quote:
Fuck de OP, niemand leest die
heb ik iets gemist, of heb je een of andere actieve vakantie geboekt?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef Wessiej het volgende:
Dinsdag ga ik even wat bevolking uit Congo neer schieten![]()
Er komen te veel games uit; leg even uit welke aub?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef Wessiej het volgende:
Actie, alleen morgen de Xbox Live Vision 29.99 bij Bart Smit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:43 schreef EvilWasp het volgende:
Wat was er nou over de cam die 30 euro morgen was bij de Bart Smit oid?
Heb hem daar net vrijdag gekocht!
Gaar, had mijzelf 20 euro kunnen besparen door 2 dagen te wachtenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Actie, alleen morgen de Xbox Live Vision 29.99 bij Bart Smit.
Dat zeiden ze althans op een ander forum, zou in de folder staan. (niet zelf gechecked)
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef Wessiej het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]Maar, is het een tof spel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog dingen waar je echt zo zat van,wauw! ?
.....Kennedy
Vettus mân!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Wessiej het volgende:
Splinter Cell, kom je in zo'n level waar allemaal mensen uit Congo (i guess) op de grond liggen en jij moet ze schieten van de terroristen.
Niets is er wat ik in deel drie niet had gezien, maar tis wel een tof spelletje ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar, is het een tof spel?
Nog dingen waar je echt zo zat van,wauw! ?
Was het niet zo dat je zelf keusen kon maken in het spel? dat je ook zou kunnen kieven om het niet te doen?quote:
Yep keuzes ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Was het niet zo dat je zelf keusen kon maken in het spel? dat je ook zou kunnen kieven om het niet te doen?
Als het goed is de 17e, dinsdag dus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Morgen even pre-order pakketje van GoW halen... Woensdag was SC uit?
Lijkt me een tof spelquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niets is er wat ik in deel drie niet had gezien, maar tis wel een tof spelletje ja.Kom ik in ieder geval de tijd mee door tot GoW.
Schande!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef Cubewoods het volgende:
Weet niet of het hier past maar dit is te grappig :p
flikker op man kut nerd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
pes 6
geen transfers, geen veranderingen van namen van spelers en clubs.
8 stadions
haha , ik lach even
Ach, hij speelt tenminste lekker over Xbox Live. Laat ze PES en FIFA gewoon lekker samenvoegen en 1 topgame van makenquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
pes 6
geen transfers, geen veranderingen van namen van spelers en clubs.
8 stadions
haha , ik lach even
nog altijd 2 meer dan bij fifaquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
8 stadions
Spannuuuund!quote:"By encouraging you to try different moves, Ubisoft dishes out handy little rewards such as new skins and suits, each with slight modifications and advantages. You might unlock a suit that increases your health or stealth. You might get a Frag doll spy suit or a Rainbow Six suit (yes, indeed!). It's all about experimenting and exploring."
Heb je dat stuk ondertussen al gehaald?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
KUT TYFUS TERING HOEREN KAMEO. Echt, ben net een half uur bezig geweest om bij de Snow Temple te komen met 40 Below, maar elke keer donder ik naar beneden als ik bij die splitsing ben
Kameo is echt een toffe game, maar er zitten echt wat dikke frustraties in die game hoor
Heel simpel. Je hoeft namelijk helemaal niet over die baan. Je kan ook helemaal naar beneden gaan waar een andere oersimpele baan staat (rechtdoor met randen!). Scheelt je heel wat irritatie.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb je dat stuk ondertussen al gehaald?
Ik ben daar namelijk ook beland en kom met geen mogelijkheid verder.
Beneden? waar dan? ik zie idd wel een ijsbaan daar, maar kan d'r zo niet komen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heel simpel. Je hoeft namelijk helemaal niet over die baan. Je kan ook helemaal naar beneden gaan waar een andere oersimpele baan staat (rechtdoor met randen!). Scheelt je heel wat irritatie.
quote:Na het verslaan van de trol absorbeer je 40
Below, waarna je weer in de grot boven de put staat. Gebruik Ash om het
ijsblok direct links naast je te smelten, er blijft een Elemental Fruit over.
Als je 40 Below selecteert veranderen doorzichtige kisten in solide kisten,
die je dan met hem kunt openen. In deze grot staan zulke kisten, open ze en
haal er een Elemental Fruit uit. Wissel naar Chilla en ga naar het aparte deel
waar groen kristallen aan de muur zitten. Bij de ingang daarvan hangt een
soort eikel aan het plafond, gooi deze kapot met een speer en raap de
Elemental Fruit op die naar beneden komt vallen. Verlaat de grot zoals je
binnen kwam en rol met 40 Below links via het pad naar beneden.
Volg de bekende route terug naar de begane grond tot je in de holle boom met
het zwembadje bent. Ga daar aan de westkant naar buiten en rechts van het
huisje omhoog langs het ijspad. Bij het platform pak je met Kameo het
Elemental Fruit door er aan te schudden. Ga over het volgende ijspad met 40
Below en breek de kist open voor nog een Elemental Fruit. Verander in Flex en
kijk links omhoog. Trek jezelf omhoog via de blauwe plant en blijf dit doen
bij de volgende planten om bij de ingang van de Snow Temple te komen, ga daar
door naar binnen.
Whehe, grappig. Maareh is dit een vervolg van Alien Hominid of zo? Het zier er wel mega vet uit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef Cubewoods het volgende:
Weet niet of het hier past maar dit is te grappig :p
Je vergeet Tiger Woods.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
GoW, CoD3 of RS Vegas![]()
![]()
geld voor 1
![]()
Daarom ben ik ook een zooi van mn spellen aan het verkopen..quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
geld voor 1
![]()
En Tiger Woods....en hoe meer ik erover lees...hoe meer ik ze alle 4 wilquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
geld voor 1
![]()
Ik zelf ga voor Rainbow Sixquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
geld voor 1
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:49 schreef bluebit het volgende:
Lego Star Wars afgelopen weekend gekocht, echt een hilarische game...
vooral het feit dat je coop kunt spelen is erg leuk, uren samen met mijn vriendin gespeeld, alleen bemerk ik nu dat ze geen goede opvoeding heeft genoten, ze kent de verhaallijn van de star wars episodes namelijk totaal niet.
Dinsdag komt ie binnen her en der, vrijdag pas official 360-release.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:20 schreef masterdave het volgende:
Wanneer is Splinter Cell nu verkijgbaar in de winkels? Want op dimensionplus staat de 19e, maar heb sommige ook al over de 17e gehoord, morgen dus, wanneer moet ik me hoop vestigen?
Neequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:38 schreef Yaruntje het volgende:
Hallo mensen,
Zit er over te denken om een 360 aan te schaffen(verleden wel al xbox gehad), maar ben van plan om er een tweedehands te kopen.. Hoe is dat dan geregeld met Xbox Live, daar wil ik natuurlijk gebruik van maken, maar heb ik dan geen last van de vorige eigenaar etc.? Heb zelf nog geen live account..
Het blijkt wel dat het begrip 'goede opvoeding' bijzonder relatief is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:49 schreef bluebit het volgende:
Lego Star Wars afgelopen weekend gekocht, echt een hilarische game...
vooral het feit dat je coop kunt spelen is erg leuk, uren samen met mijn vriendin gespeeld, alleen bemerk ik nu dat ze geen goede opvoeding heeft genoten, ze kent de verhaallijn van de star wars episodes namelijk totaal niet.
Lekker tolerant.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat het begrip 'goede opvoeding' bijzonder relatief is.Ik zou mijn kind nog liever bij de Jehova's Getuigen zien gaan dan dat ik Star Wars DVD's op zijn kamer aan zou treffen. Hoewel...eigenlijk zijn die twee bijna hetzelfde.
Het is de duivel, zeg ik je.
Niet zozeer tolerant, misschien meer onredelijk. Nou ja, ieder zijn ding.quote:
relax, my young padawan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat het begrip 'goede opvoeding' bijzonder relatief is.Ik zou mijn kind nog liever bij de Jehova's Getuigen zien gaan dan dat ik Star Wars DVD's op zijn kamer aan zou treffen. Hoewel...eigenlijk zijn die twee bijna hetzelfde.
Hahaha, zo slecht...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
2ehands xbox360quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:38 schreef Yaruntje het volgende:
Hallo mensen,
Zit er over te denken om een 360 aan te schaffen(verleden wel al xbox gehad), maar ben van plan om er een tweedehands te kopen.. Hoe is dat dan geregeld met Xbox Live, daar wil ik natuurlijk gebruik van maken, maar heb ik dan geen last van de vorige eigenaar etc.? Heb zelf nog geen live account..
Gelezen op GAF van mensen die een preview versie hebben.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:20 schreef Panick het volgende:
Mag ik een bron waar staat dat je spelers niet naar een andere club kan editten in PES?
Lekker boeiend, deze week komt de volledige game uit. Het gaat erom dat je een indruk van het spel krijgt, niet dat je er uren lol mee hebt. Al is dat laatste natuurlijk wel mooi meegenomen. Je weet nu gewoon wat je van de volledige versie kunt verwachten (niet de bugs neem ik aan, mag hopen dat ze dat fixen maar daar mag je vanuit gaan) en daar gaat het om.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Lekker tolerant.
Dit moet ik even kwijt: GODSGRUWELIJKE UBISOFT EN HAAR SPLINTER CELL DEMO!! GRR!!!! Nog niet gefixt.
Hoe durf je het op deze manier goed te praten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, deze week komt de volledige game uit. Het gaat erom dat je een indruk van het spel krijgt, niet dat je er uren lol mee hebt. Al is dat laatste natuurlijk wel mooi meegenomen. Je weet nu gewoon wat je van de volledige versie kunt verwachten (niet de bugs neem ik aan, mag hopen dat ze dat fixen maar daar mag je vanuit gaan) en daar gaat het om.
Er is nog geen SP demo aangekondigd voor de 360.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:37 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind het gek dat ze eerst een MP demo en dan pas een SP demo releasen. Maarja, ik speel dan ook veel liever een SP game met een goed verhaal dan een MP game
Wanneer komen die allemaal uit dan? Ik ben net terug van vakantie en heb het allemaal niet bijgehouden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
geld voor 1
![]()
Over 4 weken, week van 17 Nov.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wanneer komen die allemaal uit dan? Ik ben net terug van vakantie en heb het allemaal niet bijgehouden.
Wel hoor, komt deze week. Staat op de officiele website.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Er is nog geen SP demo aangekondigd voor de 360.
Ah, niets officieels verder nog dus ik neem het met een korrel zout.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gelezen op GAF van mensen die een preview versie hebben.
Linkje graag.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel hoor, komt deze week. Staat op de officiele website.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ga toch maar voor RS Vegas met cam denk
Waar is her en der?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dinsdag komt ie binnen her en der, vrijdag pas official 360-release.
Idem (al heb ik de cam al).quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Ja, prima.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:37 schreef devv05 het volgende:
Is DVDCrave betrouwbaar?
check
Viva Pinata voor iets meer dan 30 euro pre-order. Leuk bedrag, aangezien ie hier wel volle pond zal kosten. Is gewoon de PAL versie.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, geld zatquote:MS maakt flink verlies op Xbox 360 over 2006
Maandag 16 oktober 2006 - Microsoft heeft in de afgelopen jaren veel verlies geleden met haar Home en Entertainment divisie, de afdeling waar de Xbox 360 onder valt. Toch blijven ze vertrouwen houden in hun nieuwste console en hun Xbox merk. Toch leed de betreffende afdeling een verlies van 485 miljoen dollar over 2005.
Afgelopen maart van dit jaar bleken de productiekosten van de Xbox 360 hoger dan verwacht, waardoor deze divisie aan het eind van dit fiscale jaar een verlies van 1,26 miljard dollar geleden heeft. Dit verlies geldt overigens voor de periode tot juni 2006, het einde van het fiscale jaar.
Analist van Microsoft, Mat Rossof, vertelt het volgende:
“Remember that Microsoft partly entered the game console business for defensive reasons,” Rosoff said. “The company was concerned that a PlayStation successor would become the default gateway to networked entertainment in the home–Ken Kutaragi promised as much–and cut into consumer PC sales.”
“It’s very hard to calculate the worth of a defensive business. I personally think Sony will have a really hard time with the PS3–fewer games at launch, $200 price premium, and yet they’re losing more money per console than Microsoft is on the 360. More long-term, imagine no PlayStation 4 and how Microsoft might profit from such an environment.”
Volgens hem zal ook Sony met de Playstation 3 zulke verliezen gaan maken, omdat je nu eenmaal moet investeren om succes te hebben. Vreemd is het verlies dan ook niet, want vrijwel elke console die tot nu toe verschenen is werd met verlies verkocht.
Deze verliezen moeten natuurlijk gecompenseerd worden met de verkoop van software, hetgeen Microsoft echt op verdient. Want de productiekosten van software zijn nihil, waardoor het bijna pure winst is. Bovendien heeft Microsoft extra inkomsten met zaken als Xbox Live, Marketplace en tegenwoordig in-game advertising.
De verwachting is dan ook dat de Home en Entertainment divisie in 2008 uit de rode cijfers zal zijn, en vanaf dat jaar winst gaat maken. Tot die tijd hoeft Microsoft gelukkig niet op een houtje te bijten, want het bedrijf als geheel is nog steeds kerngezond en maakt jaarlijks nog steeds een gigantische winst.
bron
De tandjesquote:. Vooral grafisch is het spel werkelijk onvoorstelbaar indrukwekkend, met schitterende reflecties en een sfeer om je vingers bij af te likken. Datgene waarvan wij toch wel het meeste van onder de indruk waren, was zonder twijfel het gras. Het klinkt misschien vreemd, maar dit zag er allemaal schitterend uit en kan vooral in de multiplayer een doorslaggevende factor betekenen. Het leuke hieraan was dat, zodra er iemand over het gras gelopen had, die sprieten ook daadwerkelijk tegen de grond aangedrukt bleven. Zo kan dus het pad dat je vijand afgelegd heeft gevolgd worden, omdat zijn afdrukken in het gras achterblijven.
Dat is voor de oude Xbox toch? Volgens mij werkt dat alleen voordat je je account omzet naar 360.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Tipje voor de Live gamers: Live Gold 12 maand abbo voor ¤30![]()
Heb het vandaag ook bij die gast gekocht,
en kreeg binnen 5 min. een mailtje met de code.![]()
(en een foto van de card)
Sold!quote:
quote:Yes yes!! people ive got splinter cell duble agent for the x360.
Just got a phonecall from a local gameshop here in zoetermeer (Netherlands)
So im very happy!!
Im gonna play right now!
If any of u guys got any qeustions about SP or MP.
I will try to answer them later on the day!!
Im such a lucky bastard!!
bye
quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
Call of Duty 3 vervroegd naar 10 november
Woei
En dat zijn M$ punten.. geen achievement pointsquote:Tiger woods:
Unlock Golfer:-200 points
Pro Shop – 300 points
Maxed out Player – 200 points
Sunday Tiger– 240 points
Unlock Courses – 200 points
Geen GoW meer?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zelf ga voor Rainbow SixDaar zijn de meeste van mijn Friendslist ook actief straks
Heb een hekel aan cheats dus terecht.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Vroeger ging het via een knoppencombinatie, nu moet je betalen. Betalen voor cheats!
Terecht? Ha. EA is gewoon te idioot bezig om nu zelfs voor cheats geld te vragen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb een hekel aan cheats dus terecht.![]()
Nee tuurlijk niet, gewoon zelf unlocken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Terecht? Ha. EA is gewoon te idioot bezig om nu zelfs voor cheats geld te vragen.
Ik hoop echt dat niemand zo idioot is om hier voor te gaan betalen.
Be-la-che-lijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:07 schreef BMH het volgende:
En dat zijn M$ punten.. geen achievement points.
Vroeger ging het via een knoppencombinatie, nu moet je betalen. Betalen voor cheats!
Terecht!quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
Call of Duty 3 vervroegd naar 10 november
Woei
Niet alleen met technologie hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:24 schreef BMH het volgende:
Het spel is nu al te koop in het westen van het land... Morgen zal het dus wel in het oosten zijn.. Wij liggen achter met technologie enz.
jupquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:00 schreef -Dries- het volgende:
Heeft iemand SC al in huis?
Add me als je wilt. SC ga ik veel online spelen. Stig NLquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:24 schreef BMH het volgende:
Het spel is nu al te koop in het westen van het land... Morgen zal het dus wel in het oosten zijn.. Wij liggen achter met technologie enz.
Godverdomme, nee! Niet weer een titel zonder vaste fps...... Laat het niet waar zijn.....quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jup
hebben nog meer mensen last van frame drops in de gevangenis ?
tof level hequote:Op maandag 16 oktober 2006 19:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jup
hebben nog meer mensen last van frame drops in de gevangenis ?
Ach zolang het met de SP is en niet online.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:40 schreef masterdave het volgende:
Framedrops...hopelijk gaat de PS3 hier beter mee om, want die 30fps standaard voor games vind ik zwaar irritant, geeft gewoon aan dat de x360 niet zo krachtig is als ze willen doen voorkomen.
Jij hebt hem gratis (lucky bastardquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:43 schreef =HellFire= het volgende:
Vond multiplayer echt vet soepel gaan.![]()
Ik geloof er niets van,quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
van pesfan:
Hey guys, I actually got to play PES6 all weekend at my brother-in-law's (who works at Konami in marketing) and can answer any of your questions if you have them. I didn't get to take any pictures because I didn't have my digital camera with me but I might be able to get a borrow of the game later tonight to post some!
Here are some points:
* It was the finished retail version in proper X360 packaging (it even had an Xbox Live 12 month trial card inside). The cover of the box featured John Terry & Adriano. The back of the box featured France V Italy and England V Netherlands games.
* Tons of new licenses; England, Manchester United & Arsenal included.
* ONLY 8 stadiums. St. Louis II, Stadio Olympico, San Siro, Santiago Bernabeau, Nou Camp, a stadium I didn't recognise (might be Old Trafford) and two others that I can't remember.
* Edit mode is VERY basic. You can only edit player's stats. You CANNOT transfer players or edit their names. You cannot edit kits either.
* Game plays VERY smooth and slower than PES 5.
If you have questions please fire away!
http://www.pesfan.com/bulletin/showthread.php?t=139124
Goddamn, en dat terwijl het spel voor vrijdag stond toch? Ga ik morgen ook maar eens kijkenquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:24 schreef BMH het volgende:
Als je deel 3 vet vond, ja.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:47 schreef Niek. het volgende:
[..]
Jij hebt hem gratis (lucky bastard) maar is hij 60euro waard?
[offtopic]Zoeken jullie nog (p)reviewers? Ik was aangenomen door Xbox magazine, maar die laat niks van zich horen......[/offtopic]quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Als je deel 3 vet vond, ja.
Tis wel minder sneaken en meer beuken, wat het voor iedereen leuker kan maken denk ik.
Minder sneaken, maar tis nog wel noodzakelijk hoor. Niet heel erg anders, wel paar nieuwe gameplayfeatures die best cool zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
[offtopic]Zoeken jullie nog (p)reviewers? Ik was aangenomen door Xbox magazine, maar die laat niks van zich horen......[/offtopic]
Minder sneaken? Das juist de essentie van SC games. Is het erg anders? Chaos Theory vond ik zo zwaar ok!
YES!!! Straks ff potje doen dan BMH?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:17 schreef BMH het volgende:
De multiplayer demo van Splinter Cell is gefixt. Ubisoft heeft er voor gezorgd dat er meer servers beschikbaar zijn.
Het huis slaapt eigenlijk al, dus ik kan niet echt gaan kletsenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
YES!!! Straks ff potje doen dan BMH?
Had je mij al ge-add? Ervanuit gaande dat je alle posts op deze pagina gelezen hebt, natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het huis slaapt eigenlijk al, dus ik kan niet echt gaan kletsenAls ik morgen de full nog niet heb gaan we gamen
![]()
Nu welquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Had je mij al ge-add? Ervanuit gaande dat je alle posts op deze pagina gelezen hebt, natuurlijk.
Ik heb 3 dagen lang constant zitten zoeken naar serversquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:41 schreef gijsje79 het volgende:
Demo ook bekeken.
Kon geen server vinden terug naar menu delete demo.
Wacht wel ff op de SP demo.
Ik heb dat ding ook, werkt hier heel goed, hij maakt bij mij een verbinding naar de draadloze router, ik kan alleen uit jouw post niet opmaken waarmee hij een verbinding moet maken, met een router of een PC?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:24 schreef quantas het volgende:
zijn er hier mensen met die draadloze adapter, en zo ja, zouden die mij dan kunnen vertellen wat ik fout doe... ik heb die adapter dus vandaag gekocht, en thuis hebben we internet via internetplusbellen van kpn (blame my mom)...
Nu wil ik verbinding maken maar die draadloze adapter kan geen verbinding vinden... ik snap er echt de ballen van hoe ik dan alles moet instellen.
alvast mijn dank voor de hulp!
niemandquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Welke games/ zijn er games die co-opmissies hebben van Gow, RS Vegas, CoD3 ?
Vandaag ligt live er 24 uur uitquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het huis slaapt eigenlijk al, dus ik kan niet echt gaan kletsenAls ik morgen de full nog niet heb gaan we gamen
![]()
Jij hebt um ook gespeeld?quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:55 schreef Cubewoods het volgende:
Hij is nu een video aan het uploaden zegt hij
Ik geloof er geen yota van, hij lult echt.quote:Here is a video I took with my phone, commentary is French because my brother-in-law hates the English commentary ans he is from France. It's his house, his rules!
CoD3 weet ik zeker van niet.. RS vegas zou kunnen zoals Strol het zegt, maar over die optie heb ik eerlijk gezegd niets gelezen, maar misschien weet iemand anders dat zeker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Rs Vegas en Cod3 niet? Nogal belangrijk voor mijn keuze ook.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:22 schreef Panick het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof er geen yota van, hij lult echt.
Die hele thread is zo ongeloofwaardig als de pest,
Toen stopte ik maar met lezenquote:(it even had an Xbox Live 12 month trial card inside)
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:07 schreef Badabingea het volgende:
Je kunt je 360 toch aansluiten op je pc?
En moet je dan ff een nieuwe netwerkkaart in je pc douwen dat je die dan gebruikt als internet uitgang?
Je kunt een 2e netwerkkaart in je PC zetten en deze d.m.v. een crosslink kabel aan je 360 koppelen.quote:
Nee hoor, werkt gewoon op de 360. Heb het gisteren ook gekocht,quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is voor de oude Xbox toch? Volgens mij werkt dat alleen voordat je je account omzet naar 360.
Wat is FOK trouwens KUT vandaag zeg, om de 10 seconden errors.
hetis een beetje deus ex geworden, je hebt alle vrijheid, maar aan alles zitten concessiesquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Minder sneaken, maar tis nog wel noodzakelijk hoor. Niet heel erg anders, wel paar nieuwe gameplayfeatures die best cool zijn.
Kan alleen van GoW wat vindenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
CoD3 weet ik zeker van niet.. RS vegas zou kunnen zoals Strol het zegt, maar over die optie heb ik eerlijk gezegd niets gelezen, maar misschien weet iemand anders dat zeker.
En GoW zeker weten van wel!.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ja best wel he
http://developer.saintsro(...)?p=130941#post130941
Zal wel gesloten worden maar ach
quote:Let me get to the point..where is the patch in gods name.
Hebben jullie nog steeds geen telefoon daar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:39 schreef masterdave het volgende:
Heeft het nu nut om bij de mediamarkt in arnhem te gaan kijken(oosten van het land dus voor de aardrijkskunde leken) of is ie vandaag alleen bij de speciaalzaken te koop? Scheelt nogal wat geld namelijk.
meedenkend +7quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hebben jullie nog steeds geen telefoon daar?
Toen ik het had getypt dacht ik eraan jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hebben jullie nog steeds geen telefoon daar?
Als je ipb hebt van KPN dan heb je als het goed is ook een siemens experia box. Deze modem werkt standaard met WPA sleutel en daarnaast kan het modem niet zo maar gevonden worden als je gaat scannen voor bv. beschikbare netwerken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:24 schreef quantas het volgende:
zijn er hier mensen met die draadloze adapter, en zo ja, zouden die mij dan kunnen vertellen wat ik fout doe... ik heb die adapter dus vandaag gekocht, en thuis hebben we internet via internetplusbellen van kpn (blame my mom)...
Nu wil ik verbinding maken maar die draadloze adapter kan geen verbinding vinden... ik snap er echt de ballen van hoe ik dan alles moet instellen.
alvast mijn dank voor de hulp!
Welke kaart moet ik dan laten delen, die "nieuwe" dan of die "ouwe"?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat kan.. tweede kaart erin, eerste kaart "internet delen" aanvinken, en voila..
Ja, maar *snif* moet m nog downloaden! Wheeeeeeequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
Je kunt de Splinter Cell demo nog spelen via Xlink
Wow, die is echt stijlvol.quote:
oke, tnx... ik zit dus op zolder en die box staat benedenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:55 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Als je ipb hebt van KPN dan heb je als het goed is ook een siemens experia box. Deze modem werkt standaard met WPA sleutel en daarnaast kan het modem niet zo maar gevonden worden als je gaat scannen voor bv. beschikbare netwerken.
Vul de WPA sleutel in in je configscherm van je xbox en dan zal die wel verbinding kunnen maken. En hoever zit je met de xbox van je experia box vandaan? Die wlan stick van de xbox is niet zo'n super ding. Ik heb dat ding zelf ook en ik zit hoogstens 4m van mijn router vandaan en nog is het geen optimaal signaal terwijl er totaal geen storingfactoren tussen zitten.
Die oude.. en die nieuwe "automatisch IP" laten toewijzen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Welke kaart moet ik dan laten delen, die "nieuwe" dan of die "ouwe"?
same here, ik ben 2 keer in een room gekomen... maar toen werd ik gekicked :/quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:59 schreef -Dries- het volgende:
Jezus, die splinter cell demo is echt ergEr zijn gewoon geen servers of hij loopt telkens vast
Waarschijnlijk rond het weekend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is de singleplayer demo van SC al te downloaden?
Dimplus heeft hem ook alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:01 schreef masterdave het volgende:
Net heel arnhem rondgelopen, Splinter Cell is nog nergens te koop, maarrrrrr ik liep bij game plaza binnen, en daar krijgen ze um vandaag binnen, en ik word gebeld als ie er is, hoera voor gameplaza, en hoera voor mij dat ik zo'n domme lul ben die geen dag kan wachten zodat ie 10 euro goedkoper is
Heb je toevallig je icon ook in het groot?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is de singleplayer demo van SC al te downloaden?
Neejj helaas niet, ik had hem van een fansite daar was hij gewoon als avatarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je toevallig je icon ook in het groot?
Hou je ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef BMH het volgende:
Nedgame heeft em morgen pas... Zo maar ff de bart smit op bellen
Ik denk niet dat je mensen hun oren kan afsnijden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:16 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Bij Double Agent. Wie gaat er nog meer coldblooded killer spelen? Ik ga lekker Reservoir Dogs naspelen als dat kan met die hostages![]()
En waar moet ik dan me internetsnoer laten waarmee ik nu internet. Gewoon laten zitten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die oude.. en die nieuwe "automatisch IP" laten toewijzen.
internetkabel op de oude houden, op de nieuwe een cross cable naar je 360, internet delen op je oudekaartquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
En waar moet ik dan me internetsnoer laten waarmee ik nu internet. Gewoon laten zitten?
Zeerrr belangrijk! Die andere doet het nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:02 schreef Tain het volgende:
[..]
internetkabel op de oude houden, op de nieuwe een cross cable naar je 360, internet delen op je oudekaart
Ja dat kan een hoop frustraties opleveren als je niet weet wat voor kabel je hebt, staat namelijk gewoon in windows dat er een kabel in je netwerkkaart zitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zeerrr belangrijk! Die andere doet het niet
Release perikelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
So it begins... The Quest for the Splinter Cell has begun!
hehe..offlinequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:10 schreef Badabingea het volgende:
Ok, thanks allen!
Hopelijk ga ik jullie eens vinden op Live!
Hahaha, en schelden! Ik zie het helemaal voor me...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Als ie maar niet denkt dat het aan hem ligt en zich rot zoekt
Je moet dat wel met een filmtrailer-stem uitspreken héquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
So it begins... The Quest for the Splinter Cell has begun!
Ik zou vandaag gebeld worden, maar is nog steeds niet gebeurdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:09 schreef Robhimself.2 het volgende:
Kep m ook, vers van de gamesboer.Gelijk Shitman: Blood Money ingeruild.
Was 40 euro kwijt.
Laat juist vandaag Live eruit liggen......
edit: laat maar.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Tipje voor de Live gamers: Live Gold 12 maand abbo voor ¤30![]()
Heb het vandaag ook bij die gast gekocht,
en kreeg binnen 5 min. een mailtje met de code.![]()
(en een foto van de card)
Ja en? Als ze daar goedkoper zijn haal ik het daarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
kut zaak, sorry
is het nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja en? Als ze daar goedkoper zijn haal ik het daar
MediaMarkt misschien...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:34 schreef Frasier het volgende:
Is er ergens koopavond op dinsdag?Wil Splinter Cell nu wel ff halen.
ik in beide gamesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:34 schreef Chocobo het volgende:
Daaag,... ben het nu zat... heb beide games besteld.... GoW en Rainbow Six.... zie wel wie er online zijn
He heerlijk..... helemaal om te horen uit jouw mondquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:40 schreef BMH het volgende:
SC4 is goooed.. Heel goed
Single player is echt spannend en het voelt een stuk vrijer aan als de vorige delen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:34 schreef Chocobo het volgende:
Daaag,... ben het nu zat... heb beide games besteld.... GoW en Rainbow Six.... zie wel wie er online zijn
Echt mooie game is dit, ook leuk dat die zich in Nederland afspeelt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:57 schreef gijsje79 het volgende:
Brothers in Arms Hell's Highway
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Site
Vind het bij nader inzien wel ERG clinisch schoon en ongeleefd tot op heden...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:00 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Echt mooie game is dit, ook leuk dat die zich in Nederland afspeelt.
In de jaren '40 veegden mensen nog hun stoepje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Vind het bij nader inzien wel ERG clinisch schoon en ongeleefd tot op heden...
360 versie kwam eerder.... is gewoon te koop vanaf 17 oktober hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:40 schreef Viking84 het volgende:
Splinter Cell: Double Agent komt pas eind oktober uit in Europa, dus ik weet niet waar jullie het vandaan halen dat je het nu al kunt spelen![]()
Ik had dat zelf ook,.... CoD3 ziet er gedetailleerder uit... maar ja... het zijn maar screensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vind het bij nader inzien wel ERG clinisch schoon en ongeleefd tot op heden...
er is geen aanslag van zoiets als alledaagse regen, er zit nergens modder tegen de muren, het oogt te fris... Ik kan er niets aan doen, maar de sfeer is gewoon minder dan bij CoD. Ik haal hem wel, het is namelijk een subliem spel in wording, maar het heeft meer edge nodig IMO...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Klinisch schoon? Dit is gewoon fucking Nederland in de jaren 40 man![]()
Ik vind het fantastisch!
oh, okquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
360 versie kwam eerder.... is gewoon te koop vanaf 17 oktober hoor
Jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh, ok. Dus die voor de andere consoles komt eind oktober pas?
Het is gewoon een zomerse dag in Eindhoven. Die regen komt wel in andere levels.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
er is geen aanslag van zoiets als alledaagse regen, er zit nergens modder tegen de muren, het oogt te fris... Ik kan er niets aan doen, maar de sfeer is gewoon minder dan bij CoD. Ik haal hem wel, het is namelijk een subliem spel in wording, maar het heeft meer edge nodig IMO...
Ze zullen er wel mee begonnen zijn... en exclusief betekent toch complete focus op 1 versie..... zal wel een erg cool spel worden denk ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben benieuwd hoe SC5 gaat worden... Belooft weer lekker grimmig te worden iig
Waarom wordt het weer grimmiger, is er al wat van bekend dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben benieuwd hoe SC5 gaat worden... Belooft weer lekker grimmig te worden iig
Artist impression, en tot op heden doet Montreal de baanbrekers en Shanghai de luchtigere opvolgers...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom wordt het weer grimmiger, is er al wat van bekend dan?
Mjah, ik weet niet... voor zo'n grote titel vind ik het gewoon iets te cardboard city...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is gewoon een zomerse dag in Eindhoven. Die regen komt wel in andere levels.
YES! Net naar Media Markt Utrecht geweest (tot 21.00u open) en ze hadden 'm net binnenquote:
hehe net? ik had em daar vanmiddag 14:00 alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
YES! Net naar Media Markt Utrecht geweest (tot 21.00u open) en ze hadden ze net binnen.
Nu even spelen. Ben benieuwd.
Prijs?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
YES! Net naar Media Markt Utrecht geweest (tot 21.00u open) en ze hadden ze net binnen.
Nu even spelen. Ben benieuwd.
Net, vanmiddag, whatever. Ik kan 'm spelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hehe net? ik had em daar vanmiddag 14:00 al
IGN geeft 'm een 9. Ik vind 'm tot nu toe de moeite waard. En moeilijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Teringjantje..is hij het waard
?
Lijkt me ook, een leuke game om 2e hands aan te schaffen na de november drukte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:47 schreef Myers het volgende:
Ik las dat er maar 8-10 uur tijd in de singleplayer zit, dat vind ik niet zo veel voor 60 eurode multiplayer lijkt me nou ook niet echt denderend. Het lijkt me wel een leuk spel verder maar ik heb het idee dat ik er na 2 a 3 weken echt niets meer mee doe en dat vind ik wel zonde van het geld.
Niet gelijk hard/expert spelen héquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
IGN geeft 'm een 9. Ik vind 'm tot nu toe de moeite waard. En moeilijk. En grafisch ook zeker de moeite waard
.
wil ik ook nog doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Chaos theory heb ik ook pas driekwart jaar later gekocht toen ie nog maar 30 euro was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |