dan ben je er inderdaad bijna, eigenlijk moet ik van CoD2 nog alles op hardened of veteran uitspelen.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu aangekomen bij Hill 440 in CoD2Deze week hopelijk uitspelen en dan volgende week deel 3
Pfff, ik zit nog steeds vast in het begin van de Amerikaanse campaign (dat dorp met 4 of 5 Duitse plekken). Veteran is wat lastiger dan ik dacht >_<quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu aangekomen bij Hill 440 in CoD2Deze week hopelijk uitspelen en dan volgende week deel 3
Zit ook te wachten op CoD3.quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
praat me er niet van, zo veel moeite elke keer om daar doorheen te komenquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ik speel hem op hardened. Veteran is me iets te frustrerend om de stukken waarbij je een tegenaanval moet afslaan.
Het moet wel leuk blijven vind ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:27 schreef Morthill het volgende:
praat me er niet van, zo veel moeite elke keer om daar doorheen te komenEn nu worden die pas echt moeilijk met de Amerikaanse campaign
Pas ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit ook te wachten op CoD3.
Maar het spel komt toch pas de 10e uit?
Gaan we nog wel balletje slaan Gijs? Als het goed is heb ik deze week TW2007.quote:
Ik neem aan dat je mij wel ziet ja, ben nog niet online geweest eigenlijk.. SP is al zo groot hequote:Op maandag 30 oktober 2006 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaan we nog wel balletje slaan Gijs? Als het goed is heb ik deze week TW2007.Of is het een tegenvaller?
Hoe werkt de multiplayer eigenlijk? Zie ik jou zelfgemaakte poppetje tijdens het gamen?
Ik heb wel eens in het echt gegolft. En zelf als beginner bereik je de green wel in 5 á 6 slagen. Maar het putten is echt heel moeilijk. Daar doe je zo een half dozijn slagen extra over. Wat dat betreft is het wel realistisch. Lijkt me in elk geval een stuk spannender, zeker online.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:19 schreef Atuniel het volgende:
Ik neem aan dat je mij wel ziet ja, ben nog niet online geweest eigenlijk.. SP is al zo groot he
Nee, ik vind het absoluut geen tegenvaller en herken mij niet in de moeilijkheid van putten.. Putten is niet makkelijk maar dat is het nooit geweest..
Ik speel medium moeilijkheidsgraad, en kom niet zo makkeljk overal doorheen, dus moeilijker is hij welquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in het echt gegolft. En zelf als beginner bereik je de green wel in 5 á 6 slagen. Maar het putten is echt heel moeilijk. Daar doe je zo een half dozijn slagen extra over. Wat dat betreft is het wel realistisch. Lijkt me in elk geval een stuk spannender, zeker online.Van mij mocht TW wel iets moeilijker worden.
Welke moeilijkheidsgraden heb je allemaal?quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:32 schreef Atuniel het volgende:
Ik speel medium moeilijkheidsgraad, en kom niet zo makkeljk overal doorheen, dus moeilijker is hij wel
Dat is wel curieus, heb ik nog nooit meegemaakt, ook geen idee wat je eraan zou kunnen, misschien kijken naar je harde schijf ipv bij demo's te kijken. Weet zo uit me hoofd niet precies hoe je daar komt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef nicomart het volgende:
weet iemand waarom ik de rainbow six demo niet gedownload krijg? Had gister een stapel downloads aangezet waaronder rainbow six maar hij zegt dat hij m al gedownload heeft en als ik dan ga kijken bij de demo's staat hij er niet tussen. En ik kan dan wel download again doen, maar dan blijf ik precies hetzelfde
die download is bugged, maat van me krijgt em ook niet binnenquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:49 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dat is wel curieus, heb ik nog nooit meegemaakt, ook geen idee wat je eraan zou kunnen, misschien kijken naar je harde schijf ipv bij demo's te kijken. Weet zo uit me hoofd niet precies hoe je daar komt.
mooi balen, gelukkig heb ik hem wel normaal binnengekregen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die download is bugged, maat van me krijgt em ook niet binnen
Ik vind dit een vrij logisch. Ja had dit ook wel van te voren kunnen weten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:33 schreef 1-0-Ed het volgende:
What the HELL! Heb ik afgelopen week een jaar Gold lidmaatschap aangeschaft, wil mijn vriendin zojuist gaan spelen; blijkt dat zij nog gewoon silver heeft. Enig google werk leverde mij de conclusie op dat ik dus ook voor haar 60 euri mag gaan neerleggen!!!
Ik zit er nu stevig aan te denken die Xbox te verkopen, want dit trek ik ZEER slecht! 120 euro per jaar om beiden online te kunnen op dezelfde console? Ik dacht' NIET! Ben echt ZEER teleurgesteld nu...
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:33 schreef 1-0-Ed het volgende:
What the HELL! Heb ik afgelopen week een jaar Gold lidmaatschap aangeschaft, wil mijn vriendin zojuist gaan spelen; blijkt dat zij nog gewoon silver heeft. Enig google werk leverde mij de conclusie op dat ik dus ook voor haar 60 euri mag gaan neerleggen!!!
Ik zit er nu stevig aan te denken die Xbox te verkopen, want dit trek ik ZEER slecht! 120 euro per jaar om beiden online te kunnen op dezelfde console? Ik dacht' NIET! Ben echt ZEER teleurgesteld nu...
of ze spelen gewoon op 1 acount..ik zie het probleem nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel een beetje gek. Als je nou als ouder 4 kinderen hebt dan zou je vier keer XBL moeten kopen?
Of onder één profiel gamen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel een beetje gek. Als je nou als ouder 4 kinderen hebt dan zou je vier keer XBL moeten kopen?
Zo gaat het met bijna alle persoonsgebonden diensten en je kan toch met zijn 4'en van 1 account gebuik makenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
en met 1 xbox live acount niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een internet of telefoonaansluiting is per huis en daar kan het hele gezin mee aan de slag. Software op een PC ook, zelfs met meerdere accounts op 1 PC.
Neen, zo staat het er niet. Het is zo dat een dergelijk apparaat minimaal 2 jaar meegaat. Gaat ie stuk na een jaar (fabrikant garantie), dan heeft ie het 50% van de aangegeven tijd volgehouden. Bij reparatie of vervanging betaal je dus de helft van de normale kosten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze zeker. Alleen boeit dat niet voor de consument. Je mag verwachten van een apparaat van 400 euro dat het langer dan een jaar mee gaat bij normaal gebruik(dus niet ermee gaan gooien ofzo). Als hij na 2 jaar kapot gaat en je kan aantonen dat dit niet normaal is en niet door jouw schuld hebben ze hem gewoon te repareren of vervangen. Zo staat het in de wet, en MS of wie dan ook heeft zich aan de wet te houden.
Maar de kids willen allemaal een eigen account zodat de oudste geen Baas in het Bos achievements heeft en niet online wordt uitgelachen.quote:
en ik wil met 1mbit per seconde internetten en dat kan niet als mijn broer dat ook wil, dus moet ik 2 internet lijntjes hebben!quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar de kids willen allemaal een eigen account zodat de oudste geen Baas in het Bos achievements heeft en niet online wordt uitgelachen.
En ze willen ook allemaal mobiel bereikbaar zijn op hun eigen nummerquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar de kids willen allemaal een eigen account zodat de oudste geen Baas in het Bos achievements heeft en niet online wordt uitgelachen.
Bron : Gamefront.dequote:Microsoft will release its "Fall 2006 System Update" on 31.10.06 in Japan, according to a Famitsu report. The update is free and available to all Xbox Live members.
The update, among other things, improves Xbox Live Arcade and Marketplace functions, provides 1080p support, adds a start menu for XNA-developed games, adds HD-DVD player support and over 80 additional functions.
Microsoft is holding a press conference in Japan at which additional information will be provided.
Jawel hequote:
Ah check thanksquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jawel he
Maar het kan ook wel Call Of Duty zijn hoor, maar dat heeft het dan weer niet zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |