oke, tnx... ik zit dus op zolder en die box staat benedenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:55 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Als je ipb hebt van KPN dan heb je als het goed is ook een siemens experia box. Deze modem werkt standaard met WPA sleutel en daarnaast kan het modem niet zo maar gevonden worden als je gaat scannen voor bv. beschikbare netwerken.
Vul de WPA sleutel in in je configscherm van je xbox en dan zal die wel verbinding kunnen maken. En hoever zit je met de xbox van je experia box vandaan? Die wlan stick van de xbox is niet zo'n super ding. Ik heb dat ding zelf ook en ik zit hoogstens 4m van mijn router vandaan en nog is het geen optimaal signaal terwijl er totaal geen storingfactoren tussen zitten.
Die oude.. en die nieuwe "automatisch IP" laten toewijzen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Welke kaart moet ik dan laten delen, die "nieuwe" dan of die "ouwe"?
same here, ik ben 2 keer in een room gekomen... maar toen werd ik gekicked :/quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:59 schreef -Dries- het volgende:
Jezus, die splinter cell demo is echt ergEr zijn gewoon geen servers of hij loopt telkens vast
Waarschijnlijk rond het weekend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is de singleplayer demo van SC al te downloaden?
Dimplus heeft hem ook alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:01 schreef masterdave het volgende:
Net heel arnhem rondgelopen, Splinter Cell is nog nergens te koop, maarrrrrr ik liep bij game plaza binnen, en daar krijgen ze um vandaag binnen, en ik word gebeld als ie er is, hoera voor gameplaza, en hoera voor mij dat ik zo'n domme lul ben die geen dag kan wachten zodat ie 10 euro goedkoper is
Heb je toevallig je icon ook in het groot?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is de singleplayer demo van SC al te downloaden?
Neejj helaas niet, ik had hem van een fansite daar was hij gewoon als avatarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je toevallig je icon ook in het groot?
Hou je ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef BMH het volgende:
Nedgame heeft em morgen pas... Zo maar ff de bart smit op bellen
Ik denk niet dat je mensen hun oren kan afsnijden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:16 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Bij Double Agent. Wie gaat er nog meer coldblooded killer spelen? Ik ga lekker Reservoir Dogs naspelen als dat kan met die hostages![]()
En waar moet ik dan me internetsnoer laten waarmee ik nu internet. Gewoon laten zitten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die oude.. en die nieuwe "automatisch IP" laten toewijzen.
internetkabel op de oude houden, op de nieuwe een cross cable naar je 360, internet delen op je oudekaartquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
En waar moet ik dan me internetsnoer laten waarmee ik nu internet. Gewoon laten zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |