of ze spelen gewoon op 1 acount..ik zie het probleem nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel een beetje gek. Als je nou als ouder 4 kinderen hebt dan zou je vier keer XBL moeten kopen?
Of onder één profiel gamen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel een beetje gek. Als je nou als ouder 4 kinderen hebt dan zou je vier keer XBL moeten kopen?
Zo gaat het met bijna alle persoonsgebonden diensten en je kan toch met zijn 4'en van 1 account gebuik makenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
en met 1 xbox live acount niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een internet of telefoonaansluiting is per huis en daar kan het hele gezin mee aan de slag. Software op een PC ook, zelfs met meerdere accounts op 1 PC.
Neen, zo staat het er niet. Het is zo dat een dergelijk apparaat minimaal 2 jaar meegaat. Gaat ie stuk na een jaar (fabrikant garantie), dan heeft ie het 50% van de aangegeven tijd volgehouden. Bij reparatie of vervanging betaal je dus de helft van de normale kosten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze zeker. Alleen boeit dat niet voor de consument. Je mag verwachten van een apparaat van 400 euro dat het langer dan een jaar mee gaat bij normaal gebruik(dus niet ermee gaan gooien ofzo). Als hij na 2 jaar kapot gaat en je kan aantonen dat dit niet normaal is en niet door jouw schuld hebben ze hem gewoon te repareren of vervangen. Zo staat het in de wet, en MS of wie dan ook heeft zich aan de wet te houden.
Maar de kids willen allemaal een eigen account zodat de oudste geen Baas in het Bos achievements heeft en niet online wordt uitgelachen.quote:
en ik wil met 1mbit per seconde internetten en dat kan niet als mijn broer dat ook wil, dus moet ik 2 internet lijntjes hebben!quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar de kids willen allemaal een eigen account zodat de oudste geen Baas in het Bos achievements heeft en niet online wordt uitgelachen.
En ze willen ook allemaal mobiel bereikbaar zijn op hun eigen nummerquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar de kids willen allemaal een eigen account zodat de oudste geen Baas in het Bos achievements heeft en niet online wordt uitgelachen.
Bron : Gamefront.dequote:Microsoft will release its "Fall 2006 System Update" on 31.10.06 in Japan, according to a Famitsu report. The update is free and available to all Xbox Live members.
The update, among other things, improves Xbox Live Arcade and Marketplace functions, provides 1080p support, adds a start menu for XNA-developed games, adds HD-DVD player support and over 80 additional functions.
Microsoft is holding a press conference in Japan at which additional information will be provided.
Jawel hequote:
Ah check thanksquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jawel he
Maar het kan ook wel Call Of Duty zijn hoor, maar dat heeft het dan weer niet zeg maar
Neequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:58 schreef Dylanesque het volgende:
[afbeelding]
Ziet er toch wel leuk uit
Wordt een sleeper-hit !quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:58 schreef Dylanesque het volgende:
[afbeelding]
neuhquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:58 schreef Dylanesque het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe pagina nieuwe kansen... DASHBOARD UPDATE MORGENquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
Microsoft will release its "Fall 2006 System Update" on 31.10.06 in Japan, according to a Famitsu report. The update is free and available to all Xbox Live members.
The update, among other things, improves Xbox Live Arcade and Marketplace functions, provides 1080p support, adds a start menu for XNA-developed games, adds HD-DVD player support and over 80 additional functions.
Microsoft is holding a press conference in Japan at which additional information will be provided.
Bron : Gamefront.de
Worldwide trouwens
Dus een xbox360 gaat maar 2 jaar mee? Het is heel normaal dat hij na 2 jaar al kapot gaat? Dacht het dus niet. En het staat wel zo in de wet. Consumentrecht heet dat. Dat de meeste daar geen gebruik van maken of winkeliers het laten lijken dat het niet zo is, is een andere zaak.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:53 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Neen, zo staat het er niet. Het is zo dat een dergelijk apparaat minimaal 2 jaar meegaat. Gaat ie stuk na een jaar (fabrikant garantie), dan heeft ie het 50% van de aangegeven tijd volgehouden. Bij reparatie of vervanging betaal je dus de helft van de normale kosten.
TENZIJ je een garantie pakket koopt van de winkelier, dan heb je volledige garantie in de door de winkelier aangeboden tijd.
En niet anders.
Kijk er ook wel naar uit, of er nog grotere verranderingen komen. Waar je direct iets van merkt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nieuwe pagina nieuwe kansen... DASHBOARD UPDATE MORGEN
quote:" System update of the large-scale 2006 fall " of Xbox 360 such as HD DVD correspondence executes
2006/10/30
The ●Xbox Live member (the silver and the gold) being gratuitous, system update
2006 October 30th, Microsoft improves the various performance of Xbox 360 " system update of 2006 fall ", through Xbox Live, being gratuitous, it announced that it executes. Start of gratuitousness update, the Xbox Live member (the silver member ship and the gold member ship) is the service which is made the object from at the night 2006 October 31st.
- Directing to end of year, the Xbox 360 camp moved!
With the latest system update, improvement of the operativity regarding the Xbox Live market place and the Xbox Live arcade and 1080p output correspondence of the game picture and correspondence to the Xbox 360 HD DVD prayer, functional addition and improvement of 85 or more such as DVD and option addition at the time of the image playback which downloads are done. This system update Xbox 360 " more " pleasantly conveniently! With the origin of the concept which is said, the game you play “more " pleasantly, the contents are enjoyed “more " easily, everyone it is connected “more " pleasantly, “more " safely it can enjoy four themes that, it is provided. Main feature of each every theme is as follows.
The game you play “more " pleasantly
Improvement of the operativity regarding the ●Xbox Live arcade
Adding the starting menu of the game which was drawn up with ●XNA
- Offering Advanced Capability to the future game
The contents are enjoyed “more " easily
Improvement of the operativity regarding the ●Xbox Live market place
Improvement of the operativity regarding the ●Xbox Live arcade
●DVD and expanding the function at the time of the image playback which downloads
It corresponds to the playback of HD DVD which uses the ●Xbox 360 HD DVD player
Expanding the setting regarding various notification at the time of ●Xbox Live connection
- Improving the management method of memory
Reinforcing the banner indicatory place which is indicated in the ●Xbox dashboard
Everyone it is connected “more " pleasantly
Improving the sign rise procedure to of ●Xbox Live
Strengthening the account management performance with ●Xbox.com
- Correspondence to new accessory
It can enjoy “more " safely
- It corresponds to the certification cord/code of the credit card
It corresponds to the setting of the guardian from ●Xbox.com
Even in addition, the latest system update where various functions are added. Presently, explanatory meeting is done at Microsoft. Chasing, we convey details!
* As for Xbox official sight this
Hoef helemaal niet duur te zijn hoor en lang te duren. Met een sommatiebrief kom je vaak al een heel eindquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Via de wet je gelijk halen duurt lang en is volgens mij net zo duur. Zeker omdat je tot die tijd zonder apparaat zit.
Heb je btw een link naar waar die wet ergens staat, ik ben er wel in geinteresseerd aangezien ik op mn werk bij de klantenservice van een winkel sta en regelmatig met dat soort dingen te maken heb
Word alles in het japans na die updatequote:Op maandag 30 oktober 2006 12:54 schreef MMaRsu het volgende:
WMV streamen met de nieuwe update :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonderquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met of zonder Media Center? Want ik wil dat ook gewoon kunnen zonder dat ik iets moet kopen
Ga er maar vanuit dat dat niet gaat gebeurenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu nog DivX/Xvid/OGG support en het is zelfs als mediacentre een hele tactische zet om de huiskamerpenetratie wat hoger te leggen...
Inderdaad, dat is een beetje jammer. Maar ach, ik ga het toch niet vaak gebruikenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:59 schreef Retuobak het volgende:
Nee, en itt bij media centre zit een homebrew applicatie als transcode 360 er niet in bij een streaming functie direct op de 360.
Zonder met MC werkt het al natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met of zonder Media Center? Want ik wil dat ook gewoon kunnen zonder dat ik iets moet kopen
haha huiskamer penetratie..die is sowieso niet al te hoog bij de 360 denk ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu nog DivX/Xvid/OGG support en het is zelfs als mediacentre een hele tactische zet om de huiskamerpenetratie wat hoger te leggen...
Was vorige maand nog sprake van in geruchten, en eerlijk gezegd kan ik me maar 1 reden bedenken waarom dat NIET mogelijk zou zijn. Zeikende film- en muziekmaatschappijen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ga er maar vanuit dat dat niet gaat gebeuren
Ik gebruik Media center + transcode veel, werkt superquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
Inderdaad, dat is een beetje jammer. Maar ach, ik ga het toch niet vaak gebruiken
Tis wel de doelstelling: een centrum van vermaak worden in de huiskamer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
haha huiskamer penetratie..die is sowieso niet al te hoog bij de 360 denk ik![]()
En dat programma doet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik gebruik Media center + transcode veel, werkt super.
Gaat ook wel meer gebruikt worden zodra Vista uit is en iedereen met Vista Home Premium of Ultimate het kan gebruiken.
Transcode 360 converteert nagenoeg elk videoformaat in real-time naar MPEG2, dat media center extender gewoon aankan. Zo kun je dus elke video afspelen via media center op je 360quote:
zolang transcode 360 maar wel blijft werken, want ik gebruik het dus echt vaak om op mijn tv series te kijken in divx formaat, vind ik beter als op de pc kijken, of via de vga kabel die ik ertussen heb hangen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Transcode 360 converteert nagenoeg elk videoformaat in real-time naar MPEG2, dat media center extender gewoon aankan. Zo kun je dus elke video afspelen via media center op je 360.
Maar goed, de dashboard update voegt alleen WMV support toe, geen MPEG2, dus iets als transcode 360 zit er niet in.
Waarvoor moet je dan een extra kabel van je pc naar je tv trekken dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef SToRM81 het volgende:
Is het niet logischer om je pc direct op je tv aan te sluiten, als je toch al een kabel vanaf je pc moet trekken. Scheelt naar mijn idee weer een apparaat wat je aan moet zetten (360)
Ben je bekend met het fenomeen "router"?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef SToRM81 het volgende:
Is het niet logischer om je pc direct op je tv aan te sluiten, als je toch al een kabel vanaf je pc moet trekken. Scheelt naar mijn idee weer een apparaat wat je aan moet zetten (360)
Ligt het aan mij of heeft die TV geen HD aansluiting die de 360 gebruikt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
Als er nog mensen op zoek zijn naar een redelijk goedkope HD-Ready tv :
Knip... veel te lange link
Heb mijn huidige tv ook bij wehkamp weg, nooit problemen mee gehad
Geen component, kut boxjes, brak contrast.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&FromOverzicht=Y&BC=&Page=WIN&SubPage=&CC=C12&HC=BEG&SC=N01&ZoekMethode=K&ZoekString=N16&ZoekIndex=11&ZoekAantal=50&FamilieID=&ArtikelNummer=86708136&SorteerMethode=P&OverzichtType=O&Prijs=&SterkMerkCode=&KAC=N16&ProductSelectorCode=&ArtikelTypeID=&N=&Nty=&Nao=&Ntk=&Ntt=&Ns=&ArtiestSoortCode=&ArtiestID=
He shit, dat kloptquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft die TV geen HD aansluiting die de 360 gebruikt?
Wat een kut tvquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
Leer linken
Idd, er zit geen Component ingang op... Zou MS trouwens niet gaan komen met een HDMI kabel voor de 360? Ik zie de laatste tijd steeds meer HD-Ready tv's zonder een Component ingang...quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft die TV geen HD aansluiting die de 360 gebruikt?
Oke zo jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:55 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen "router"?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:16 schreef BMH het volgende:
[TK] Splinter Cell: Double Agent en meer! [360]
quote:
quote:p.s. Ow lol! Ik zie dat het plaatje verkeerd is!.. Ik had mijn scanner namelijk op de kop gezet omdat ik anders mijn 360 niet kwijt kon.
vervelend.. ik wil gewoon die demo ff spelen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die download is bugged, maat van me krijgt em ook niet binnen
JA!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:07 schreef Hamburcher het volgende:
Crackdown wordt wel leuk, jullie graphics whores![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef koentje.k het volgende:
GEARSSSSSS OF WARRRRRRR!!!
Gimme gimme gimme!
quote:BMH zegt:
Op welke 360 game wacht ik eigenlijk?
Johan zegt:
blue dragon?
BMH zegt:
Naa.. Classic JRPG trekt me niet.
Johan zegt:
euh
Johan zegt:
dan weet ik het niet
BMH zegt:
Ik ook niet
Ik voel de aantrekkingskracht niet van die game.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:41 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen nog twijfels hebben met betrekking tot GoW.
Gameplay is origineel, graphics beter dan wat dan ook op dit moment (wat uit is!) en de MP belooft ook veel goeds.
Dat er dan nog van die rammeljosti's bijzitten die de game vergelijken met Brute Force na zoveel positieve previews en hands-on is echt ongelooflijk.
Dat dit je ding niet is, prima. Maar dat maakt een game niet slecht. De klasse druipt er van af.
Heb je uberhaupt IETS van de gameplay gezien?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik voel de aantrekkingskracht niet van die game.
Het is rennen naar cover en schieten.. Repeat.
Dus niet echt iets voor mij.
p.s. Gameplay orgineel? Lol. Coveren en schieten zit al in zoveel games.. Alleen word het daar gebruikt als ondersteuning en verdieping van de gameplay en niet als core mechanic.
Ik zeg niet dat de game slecht is, ik zeg dat het mij niet bijzonder lijkt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:41 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen nog twijfels hebben met betrekking tot GoW.
Gameplay is origineel, graphics beter dan wat dan ook op dit moment (wat uit is!) en de MP belooft ook veel goeds.
Dat er dan nog van die rammeljosti's bijzitten die de game vergelijken met Brute Force na zoveel positieve previews en hands-on is echt ongelooflijk.
Dat dit je ding niet is, prima. Maar dat maakt een game niet slecht. De klasse druipt er van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |