euuhh... Ik heb het spel meer dan 50 uur gespeeld.. En heb het vooruitzicht op Zelda & FFXII.. Why the fuck zou ik deze game in een rekje bewaren?quote:
Even voor de gein, maar als ik een spel 50 zo intensief zou spelen als jij dat doet, dan zou ik ook, in alle respect, geen negatief detail over het hoofd zien. Echter ben ik een gewone gamer, en geen onbetaalde tester. Dus ik zoek het ook niet op. Ik heb je in anderhalve week alleen maar negatief over deze game horen doen, deels terecht, maar deels ook puur om het zeiken alleen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef BMH het volgende:
[..]
euuhh... Ik heb het spel meer dan 50 uur gespeeld.. En heb het vooruitzicht op Zelda & FFXII.. Why the fuck zou ik deze game in een rekje bewaren?
Ik ben het hier gedeeltelijk mee eens. SCDA IS een goede game. Ik geef het spel een 7.9 (wat overigens erg hoog is in mijn ogen). Voor een Splinter cell game is deze game alleen wat matig. En aangezien ik een Splinter Cell fan ben was ik nogal teleurgesteld in deze game. Mede omdat ik een 360 gekocht heb om van de versus mode te kunnen genieten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Even voor de gein, maar als ik een spel 50 zo intensief zou spelen als jij dat doet, dan zou ik ook, in alle respect, geen negatief detail over het hoofd zien. Echter ben ik een gewone gamer, en geen onbetaalde tester. Dus ik zoek het ook niet op. Ik heb je in anderhalve week alleen maar negatief over deze game horen doen, deels terecht, maar deels ook puur om het zeiken alleen.
Gameplay aangepast, mjah, het zal niet voor het eerst NOCH het laatst zijn. Jammer? Misschien, maar de current-gen versie ligt over een jaar voor een habbekrats in de schappen, misschien dat we het dan eens overdoen.
Ik zei toch al dat ik mijn zegje had gedaan.. Als je mijn oudere posts blijft lezen lijkt het er idd op alsof ik blijf zeuren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, ach, SC: PT liep ook niet over van de kwaliteit... Montreal maakt gewoon de betere versie, maar om er nou over blijven te zeiken...
Er staat in de op niets vermeld over een SC faceplate.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Ten eerste goedenavondTen tweede, welkom bij: ''Hoe ik maak ik een nette openingspost met BMH binnen 3 seconden ! ''
![]()
Anyway even zonder gekheid op een stokje, maar heb je nou de faceplate van het spel of zit lange anus gewoon uit zijn nek te lullen ? Die faceplate lijkt mij namelijk wel sick![]()
Het zal dan wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[quote]Spel is 2 weken oud en heeft 2 weken in mijn xbox 360 super met een kruidvat faceplate gezeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |