.. heerlijke gametijd is gekomen
Laat ik je alvast vertellen dat de demo niet echt representatief is voor de full..je speelt de tutorial waar je niet echt de keuze hebt hoe je het level uit wil spelenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
Straks maar eensch de Hitman demo proberen en als ik het wat vind bestel ik em online bij de bartsmit voor 20
De demo is absoluut niet representatief voor het spel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
Straks maar eensch de Hitman demo proberen en als ik het wat vind bestel ik em online bij de bartsmit voor 20
Precies, de demo doet de game zeker geen eer aan, maar laat me je vertellen GD dat hij zeker 20 euro waard is! Als ik de game al niet had uitgespeeld op m'n pc dan zou ik hem zo kopen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De demo is absoluut niet representatief voor het spel.
Enige wat je er uit meekrijgt is of de controls wat zijn voor je pretty much
En zo is het maar netquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Precies, de demo doet de game zeker geen eer aan, maar laat me je vertellen GD dat hij zeker 20 euro waard is! Als ik de game al niet had uitgespeeld op m'n pc dan zou ik hem zo kopen!
Gaaaaaast! Als je denkt dat ik het zo bedoelde heb je echt flink mis. Kut he, dat dat ook nog kan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kut he dat iemand eerder speelt dan jou.
quote:I'm pretty sure this is my first post, as I just usually use the forums for reading, but wow. I got treated like a king the other night. There was a Gears of War event in Chapel Hill, NC, and I just happen to go to UNC; I got an email stating this was happening and that I should RSVP, so I did promptly. Anyway, we got to the event, and there was an awesome live band there, all the developers ( I got a picture with Cliff, haha), food, orderves, and an Open Bar. But best of all, like 24 Gears of War TVs and Xboxes. We also got a custom t-shirt with our gamertag on it, the big skull on the front, and "Emergence Day 2006," the event was amazing.
My friend and I got one pretty much to ourselves, so it was non-stop action. We played 5 or 6 maps, a few I remember being the mansion, a fuel depot, a place with water and a bridge, a cemetary, and a few others. And yes, the game lives up to the hype. Everything was pretty much fluid, I was worried about a third person shooter, but they were soon put to rest. The whole time we were there the the developers would be like, go in here, go in there, flank them from here, so I got an edge up pretty much the whole time, haha. The levels were amazing too, there was not a single one I didn't like, and they were all pretty small; the one death per game is perfect.
Weapons were awesome as well.. I sniped a guy in the head, and saw his spinal cord popped out. The most memorable one was in the train depot, that was another level I forgot.. anyway, I shot him with the bowcaster, but he put me in the DBNO mode at the same time. I was like... I hope I got that guy; and a few seconds later, his head rolled down the steps, and my team mate picked me up so we could kill some more. The hammer of dawn was amazing too, just hold it at the ground and a huge laser comes out of the sky; but it only works in outdoor areas. I was amazed at this game. By far the best graphics to date on 360.
The whole time we played we only ran into one bug, and that was if two people chainsawed each other at the same time, the winner would freeze and not be able to move. The AI programmer (I forgot his name) said it was running the X'06 build though, and that was already fixed. It was an awesome time, and I can't wait for the next 8 days to pass so I can play it forever. First thing is whether to play online multiplayer or campaign first though. haha. Any questions? I 'll be happy to answer them, we know a lot about this game already though, so shoot.
"quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:33 schreef Wessiej het volgende:
Klinkt supervet
@ hierboven, log gewoon op jouw account in en ga met zijn 2-en of gaat zij online ermee, no problem.
achievements krijg je ook op silver, online gamen alleen op goudquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:36 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
"
Ze vind het zelf ook leuk om met haar identiteit online te spelen, en zelf de achievements te halen... Vind ik niet echt een 'oplossing' zeg maar. Wees eerlijk, dit is gewoon erg slecht van Microsoft...
Maar er zijn ook online achievementsquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
achievements krijg je ook op silver, online gamen alleen op goud
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:51 schreef -Dries- het volgende:
sinds woensdag?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
fifa 106 wedstrijden lagloos gespeeld
![]()
Hoeveel meer tot je door krijgt dat Fifa kut is?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
fifa 106 wedstrijden lagloos gespeeld
![]()
ja sinds woensdag en vandaag slechts 2 gespeeldquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef linuxje het volgende:
[..]
sinds woensdag?
laatst was op tv dat er ook een kliniek is voor games verslaafden *hint*![]()
ehm, kwam de 360 niet pas 2 december op de markt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef Kremers het volgende:
ik heb hem ergens begin nov. vorig jaar gekocht
Nee hoor, Microsoft kan prima maar 1 jaar garantie bieden op hun product, de winkelier moet echter wel minimaal 2 jaar garantie verlenen op het door hun verkochte product. Maar of ze dat ook doen is een tweede,quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:42 schreef Diablos79 het volgende:
Al gaat hij na 1.5 jaar kapot dan hebben ze hem nog maar te repareren. Dat 1 jaar garantie gedoe is maar een verzinsel van de winkeliers/bedrijven zelf.
je hebt 2 jaar garantie bij de maker hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee hoor, Microsoft kan prima maar 1 jaar garantie bieden op hun product, de winkelier moet echter wel minimaal 2 jaar garantie verlenen op het door hun verkochte product. Maar of ze dat ook doen is een tweede,
Ja dat kunnen ze zeker. Alleen boeit dat niet voor de consument. Je mag verwachten van een apparaat van 400 euro dat het langer dan een jaar mee gaat bij normaal gebruik(dus niet ermee gaan gooien ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee hoor, Microsoft kan prima maar 1 jaar garantie bieden op hun product, de winkelier moet echter wel minimaal 2 jaar garantie verlenen op het door hun verkochte product. Maar of ze dat ook doen is een tweede,
FIFA is niet kutquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Hoeveel meer tot je door krijgt dat Fifa kut is?
Dat gaat z'n IQ te bovenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Hoeveel meer tot je door krijgt dat Fifa kut is?
Zo staat het idd in de wet, alleen hoef je daarmee niet mee bij MS aan te komen, die hebben je het product namelijk niet verkocht, en jij moet je garantie officieel claimen bij je leverancier, niet de producent.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze zeker. Alleen boeit dat niet voor de consument. Je mag verwachten van een apparaat van 400 euro dat het langer dan een jaar mee gaat bij normaal gebruik(dus niet ermee gaan gooien ofzo). Als hij na 2 jaar kapot gaat en je kan aantonen dat dit niet normaal is en niet door jouw schuld hebben ze hem gewoon te repareren of vervangen. Zo staat het in de wet, en MS of wie dan ook heeft zich aan de wet te houden.
Dan regel je het via de winkel. Maar gegarandeerd dat ze hem repareren of vernieuwen als je de juiste stappen neemt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zo staat het idd in de wet, alleen hoef je daarmee niet mee bij MS aan te komen, die hebben je het product namelijk niet verkocht, en jij moet je garantie officieel claimen bij je leverancier, niet de producent.
Interactief filmpje enzo...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:15 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Viva Pinata demo op Marketplace?
Of heb ik nu bij New Released Videos gekeken?
Alle Xbox360's uit 2005 worden gefixed door microsoft. Dat hebben ze een maandje of zo geleden aangegeven. Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken... Probleem wil ook wel eens aan 'vervuilde' cache liggen. Regelmatig legen wil wel eens helpen. (is dus niet altijd een daadwerkelijk hardware probleem)quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef Kremers het volgende:
Hmm, zet ik net mijn 360 aan, krijg ik de melding 'You're machine needs reapir services' Uit en weer aan gezet, en gelukkig werkt hij weer..
Waar ik alleen bang voor ben is dat hij dan binnenkort wel kapuut gaat, en ik lees net in de garantie bep. dat je maar 1j garantie hebt, ik heb hem ergens begin nov. vorig jaar gekocht, en hij is al een keer gerepareerd... Heb er nu één van jan. 2006.
dan ben je er inderdaad bijna, eigenlijk moet ik van CoD2 nog alles op hardened of veteran uitspelen.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu aangekomen bij Hill 440 in CoD2Deze week hopelijk uitspelen en dan volgende week deel 3
Pfff, ik zit nog steeds vast in het begin van de Amerikaanse campaign (dat dorp met 4 of 5 Duitse plekken). Veteran is wat lastiger dan ik dacht >_<quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu aangekomen bij Hill 440 in CoD2Deze week hopelijk uitspelen en dan volgende week deel 3
Zit ook te wachten op CoD3.quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
praat me er niet van, zo veel moeite elke keer om daar doorheen te komenquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ik speel hem op hardened. Veteran is me iets te frustrerend om de stukken waarbij je een tegenaanval moet afslaan.
Het moet wel leuk blijven vind ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:27 schreef Morthill het volgende:
praat me er niet van, zo veel moeite elke keer om daar doorheen te komenEn nu worden die pas echt moeilijk met de Amerikaanse campaign
Pas ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit ook te wachten op CoD3.
Maar het spel komt toch pas de 10e uit?
Gaan we nog wel balletje slaan Gijs? Als het goed is heb ik deze week TW2007.quote:
Ik neem aan dat je mij wel ziet ja, ben nog niet online geweest eigenlijk.. SP is al zo groot hequote:Op maandag 30 oktober 2006 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaan we nog wel balletje slaan Gijs? Als het goed is heb ik deze week TW2007.Of is het een tegenvaller?
Hoe werkt de multiplayer eigenlijk? Zie ik jou zelfgemaakte poppetje tijdens het gamen?
Ik heb wel eens in het echt gegolft. En zelf als beginner bereik je de green wel in 5 á 6 slagen. Maar het putten is echt heel moeilijk. Daar doe je zo een half dozijn slagen extra over. Wat dat betreft is het wel realistisch. Lijkt me in elk geval een stuk spannender, zeker online.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:19 schreef Atuniel het volgende:
Ik neem aan dat je mij wel ziet ja, ben nog niet online geweest eigenlijk.. SP is al zo groot he
Nee, ik vind het absoluut geen tegenvaller en herken mij niet in de moeilijkheid van putten.. Putten is niet makkelijk maar dat is het nooit geweest..
Ik speel medium moeilijkheidsgraad, en kom niet zo makkeljk overal doorheen, dus moeilijker is hij welquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in het echt gegolft. En zelf als beginner bereik je de green wel in 5 á 6 slagen. Maar het putten is echt heel moeilijk. Daar doe je zo een half dozijn slagen extra over. Wat dat betreft is het wel realistisch. Lijkt me in elk geval een stuk spannender, zeker online.Van mij mocht TW wel iets moeilijker worden.
Welke moeilijkheidsgraden heb je allemaal?quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:32 schreef Atuniel het volgende:
Ik speel medium moeilijkheidsgraad, en kom niet zo makkeljk overal doorheen, dus moeilijker is hij wel
Dat is wel curieus, heb ik nog nooit meegemaakt, ook geen idee wat je eraan zou kunnen, misschien kijken naar je harde schijf ipv bij demo's te kijken. Weet zo uit me hoofd niet precies hoe je daar komt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef nicomart het volgende:
weet iemand waarom ik de rainbow six demo niet gedownload krijg? Had gister een stapel downloads aangezet waaronder rainbow six maar hij zegt dat hij m al gedownload heeft en als ik dan ga kijken bij de demo's staat hij er niet tussen. En ik kan dan wel download again doen, maar dan blijf ik precies hetzelfde
die download is bugged, maat van me krijgt em ook niet binnenquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:49 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dat is wel curieus, heb ik nog nooit meegemaakt, ook geen idee wat je eraan zou kunnen, misschien kijken naar je harde schijf ipv bij demo's te kijken. Weet zo uit me hoofd niet precies hoe je daar komt.
mooi balen, gelukkig heb ik hem wel normaal binnengekregen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die download is bugged, maat van me krijgt em ook niet binnen
Ik vind dit een vrij logisch. Ja had dit ook wel van te voren kunnen weten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:33 schreef 1-0-Ed het volgende:
What the HELL! Heb ik afgelopen week een jaar Gold lidmaatschap aangeschaft, wil mijn vriendin zojuist gaan spelen; blijkt dat zij nog gewoon silver heeft. Enig google werk leverde mij de conclusie op dat ik dus ook voor haar 60 euri mag gaan neerleggen!!!
Ik zit er nu stevig aan te denken die Xbox te verkopen, want dit trek ik ZEER slecht! 120 euro per jaar om beiden online te kunnen op dezelfde console? Ik dacht' NIET! Ben echt ZEER teleurgesteld nu...
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:33 schreef 1-0-Ed het volgende:
What the HELL! Heb ik afgelopen week een jaar Gold lidmaatschap aangeschaft, wil mijn vriendin zojuist gaan spelen; blijkt dat zij nog gewoon silver heeft. Enig google werk leverde mij de conclusie op dat ik dus ook voor haar 60 euri mag gaan neerleggen!!!
Ik zit er nu stevig aan te denken die Xbox te verkopen, want dit trek ik ZEER slecht! 120 euro per jaar om beiden online te kunnen op dezelfde console? Ik dacht' NIET! Ben echt ZEER teleurgesteld nu...
of ze spelen gewoon op 1 acount..ik zie het probleem nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel een beetje gek. Als je nou als ouder 4 kinderen hebt dan zou je vier keer XBL moeten kopen?
Of onder één profiel gamen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel een beetje gek. Als je nou als ouder 4 kinderen hebt dan zou je vier keer XBL moeten kopen?
Zo gaat het met bijna alle persoonsgebonden diensten en je kan toch met zijn 4'en van 1 account gebuik makenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
en met 1 xbox live acount niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een internet of telefoonaansluiting is per huis en daar kan het hele gezin mee aan de slag. Software op een PC ook, zelfs met meerdere accounts op 1 PC.
Neen, zo staat het er niet. Het is zo dat een dergelijk apparaat minimaal 2 jaar meegaat. Gaat ie stuk na een jaar (fabrikant garantie), dan heeft ie het 50% van de aangegeven tijd volgehouden. Bij reparatie of vervanging betaal je dus de helft van de normale kosten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze zeker. Alleen boeit dat niet voor de consument. Je mag verwachten van een apparaat van 400 euro dat het langer dan een jaar mee gaat bij normaal gebruik(dus niet ermee gaan gooien ofzo). Als hij na 2 jaar kapot gaat en je kan aantonen dat dit niet normaal is en niet door jouw schuld hebben ze hem gewoon te repareren of vervangen. Zo staat het in de wet, en MS of wie dan ook heeft zich aan de wet te houden.
Maar de kids willen allemaal een eigen account zodat de oudste geen Baas in het Bos achievements heeft en niet online wordt uitgelachen.quote:
en ik wil met 1mbit per seconde internetten en dat kan niet als mijn broer dat ook wil, dus moet ik 2 internet lijntjes hebben!quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar de kids willen allemaal een eigen account zodat de oudste geen Baas in het Bos achievements heeft en niet online wordt uitgelachen.
En ze willen ook allemaal mobiel bereikbaar zijn op hun eigen nummerquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar de kids willen allemaal een eigen account zodat de oudste geen Baas in het Bos achievements heeft en niet online wordt uitgelachen.
Bron : Gamefront.dequote:Microsoft will release its "Fall 2006 System Update" on 31.10.06 in Japan, according to a Famitsu report. The update is free and available to all Xbox Live members.
The update, among other things, improves Xbox Live Arcade and Marketplace functions, provides 1080p support, adds a start menu for XNA-developed games, adds HD-DVD player support and over 80 additional functions.
Microsoft is holding a press conference in Japan at which additional information will be provided.
Jawel hequote:
Ah check thanksquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jawel he
Maar het kan ook wel Call Of Duty zijn hoor, maar dat heeft het dan weer niet zeg maar
Neequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:58 schreef Dylanesque het volgende:
[afbeelding]
Ziet er toch wel leuk uit
Wordt een sleeper-hit !quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:58 schreef Dylanesque het volgende:
[afbeelding]
neuhquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:58 schreef Dylanesque het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe pagina nieuwe kansen... DASHBOARD UPDATE MORGENquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
Microsoft will release its "Fall 2006 System Update" on 31.10.06 in Japan, according to a Famitsu report. The update is free and available to all Xbox Live members.
The update, among other things, improves Xbox Live Arcade and Marketplace functions, provides 1080p support, adds a start menu for XNA-developed games, adds HD-DVD player support and over 80 additional functions.
Microsoft is holding a press conference in Japan at which additional information will be provided.
Bron : Gamefront.de
Worldwide trouwens
Dus een xbox360 gaat maar 2 jaar mee? Het is heel normaal dat hij na 2 jaar al kapot gaat? Dacht het dus niet. En het staat wel zo in de wet. Consumentrecht heet dat. Dat de meeste daar geen gebruik van maken of winkeliers het laten lijken dat het niet zo is, is een andere zaak.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:53 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Neen, zo staat het er niet. Het is zo dat een dergelijk apparaat minimaal 2 jaar meegaat. Gaat ie stuk na een jaar (fabrikant garantie), dan heeft ie het 50% van de aangegeven tijd volgehouden. Bij reparatie of vervanging betaal je dus de helft van de normale kosten.
TENZIJ je een garantie pakket koopt van de winkelier, dan heb je volledige garantie in de door de winkelier aangeboden tijd.
En niet anders.
Kijk er ook wel naar uit, of er nog grotere verranderingen komen. Waar je direct iets van merkt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nieuwe pagina nieuwe kansen... DASHBOARD UPDATE MORGEN
quote:" System update of the large-scale 2006 fall " of Xbox 360 such as HD DVD correspondence executes
2006/10/30
The ●Xbox Live member (the silver and the gold) being gratuitous, system update
2006 October 30th, Microsoft improves the various performance of Xbox 360 " system update of 2006 fall ", through Xbox Live, being gratuitous, it announced that it executes. Start of gratuitousness update, the Xbox Live member (the silver member ship and the gold member ship) is the service which is made the object from at the night 2006 October 31st.
- Directing to end of year, the Xbox 360 camp moved!
With the latest system update, improvement of the operativity regarding the Xbox Live market place and the Xbox Live arcade and 1080p output correspondence of the game picture and correspondence to the Xbox 360 HD DVD prayer, functional addition and improvement of 85 or more such as DVD and option addition at the time of the image playback which downloads are done. This system update Xbox 360 " more " pleasantly conveniently! With the origin of the concept which is said, the game you play “more " pleasantly, the contents are enjoyed “more " easily, everyone it is connected “more " pleasantly, “more " safely it can enjoy four themes that, it is provided. Main feature of each every theme is as follows.
The game you play “more " pleasantly
Improvement of the operativity regarding the ●Xbox Live arcade
Adding the starting menu of the game which was drawn up with ●XNA
- Offering Advanced Capability to the future game
The contents are enjoyed “more " easily
Improvement of the operativity regarding the ●Xbox Live market place
Improvement of the operativity regarding the ●Xbox Live arcade
●DVD and expanding the function at the time of the image playback which downloads
It corresponds to the playback of HD DVD which uses the ●Xbox 360 HD DVD player
Expanding the setting regarding various notification at the time of ●Xbox Live connection
- Improving the management method of memory
Reinforcing the banner indicatory place which is indicated in the ●Xbox dashboard
Everyone it is connected “more " pleasantly
Improving the sign rise procedure to of ●Xbox Live
Strengthening the account management performance with ●Xbox.com
- Correspondence to new accessory
It can enjoy “more " safely
- It corresponds to the certification cord/code of the credit card
It corresponds to the setting of the guardian from ●Xbox.com
Even in addition, the latest system update where various functions are added. Presently, explanatory meeting is done at Microsoft. Chasing, we convey details!
* As for Xbox official sight this
Hoef helemaal niet duur te zijn hoor en lang te duren. Met een sommatiebrief kom je vaak al een heel eindquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Via de wet je gelijk halen duurt lang en is volgens mij net zo duur. Zeker omdat je tot die tijd zonder apparaat zit.
Heb je btw een link naar waar die wet ergens staat, ik ben er wel in geinteresseerd aangezien ik op mn werk bij de klantenservice van een winkel sta en regelmatig met dat soort dingen te maken heb
Word alles in het japans na die updatequote:Op maandag 30 oktober 2006 12:54 schreef MMaRsu het volgende:
WMV streamen met de nieuwe update :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonderquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met of zonder Media Center? Want ik wil dat ook gewoon kunnen zonder dat ik iets moet kopen
Ga er maar vanuit dat dat niet gaat gebeurenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu nog DivX/Xvid/OGG support en het is zelfs als mediacentre een hele tactische zet om de huiskamerpenetratie wat hoger te leggen...
Inderdaad, dat is een beetje jammer. Maar ach, ik ga het toch niet vaak gebruikenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:59 schreef Retuobak het volgende:
Nee, en itt bij media centre zit een homebrew applicatie als transcode 360 er niet in bij een streaming functie direct op de 360.
Zonder met MC werkt het al natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met of zonder Media Center? Want ik wil dat ook gewoon kunnen zonder dat ik iets moet kopen
haha huiskamer penetratie..die is sowieso niet al te hoog bij de 360 denk ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu nog DivX/Xvid/OGG support en het is zelfs als mediacentre een hele tactische zet om de huiskamerpenetratie wat hoger te leggen...
Was vorige maand nog sprake van in geruchten, en eerlijk gezegd kan ik me maar 1 reden bedenken waarom dat NIET mogelijk zou zijn. Zeikende film- en muziekmaatschappijen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ga er maar vanuit dat dat niet gaat gebeuren
Ik gebruik Media center + transcode veel, werkt superquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
Inderdaad, dat is een beetje jammer. Maar ach, ik ga het toch niet vaak gebruiken
Tis wel de doelstelling: een centrum van vermaak worden in de huiskamer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
haha huiskamer penetratie..die is sowieso niet al te hoog bij de 360 denk ik![]()
En dat programma doet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik gebruik Media center + transcode veel, werkt super.
Gaat ook wel meer gebruikt worden zodra Vista uit is en iedereen met Vista Home Premium of Ultimate het kan gebruiken.
Transcode 360 converteert nagenoeg elk videoformaat in real-time naar MPEG2, dat media center extender gewoon aankan. Zo kun je dus elke video afspelen via media center op je 360quote:
zolang transcode 360 maar wel blijft werken, want ik gebruik het dus echt vaak om op mijn tv series te kijken in divx formaat, vind ik beter als op de pc kijken, of via de vga kabel die ik ertussen heb hangen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Transcode 360 converteert nagenoeg elk videoformaat in real-time naar MPEG2, dat media center extender gewoon aankan. Zo kun je dus elke video afspelen via media center op je 360.
Maar goed, de dashboard update voegt alleen WMV support toe, geen MPEG2, dus iets als transcode 360 zit er niet in.
Waarvoor moet je dan een extra kabel van je pc naar je tv trekken dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef SToRM81 het volgende:
Is het niet logischer om je pc direct op je tv aan te sluiten, als je toch al een kabel vanaf je pc moet trekken. Scheelt naar mijn idee weer een apparaat wat je aan moet zetten (360)
Ben je bekend met het fenomeen "router"?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef SToRM81 het volgende:
Is het niet logischer om je pc direct op je tv aan te sluiten, als je toch al een kabel vanaf je pc moet trekken. Scheelt naar mijn idee weer een apparaat wat je aan moet zetten (360)
Ligt het aan mij of heeft die TV geen HD aansluiting die de 360 gebruikt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
Als er nog mensen op zoek zijn naar een redelijk goedkope HD-Ready tv :
Knip... veel te lange link
Heb mijn huidige tv ook bij wehkamp weg, nooit problemen mee gehad
Geen component, kut boxjes, brak contrast.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&FromOverzicht=Y&BC=&Page=WIN&SubPage=&CC=C12&HC=BEG&SC=N01&ZoekMethode=K&ZoekString=N16&ZoekIndex=11&ZoekAantal=50&FamilieID=&ArtikelNummer=86708136&SorteerMethode=P&OverzichtType=O&Prijs=&SterkMerkCode=&KAC=N16&ProductSelectorCode=&ArtikelTypeID=&N=&Nty=&Nao=&Ntk=&Ntt=&Ns=&ArtiestSoortCode=&ArtiestID=
He shit, dat kloptquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft die TV geen HD aansluiting die de 360 gebruikt?
Wat een kut tvquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
Leer linken
Idd, er zit geen Component ingang op... Zou MS trouwens niet gaan komen met een HDMI kabel voor de 360? Ik zie de laatste tijd steeds meer HD-Ready tv's zonder een Component ingang...quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft die TV geen HD aansluiting die de 360 gebruikt?
Oke zo jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:55 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen "router"?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:16 schreef BMH het volgende:
[TK] Splinter Cell: Double Agent en meer! [360]
quote:
quote:p.s. Ow lol! Ik zie dat het plaatje verkeerd is!.. Ik had mijn scanner namelijk op de kop gezet omdat ik anders mijn 360 niet kwijt kon.
vervelend.. ik wil gewoon die demo ff spelen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die download is bugged, maat van me krijgt em ook niet binnen
JA!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:07 schreef Hamburcher het volgende:
Crackdown wordt wel leuk, jullie graphics whores![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef koentje.k het volgende:
GEARSSSSSS OF WARRRRRRR!!!
Gimme gimme gimme!
quote:BMH zegt:
Op welke 360 game wacht ik eigenlijk?
Johan zegt:
blue dragon?
BMH zegt:
Naa.. Classic JRPG trekt me niet.
Johan zegt:
euh
Johan zegt:
dan weet ik het niet
BMH zegt:
Ik ook niet
Ik voel de aantrekkingskracht niet van die game.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:41 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen nog twijfels hebben met betrekking tot GoW.
Gameplay is origineel, graphics beter dan wat dan ook op dit moment (wat uit is!) en de MP belooft ook veel goeds.
Dat er dan nog van die rammeljosti's bijzitten die de game vergelijken met Brute Force na zoveel positieve previews en hands-on is echt ongelooflijk.
Dat dit je ding niet is, prima. Maar dat maakt een game niet slecht. De klasse druipt er van af.
Heb je uberhaupt IETS van de gameplay gezien?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik voel de aantrekkingskracht niet van die game.
Het is rennen naar cover en schieten.. Repeat.
Dus niet echt iets voor mij.
p.s. Gameplay orgineel? Lol. Coveren en schieten zit al in zoveel games.. Alleen word het daar gebruikt als ondersteuning en verdieping van de gameplay en niet als core mechanic.
Ik zeg niet dat de game slecht is, ik zeg dat het mij niet bijzonder lijkt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:41 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen nog twijfels hebben met betrekking tot GoW.
Gameplay is origineel, graphics beter dan wat dan ook op dit moment (wat uit is!) en de MP belooft ook veel goeds.
Dat er dan nog van die rammeljosti's bijzitten die de game vergelijken met Brute Force na zoveel positieve previews en hands-on is echt ongelooflijk.
Dat dit je ding niet is, prima. Maar dat maakt een game niet slecht. De klasse druipt er van af.
Volgens mij zei ik ook niet dat het een slechte game is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:48 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt IETS van de gameplay gezien?
Noem 1 game die er ook maar op lijkt qua gameplay.
Dat het je niet trekt, prima. Heb ik met bijna alles van Nintendo. Maar dat maakt een game nog niet slecht.
Please.quote:
Wat is er origineel aan de meeste games qua gameplay? Rainbow Six Vegas is ook niet bijster origineelquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er origineel aan GoW qua gameplay Kluivert?
Wat niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er origineel aan GoW qua gameplay Kluivert?
BMH koopt consoles niet om te gamen maar om in dit soort topics onderbouwd te kunnen zeiken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:55 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Please.
Verkoop um.
Maak iedereen blij en vooral jezelf.
In een game als Rainbow Six zoek je toch ook veel dekking? En in Splinter Cell? Ik kan geen game noemen die draait om het rennen van muur naar muur, maar de game zo beschrijven maakt het alleen maar nog minder interessant volgens mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:56 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Wat niet?
Ik ken geen game waar je van muurtje naar muurtje door een level heen moet en dan ook nog eens een squadbased 4vs4 online multiplayer heeft.
Noem eens een vergelijkbare game dan.
Ik zeg ook niet dat RSV origineel isquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat is er origineel aan de meeste games qua gameplay? Rainbow Six Vegas is ook niet bijster origineel
Sorry, maar als je deze games als voorbeeld aanhaalt vraag ik me af of je uberhaupt iets van de gameplay hebt gezien.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In een game als Rainbow Six zoek je toch ook veel dekking? En in Splinter Cell? Ik kan geen game noemen die draait om het rennen van muur naar muur, maar de game zo beschrijven maakt het alleen maar nog minder interessant volgens mij
En dat zeg jij als Nintendoid?quote:Ik zeg ook niet dat RSV origineel isOriginaliteit is een overschat iets.
Ik speel games uitgebreid voor ik mijn definitieve mening geef. En ja, ik irriteer mij aan stomme fouten van devvers en meld dit ook vaak.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
BMH koopt consoles niet om te gamen maar om in dit soort topics onderbouwd te kunnen zeiken.
Originaliteit is dan ook bullshit argument of een spel je wel of niet wat lijkt, de uitwerking van het spel is zoveel belangrijker dan de originaliteitsfactor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Originaliteit is een overschat iets.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In een game als Rainbow Six zoek je toch ook veel dekking? En in Splinter Cell? Ik kan geen game noemen die draait om het rennen van muur naar muur, maar de game zo beschrijven maakt het alleen maar nog minder interessant volgens mij
[..]
Ik zeg ook niet dat RSV origineel isOriginaliteit is een overschat iets.
Wat ik van de gameplay heb gezien had ook niets met muurtjes te maken. Dat waren Xbox-game-characters in veel te grote pakken die met een kettingzaag en/of veel te grote gun door een vervallen stad aan het rennen waren op zoek naar lelijke aliens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:02 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Sorry, maar als je deze games als voorbeeld aanhaalt vraag ik me af of je uberhaupt iets van de gameplay hebt gezien.
Mijn vraag was een game met een zelfde soort gameplay. Niet hetzelfde principe.
Dat zie je toch?quote:En dat zeg jij als Nintendoid?
Originaliteit is niet overschat, maar het is ook geen vereiste. Soms wil ik gewoon een tot de puntjes uitgewerkte game in een bekend genre. Niet elke film hoeft een Reservoir Dogs te zijn, maar af en toe eentje is wel fijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg ook niet dat RSV origineel isOriginaliteit is een overschat iets.
Ohw dat zeker. Het zal ook best een toffe game zijn, maar niet voor mij. Snap niet dat mensen niet kunnen begrijpen dat er verschillende meningen bestaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:04 schreef Atuniel het volgende:
Maar als geheel lijkt het me wel een zeer gelikt spel eigenlijk.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Originaliteit is dan ook bullshit argument of een spel je wel of niet wat lijkt, de uitwerking van het spel is zoveel belangrijker dan de originaliteitsfactor.
Ik mag net als jij zeggen wat ik wil over Nintendo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik speel games uitgebreid voor ik mijn definitieve mening geef. En ja, ik irriteer mij aan stomme fouten van devvers en meld dit ook vaak.
Ik koop iig geen consoles om te kunnen zeiken.. Ik koop ze omdat ik geld over heb.
------
Patrick_Kluivert. punt. Kap eens met je belachelijke "Ja, maar Nintendo dit" argumenten. We vinden het allemaal prachtig dat jij en vele anderen GoW geweldig vind, maar respecteer ook de mening van anderen. Als het mij niet zo leuk lijkt is dat nog geen reden om de diepere phychologische link te leggen met bijvoorbeeld mijn plezier dat ik beleef bij het spelen van een Zelda game.
Ja Katamari trekt mij dan weer helemaal niet ondanks dat het origineel is en naar wat ik hoor ook goed uitgewerkt is, smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:Helemaal mee eens. Al moet ik wel zeggen dat ik een originele game (Katamari bijv) wel sneller zou willen spelen/proberen dan een game uit een uitgekauwd genre als FPS.
Dat begrijp ik prima.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw dat zeker. Het zal ook best een toffe game zijn, maar niet voor mij. Snap niet dat mensen niet kunnen begrijpen dat er verschillende meningen bestaan
[..]Helemaal mee eens. Al moet ik wel zeggen dat ik een originele game (Katamari bijv) wel sneller zou willen spelen/proberen dan een game uit een uitgekauwd genre als FPS.
Ik verafschuw elke StarWars of andere futuristische space/galaxy setting. Ik schrok ook van de naam Mario Galaxyquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
Als het genre of de setting me trekt zal ik in ieder geval sneller geneigd zijn een spel uit te proberen. Zo ben ik nog steeds gek op Brothers in Arms, Call of Duty en Wolvenstein-games, ondanks dat de WW2-FPS een van de meest uitgekauwde genres is. Maar dat komt puur door een interesse voor WW2. Met aliens heb ik dat eigenlijk een stuk minder.
OMG zo grappig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ik mag net als jij zeggen wat ik wil over Nintendo.
Respecteer de mening eens van een ander..
Hahahahahahahaha…is dat even pech.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verafschuw elke StarWars of andere futuristische space/galaxy setting. Ik schrok ook van de naam Mario Galaxy
Ik schrok er ook van alleen vind ik SciFi wel leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verafschuw elke StarWars of andere futuristische space/galaxy setting. Ik schrok ook van de naam Mario Galaxy
Jij Friesland lover!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha…is dat even pech.Ik verafschuw zelf alles met een donkere of urban setting.
Ik vind demo wel erg leuk... Helaas ben ik totaal niet goed met het trick systeem.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:41 schreef Tain het volgende:
Tony Hawk Project 8
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer
Kun je ook je geld mee verdienenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Myers het volgende:
Hier heb ik dus echt geen tijd voor. Ik moet denk ik ontslag gaan nemen zodat ik fulltime kan gaan xboxen.
Euuh.. Nee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:21 schreef linuxje het volgende:
lol, volgens mij gaat hitman alle verkoop records breken nu hij voor 20 euro bij bartsmit te krijgen is
God dit klinkt griezelig bekend. Ik moet tussen alle potjes PES6 door nu toch echt de tijd vinden om Dead Rising uit te spelen want Rainbow Six en Gears of War staan alweer voor de deur. Oh ja en ik moet nog steeds een keer echt beginnen aan Ghost Recon en Condemnedquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Myers het volgende:
Wat een ubervette maand wordt November zeg![]()
Hitman besteld![]()
CoD3 gaan we uiteraard halen![]()
![]()
Rainbow Six gaan we uiteraard halen![]()
![]()
Tony Hawk gaan we halen![]()
![]()
Gears of War gaan we uiteraard halen![]()
![]()
![]()
Hier heb ik dus echt geen tijd voor. Ik moet denk ik ontslag gaan nemen zodat ik fulltime kan gaan xboxen.
Brussel is me helaas iets te ver weg, laat ze zoiets gewoon in Amsterdam houden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef =HellFire= het volgende:
Vrijdag als het goed is COD3 spelen, tezamen met Tony Hawk. Wel helemaal naar België reizen om het mee te maken, maar ach.Volgens mij wordt die MP van COD3 echt vet.
Hadden de mannen van FOK!games ook al niet Tony Hawk gespeeld?
Die van mij gaat nooit leegquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:52 schreef Myers het volgende:
Hoe lang kunnen jullie spelen met de play n charge kit? Na een uur of 6 moet ik dat ding alweer opnieuw opladen, vind het wel raar aangezien ik met normale batterijen wel 20 uur kon spelen?
Draad is tekort om dat te kunnen doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:56 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die van mij gaat nooit leeg, want Ik heb de draad altijd aangesloten
Dat wel, maar... honestly? 3 tientjes is waarschijnlijk al veel meer dan dat spel waard is....quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Krijg ik vandaag een email van bol.com
Ik krijg toch Need For Speed Carbon voor 29,99 euro![]()
Netjes van ze
al paar wekenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij nedgame allerlei aanbiedingen nu.
Zit je wel behoorlijk ver van je xbox af dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Draad is tekort om dat te kunnen doenMaar gaat een uurtje of 20-30 mee
Zit hier nou ook die divx/xvid ondersteuning bij die een tijdje geleden werd aangekondigd ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:40 schreef EvilWasp het volgende:
Morgen waarschijnlijk de fall update!
Nee en dat is nooit aangekondigdquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:03 schreef Deathraiser het volgende:
[..]
Zit hier nou ook die divx/xvid ondersteuning bij die een tijdje geleden werd aangekondigd ?
Was een gerucht, één v.d. PR-mensen van MS had dat gezegd op Mission 360 geloof ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:30 schreef Deathraiser het volgende:
[..]
Oh ik dacht van wel, dacht dat ik het op fok!games zag staan namelijk hier:
klik
Ik ook. Anders moet je teveel klikken. En meer reacties pp is dan weer te traag met laden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb gewoon 100 reacties per pagina. Handiger imo
Aliensquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:40 schreef =HellFire= het volgende:
Mensen die GoW niet trekken houden zeker ook niet van Aliens en StarShip Troopers? Tsk tsk.
Predator, Aliens en Starship Troopers behoren alledrie tot mijn favoriete films. Alleen zie ik de vergelijking met GoW totaal niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:40 schreef =HellFire= het volgende:
Mensen die GoW niet trekken houden zeker ook niet van Aliens en StarShip Troopers? Tsk tsk.
Niet zozeer het verhaal, maar meer dat gevoel van een groepje mensen tegen een vijandig ras. Pak je wapens en knallen maar! I fuckin' love that vibe man! Ook de muziek uit GoW doet me denken aan Starship troopers. Vooral het victory deuntje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Predator, Aliens en Starship Troopers behoren alledrie tot mijn favoriete films. Alleen zie ik de vergelijking met GoW totaal niet.
Akkoord, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou geef mij dan maar een next-gen Alien vs Predator.
Zolang ie maar de Unreal Engine 3.0 of beter gebruikt en ook op de PC uitkomt, ben ik ervoor. Meer realisme trouwens graag, en minder HUD.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou geef mij dan maar een next-gen Alien vs Predator.
Zolang de marine maar alles moet doen met z'n bliepert.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zolang ie maar de Unreal Engine 3.0 of beter gebruikt en ook op de PC uitkomt, ben ik ervoor. Meer realisme trouwens graag, en minder HUD.
Ik kan niet tegen het geacteer in die film. Echt ongelofelijk B... net iets TE b.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:46 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niet zozeer het verhaal, maar meer dat gevoel van een groepje mensen tegen een vijandig ras. Pak je wapens en knallen maar! I fuckin' love that vibe man! Ook de muziek uit GoW doet me denken aan Starship troopers. Vooral het victory deuntje.
Niet fucken met Starship troopers trouwens, BMH.![]()
Mwach, een van de eerste gelekte screenshots had schouderarmor op een marine zitten die zo uit Aliens geplukt was. De jongens van Epic maken er ook een publiek geheim van dat bovennoemde films in zo'n beetje elke titel wel enige invloed hebben gehad.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar goed, niets doet mij dus denken aan die 2 (of 3) films.
Come on you apes. YOU WANT TO LIVE FOREVER?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen het geacteer in die film. Echt ongelofelijk B... net iets TE b.
Ja, jammer dat al die sceptici hier dat niet geloven. Noch het willen geloven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwach, een van de eerste gelekte screenshots had schouderarmor op een marine zitten die zo uit Aliens geplukt was. De jongens van Epic maken er ook een publiek geheim van dat bovennoemde films in zo'n beetje elke titel wel enige invloed hebben gehad.
"I'm from Buenos Aires, and I say kill 'em all! "quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Come on you apes. YOU WANT TO LIVE FOREVER?!
Mwach, an sich zou het een logische stap zijn... Zoals ik al zei heb je dan weer een extra reden om een X360 in huis te halen voor het hele gezin... Genoeg legale downloads die er gebruik van maken...quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
Afaik had één of andere dronken medewerker onzin lopen lullen
Vond jij de film ook fascistisch?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:02 schreef BMH het volgende:
[..]
"I'm from Buenos Aires, and I say kill 'em all! "
Tss, alleen als je in het leger gaat tel je pas toch!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vond jij de film ook fascistisch?
Kill.switchquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:56 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Wat niet?
Ik ken geen game waar je van muurtje naar muurtje door een level heen moet en dan ook nog eens een squadbased 4vs4 online multiplayer heeft.
Noem eens een vergelijkbare game dan.
Daarom moet je ook de animatieserie kijkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:57 schreef BMH het volgende:
Ik kan niet tegen het geacteer in die film. Echt ongelofelijk B... net iets TE b.
Agreed. Ik bij beide games dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Lost Planet geeft mij trouwens wel een starship troopers vibe.
Mensen die hun Xbox 360 ombouwenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:29 schreef Robocock het volgende:
Zou er meteen even een anti-ombouw update overheen gegooid worden?Dan is die maat van me de Sjaak
hoop hetquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:29 schreef Robocock het volgende:
Zou er meteen even een anti-ombouw update overheen gegooid worden?Dan is die maat van me de Sjaak
De eerste personen in de USA zijn al gebandquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mensen die hun Xbox 360 ombouwen. Ik zal die mensen zo hard uitlachen als er een keer een moment komt dat ze niet meer kunnen inloggen op Live
.
En terecht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De eerste personen in de USA zijn al geband
Dat lag volgens EA aan het feit dat men veel tijd nodig had aan het verbeteren van de gameplay en het spel zo "realisitisch" mogelijk wou maken (iets met elke speler heeft zijn eigen manier van bewegen en zo...). Hierdoor was er geen tijd meer om dit voor elke competitie te doen en daarom zijn deze weggelaten. EA heeft belooft dat ze er volgend jaar wel in zullen zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:14 schreef Myers het volgende:
Die HD-DVD, gaan daar later ook nog spelletjes op draaien? Of werkt dat alleen voor films? Want ik krijg een beetje het idee dat de games eigenlijk meer data nodig gaan hebben dan wat nu op een DVDtje past, dat ze bij nieuwere games allemaal features moeten gaan strippen. Volgens mij is Fifa 2007 er al een voorbeeld van, dat niet alle leagues enzo in het spel zitten, ik las iig dat dat kwam omdat het er gewoon niet meer bij kon, of lag dat aan iets anders?
de amerikaanse, me japans is niet zo goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit welke regio?
Aha dat wist ik niet. Jammer zou op zich wel leuk zijn geweest.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:38 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Was een gerucht, één v.d. PR-mensen van MS had dat gezegd op Mission 360 geloof ik.
Hmm, volgens deze lijst is het nog niet bekend:quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:14 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
de amerikaanse, me japans is niet zo goed
Meer dat heel de film JUIST een pamflet was TEGEN de manier waarop op highschools jongeren worden geworven voor de strijdkrachten. Alleen dacht de Amerikaanse pers daar anders over omdat de Intelligence Officers in zwarte, naar SS-stijl gestyleerde jassen liep, het uniform grijs was en geweld verheerlijkt werd. Jammer...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Tss, alleen als je in het leger gaat tel je pas toch!!![]()
I know man. Geweldige film.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat heel de film JUIST een pamflet was TEGEN de manier waarop op highschools jongeren worden geworven voor de strijdkrachten. Alleen dacht de Amerikaanse pers daar anders over omdat de Intelligence Officers in zwarte, naar SS-stijl gestyleerde jassen liep, het uniform grijs was en geweld verheerlijkt werd. Jammer...
Would you like to know more?
Maar dan beroerd uitgevoerd IMO...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Kill.switch
Een game met EXACT dezelfde gameplay als Gears of War.
Meer info: http://www.xboxic.com/news/1880quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze windows live messenger (voorheen msn) aan xbox live gaan koppelen op één of andere manier, zodat ik tussen het gamen door niet helemaal naar mijn kamer hoef te lopen om daar op m'n pc te kunnen msn'en...quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:26 schreef Deathraiser het volgende:
* Added support for low-speed and full-speed USB keyboards
Maar wat kun je hier nou mee is dit alleen voor text messages enzo of kun je je keyboard ook voor andere dingen gebruiken... ? Vast niet want er is geen muis support toch of zit ik hier nou fout ?
Er is ook al een fokker gebanned hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de E3 trailer thingie gezien, lijkt me best vet eigenlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef gijsje79 het volgende:
Shadowrun
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja, tijdens de befaamde Fok! razziaquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Er is ook al een fokker gebanned hoor.Kan ff niet op z'n naam komen............
Mensen die geloven dat dat nog steeds echt isquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Er is ook al een fokker gebanned hoor.Kan ff niet op z'n naam komen............
Ik ben nog steeds niet overtuigd tot een aankoop, maar ik moet eerlijk zijn: de MP ziet er best leuk uit.quote:
Serieus echt serieus onder de indruk van dit filmpje..... klaar zeg ik jequote:
Pre-cies. En sinds de dag dat deze game uitkwam riep ik al dat ie heel erg cool was maar niemand luisterde ernaar. Zal wel aan de graphics liggen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Kill.switch
Een game met EXACT dezelfde gameplay als Gears of War.
Technische Universiteit Delft bedoel je? Anyway, vet gast.. Om welke reden mag je erheen dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:20 schreef donald_dick het volgende:
waar was dat lijstje ook alweer waar je on zien welke spellen er regio vrij zijnik mag namelijk van de TUD naa Tokyo voor een weekje op hun kosten
jah. een uitwisselingsproject om de banden met Japan weer aan te halen. ik mag/moet daar 2 dagen naar de universiteit van Tokyo om daar college te volgen over internationalisatie van software programming. beetje geeky, maar wel leukquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:27 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Technische Universiteit Delft bedoel je? Anyway, vet gast.. Om welke reden mag je erheen dan?
Lol.. kom je daar aan met een jetlag van hier tot Tokyo (hihi) moet je ook nog es een college volgenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jah. een uitwisselingsproject om de banden met Japan weer aan te halen. ik mag/moet daar 2 dagen naar de universiteit van Tokyo om daar college te volgen over internationalisatie van software programming. beetje geeky, maar wel leuk
vervoer en kost en inwoning zijn coverdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Lol.. kom je daar aan met een jetlag van hier tot Tokyo (hihi) moet je ook nog es een college volgen![]()
Hier is een goede.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:20 schreef donald_dick het volgende:
waar was dat lijstje ook alweer waar je on zien welke spellen er regio vrij zijnik mag namelijk van de TUD naa Tokyo voor een weekje op hun kosten
Ik wou dat ik de tijd had.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:25 schreef wc-eend het volgende:
Die GoW filmpjes zijn lekker.. wou dat ik de centjes had
werken andere USB adapters ook of alleen die dure van Microsoft?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:32 schreef Woutervn het volgende:
Vraagje voor de mensen die ook een WiFi adapter gebruiken voor de xbox: Komt het bij jullie ook wel eens voor dat ie zomaar opeens uitvalt. Ik heb het nu iets van 3 keer gehad. Vaak wel als ik bijv. een dvdtje opstart ofzo. Heel vaag. Het lampje op de netwerkaart brand dan ook niet meer.
Ik heb nu een aantal maanden de wifi adapter maar nog nooit problemen gehad. Aangesloten op een Netgear router en heb een WEP beveiligd ingesteld. Hemelsbreed zit er 5m tussen xbox en router.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:32 schreef Woutervn het volgende:
Vraagje voor de mensen die ook een WiFi adapter gebruiken voor de xbox: Komt het bij jullie ook wel eens voor dat ie zomaar opeens uitvalt. Ik heb het nu iets van 3 keer gehad. Vaak wel als ik bijv. een dvdtje opstart ofzo. Heel vaag. Het lampje op de netwerkaart brand dan ook niet meer.
Japanners kiezen Blue Dragon boven Zelda.quote:1. Final Fantasy XIII (PS3, Square Enix)
2. Resident Evil 5 (PS3, Capcom)
3. Metal Gear Solid 4 (PS3, Konami)
4. Summon Night 4 (PS2, Banpresto)
5. Blue Dragon (Xbox 360, Microsoft)
6. Seiken Densetsu 4 (PS2, Square Enix)
7. The Legend of Zelda : Twilight Princess (Wii, Nintendo)
8. Tales of Destiny (PS2, Bandai Namco)
9. Yakuza 2 (PS2, Sega)
10. Super Robot Taisen : Original Generations (PS2, Banpresto)
11. Dragon Quest Monsters J (NDS, Square Enix)
12. Gyakutensaiban 4 (NDS, Capcom)
13. Fûrai no Syren (NDS, Sega)
14. Super Smash Bros. Brawl (Wii, Nintendo)
15. Monster Hunter Portable 2 (PSP, Capcom)
16. Dead or Alive Xtreme 2 (Xbox 360, Tecmo)
17. Utaware Rumono (PS2, Aquaplus)
18. Higurashi no Naku Kei ni Matsuri (PS2, Alchemist)
19. The Legend of Zelda : Phantom Hourglass (NDS, Nintendo)
20. Monster Hunter 3 (PS3, Capcom)
Nou enquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Japanners kiezen Blue Dragon boven Zelda.
Netjes van ze!quote:Beste Klant,
Onlangs heeft u het spel ‘Need for Speed: Carbon’
bij bol.com besteld met bestelnummer .......... .
Door een technische fout in het systeem heeft u het verkeerde spel ontvangen. Hiervoor onze excuses. U krijgt alsnog het spel ‘Need for Speed: Carbon’ toegestuurd voor de prijs van ¤ 29,99.
Het spel ‘ Need for speed: most wanted’ dat u nu in bezit heeft kunt u kosteloos retour sturen. Graag in een stevige envelop, samen met een begeleidend schrijven waarin u uw naam en bestelnummer vermeldt. De factuur van uw originele bestelling kunt u houden voor uw eigen administratie.
bol.com Retouren
t.a.v. Monique Biben
Antwoordnummer 10505
5140 WB Waalwijk
Zodra uw nieuwe spel is verzonden, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.
Met vriendelijke groet,
Monique Biben
bol.com, Customer Services Support.
Hahaha, hoezo netjes? Als ze een verkeerde game toesturen moeten ze dit wel doen.quote:
Ja het is niet dat het signaal weg valt, maar echt de adapter zelf die uit valt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:51 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Ik heb nu een aantal maanden de wifi adapter maar nog nooit problemen gehad. Aangesloten op een Netgear router en heb een WEP beveiligd ingesteld. Hemelsbreed zit er 5m tussen xbox en router.
Ik weet het niet zeker, maar neem aan alleen die van MS.quote:werken andere USB adapters ook of alleen die dure van Microsoft?
Wel eerst alles omzetten naar WMV natuurlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
w00t
Ik kan nu Porno naar mn 360 streamen![]()
![]()
Het interesseert me al niet wat het gros van de Nederlanders gamed eigenlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee boeiend wat ze in Japan willen gamen wel zeker?
Jep, je kan alle meldingen en geluidjes uitzetten. Ik heb de meldingen u8it gezet en soms komt er nog een tingel langs dat er iemand online is, dat is alles.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Kun je die nu uitzetten?
Maar dat kon toch gewoon alquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Jep, je kan alle meldingen en geluidjes uitzetten. Ik heb de meldingen u8it gezet en soms komt er nog een tingel langs dat er iemand online is, dat is alles.
Klopt, ik heb het een paar maanden geleden uit gezet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar dat kon toch gewoon alKan mij herrineren dat ik het voor het spel bejeweld dat heb uitgezet namelijk. (anders kon je niet lekker puzzelen)
Er is nu onderscheid tussen games en dvd. Tijdens games enzo wil ik die melding gewoon hebben, maar tijdens DVD niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar dat kon toch gewoon alKan mij herrineren dat ik het voor het spel bejeweld dat heb uitgezet namelijk. (anders kon je niet lekker puzzelen)
Oh okquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is nu onderscheid tussen games en dvd. Tijdens games enzo wil ik die melding gewoon hebben, maar tijdens DVD niet.
Oeh, ja handigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is nu onderscheid tussen games en dvd. Tijdens games enzo wil ik die melding gewoon hebben, maar tijdens DVD niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |