Hij zal vast in een vlaag van verstandsverbijstering Feyenoord aan hebben geraden Kolkka en Charisteas te kopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:38 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik denk dat jorienvdherik een orakel is, die praatten ook zo onbegrijpelijk. Meestal moest je boven een zooi verdovende en geestverruimende dampen hangen om er iets van te kunnen begrijpen
Neen, dat was ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij zal vast in een vlaag van verstandsverbijstering Feyenoord aan hebben geraden Kolkka en Charisteas te kopen.
Serieus.... ik vind die site beter en beter worden.... layout is cool en ze doen gave dingen manquote:
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:45 schreef devv05 het volgende:
Mortal Kombat 3 nu definitief op Marketplace
weird.. volgens mij maken ze zo hun foutje goed en was het helemaal niet de bedoeling.
En ik maar denken wie IS die sjaakquote:
Ja die layout is leuk gestolen van IGN/Gamespotquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus.... ik vind die site beter en beter worden.... layout is cool en ze doen gave dingen man
Stom dat een Xbox 360 site dat niet ff checked, bij mij staat ie er namelijk echt niet meer tussen hoor. En ik wordt nog steeds gedisconnect als ik UMK3 opstart.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:45 schreef devv05 het volgende:
Mortal Kombat 3 nu definitief op Marketplace
weird.. volgens mij maken ze zo hun foutje goed en was het helemaal niet de bedoeling.
Het is een officieel bericht van Major Nelson. Dan mag je toch verwachten dat dat klopt of niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stom dat een Xbox 360 site dat niet ff checked, bij mij staat ie er namelijk echt niet meer tussen hoor. En ik wordt nog steeds gedisconnect als ik UMK3 opstart.
niet dus...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is een officieel bericht van Major Nelson. Dan mag je toch verwachten dat dat klopt of niet?
Don't shoot the messengerquote:
eindelijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Overigens staat de Tony Hawk Project 8 demo online
Heb 'm al binnen, nu spelen
Bedankt, maar ook daar staat hij niet tussen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef devv05 het volgende:
Hij staat niet bij nieuwe demo's, je moet even bij demo's per genre kijken en dan Sports kiezen. Daar staat ie tussen.
Daar staat ie wel tussen, dan kijk je niet goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Bedankt, maar ook daar staat hij niet tussen?
Ik wacht wel..
Hij kijkt wel goed, bij mij staat er ook niets tussen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar staat ie wel tussen, dan kijk je niet goed.
Zal die wel weggehaald zijn ehquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij kijkt wel goed, bij mij staat er ook niets tussen.
Ook niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien enkel op de USA Market Place?
Nee, ik zit gewoon op de Nederlandse. Maar zoals ik zei, ik zie 'm nu ook niet meer. Maar hij stond er wel, er zijn er ook meer die 'm binnengehaald hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien enkel op de USA Market Place?
Idd,.. ik geniet ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:35 schreef Niek. het volgende:
Wat is SC geweldig zegvooral online is het een top spel
Nou ik zie hem niet eens staanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:52 schreef _Administr8or_ het volgende:
De Tony Hawk demo staat weer online. De vraag is alleen hoelang hij blijft staan..
Ik ben aan het downloaden, maar het starten ging niet erg soepel.
Ik kreeg 2x de melding dat hij niet kon beginnen met downloaden, maar de 3e keer startte hij gelukkig wel
Je hebt gelijk, de demo is alweer weggehaald uit de lijstquote:
I raise you met TW 07, CoD3 op 10 November en 17 November GoWquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:10 schreef H.Flick het volgende:
Kan het beter?
Toffe games, maar ze halen het wat mij betreft niet bij PES6. Maar ik denk dat je daar een fanboy voor moet zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
I raise you met TW 07, CoD3 op 10 November en 17 November GoW
* Fliepke agreesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tony Hawk is tof jaDie demo heb ik al uitgebreid gechecked bij Contact Data dus ik ga m niet nog ns downloaden. Zit eraan te denken om de volledige game te kopen ook, mn eerste Tony sinds TH3
Eens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hoor, PES is gewoon goddelijk.
Is het ook. Maar als je niet van voetbal houdt kan ik me voorstellen dat het je niet trektquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hoor, PES is gewoon goddelijk.
Ik snap die hype ook niet..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:17 schreef Chocobo het volgende:
Dat hele PES en Fifa kan me gestolen worden
Van mij mag Konami het wel eens een jaartje overslaan. Elk jaar een nieuwe PES kopen word ik zo moe van. Het is dat ik deze haal omdat 't next-gen is, maar PES7 sla ik volgend jaar wel een keertje over. Het moet niet teveel EA-melkkoe neigingen te hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:57 schreef Cubewoods het volgende:
Niet voetbal fans missen toch best een behoorlijk goeie game elk jaar
Na internatiol Super soccer pro evolution 2 op de ps1 was pro 4 weer de eerste pro voor mij weer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:02 schreef twi het volgende:
Ik heb die MP video van Rainbow Six: Vegas zitten kijken. Leuk dat ze dat level met die 2 forts compleet hebben gerestyled. Maar volgens mij gaan te weinig FOK!kers 'm halen. Dat wekenlange wekelijkse avondje Rainbow Six gaat er niet in zitten, en dan haal ik t.z.t. liever Gears of War of Splinter Cell.
[..]
Van mij mag Konami het wel eens een jaartje overslaan. Elk jaar een nieuwe PES kopen word ik zo moe van. Het is dat ik deze haal omdat 't next-gen is, maar PES7 sla ik volgend jaar wel een keertje over. Het moet niet teveel EA-melkkoe neigingen te hebben.
De PES-gameplay is goddelijk, maar die EA praktijken sieren de game niet. Het zou leuk zijn als ze DLC in de game verwerken, en dan na een jaar bijvoorbeeld voor 15 euro kan betalen voor alle nieuwe teams en spelers.
Exact. Ik sla wel vaker een PES over. Nu haal ik hem zeker omdat het next-gen is, maar PES2 en PES3 heb ik bijvoorbeeld wel overgeslagen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:02 schreef twi het volgende:
Van mij mag Konami het wel eens een jaartje overslaan. Elk jaar een nieuwe PES kopen word ik zo moe van. Het is dat ik deze haal omdat 't next-gen is, maar PES7 sla ik volgend jaar wel een keertje over. Het moet niet teveel EA-melkkoe neigingen te hebben.
Dat is juist de lol van de master league.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:39 schreef H.Flick het volgende:
Is het ook, maar ik speel nooit met Sparta omdat ze te slecht zijn waardoor ik te moeilijk kan winnen.
Blijven oefenen Gijsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:57 schreef Atuniel het volgende:
Nou die TH demo kunnen spelen eindelijk.. mooie grafx moet ik zeggen, echt next gen TH zo. Vlgs mij ook coole velden om te spelen, en met de punten gaat het ook lekker. Had toch al snel weer 50.000 puntencombo.. minpuntje vind ik duidelijk die nieuwe feature met dat board.. 5x geprobeerd en net waar ik al bang voor was, inzoomen en niet meer weten waar je terecht komt, 5x mn tanden eruit
EN dat hospital bill hoop ik dat uit te zetten is.. ik wil weten hoeveel punten ik scoor, niet hoog mn ziekenhuisrekening is.
Ik denk een hele leuke opvolger in de serie dus
Nee, zit er niet in denk ik. Te duur ivm lage winstmarges op 360 en PSPquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Kan FRS niet ff met een 3 halen 2 betalen actie komen
Dat komt goed uitquote:
Ik zit 300 meter van mijn tv af, de winkel is namelijk achter mijn huisquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Dat komt goed uitDie tv wil ik ook kopen! Heb je een digitale camera? Zou je foto's willen maken als de tv hebt????
Hoever zit je van je toekomstige tv af?
Mijn hoogste combo is 24kquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:46 schreef Dylanesque het volgende:
Tony Hawk is geweldigeerste miljoen al gehaald, eerste 2 miljoen al gevallen
Dat vallen is trouwens heel snel te skippen met X, waardoor het tempo er lekker inblijft
Tsja die MP van SC trek je of die trek je niet..er is zit niks tussen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:54 schreef Chocobo het volgende:
Mortal Kombat gedowned..... geweldig weer
En gisteren de MP van Splinter Cell gedaan.... viel me een beetje tegen. Ik vind het erg jammer dat de coop's uit deel 3 er niet in zitten... echt samenwerken en infiltreren,...... nu is het meer een snel kat en muis spel geworden.... Niks voor mij
De SP daarentegen is geweldig..... briljante levels... vind dit de beste SC die er is. Dat undercover 24 achtige gebeuren vind ik echt geweldig..... voel nu echt spanning!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja die MP van SC trek je of die trek je niet..er is zit niks tussen.
Dit lijkt me cool:quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Gears of War achievements![]()
http://www.achieve360points.com/game/gearsofwar/
[afbeelding]
Update op website:
http://gearsofwar.com/Emergenceday/
Het is niet een kat & muis spel geworden.. Dat was het al. Versus mode altijd al .quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:54 schreef Chocobo het volgende:
Mortal Kombat gedowned..... geweldig weer
En gisteren de MP van Splinter Cell gedaan.... viel me een beetje tegen. Ik vind het erg jammer dat de coop's uit deel 3 er niet in zitten... echt samenwerken en infiltreren,...... nu is het meer een snel kat en muis spel geworden.... Niks voor mij
De SP daarentegen is geweldig..... briljante levels... vind dit de beste SC die er is. Dat undercover 24 achtige gebeuren vind ik echt geweldig..... voel nu echt spanning!
Ik vind de titel van die reload achievements zo enorm geweldig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit lijkt me cool:
33. Don't You Die On Me - Revive 100 teammates in ranked matches.
Coole achievements... voor echt iedereen wat.... de coops lijken me ook zo cool!
Ik heb hem ook te ruil staanquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:21 schreef quantas het volgende:
hoeveel vraag je voor GR:AW?? maail me even!
Als ik Master League speel koop ik het liefst ook Spartanenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is juist de lol van de master league.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |