oke, tnx... ik zit dus op zolder en die box staat benedenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:55 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Als je ipb hebt van KPN dan heb je als het goed is ook een siemens experia box. Deze modem werkt standaard met WPA sleutel en daarnaast kan het modem niet zo maar gevonden worden als je gaat scannen voor bv. beschikbare netwerken.
Vul de WPA sleutel in in je configscherm van je xbox en dan zal die wel verbinding kunnen maken. En hoever zit je met de xbox van je experia box vandaan? Die wlan stick van de xbox is niet zo'n super ding. Ik heb dat ding zelf ook en ik zit hoogstens 4m van mijn router vandaan en nog is het geen optimaal signaal terwijl er totaal geen storingfactoren tussen zitten.
Die oude.. en die nieuwe "automatisch IP" laten toewijzen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Welke kaart moet ik dan laten delen, die "nieuwe" dan of die "ouwe"?
same here, ik ben 2 keer in een room gekomen... maar toen werd ik gekicked :/quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:59 schreef -Dries- het volgende:
Jezus, die splinter cell demo is echt ergEr zijn gewoon geen servers of hij loopt telkens vast
Waarschijnlijk rond het weekend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is de singleplayer demo van SC al te downloaden?
Dimplus heeft hem ook alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:01 schreef masterdave het volgende:
Net heel arnhem rondgelopen, Splinter Cell is nog nergens te koop, maarrrrrr ik liep bij game plaza binnen, en daar krijgen ze um vandaag binnen, en ik word gebeld als ie er is, hoera voor gameplaza, en hoera voor mij dat ik zo'n domme lul ben die geen dag kan wachten zodat ie 10 euro goedkoper is
Heb je toevallig je icon ook in het groot?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is de singleplayer demo van SC al te downloaden?
Neejj helaas niet, ik had hem van een fansite daar was hij gewoon als avatarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je toevallig je icon ook in het groot?
Hou je ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef BMH het volgende:
Nedgame heeft em morgen pas... Zo maar ff de bart smit op bellen
Ik denk niet dat je mensen hun oren kan afsnijden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:16 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Bij Double Agent. Wie gaat er nog meer coldblooded killer spelen? Ik ga lekker Reservoir Dogs naspelen als dat kan met die hostages![]()
En waar moet ik dan me internetsnoer laten waarmee ik nu internet. Gewoon laten zitten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die oude.. en die nieuwe "automatisch IP" laten toewijzen.
internetkabel op de oude houden, op de nieuwe een cross cable naar je 360, internet delen op je oudekaartquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
En waar moet ik dan me internetsnoer laten waarmee ik nu internet. Gewoon laten zitten?
Zeerrr belangrijk! Die andere doet het nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:02 schreef Tain het volgende:
[..]
internetkabel op de oude houden, op de nieuwe een cross cable naar je 360, internet delen op je oudekaart
Ja dat kan een hoop frustraties opleveren als je niet weet wat voor kabel je hebt, staat namelijk gewoon in windows dat er een kabel in je netwerkkaart zitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zeerrr belangrijk! Die andere doet het niet
Release perikelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
So it begins... The Quest for the Splinter Cell has begun!
hehe..offlinequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:10 schreef Badabingea het volgende:
Ok, thanks allen!
Hopelijk ga ik jullie eens vinden op Live!
Hahaha, en schelden! Ik zie het helemaal voor me...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Als ie maar niet denkt dat het aan hem ligt en zich rot zoekt
Je moet dat wel met een filmtrailer-stem uitspreken héquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
So it begins... The Quest for the Splinter Cell has begun!
Ik zou vandaag gebeld worden, maar is nog steeds niet gebeurdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:09 schreef Robhimself.2 het volgende:
Kep m ook, vers van de gamesboer.Gelijk Shitman: Blood Money ingeruild.
Was 40 euro kwijt.
Laat juist vandaag Live eruit liggen......
edit: laat maar.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Tipje voor de Live gamers: Live Gold 12 maand abbo voor ¤30![]()
Heb het vandaag ook bij die gast gekocht,
en kreeg binnen 5 min. een mailtje met de code.![]()
(en een foto van de card)
Ja en? Als ze daar goedkoper zijn haal ik het daarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
kut zaak, sorry
is het nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja en? Als ze daar goedkoper zijn haal ik het daar
MediaMarkt misschien...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:34 schreef Frasier het volgende:
Is er ergens koopavond op dinsdag?Wil Splinter Cell nu wel ff halen.
ik in beide gamesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:34 schreef Chocobo het volgende:
Daaag,... ben het nu zat... heb beide games besteld.... GoW en Rainbow Six.... zie wel wie er online zijn
He heerlijk..... helemaal om te horen uit jouw mondquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:40 schreef BMH het volgende:
SC4 is goooed.. Heel goed
Single player is echt spannend en het voelt een stuk vrijer aan als de vorige delen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:34 schreef Chocobo het volgende:
Daaag,... ben het nu zat... heb beide games besteld.... GoW en Rainbow Six.... zie wel wie er online zijn
Echt mooie game is dit, ook leuk dat die zich in Nederland afspeelt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:57 schreef gijsje79 het volgende:
Brothers in Arms Hell's Highway
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Site
Vind het bij nader inzien wel ERG clinisch schoon en ongeleefd tot op heden...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:00 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Echt mooie game is dit, ook leuk dat die zich in Nederland afspeelt.
In de jaren '40 veegden mensen nog hun stoepje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Vind het bij nader inzien wel ERG clinisch schoon en ongeleefd tot op heden...
360 versie kwam eerder.... is gewoon te koop vanaf 17 oktober hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:40 schreef Viking84 het volgende:
Splinter Cell: Double Agent komt pas eind oktober uit in Europa, dus ik weet niet waar jullie het vandaan halen dat je het nu al kunt spelen![]()
Ik had dat zelf ook,.... CoD3 ziet er gedetailleerder uit... maar ja... het zijn maar screensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vind het bij nader inzien wel ERG clinisch schoon en ongeleefd tot op heden...
er is geen aanslag van zoiets als alledaagse regen, er zit nergens modder tegen de muren, het oogt te fris... Ik kan er niets aan doen, maar de sfeer is gewoon minder dan bij CoD. Ik haal hem wel, het is namelijk een subliem spel in wording, maar het heeft meer edge nodig IMO...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Klinisch schoon? Dit is gewoon fucking Nederland in de jaren 40 man![]()
Ik vind het fantastisch!
oh, okquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
360 versie kwam eerder.... is gewoon te koop vanaf 17 oktober hoor
Jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh, ok. Dus die voor de andere consoles komt eind oktober pas?
Het is gewoon een zomerse dag in Eindhoven. Die regen komt wel in andere levels.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
er is geen aanslag van zoiets als alledaagse regen, er zit nergens modder tegen de muren, het oogt te fris... Ik kan er niets aan doen, maar de sfeer is gewoon minder dan bij CoD. Ik haal hem wel, het is namelijk een subliem spel in wording, maar het heeft meer edge nodig IMO...
Ze zullen er wel mee begonnen zijn... en exclusief betekent toch complete focus op 1 versie..... zal wel een erg cool spel worden denk ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben benieuwd hoe SC5 gaat worden... Belooft weer lekker grimmig te worden iig
Waarom wordt het weer grimmiger, is er al wat van bekend dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben benieuwd hoe SC5 gaat worden... Belooft weer lekker grimmig te worden iig
Artist impression, en tot op heden doet Montreal de baanbrekers en Shanghai de luchtigere opvolgers...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom wordt het weer grimmiger, is er al wat van bekend dan?
Mjah, ik weet niet... voor zo'n grote titel vind ik het gewoon iets te cardboard city...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is gewoon een zomerse dag in Eindhoven. Die regen komt wel in andere levels.
YES! Net naar Media Markt Utrecht geweest (tot 21.00u open) en ze hadden 'm net binnenquote:
hehe net? ik had em daar vanmiddag 14:00 alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
YES! Net naar Media Markt Utrecht geweest (tot 21.00u open) en ze hadden ze net binnen.
Nu even spelen. Ben benieuwd.
Prijs?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
YES! Net naar Media Markt Utrecht geweest (tot 21.00u open) en ze hadden ze net binnen.
Nu even spelen. Ben benieuwd.
Net, vanmiddag, whatever. Ik kan 'm spelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hehe net? ik had em daar vanmiddag 14:00 al
IGN geeft 'm een 9. Ik vind 'm tot nu toe de moeite waard. En moeilijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Teringjantje..is hij het waard
?
Lijkt me ook, een leuke game om 2e hands aan te schaffen na de november drukte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:47 schreef Myers het volgende:
Ik las dat er maar 8-10 uur tijd in de singleplayer zit, dat vind ik niet zo veel voor 60 eurode multiplayer lijkt me nou ook niet echt denderend. Het lijkt me wel een leuk spel verder maar ik heb het idee dat ik er na 2 a 3 weken echt niets meer mee doe en dat vind ik wel zonde van het geld.
Niet gelijk hard/expert spelen héquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
IGN geeft 'm een 9. Ik vind 'm tot nu toe de moeite waard. En moeilijk. En grafisch ook zeker de moeite waard
.
wil ik ook nog doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Chaos theory heb ik ook pas driekwart jaar later gekocht toen ie nog maar 30 euro was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |