De tandjesquote:. Vooral grafisch is het spel werkelijk onvoorstelbaar indrukwekkend, met schitterende reflecties en een sfeer om je vingers bij af te likken. Datgene waarvan wij toch wel het meeste van onder de indruk waren, was zonder twijfel het gras. Het klinkt misschien vreemd, maar dit zag er allemaal schitterend uit en kan vooral in de multiplayer een doorslaggevende factor betekenen. Het leuke hieraan was dat, zodra er iemand over het gras gelopen had, die sprieten ook daadwerkelijk tegen de grond aangedrukt bleven. Zo kan dus het pad dat je vijand afgelegd heeft gevolgd worden, omdat zijn afdrukken in het gras achterblijven.
Dat is voor de oude Xbox toch? Volgens mij werkt dat alleen voordat je je account omzet naar 360.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Tipje voor de Live gamers: Live Gold 12 maand abbo voor ¤30![]()
Heb het vandaag ook bij die gast gekocht,
en kreeg binnen 5 min. een mailtje met de code.![]()
(en een foto van de card)
Sold!quote:
quote:Yes yes!! people ive got splinter cell duble agent for the x360.
Just got a phonecall from a local gameshop here in zoetermeer (Netherlands)
So im very happy!!
Im gonna play right now!
If any of u guys got any qeustions about SP or MP.
I will try to answer them later on the day!!
Im such a lucky bastard!!
bye
quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
Call of Duty 3 vervroegd naar 10 november
Woei
En dat zijn M$ punten.. geen achievement pointsquote:Tiger woods:
Unlock Golfer:-200 points
Pro Shop – 300 points
Maxed out Player – 200 points
Sunday Tiger– 240 points
Unlock Courses – 200 points
Geen GoW meer?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zelf ga voor Rainbow SixDaar zijn de meeste van mijn Friendslist ook actief straks
Heb een hekel aan cheats dus terecht.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Vroeger ging het via een knoppencombinatie, nu moet je betalen. Betalen voor cheats!
Terecht? Ha. EA is gewoon te idioot bezig om nu zelfs voor cheats geld te vragen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb een hekel aan cheats dus terecht.![]()
Nee tuurlijk niet, gewoon zelf unlocken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Terecht? Ha. EA is gewoon te idioot bezig om nu zelfs voor cheats geld te vragen.
Ik hoop echt dat niemand zo idioot is om hier voor te gaan betalen.
Be-la-che-lijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:07 schreef BMH het volgende:
En dat zijn M$ punten.. geen achievement points.
Vroeger ging het via een knoppencombinatie, nu moet je betalen. Betalen voor cheats!
Terecht!quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
Call of Duty 3 vervroegd naar 10 november
Woei
Niet alleen met technologie hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:24 schreef BMH het volgende:
Het spel is nu al te koop in het westen van het land... Morgen zal het dus wel in het oosten zijn.. Wij liggen achter met technologie enz.
jupquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:00 schreef -Dries- het volgende:
Heeft iemand SC al in huis?
Add me als je wilt. SC ga ik veel online spelen. Stig NLquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:24 schreef BMH het volgende:
Het spel is nu al te koop in het westen van het land... Morgen zal het dus wel in het oosten zijn.. Wij liggen achter met technologie enz.
Godverdomme, nee! Niet weer een titel zonder vaste fps...... Laat het niet waar zijn.....quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jup
hebben nog meer mensen last van frame drops in de gevangenis ?
tof level hequote:Op maandag 16 oktober 2006 19:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jup
hebben nog meer mensen last van frame drops in de gevangenis ?
Ach zolang het met de SP is en niet online.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:40 schreef masterdave het volgende:
Framedrops...hopelijk gaat de PS3 hier beter mee om, want die 30fps standaard voor games vind ik zwaar irritant, geeft gewoon aan dat de x360 niet zo krachtig is als ze willen doen voorkomen.
Jij hebt hem gratis (lucky bastardquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:43 schreef =HellFire= het volgende:
Vond multiplayer echt vet soepel gaan.![]()
Ik geloof er niets van,quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
van pesfan:
Hey guys, I actually got to play PES6 all weekend at my brother-in-law's (who works at Konami in marketing) and can answer any of your questions if you have them. I didn't get to take any pictures because I didn't have my digital camera with me but I might be able to get a borrow of the game later tonight to post some!
Here are some points:
* It was the finished retail version in proper X360 packaging (it even had an Xbox Live 12 month trial card inside). The cover of the box featured John Terry & Adriano. The back of the box featured France V Italy and England V Netherlands games.
* Tons of new licenses; England, Manchester United & Arsenal included.
* ONLY 8 stadiums. St. Louis II, Stadio Olympico, San Siro, Santiago Bernabeau, Nou Camp, a stadium I didn't recognise (might be Old Trafford) and two others that I can't remember.
* Edit mode is VERY basic. You can only edit player's stats. You CANNOT transfer players or edit their names. You cannot edit kits either.
* Game plays VERY smooth and slower than PES 5.
If you have questions please fire away!
http://www.pesfan.com/bulletin/showthread.php?t=139124
Goddamn, en dat terwijl het spel voor vrijdag stond toch? Ga ik morgen ook maar eens kijkenquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:24 schreef BMH het volgende:
Als je deel 3 vet vond, ja.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:47 schreef Niek. het volgende:
[..]
Jij hebt hem gratis (lucky bastard) maar is hij 60euro waard?
[offtopic]Zoeken jullie nog (p)reviewers? Ik was aangenomen door Xbox magazine, maar die laat niks van zich horen......[/offtopic]quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Als je deel 3 vet vond, ja.
Tis wel minder sneaken en meer beuken, wat het voor iedereen leuker kan maken denk ik.
Minder sneaken, maar tis nog wel noodzakelijk hoor. Niet heel erg anders, wel paar nieuwe gameplayfeatures die best cool zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
[offtopic]Zoeken jullie nog (p)reviewers? Ik was aangenomen door Xbox magazine, maar die laat niks van zich horen......[/offtopic]
Minder sneaken? Das juist de essentie van SC games. Is het erg anders? Chaos Theory vond ik zo zwaar ok!
YES!!! Straks ff potje doen dan BMH?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:17 schreef BMH het volgende:
De multiplayer demo van Splinter Cell is gefixt. Ubisoft heeft er voor gezorgd dat er meer servers beschikbaar zijn.
Het huis slaapt eigenlijk al, dus ik kan niet echt gaan kletsenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
YES!!! Straks ff potje doen dan BMH?
Had je mij al ge-add? Ervanuit gaande dat je alle posts op deze pagina gelezen hebt, natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het huis slaapt eigenlijk al, dus ik kan niet echt gaan kletsenAls ik morgen de full nog niet heb gaan we gamen
![]()
Nu welquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Had je mij al ge-add? Ervanuit gaande dat je alle posts op deze pagina gelezen hebt, natuurlijk.
Ik heb 3 dagen lang constant zitten zoeken naar serversquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:41 schreef gijsje79 het volgende:
Demo ook bekeken.
Kon geen server vinden terug naar menu delete demo.
Wacht wel ff op de SP demo.
Ik heb dat ding ook, werkt hier heel goed, hij maakt bij mij een verbinding naar de draadloze router, ik kan alleen uit jouw post niet opmaken waarmee hij een verbinding moet maken, met een router of een PC?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:24 schreef quantas het volgende:
zijn er hier mensen met die draadloze adapter, en zo ja, zouden die mij dan kunnen vertellen wat ik fout doe... ik heb die adapter dus vandaag gekocht, en thuis hebben we internet via internetplusbellen van kpn (blame my mom)...
Nu wil ik verbinding maken maar die draadloze adapter kan geen verbinding vinden... ik snap er echt de ballen van hoe ik dan alles moet instellen.
alvast mijn dank voor de hulp!
niemandquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Welke games/ zijn er games die co-opmissies hebben van Gow, RS Vegas, CoD3 ?
Vandaag ligt live er 24 uur uitquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het huis slaapt eigenlijk al, dus ik kan niet echt gaan kletsenAls ik morgen de full nog niet heb gaan we gamen
![]()
Jij hebt um ook gespeeld?quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:55 schreef Cubewoods het volgende:
Hij is nu een video aan het uploaden zegt hij
Ik geloof er geen yota van, hij lult echt.quote:Here is a video I took with my phone, commentary is French because my brother-in-law hates the English commentary ans he is from France. It's his house, his rules!
CoD3 weet ik zeker van niet.. RS vegas zou kunnen zoals Strol het zegt, maar over die optie heb ik eerlijk gezegd niets gelezen, maar misschien weet iemand anders dat zeker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Rs Vegas en Cod3 niet? Nogal belangrijk voor mijn keuze ook.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:22 schreef Panick het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof er geen yota van, hij lult echt.
Die hele thread is zo ongeloofwaardig als de pest,
Toen stopte ik maar met lezenquote:(it even had an Xbox Live 12 month trial card inside)
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:07 schreef Badabingea het volgende:
Je kunt je 360 toch aansluiten op je pc?
En moet je dan ff een nieuwe netwerkkaart in je pc douwen dat je die dan gebruikt als internet uitgang?
Je kunt een 2e netwerkkaart in je PC zetten en deze d.m.v. een crosslink kabel aan je 360 koppelen.quote:
Nee hoor, werkt gewoon op de 360. Heb het gisteren ook gekocht,quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is voor de oude Xbox toch? Volgens mij werkt dat alleen voordat je je account omzet naar 360.
Wat is FOK trouwens KUT vandaag zeg, om de 10 seconden errors.
hetis een beetje deus ex geworden, je hebt alle vrijheid, maar aan alles zitten concessiesquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Minder sneaken, maar tis nog wel noodzakelijk hoor. Niet heel erg anders, wel paar nieuwe gameplayfeatures die best cool zijn.
Kan alleen van GoW wat vindenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
CoD3 weet ik zeker van niet.. RS vegas zou kunnen zoals Strol het zegt, maar over die optie heb ik eerlijk gezegd niets gelezen, maar misschien weet iemand anders dat zeker.
En GoW zeker weten van wel!.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ja best wel he
http://developer.saintsro(...)?p=130941#post130941
Zal wel gesloten worden maar ach
quote:Let me get to the point..where is the patch in gods name.
Hebben jullie nog steeds geen telefoon daar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:39 schreef masterdave het volgende:
Heeft het nu nut om bij de mediamarkt in arnhem te gaan kijken(oosten van het land dus voor de aardrijkskunde leken) of is ie vandaag alleen bij de speciaalzaken te koop? Scheelt nogal wat geld namelijk.
meedenkend +7quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hebben jullie nog steeds geen telefoon daar?
Toen ik het had getypt dacht ik eraan jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hebben jullie nog steeds geen telefoon daar?
Als je ipb hebt van KPN dan heb je als het goed is ook een siemens experia box. Deze modem werkt standaard met WPA sleutel en daarnaast kan het modem niet zo maar gevonden worden als je gaat scannen voor bv. beschikbare netwerken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:24 schreef quantas het volgende:
zijn er hier mensen met die draadloze adapter, en zo ja, zouden die mij dan kunnen vertellen wat ik fout doe... ik heb die adapter dus vandaag gekocht, en thuis hebben we internet via internetplusbellen van kpn (blame my mom)...
Nu wil ik verbinding maken maar die draadloze adapter kan geen verbinding vinden... ik snap er echt de ballen van hoe ik dan alles moet instellen.
alvast mijn dank voor de hulp!
Welke kaart moet ik dan laten delen, die "nieuwe" dan of die "ouwe"?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat kan.. tweede kaart erin, eerste kaart "internet delen" aanvinken, en voila..
Ja, maar *snif* moet m nog downloaden! Wheeeeeeequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
Je kunt de Splinter Cell demo nog spelen via Xlink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |