Schande!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef Cubewoods het volgende:
Weet niet of het hier past maar dit is te grappig :p
flikker op man kut nerd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
pes 6
geen transfers, geen veranderingen van namen van spelers en clubs.
8 stadions
haha , ik lach even
Ach, hij speelt tenminste lekker over Xbox Live. Laat ze PES en FIFA gewoon lekker samenvoegen en 1 topgame van makenquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
pes 6
geen transfers, geen veranderingen van namen van spelers en clubs.
8 stadions
haha , ik lach even
nog altijd 2 meer dan bij fifaquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
8 stadions
Spannuuuund!quote:"By encouraging you to try different moves, Ubisoft dishes out handy little rewards such as new skins and suits, each with slight modifications and advantages. You might unlock a suit that increases your health or stealth. You might get a Frag doll spy suit or a Rainbow Six suit (yes, indeed!). It's all about experimenting and exploring."
Heb je dat stuk ondertussen al gehaald?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
KUT TYFUS TERING HOEREN KAMEO. Echt, ben net een half uur bezig geweest om bij de Snow Temple te komen met 40 Below, maar elke keer donder ik naar beneden als ik bij die splitsing ben
Kameo is echt een toffe game, maar er zitten echt wat dikke frustraties in die game hoor
Heel simpel. Je hoeft namelijk helemaal niet over die baan. Je kan ook helemaal naar beneden gaan waar een andere oersimpele baan staat (rechtdoor met randen!). Scheelt je heel wat irritatie.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb je dat stuk ondertussen al gehaald?
Ik ben daar namelijk ook beland en kom met geen mogelijkheid verder.
Beneden? waar dan? ik zie idd wel een ijsbaan daar, maar kan d'r zo niet komen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heel simpel. Je hoeft namelijk helemaal niet over die baan. Je kan ook helemaal naar beneden gaan waar een andere oersimpele baan staat (rechtdoor met randen!). Scheelt je heel wat irritatie.
quote:Na het verslaan van de trol absorbeer je 40
Below, waarna je weer in de grot boven de put staat. Gebruik Ash om het
ijsblok direct links naast je te smelten, er blijft een Elemental Fruit over.
Als je 40 Below selecteert veranderen doorzichtige kisten in solide kisten,
die je dan met hem kunt openen. In deze grot staan zulke kisten, open ze en
haal er een Elemental Fruit uit. Wissel naar Chilla en ga naar het aparte deel
waar groen kristallen aan de muur zitten. Bij de ingang daarvan hangt een
soort eikel aan het plafond, gooi deze kapot met een speer en raap de
Elemental Fruit op die naar beneden komt vallen. Verlaat de grot zoals je
binnen kwam en rol met 40 Below links via het pad naar beneden.
Volg de bekende route terug naar de begane grond tot je in de holle boom met
het zwembadje bent. Ga daar aan de westkant naar buiten en rechts van het
huisje omhoog langs het ijspad. Bij het platform pak je met Kameo het
Elemental Fruit door er aan te schudden. Ga over het volgende ijspad met 40
Below en breek de kist open voor nog een Elemental Fruit. Verander in Flex en
kijk links omhoog. Trek jezelf omhoog via de blauwe plant en blijf dit doen
bij de volgende planten om bij de ingang van de Snow Temple te komen, ga daar
door naar binnen.
Whehe, grappig. Maareh is dit een vervolg van Alien Hominid of zo? Het zier er wel mega vet uit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef Cubewoods het volgende:
Weet niet of het hier past maar dit is te grappig :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |