Hij zal vast in een vlaag van verstandsverbijstering Feyenoord aan hebben geraden Kolkka en Charisteas te kopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:38 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik denk dat jorienvdherik een orakel is, die praatten ook zo onbegrijpelijk. Meestal moest je boven een zooi verdovende en geestverruimende dampen hangen om er iets van te kunnen begrijpen
Neen, dat was ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij zal vast in een vlaag van verstandsverbijstering Feyenoord aan hebben geraden Kolkka en Charisteas te kopen.
Serieus.... ik vind die site beter en beter worden.... layout is cool en ze doen gave dingen manquote:
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:45 schreef devv05 het volgende:
Mortal Kombat 3 nu definitief op Marketplace
weird.. volgens mij maken ze zo hun foutje goed en was het helemaal niet de bedoeling.
En ik maar denken wie IS die sjaakquote:
Ja die layout is leuk gestolen van IGN/Gamespotquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus.... ik vind die site beter en beter worden.... layout is cool en ze doen gave dingen man
Stom dat een Xbox 360 site dat niet ff checked, bij mij staat ie er namelijk echt niet meer tussen hoor. En ik wordt nog steeds gedisconnect als ik UMK3 opstart.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:45 schreef devv05 het volgende:
Mortal Kombat 3 nu definitief op Marketplace
weird.. volgens mij maken ze zo hun foutje goed en was het helemaal niet de bedoeling.
Het is een officieel bericht van Major Nelson. Dan mag je toch verwachten dat dat klopt of niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stom dat een Xbox 360 site dat niet ff checked, bij mij staat ie er namelijk echt niet meer tussen hoor. En ik wordt nog steeds gedisconnect als ik UMK3 opstart.
niet dus...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is een officieel bericht van Major Nelson. Dan mag je toch verwachten dat dat klopt of niet?
Don't shoot the messengerquote:
eindelijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Overigens staat de Tony Hawk Project 8 demo online
Heb 'm al binnen, nu spelen
Bedankt, maar ook daar staat hij niet tussen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef devv05 het volgende:
Hij staat niet bij nieuwe demo's, je moet even bij demo's per genre kijken en dan Sports kiezen. Daar staat ie tussen.
Daar staat ie wel tussen, dan kijk je niet goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Bedankt, maar ook daar staat hij niet tussen?
Ik wacht wel..
Hij kijkt wel goed, bij mij staat er ook niets tussen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar staat ie wel tussen, dan kijk je niet goed.
Zal die wel weggehaald zijn ehquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij kijkt wel goed, bij mij staat er ook niets tussen.
Ook niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien enkel op de USA Market Place?
Nee, ik zit gewoon op de Nederlandse. Maar zoals ik zei, ik zie 'm nu ook niet meer. Maar hij stond er wel, er zijn er ook meer die 'm binnengehaald hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien enkel op de USA Market Place?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |