Da's hinderlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:28 schreef twi het volgende:
Vandaag Drie Rode Cirkels
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:28 schreef twi het volgende:
Vandaag Drie Rode Cirkels
Na zondag kun je je inderdaad beter eenzaam in je kamer opsluitenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Komt een top week aan, morgen als goed is Oblivion, maandag misschien oblivion woensdag/donderdag FIFA 07
table tennis ff uitgedaan mij te lastig op gold
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Na zondag kun je je inderdaad beter eenzaam in je kamer opsluiten![]()
Ik vond mijn hype grappigerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:02 schreef Chocobo het volgende:
Rainbow Six Vegas multiplayer special!
5 editor's spelen een dagje Vegas
http://xbox360.ign.com/articles/740/740132p1.html
Incl nieuwe MP video![]()
http://media.xbox360.ign.com/media/815/815419/vids_1.html
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ga dat nou eens doe.. in alle rust.. en laat ons ook met rust met je geblaat om niks!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Zometeen in alle rust kijken
nou nouquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja ga dat nou eens doe.. in alle rust.. en laat ons ook met rust met je geblaat om niks!
Ok danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nou nou
net tiger woods gespeeld, in 4 slagen lag die in het putje bij slag 2 zo op de knie van een toeschouwer. Ik speel op een normale tv en vind het spel niet mooi grafisch, maar wel leuk om te spelen
+ PC uitzetten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Na zondag kun je je inderdaad beter eenzaam in je kamer opsluiten![]()
Je spellen op de 360 lopen steeds vast.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:31 schreef wolferl het volgende:
Mijn spellen op de 360 lopen sinds vandaag vast. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is.
KAPOT!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:31 schreef wolferl het volgende:
Mijn spellen op de 360 lopen sinds vandaag vast. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is.
Roy paar potjes Lumines zo?quote:
die multiplayer ziet er wel exreem cool uit!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:02 schreef Chocobo het volgende:
Rainbow Six Vegas multiplayer special!
5 editor's spelen een dagje Vegas
http://xbox360.ign.com/articles/740/740132p1.html
Incl nieuwe MP video![]()
http://media.xbox360.ign.com/media/815/815419/vids_1.html
[afbeelding]
[afbeelding]
zekerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:57 schreef quantas het volgende:
[..]
die multiplayer ziet er wel exreem cool uit!
Idd grrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef EvilWasp het volgende:
THP8 demo laat lang op zich wachten...
Boeiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef EvilWasp het volgende:
THP8 demo laat lang op zich wachten...
Ik zou het zo doen als ik hem hadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:09 schreef Wessiej het volgende:
SC versus, nu, wie komt?
Had ik ook, heb hem uiteindelijk op laten sturen om hem na te laten kijken, want het werd onspeelbaar. Enige wat ik even zou controleren is of spellen ook vast lopen zonder de HDD, dan weet je in ieder geval dat het daar niet aan ligt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:31 schreef wolferl het volgende:
Al gedaan.
Spellen gecontroleerd op stofjes en/of krasjes.
Xbox herhaaldelijk opnieuw opgestart.
Stof uit de Xbox geblazen.
Kabels gecontroleerd of ze wel goed vastzaten.
De Xbox loopt met name vast bij het laden van een spel, dan loopt hij vast en moet ie gereset worden.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:37 schreef koentje.k het volgende:
Net de 3000 Gamerpoints gehaald... joepie
Waar haal je die info vandaan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb er 5200
![]()
daarmee sta ik 1170 van nederland![]()
![]()
http://www.mygamercard.net/quote:
Dit zou in andere topics heel anders over kunnen komen, weet je dat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Fuck sportspellenIk gym in een zwarte pyama en klop mijn solid snake de komende weken.
Daarom riep ik al bij de release van SC1 dat de enige solid snake die ik serieus neem al dan niet in mijn broek zit...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dit zou in andere topics heel anders over kunnen komen, weet je dat.
haal je nieuwsbericht maar weer weg, hij is gepulled van XBL ( vroegtijdige release ).quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ultimate Mortal Kombat 3 op XBLA
Godver, weer Microsoft punten moeten kopen3000 in 3 dagen tijd
Dat gaat je dus niet meer lukken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Tof! Die ga ik morgen downloaden.
(dacht dat die pas in november kwam)
Vroegah. Toen plekken op de wereld nog niet uitmaakte waar de demo vandaan kwamquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:59 schreef MMaRsu het volgende:
Vandaag voor Amerika dus. Het is pas 8 uur in de east coast
Lucky bastards.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
haal je nieuwsbericht maar weer weg, hij is gepulled van XBL ( vroegtijdige release ).
[..]
Dat gaat je dus niet meer lukken.
Roy ik hoop niet dat we fucked zijn dat we straks niet met de rest mee kunnen spelen op XBL omdat wij een andere versie hebben dan de rest ofzo, dan ga ik mooi klagen bij MS dat ik m'n punten terugwil
Issie weer online he!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
ff dit in de gaten houden ook:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=125091&page=3
soort tvp voor morgen
Trusten!
Voor die prijs ga ik hem wel even halen ja. Ik wilde toch al langs om voor een DS game te kijken!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:15 schreef Atuniel het volgende:
Bel Strol, die zit er op het moment... voor een pijprimbeurt doet ie alles.
In ieder geval koop ik diequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee GIjs, volgende week ws pas weer.
Mooi!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Terecht, het is erg tof
Helaas kan ik er niet mee online en worden mn achievements en gamerscore niet bijgewerkt op Xbox.nl
Bol.comquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:42 schreef Legendkiller het volgende:
Ik was één van de mensen die kort geleden NFS: Carbon voor 30 Euro bij Bol.com had besteld, kreeg zojuist een mailtje dat NFS: Most Wanted verzonden is. Kijk ik echter bij de bestelstatus op de site, dan staat er weer Carbon. Ben benieuwd, als het Most Wanted is (en dat zal wel, volgens mij verschijnt Carbon pas over anderhalve week) gaat hij terug.
Nope ik zocht em niet, vriend van me wel, thanks anywayquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:50 schreef Chocobo het volgende:
@ gamedemon,... check het PS2 topic........ je zocht toch DC voor PS2
bij mij wassie op dinsdag opgehaald en die week erop dinsdag terugquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld voordat je je X360 terug krijg als deze is opgestuurd voor garantie? gister opgestuurd, maar heb volgende week vakantie... en geen x360...![]()
WoW ik ben hyped voor een PS3quote:
Hier nog geen mailquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:42 schreef Legendkiller het volgende:
Ik was één van de mensen die kort geleden NFS: Carbon voor 30 Euro bij Bol.com had besteld, kreeg zojuist een mailtje dat NFS: Most Wanted verzonden is. Kijk ik echter bij de bestelstatus op de site, dan staat er weer Carbon. Ben benieuwd, als het Most Wanted is (en dat zal wel, volgens mij verschijnt Carbon pas over anderhalve week) gaat hij terug.
Hehe, de prijs klopte dus wel maar de naam van de game niet. Ze bedoelden denk ik gewoon Most Wanted. Maar misschien heb je geluk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:42 schreef Legendkiller het volgende:
In m'n eerste mail staat wel Carbon, dus daar steun ik dan ook maar op. Even afwachten of hij straks bij de post zitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe, de prijs klopte dus wel maar de naam van de game niet. Ze bedoelden denk ik gewoon Most Wanted. Maar misschien heb je geluk.
Verplichte kost :quote:
Ik weiger ookquote:
En ja hoor, het is de Most Wanted classicquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:50 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
In m'n eerste mail staat wel Carbon, dus daar steun ik dan ook maar op. Even afwachten of hij straks bij de post zit
Gelukkig is het een pilot, hierna wordt besloten om de tape in een donker kastje te stoppen en hem nooit meer het daglicht te laten zien. IGTV heeft hiermee z'n eigen ondergang ingeluid...quote:
"Ja, vooral het systeem van de archivements van SCDA spreekt me erg aan. Het is dan nog net geen FIFA maar dat moet dan maar. Ohja, pass mij nog ff gauw zo'n faceplate, kan ik die verpatsen en dat geld bij mn nieuwe FIFA leggen."quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:29 schreef MMaRsu het volgende:
Praat je ook zoals je typt?
nee hele andere stem als opgenomen is of telefoonquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:29 schreef MMaRsu het volgende:
Praat je ook zoals je typt?
In het licht van de quote "Praat je ook zoals je typt?" is deze post een klassieker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee hele andere stem als opgenomen is of telefoon![]()
Wat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee hele andere stem als opgenomen is of telefoon![]()
Ik denk dat jorienvdherik een orakel is, die praatten ook zo onbegrijpelijk. Meestal moest je boven een zooi verdovende en geestverruimende dampen hangen om er iets van te kunnen begrijpenquote:
Ooh, Delphi!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:38 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik denk dat jorienvdherik een orakel is, die praatten ook zo onbegrijpelijk. Meestal moest je boven een zooi verdovende en geestverruimende dampen hangen om er iets van te kunnen begrijpen
Nee, je bent niet de enige die baalt. Je bent de enige die zo ongeduldig is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:55 schreef Dylanesque het volgende:
Ben ik de enige die een beetje baalt omdat die THP8 demo er nog niet is? Laat dat soort nieuwsberichten dan lekker achterwege, begint een beetje op valse hoop te lijken
Hij zal vast in een vlaag van verstandsverbijstering Feyenoord aan hebben geraden Kolkka en Charisteas te kopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:38 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik denk dat jorienvdherik een orakel is, die praatten ook zo onbegrijpelijk. Meestal moest je boven een zooi verdovende en geestverruimende dampen hangen om er iets van te kunnen begrijpen
Neen, dat was ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij zal vast in een vlaag van verstandsverbijstering Feyenoord aan hebben geraden Kolkka en Charisteas te kopen.
Serieus.... ik vind die site beter en beter worden.... layout is cool en ze doen gave dingen manquote:
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:45 schreef devv05 het volgende:
Mortal Kombat 3 nu definitief op Marketplace
weird.. volgens mij maken ze zo hun foutje goed en was het helemaal niet de bedoeling.
En ik maar denken wie IS die sjaakquote:
Ja die layout is leuk gestolen van IGN/Gamespotquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus.... ik vind die site beter en beter worden.... layout is cool en ze doen gave dingen man
Stom dat een Xbox 360 site dat niet ff checked, bij mij staat ie er namelijk echt niet meer tussen hoor. En ik wordt nog steeds gedisconnect als ik UMK3 opstart.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:45 schreef devv05 het volgende:
Mortal Kombat 3 nu definitief op Marketplace
weird.. volgens mij maken ze zo hun foutje goed en was het helemaal niet de bedoeling.
Het is een officieel bericht van Major Nelson. Dan mag je toch verwachten dat dat klopt of niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stom dat een Xbox 360 site dat niet ff checked, bij mij staat ie er namelijk echt niet meer tussen hoor. En ik wordt nog steeds gedisconnect als ik UMK3 opstart.
niet dus...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is een officieel bericht van Major Nelson. Dan mag je toch verwachten dat dat klopt of niet?
Don't shoot the messengerquote:
eindelijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Overigens staat de Tony Hawk Project 8 demo online
Heb 'm al binnen, nu spelen
Bedankt, maar ook daar staat hij niet tussen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef devv05 het volgende:
Hij staat niet bij nieuwe demo's, je moet even bij demo's per genre kijken en dan Sports kiezen. Daar staat ie tussen.
Daar staat ie wel tussen, dan kijk je niet goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Bedankt, maar ook daar staat hij niet tussen?
Ik wacht wel..
Hij kijkt wel goed, bij mij staat er ook niets tussen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar staat ie wel tussen, dan kijk je niet goed.
Zal die wel weggehaald zijn ehquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij kijkt wel goed, bij mij staat er ook niets tussen.
Ook niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien enkel op de USA Market Place?
Nee, ik zit gewoon op de Nederlandse. Maar zoals ik zei, ik zie 'm nu ook niet meer. Maar hij stond er wel, er zijn er ook meer die 'm binnengehaald hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien enkel op de USA Market Place?
Idd,.. ik geniet ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:35 schreef Niek. het volgende:
Wat is SC geweldig zegvooral online is het een top spel
Nou ik zie hem niet eens staanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:52 schreef _Administr8or_ het volgende:
De Tony Hawk demo staat weer online. De vraag is alleen hoelang hij blijft staan..
Ik ben aan het downloaden, maar het starten ging niet erg soepel.
Ik kreeg 2x de melding dat hij niet kon beginnen met downloaden, maar de 3e keer startte hij gelukkig wel
Je hebt gelijk, de demo is alweer weggehaald uit de lijstquote:
I raise you met TW 07, CoD3 op 10 November en 17 November GoWquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:10 schreef H.Flick het volgende:
Kan het beter?
Toffe games, maar ze halen het wat mij betreft niet bij PES6. Maar ik denk dat je daar een fanboy voor moet zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
I raise you met TW 07, CoD3 op 10 November en 17 November GoW
* Fliepke agreesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tony Hawk is tof jaDie demo heb ik al uitgebreid gechecked bij Contact Data dus ik ga m niet nog ns downloaden. Zit eraan te denken om de volledige game te kopen ook, mn eerste Tony sinds TH3
Eens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hoor, PES is gewoon goddelijk.
Is het ook. Maar als je niet van voetbal houdt kan ik me voorstellen dat het je niet trektquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hoor, PES is gewoon goddelijk.
Ik snap die hype ook niet..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:17 schreef Chocobo het volgende:
Dat hele PES en Fifa kan me gestolen worden
Van mij mag Konami het wel eens een jaartje overslaan. Elk jaar een nieuwe PES kopen word ik zo moe van. Het is dat ik deze haal omdat 't next-gen is, maar PES7 sla ik volgend jaar wel een keertje over. Het moet niet teveel EA-melkkoe neigingen te hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:57 schreef Cubewoods het volgende:
Niet voetbal fans missen toch best een behoorlijk goeie game elk jaar
Na internatiol Super soccer pro evolution 2 op de ps1 was pro 4 weer de eerste pro voor mij weer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:02 schreef twi het volgende:
Ik heb die MP video van Rainbow Six: Vegas zitten kijken. Leuk dat ze dat level met die 2 forts compleet hebben gerestyled. Maar volgens mij gaan te weinig FOK!kers 'm halen. Dat wekenlange wekelijkse avondje Rainbow Six gaat er niet in zitten, en dan haal ik t.z.t. liever Gears of War of Splinter Cell.
[..]
Van mij mag Konami het wel eens een jaartje overslaan. Elk jaar een nieuwe PES kopen word ik zo moe van. Het is dat ik deze haal omdat 't next-gen is, maar PES7 sla ik volgend jaar wel een keertje over. Het moet niet teveel EA-melkkoe neigingen te hebben.
De PES-gameplay is goddelijk, maar die EA praktijken sieren de game niet. Het zou leuk zijn als ze DLC in de game verwerken, en dan na een jaar bijvoorbeeld voor 15 euro kan betalen voor alle nieuwe teams en spelers.
Exact. Ik sla wel vaker een PES over. Nu haal ik hem zeker omdat het next-gen is, maar PES2 en PES3 heb ik bijvoorbeeld wel overgeslagen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:02 schreef twi het volgende:
Van mij mag Konami het wel eens een jaartje overslaan. Elk jaar een nieuwe PES kopen word ik zo moe van. Het is dat ik deze haal omdat 't next-gen is, maar PES7 sla ik volgend jaar wel een keertje over. Het moet niet teveel EA-melkkoe neigingen te hebben.
Dat is juist de lol van de master league.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:39 schreef H.Flick het volgende:
Is het ook, maar ik speel nooit met Sparta omdat ze te slecht zijn waardoor ik te moeilijk kan winnen.
Blijven oefenen Gijsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:57 schreef Atuniel het volgende:
Nou die TH demo kunnen spelen eindelijk.. mooie grafx moet ik zeggen, echt next gen TH zo. Vlgs mij ook coole velden om te spelen, en met de punten gaat het ook lekker. Had toch al snel weer 50.000 puntencombo.. minpuntje vind ik duidelijk die nieuwe feature met dat board.. 5x geprobeerd en net waar ik al bang voor was, inzoomen en niet meer weten waar je terecht komt, 5x mn tanden eruit
EN dat hospital bill hoop ik dat uit te zetten is.. ik wil weten hoeveel punten ik scoor, niet hoog mn ziekenhuisrekening is.
Ik denk een hele leuke opvolger in de serie dus
Nee, zit er niet in denk ik. Te duur ivm lage winstmarges op 360 en PSPquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Kan FRS niet ff met een 3 halen 2 betalen actie komen
Dat komt goed uitquote:
Ik zit 300 meter van mijn tv af, de winkel is namelijk achter mijn huisquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Dat komt goed uitDie tv wil ik ook kopen! Heb je een digitale camera? Zou je foto's willen maken als de tv hebt????
Hoever zit je van je toekomstige tv af?
Mijn hoogste combo is 24kquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:46 schreef Dylanesque het volgende:
Tony Hawk is geweldigeerste miljoen al gehaald, eerste 2 miljoen al gevallen
Dat vallen is trouwens heel snel te skippen met X, waardoor het tempo er lekker inblijft
Tsja die MP van SC trek je of die trek je niet..er is zit niks tussen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:54 schreef Chocobo het volgende:
Mortal Kombat gedowned..... geweldig weer
En gisteren de MP van Splinter Cell gedaan.... viel me een beetje tegen. Ik vind het erg jammer dat de coop's uit deel 3 er niet in zitten... echt samenwerken en infiltreren,...... nu is het meer een snel kat en muis spel geworden.... Niks voor mij
De SP daarentegen is geweldig..... briljante levels... vind dit de beste SC die er is. Dat undercover 24 achtige gebeuren vind ik echt geweldig..... voel nu echt spanning!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja die MP van SC trek je of die trek je niet..er is zit niks tussen.
Dit lijkt me cool:quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Gears of War achievements![]()
http://www.achieve360points.com/game/gearsofwar/
[afbeelding]
Update op website:
http://gearsofwar.com/Emergenceday/
Het is niet een kat & muis spel geworden.. Dat was het al. Versus mode altijd al .quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:54 schreef Chocobo het volgende:
Mortal Kombat gedowned..... geweldig weer
En gisteren de MP van Splinter Cell gedaan.... viel me een beetje tegen. Ik vind het erg jammer dat de coop's uit deel 3 er niet in zitten... echt samenwerken en infiltreren,...... nu is het meer een snel kat en muis spel geworden.... Niks voor mij
De SP daarentegen is geweldig..... briljante levels... vind dit de beste SC die er is. Dat undercover 24 achtige gebeuren vind ik echt geweldig..... voel nu echt spanning!
Ik vind de titel van die reload achievements zo enorm geweldig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit lijkt me cool:
33. Don't You Die On Me - Revive 100 teammates in ranked matches.
Coole achievements... voor echt iedereen wat.... de coops lijken me ook zo cool!
Ik heb hem ook te ruil staanquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:21 schreef quantas het volgende:
hoeveel vraag je voor GR:AW?? maail me even!
Als ik Master League speel koop ik het liefst ook Spartanenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is juist de lol van de master league.
Ja, maar voor mij wel.... ik wilde graag die oude coopquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is niet een kat & muis spel geworden.. Dat was het al. Versus mode altijd al .
Die zit in de Xbox versiequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja, maar voor mij wel.... ik wilde graag die oude coop
Als het gewoon PES5 is in HD en breedbeeld ben ik sowieso al tevredenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:32 schreef Un4 het volgende:
Voor de mensen die PES 6 al op een of andere manier binnen hebben, hoe issie eigenlijk? Op sommige fora zijn ze er namelijk niet zo over te spreken. zou wat slowdown inzitten en de gameplay zou teveel op deel 5 lijken. Kunnen ook gewoon zeikerds zijn maargoed.
Een die-hard fan vind hem wel geweldig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:32 schreef Un4 het volgende:
Voor de mensen die PES 6 al op een of andere manier binnen hebben, hoe issie eigenlijk? Op sommige fora zijn ze er namelijk niet zo over te spreken. zou wat slowdown inzitten en de gameplay zou teveel op deel 5 lijken. Kunnen ook gewoon zeikerds zijn maargoed.
quote:
Mijn indruk van het spel? Fantastisch!
Ik heb in al die potjes misschien 1 of 2 keer een heel klein beetje slowdown gezien, en dan nog vroeg ik me af of ik het me had verbeeld of niet.
Het speelt inderdaad langzamer dan op de ps2, maar het speelt ook vloeiender en realistischer. Laten we zeggen dat de ps2 versie heel direct reageert op je input en dat de gameplay best explosief is. De gameplay van de 360 is losser, je hebt wat minder controle en volgens mij hoort dat ook zo. Het is organischer en voelt veel meer aan als een simulatie. De ps2 versie komt veel meer over als een arcade spel. Dribbelen op de ps2 is makkelijker, je komt makkelijker bij het strafschopgebied van de tegenstander bij de ps2 en scoren is makkelijker op de ps2. Bij de 360 moet je dus echt langer rondspelen en wachten op je kans. En als die kans komt dan is het nog behoorlijk lastig om die bal erin te krijgen.
Wat dat betreft kan ik wel begrijpen dat sommigen de 360 afkraken. Het is namelijk wel een kwestie van smaak. Bij de ps2 versie kun je met de nodige vingervlugheid vette aanvallen uit je mouw toveren. De dribbels en de duels zijn intens, de slidings zijn spectaculair en het voelt explosief aan. Bij de 360 voelt het allemaal wat stroperiger en moeizamer, net zoals het in het echt vaak ook gaat. Voor mijn gevoel is de ps2 versie echt een spelletje en de 360 een next gen simulatie.
De balans is goed. Het doet me eerlijk gezegd wel wat denken aan pes5.
Bij pes6 op de ps2 had je de sidestep nog maar in de 360 versie is ie er helemaal uit.
De replays van je goals kun je idd niet saven maar als je een replay bekijkt dan kom je er achter dat ze ongeveer twee keer zo lang zijn geworden!! Dus je kunt nu echt de complete opbouw van je goal of aanval bekijken. Ik ben hier persoonlijk ERG blij mee.
De gezichten van sommige spelers zijn echt fantastisch gedaan. Sommigen wat minder, maar het niveau ligt heel hoog.
De cutscenes zijn enorm verbeterd.
Het publiek reageert veel meer op dingen die op het veld gebeuren: gejoel als je team dom balverlies lijdt of bij een overtreding enzo. Daarnaast hoor je ook individuele stemmen die dingen brullen.
De menus zijn helder en overzichtelijk en wijken af van de structuur van de ps2 versie. De formationscreens lijken wel grotendeels identiek.
De keepers zijn beter dan in pes6 op de ps2.
De AI van de tegenstander is beter. De cpu verdedigt heel sterk en staat goed opgesteld. Aanvallend vind ik het wat minder.
Ook je medespelers stellen zich goed op en lopen goed vrij enzo, ook al zouden ze soms nog wel wat sneller naar voren mogen sprinten als je bijvoorbeeld een actie over de zijkant maakt.
Bij een inworp hoef je veel minder lang te wachten.
Het schieten is moeilijker dan bij pes6 op de ps2. Het gaat ook veel minder hard en explosief tenzij je een spits hebt van het kaliber Adriano. Dus die raketten van WE10 die zij je haast niet meer, wat ik opzich nog best wel jammer vind.
De spelers nemen de bal beter aan dan bij de ps2 versie.
De slidings zijn minder effectief en mooi dan bij de 360 dan bij de ps2 versie.
De schaduwen effecten zijn sterk verbeterd vergeleken bij pes5 en we10 maar de lichteffecten zijn middelmatig.
De stadions zijn verbeterd maar zijn niet echt indrukwekkend, evenals het publiek.
De grasmatten zijn wel heel mooi.
Grafisch ziet het er verder prima uit, maar niet spectaculair. De animaties zijn wel echt heel mooi en soepel (behalve bij het R2 schot dat er soms wel erg raar uit ziet).
Verder moet ik nog zeggen dat dit er in breedbeeld gewoon zo enorm veel beter uitziet. Het veld lijkt enorm. Je hebt veel meer overzicht en het lijkt allemaal veel echter. De spelers zijn helemaal niet zo lang en dun als sommigen op evoweb beweren. Ze lijken langer als je pes op een 4:3 tv gaat spelen. Vergeleken met het veld lijken ze juist best klein (wat in het echt ook zo is). Sommigen zijn alleen gewend om pes op een breedbeeld te spelen en omdat pes voorheen nooit breedbeeld heeft ondersteund werden de spelers enorm uitgerekt.
Als je deze 360 versie trouwens niet op een breedbeeld tv speelt (ik heb beide geprobeerd) dan speelt het wel een stuk minder lekker en soepel. Het is houteriger, de verhoudingen zijn minder echt en het speelt gewoon niet lekker.
Is jammer, maar als je Master League speelt heb je toch je eigen team.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:06 schreef Un4 het volgende:
Thanks, er zijn dus ook positieve geluiden.
Las net ook dat je geen spelers kan verplaatsen, dat vind ik dus wel een kwalijke zaak. Lekker verouderde teams over 2 maandjes.
overigens uiterst beroerd dat juist dat er niet meer inzit... Was net het leukste aan de MP van SC: CTquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Die zit in de Xbox versie
Anyways.. Wessiej & ik spelen nu ranked (dawn waves).. Als iemand zin heeft
Wat zou nou een rede kunnen zijn dat je je doelpunten niet kan opslaan. Ik kan er geen bedenken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:58 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Een die-hard fan vind hem wel geweldig.
[..]
Geen flauw idee, maar ik sloeg gelukkig toch nooit doelpunten op.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat zou nou een rede kunnen zijn dat je je doelpunten niet kan opslaan. Ik kan er geen bedenken.
Ik wel. Ieder mooi doelpunt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik sloeg gelukkig toch nooit doelpunten op.
Die is al zo grootquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het wel leuk om ze om de zoveel tijd te bekijken. En aan de harde schijf ruimte kan het ook niet liggen.
Ik vind van wel.. heb nou iets van 6 demo's.. paar video's.. en heb nog heel wat over.. savegames zijn toch niet zo groot..quote:
Ik wil gewoon veel demo's kunnen hebben. Snap niet dat ze geen 100 gig schijf er in hebben gedaan. Heb nog maar 1 gig over.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik vind van wel.. heb nou iets van 6 demo's.. paar video's.. en heb nog heel wat over.. savegames zijn toch niet zo groot..
SP.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Is de RS demo morgen SP of MP?
Ik zou voor Dimension Plus gaan, verwacht hem zelf dinsdag al.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef H.Flick het volgende:
Mijn HD zit ook om de haverklap vol. Jammer.
Welke dag komt PES6 uit eigenlijk? En welke webwinkel bezorgt meestal op de releasedag? Ik moet overdag altijd werken, dus kan ik de stad niet in.
Ik moet morgen eerst werken tot 6quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:11 schreef Skull-splitter het volgende:
ik ga er expres vroeg voor naar bed vanavond
eerst was het morgen nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zou voor Dimension Plus gaan, verwacht hem zelf dinsdag al.
Samequote:
Dat maken we ons maar wijs danquote:
Normaal van kwart voor acht 's morgens tot kwart voor acht 's avonds werken, moet ik nog eten etc, dus veel tijd blijft er niet niet over voor gamen, TV etc... Gelukkig werk ik onregelmatig en kan ik gewoon eens in de zoveel tijd dagen achteren gamen en series bijkijken...quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:12 schreef Cubewoods het volgende:
Was natuurlijk voor jou vandaag helemaal al een geweldige dag he Jorien?
Ja, Vrijdagquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:22 schreef jp84 het volgende:
komt er een demo online van PES6
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef koentje.k het volgende:
Hoever zit je van je toekomstige tv af?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:01 schreef Wessiej het volgende:
Ik zit 300 meter van mijn tv af, de winkel is namelijk achter mijn huis
¤30 voor 12 maanden Live Gold zacht genoeg?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef Zijpie het volgende:
Iemand nog een Live Kaart te koop voor een zacht prijsje?
hoor graag van jullie
Ik heb alleen geen Gewone xbox.. om hem over te zetten of is dat helemaal niet nodig?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
¤30 voor 12 maanden Live Gold zacht genoeg?
[XBOX 360] Deel #158 I will snap your neck!
Daar heb ik de mijne ook vandaan. Werkt perfect!![]()
Is helemaal niet nodig.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:10 schreef Zijpie het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen Gewone xbox.. om hem over te zetten of is dat helemaal niet nodig?
Ik ben ook aangenaam verrast door Lumines, meteen maar aangeschaftquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:05 schreef Hamburcher het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik het mis had wat Lumines betreft.
Lumines live is de beste puzzel game ooit.![]()
Hoe vaak ik mensen hier heb horen zeggen dat er een bepaalde demo "vandaag" uitkomt begint zo langzamerhand beetje annoying te worden, aangezien het 9 van de 10 keer niet kloptquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:29 schreef Atuniel het volgende:
Vandaag demo van RBS.. deze week ergens TW 07 ophalen
Het is nu geen gerucht, maar nav een officieel statement van UBIquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:39 schreef masterdave het volgende:
[..]
Hoe vaak ik mensen hier heb horen zeggen dat er een bepaalde demo "vandaag" uitkomt begint zo langzamerhand beetje annoying te worden, aangezien het 9 van de 10 keer niet klopt![]()
quote:Ubisoft UK says states that the “demo will be available on the European Xbox Live Marketplace on 23rd October, 2006″.
Nee deze komt echtquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:39 schreef masterdave het volgende:
[..]
Hoe vaak ik mensen hier heb horen zeggen dat er een bepaalde demo "vandaag" uitkomt begint zo langzamerhand beetje annoying te worden, aangezien het 9 van de 10 keer niet klopt![]()
Als ik vanavond geen Rainbow Six demo zie, dan is het dus zwaarquote:
Nee hoor meestal gaat t vrij snel bij mij.. Die Lego Star Wars is best komisch ook, die ga ik nog wel es halen als ie voor een eurootje of 30 in de schappen ligt..quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:01 schreef Retarded het volgende:
Ik heb gister geprobeerd om een demo te downloaden (lego star wars 2)... maar wat duurt dat verschrikkelijk lang! Leek wel of die 1% niet ging verdwijnen.... is dat altijd zo langzaam ofwat?
Uhm.. het downloaden van die demoquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:12 schreef Retarded het volgende:
Wat is vrij snel bij jou?
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uhm.. het downloaden van die demo![]()
haha o zo.. volgens mij ongeveer een uurtje, maar t ging meer om t gevoel dat ie niet bleef hangen op 1%.. kan ook wel langer geweest zijn, maar zat ondertussen ook gewoon te gamen en dan gaat de tijd ook wat snellerquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:25 schreef Retarded het volgende:
[..]Ik bedoel, wat vind ik jij snel?? Een uur, een half uur...of wat?
quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:53 schreef Atuniel het volgende:
Na ho maar... dit is ook een wegloper... 2 filmpjes van GoW Sorry hoor, maar dit is gewoon een klaar tot Halo3 vlgs mij.. verdomme wat word dat goed ook
Ik volg het nieuws niet echt over deze game. Maar krijg hem wel rond de release date voor 20 euroquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:53 schreef Atuniel het volgende:
Na ho maar... dit is ook een wegloper... 2 filmpjes van GoW Sorry hoor, maar dit is gewoon een klaar tot Halo3 vlgs mij.. verdomme wat word dat goed ook
Ik zit er ook op te wachtenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:47 schreef koentje.k het volgende:
Hoe laat komt de demo van Ranbow Six: Vegas?
Ik zit er ook op te wachten, ben benieuwd of het spel echt zo goed is als ik denk/hoopquote:
Het was dus 17:45 ongeveer...geweldige spel...heb em al uitgespeeldquote:Op maandag 23 oktober 2006 15:47 schreef Mr._Incredible het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te wachten, ben benieuwd of het spel echt zo goed is als ik denk/hoop
Op Xboxword las ik net een bericht dat men op het officiele Ubisoft forum zegt dat de demo om 16:00 uur op Marketplace staat. dan zou het nog 14 minuten wachten zijn
Ik had totaal geen verwachtingen van het spel, maar ik ben echt helemaal om nu!quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Rainbow Six valt me tegen
Dat is omdat die demo al maanden oud is.quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:42 schreef Retarded het volgende:
Ik ben heeelemaal verslaafd aan de demo van Lost Planet!
Waarom lees ik daar zo weinig over?? Spel is echt geweldig! Grafisch super, speelt heerlijk... en een lekker Starship Troopers sfeertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |