YES!!! Straks ff potje doen dan BMH?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:17 schreef BMH het volgende:
De multiplayer demo van Splinter Cell is gefixt. Ubisoft heeft er voor gezorgd dat er meer servers beschikbaar zijn.
Het huis slaapt eigenlijk al, dus ik kan niet echt gaan kletsenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
YES!!! Straks ff potje doen dan BMH?
Had je mij al ge-add? Ervanuit gaande dat je alle posts op deze pagina gelezen hebt, natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het huis slaapt eigenlijk al, dus ik kan niet echt gaan kletsenAls ik morgen de full nog niet heb gaan we gamen
![]()
Nu welquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Had je mij al ge-add? Ervanuit gaande dat je alle posts op deze pagina gelezen hebt, natuurlijk.
Ik heb 3 dagen lang constant zitten zoeken naar serversquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:41 schreef gijsje79 het volgende:
Demo ook bekeken.
Kon geen server vinden terug naar menu delete demo.
Wacht wel ff op de SP demo.
Ik heb dat ding ook, werkt hier heel goed, hij maakt bij mij een verbinding naar de draadloze router, ik kan alleen uit jouw post niet opmaken waarmee hij een verbinding moet maken, met een router of een PC?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:24 schreef quantas het volgende:
zijn er hier mensen met die draadloze adapter, en zo ja, zouden die mij dan kunnen vertellen wat ik fout doe... ik heb die adapter dus vandaag gekocht, en thuis hebben we internet via internetplusbellen van kpn (blame my mom)...
Nu wil ik verbinding maken maar die draadloze adapter kan geen verbinding vinden... ik snap er echt de ballen van hoe ik dan alles moet instellen.
alvast mijn dank voor de hulp!
niemandquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Welke games/ zijn er games die co-opmissies hebben van Gow, RS Vegas, CoD3 ?
Vandaag ligt live er 24 uur uitquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het huis slaapt eigenlijk al, dus ik kan niet echt gaan kletsenAls ik morgen de full nog niet heb gaan we gamen
![]()
Jij hebt um ook gespeeld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |