Je vergeet Tiger Woods.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
GoW, CoD3 of RS Vegas![]()
![]()
geld voor 1
![]()
Daarom ben ik ook een zooi van mn spellen aan het verkopen..quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
geld voor 1
![]()
En Tiger Woods....en hoe meer ik erover lees...hoe meer ik ze alle 4 wilquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
geld voor 1
![]()
Ik zelf ga voor Rainbow Sixquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
geld voor 1
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:49 schreef bluebit het volgende:
Lego Star Wars afgelopen weekend gekocht, echt een hilarische game...
vooral het feit dat je coop kunt spelen is erg leuk, uren samen met mijn vriendin gespeeld, alleen bemerk ik nu dat ze geen goede opvoeding heeft genoten, ze kent de verhaallijn van de star wars episodes namelijk totaal niet.
Dinsdag komt ie binnen her en der, vrijdag pas official 360-release.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:20 schreef masterdave het volgende:
Wanneer is Splinter Cell nu verkijgbaar in de winkels? Want op dimensionplus staat de 19e, maar heb sommige ook al over de 17e gehoord, morgen dus, wanneer moet ik me hoop vestigen?
Neequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:38 schreef Yaruntje het volgende:
Hallo mensen,
Zit er over te denken om een 360 aan te schaffen(verleden wel al xbox gehad), maar ben van plan om er een tweedehands te kopen.. Hoe is dat dan geregeld met Xbox Live, daar wil ik natuurlijk gebruik van maken, maar heb ik dan geen last van de vorige eigenaar etc.? Heb zelf nog geen live account..
Het blijkt wel dat het begrip 'goede opvoeding' bijzonder relatief is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:49 schreef bluebit het volgende:
Lego Star Wars afgelopen weekend gekocht, echt een hilarische game...
vooral het feit dat je coop kunt spelen is erg leuk, uren samen met mijn vriendin gespeeld, alleen bemerk ik nu dat ze geen goede opvoeding heeft genoten, ze kent de verhaallijn van de star wars episodes namelijk totaal niet.
Lekker tolerant.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat het begrip 'goede opvoeding' bijzonder relatief is.Ik zou mijn kind nog liever bij de Jehova's Getuigen zien gaan dan dat ik Star Wars DVD's op zijn kamer aan zou treffen. Hoewel...eigenlijk zijn die twee bijna hetzelfde.
Het is de duivel, zeg ik je.
Niet zozeer tolerant, misschien meer onredelijk. Nou ja, ieder zijn ding.quote:
relax, my young padawan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat het begrip 'goede opvoeding' bijzonder relatief is.Ik zou mijn kind nog liever bij de Jehova's Getuigen zien gaan dan dat ik Star Wars DVD's op zijn kamer aan zou treffen. Hoewel...eigenlijk zijn die twee bijna hetzelfde.
Hahaha, zo slecht...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |