Je vergeet Tiger Woods.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
GoW, CoD3 of RS Vegas![]()
![]()
geld voor 1
![]()
Daarom ben ik ook een zooi van mn spellen aan het verkopen..quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
geld voor 1
![]()
En Tiger Woods....en hoe meer ik erover lees...hoe meer ik ze alle 4 wilquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
geld voor 1
![]()
Ik zelf ga voor Rainbow Sixquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
geld voor 1
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:49 schreef bluebit het volgende:
Lego Star Wars afgelopen weekend gekocht, echt een hilarische game...
vooral het feit dat je coop kunt spelen is erg leuk, uren samen met mijn vriendin gespeeld, alleen bemerk ik nu dat ze geen goede opvoeding heeft genoten, ze kent de verhaallijn van de star wars episodes namelijk totaal niet.
Dinsdag komt ie binnen her en der, vrijdag pas official 360-release.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:20 schreef masterdave het volgende:
Wanneer is Splinter Cell nu verkijgbaar in de winkels? Want op dimensionplus staat de 19e, maar heb sommige ook al over de 17e gehoord, morgen dus, wanneer moet ik me hoop vestigen?
Neequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:38 schreef Yaruntje het volgende:
Hallo mensen,
Zit er over te denken om een 360 aan te schaffen(verleden wel al xbox gehad), maar ben van plan om er een tweedehands te kopen.. Hoe is dat dan geregeld met Xbox Live, daar wil ik natuurlijk gebruik van maken, maar heb ik dan geen last van de vorige eigenaar etc.? Heb zelf nog geen live account..
Het blijkt wel dat het begrip 'goede opvoeding' bijzonder relatief is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:49 schreef bluebit het volgende:
Lego Star Wars afgelopen weekend gekocht, echt een hilarische game...
vooral het feit dat je coop kunt spelen is erg leuk, uren samen met mijn vriendin gespeeld, alleen bemerk ik nu dat ze geen goede opvoeding heeft genoten, ze kent de verhaallijn van de star wars episodes namelijk totaal niet.
Lekker tolerant.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat het begrip 'goede opvoeding' bijzonder relatief is.Ik zou mijn kind nog liever bij de Jehova's Getuigen zien gaan dan dat ik Star Wars DVD's op zijn kamer aan zou treffen. Hoewel...eigenlijk zijn die twee bijna hetzelfde.
Het is de duivel, zeg ik je.
Niet zozeer tolerant, misschien meer onredelijk. Nou ja, ieder zijn ding.quote:
relax, my young padawan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat het begrip 'goede opvoeding' bijzonder relatief is.Ik zou mijn kind nog liever bij de Jehova's Getuigen zien gaan dan dat ik Star Wars DVD's op zijn kamer aan zou treffen. Hoewel...eigenlijk zijn die twee bijna hetzelfde.
Hahaha, zo slecht...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
2ehands xbox360quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:38 schreef Yaruntje het volgende:
Hallo mensen,
Zit er over te denken om een 360 aan te schaffen(verleden wel al xbox gehad), maar ben van plan om er een tweedehands te kopen.. Hoe is dat dan geregeld met Xbox Live, daar wil ik natuurlijk gebruik van maken, maar heb ik dan geen last van de vorige eigenaar etc.? Heb zelf nog geen live account..
Gelezen op GAF van mensen die een preview versie hebben.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:20 schreef Panick het volgende:
Mag ik een bron waar staat dat je spelers niet naar een andere club kan editten in PES?
Lekker boeiend, deze week komt de volledige game uit. Het gaat erom dat je een indruk van het spel krijgt, niet dat je er uren lol mee hebt. Al is dat laatste natuurlijk wel mooi meegenomen. Je weet nu gewoon wat je van de volledige versie kunt verwachten (niet de bugs neem ik aan, mag hopen dat ze dat fixen maar daar mag je vanuit gaan) en daar gaat het om.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Lekker tolerant.
Dit moet ik even kwijt: GODSGRUWELIJKE UBISOFT EN HAAR SPLINTER CELL DEMO!! GRR!!!! Nog niet gefixt.
Hoe durf je het op deze manier goed te praten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, deze week komt de volledige game uit. Het gaat erom dat je een indruk van het spel krijgt, niet dat je er uren lol mee hebt. Al is dat laatste natuurlijk wel mooi meegenomen. Je weet nu gewoon wat je van de volledige versie kunt verwachten (niet de bugs neem ik aan, mag hopen dat ze dat fixen maar daar mag je vanuit gaan) en daar gaat het om.
Er is nog geen SP demo aangekondigd voor de 360.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:37 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind het gek dat ze eerst een MP demo en dan pas een SP demo releasen. Maarja, ik speel dan ook veel liever een SP game met een goed verhaal dan een MP game
Wanneer komen die allemaal uit dan? Ik ben net terug van vakantie en heb het allemaal niet bijgehouden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
geld voor 1
![]()
Over 4 weken, week van 17 Nov.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wanneer komen die allemaal uit dan? Ik ben net terug van vakantie en heb het allemaal niet bijgehouden.
Wel hoor, komt deze week. Staat op de officiele website.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Er is nog geen SP demo aangekondigd voor de 360.
Ah, niets officieels verder nog dus ik neem het met een korrel zout.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gelezen op GAF van mensen die een preview versie hebben.
Linkje graag.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel hoor, komt deze week. Staat op de officiele website.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ga toch maar voor RS Vegas met cam denk
Waar is her en der?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dinsdag komt ie binnen her en der, vrijdag pas official 360-release.
Idem (al heb ik de cam al).quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Ja, prima.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:37 schreef devv05 het volgende:
Is DVDCrave betrouwbaar?
check
Viva Pinata voor iets meer dan 30 euro pre-order. Leuk bedrag, aangezien ie hier wel volle pond zal kosten. Is gewoon de PAL versie.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, geld zatquote:MS maakt flink verlies op Xbox 360 over 2006
Maandag 16 oktober 2006 - Microsoft heeft in de afgelopen jaren veel verlies geleden met haar Home en Entertainment divisie, de afdeling waar de Xbox 360 onder valt. Toch blijven ze vertrouwen houden in hun nieuwste console en hun Xbox merk. Toch leed de betreffende afdeling een verlies van 485 miljoen dollar over 2005.
Afgelopen maart van dit jaar bleken de productiekosten van de Xbox 360 hoger dan verwacht, waardoor deze divisie aan het eind van dit fiscale jaar een verlies van 1,26 miljard dollar geleden heeft. Dit verlies geldt overigens voor de periode tot juni 2006, het einde van het fiscale jaar.
Analist van Microsoft, Mat Rossof, vertelt het volgende:
“Remember that Microsoft partly entered the game console business for defensive reasons,” Rosoff said. “The company was concerned that a PlayStation successor would become the default gateway to networked entertainment in the home–Ken Kutaragi promised as much–and cut into consumer PC sales.”
“It’s very hard to calculate the worth of a defensive business. I personally think Sony will have a really hard time with the PS3–fewer games at launch, $200 price premium, and yet they’re losing more money per console than Microsoft is on the 360. More long-term, imagine no PlayStation 4 and how Microsoft might profit from such an environment.”
Volgens hem zal ook Sony met de Playstation 3 zulke verliezen gaan maken, omdat je nu eenmaal moet investeren om succes te hebben. Vreemd is het verlies dan ook niet, want vrijwel elke console die tot nu toe verschenen is werd met verlies verkocht.
Deze verliezen moeten natuurlijk gecompenseerd worden met de verkoop van software, hetgeen Microsoft echt op verdient. Want de productiekosten van software zijn nihil, waardoor het bijna pure winst is. Bovendien heeft Microsoft extra inkomsten met zaken als Xbox Live, Marketplace en tegenwoordig in-game advertising.
De verwachting is dan ook dat de Home en Entertainment divisie in 2008 uit de rode cijfers zal zijn, en vanaf dat jaar winst gaat maken. Tot die tijd hoeft Microsoft gelukkig niet op een houtje te bijten, want het bedrijf als geheel is nog steeds kerngezond en maakt jaarlijks nog steeds een gigantische winst.
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |