Ja ik ben meestal geen grote MP gamer, maar games als Rainbow Six en GoW trekken me enorm. Coop ook trouwens..... Was dit nu het eerste spel wat die duel processor echt gebruikt?quote:
Ik las eergisteren dat ie door David Fincher is geregiseerdquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:24 schreef EvilWasp het volgende:
Vandaag nog eens de trailer die laats op Live is verschenen bekeken. Echt mooi wanneer hij langs dat glas rent.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef Robhimself.2 het volgende:
Plaatst ook maar een schaamteloze tvp. Kan niet wachten op deze titel!! (en Rainbow Six of course)
Je moet de diverse hands-on lezen van de SP en MP van dit spel..... sowieso krijgen de graphics van next-gen gaming een nieuwe standaard, maar de gameplay lijkt me echt cool. Het is geen Quake of Unreal shooter zeg maar.... hier zit tactiek in.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:27 schreef -Dries- het volgende:
Toch maar een tvp, misschien kan dit topic me overtuigen.
Verhaal schijnt mooi en hard te zijn..... maar David Fincher johquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik las eergisteren dat ie door David Fincher is geregiseerd
MP hands on:quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:27 schreef -Dries- het volgende:
Toch maar een tvp, misschien kan dit topic me overtuigen.
Hou op! Ik wil weer spelen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
MP hands on:
IGN: Get down! Shut up! This game will own you.[/i]
http://xbox360.ign.com/articles/707/707205p1.html
SP en Coop:
Visually, Gears of War looks simply amazing, with incredibly detailed architecture inspired by Ancient Greece and Rome with a post-apocalyptic hue.
http://xbox360.ign.com/articles/736/736367p1.html
En de laatste preview van de MP en een gedetailleerde blik op de map en modes:
what we played of the multiplayer mode was any indication, then the answer is a resounding "yes." Gears is worth the hype.
http://xbox360.ign.com/articles/741/741993p1.html
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem nog nooit gespeeld maar ben heeeelemaal hyped voor dit spelquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
@mods,.... kan een van jullie [Xbox 360] voor de OP titel plaatsen..... was ik vergeten![]()
Uhm eh... eh...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gespeeld maar ben heeeelemaal hyped voor dit spelVertel er nog eens iets over?
Wat zijn ze goed daar bij marketing hequote:Ik heb hem nog nooit gespeeld maar ben heeeelemaal hyped voor dit spelVertel er nog eens iets over?
Tis ook een waanzinnig uitgewerkt spel met een originele franchise, terwijl het als game echt een juweeltje in wording is...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:10 schreef Wireless het volgende:
[..]
Wat zijn ze goed daar bij marketing he![]()
Hoe lang hebben ze eigenlijk aan dit spel gewerkt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis ook een waanzinnig uitgewerkt spel met een originele franchise, terwijl het als game echt een juweeltje in wording is...
2,5 - 3 jaar?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe lang hebben ze eigenlijk aan dit spel gewerkt?
Klinkt erg goed,.... en inderaad origineel! Nog maar een dikke 2 wekenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:08 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Uhm eh... eh...
A is the Answer?!Daar draait die game om haha.
Maar goed, wat moet ik verder vertellen? Heb nog steeds te maken met NDA's.
Singleplayer heb ik niet gespeeld, maar schijnt heel vet te zijn. Ietwat kort wellicht, maar helemaal gemaakt voor co-op (al was dat wel bekend). Veel verassingen, die ontzettend vet zijn. Je zult smullen heb ik begrepen van anderen.
Multiplayer, tja. Naast co-op dus modi als Team DM. Potjes Team DM zijn ontzettend snel. Je klikt effe op A, kiest je uiterlijk en gelijk kun je gaan met die banaan. Tactiek zit er zeker wel in, hoewel je ook best met lomp aanvallen uit de voeten kunt. Toch geeft het een kick als je met 4 man naar voren stormt (rennen met A voor dat heerlijke Saving Private Ryan adrenaline gevoel), wegduikt en vanuit cover de vijand bestookt. Kettingzaagkills geven ook een voldaan gevoel hahaa.Qua mp doet het denken aan counter-strike, behalve dat je geen wapens hoeft te kopen. Het laden ging opvallend rap trouwens, zat me nergens te ergeren aan de lange laadtijden.
Deels mee eens... Het enige wat een console mist is directe besturing, vaak zijn de pookjes me niet absoluut genoeg...quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:49 schreef McGilles het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat zo'n game op een console uitkomt! Het is altijd veel beter speelbaar op pc (muis/toetsenbord)
Ik vind 3rd person een stuk geschikter op een console dan 1st. De demo van Lost Planet (mmesterlijke game trouwens) heeft me overtuigd dat dit meer dan speelbaar is op een console en het verschil met pc besturing bijna nihil is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:49 schreef McGilles het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat zo'n game op een console uitkomt! Het is altijd veel beter speelbaar op pc (muis/toetsenbord)
Daar ben ik het niet echt mee eens!quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:16 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Ik vind 3rd person een stuk geschikter op een console dan 1st. De demo van Lost Planet (mmesterlijke game trouwens) heeft me overtuigd dat dit meer dan speelbaar is op een console en het verschil met pc besturing bijna nihil is.
Hurray voor 3rd person console shooters![]()
Als ze de besturing op de PC ook trager maken dan zie je het verschil niet in de filmpjesquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet echt mee eens!
In deze filmpjes zie je dus ook duidelijk dat het op een console is, met pc heb je toch veel snellere reflexen en veel betere aim!
Maar dat veranderd niks aan het feit dat dit waarschijnlijk een hele goede game gaat worden!
Niet, check gewoon filmpjes en previews van alle 2 en zie welke je leuker vind, of doe gek en koop ze alle 2.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:56 schreef Frasier het volgende:
Waarom zou ik deze moeten verkiezen boven Rainbow Six:Vegas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |