Daarom riep ik al bij de release van SC1 dat de enige solid snake die ik serieus neem al dan niet in mijn broek zit...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dit zou in andere topics heel anders over kunnen komen, weet je dat.
haal je nieuwsbericht maar weer weg, hij is gepulled van XBL ( vroegtijdige release ).quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ultimate Mortal Kombat 3 op XBLA
Godver, weer Microsoft punten moeten kopen3000 in 3 dagen tijd
Dat gaat je dus niet meer lukken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Tof! Die ga ik morgen downloaden.
(dacht dat die pas in november kwam)
Vroegah. Toen plekken op de wereld nog niet uitmaakte waar de demo vandaan kwamquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:59 schreef MMaRsu het volgende:
Vandaag voor Amerika dus. Het is pas 8 uur in de east coast
Lucky bastards.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
haal je nieuwsbericht maar weer weg, hij is gepulled van XBL ( vroegtijdige release ).
[..]
Dat gaat je dus niet meer lukken.
Roy ik hoop niet dat we fucked zijn dat we straks niet met de rest mee kunnen spelen op XBL omdat wij een andere versie hebben dan de rest ofzo, dan ga ik mooi klagen bij MS dat ik m'n punten terugwil
Issie weer online he!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
ff dit in de gaten houden ook:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=125091&page=3
soort tvp voor morgen
Trusten!
Voor die prijs ga ik hem wel even halen ja. Ik wilde toch al langs om voor een DS game te kijken!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:15 schreef Atuniel het volgende:
Bel Strol, die zit er op het moment... voor een pijprimbeurt doet ie alles.
In ieder geval koop ik diequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee GIjs, volgende week ws pas weer.
Mooi!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Terecht, het is erg tof
Helaas kan ik er niet mee online en worden mn achievements en gamerscore niet bijgewerkt op Xbox.nl
Bol.comquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:42 schreef Legendkiller het volgende:
Ik was één van de mensen die kort geleden NFS: Carbon voor 30 Euro bij Bol.com had besteld, kreeg zojuist een mailtje dat NFS: Most Wanted verzonden is. Kijk ik echter bij de bestelstatus op de site, dan staat er weer Carbon. Ben benieuwd, als het Most Wanted is (en dat zal wel, volgens mij verschijnt Carbon pas over anderhalve week) gaat hij terug.
Nope ik zocht em niet, vriend van me wel, thanks anywayquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:50 schreef Chocobo het volgende:
@ gamedemon,... check het PS2 topic........ je zocht toch DC voor PS2
bij mij wassie op dinsdag opgehaald en die week erop dinsdag terugquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld voordat je je X360 terug krijg als deze is opgestuurd voor garantie? gister opgestuurd, maar heb volgende week vakantie... en geen x360...![]()
WoW ik ben hyped voor een PS3quote:
Hier nog geen mailquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:42 schreef Legendkiller het volgende:
Ik was één van de mensen die kort geleden NFS: Carbon voor 30 Euro bij Bol.com had besteld, kreeg zojuist een mailtje dat NFS: Most Wanted verzonden is. Kijk ik echter bij de bestelstatus op de site, dan staat er weer Carbon. Ben benieuwd, als het Most Wanted is (en dat zal wel, volgens mij verschijnt Carbon pas over anderhalve week) gaat hij terug.
Hehe, de prijs klopte dus wel maar de naam van de game niet. Ze bedoelden denk ik gewoon Most Wanted. Maar misschien heb je geluk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:42 schreef Legendkiller het volgende:
In m'n eerste mail staat wel Carbon, dus daar steun ik dan ook maar op. Even afwachten of hij straks bij de post zitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe, de prijs klopte dus wel maar de naam van de game niet. Ze bedoelden denk ik gewoon Most Wanted. Maar misschien heb je geluk.
Verplichte kost :quote:
Ik weiger ookquote:
En ja hoor, het is de Most Wanted classicquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:50 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
In m'n eerste mail staat wel Carbon, dus daar steun ik dan ook maar op. Even afwachten of hij straks bij de post zit
Gelukkig is het een pilot, hierna wordt besloten om de tape in een donker kastje te stoppen en hem nooit meer het daglicht te laten zien. IGTV heeft hiermee z'n eigen ondergang ingeluid...quote:
"Ja, vooral het systeem van de archivements van SCDA spreekt me erg aan. Het is dan nog net geen FIFA maar dat moet dan maar. Ohja, pass mij nog ff gauw zo'n faceplate, kan ik die verpatsen en dat geld bij mn nieuwe FIFA leggen."quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:29 schreef MMaRsu het volgende:
Praat je ook zoals je typt?
nee hele andere stem als opgenomen is of telefoonquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:29 schreef MMaRsu het volgende:
Praat je ook zoals je typt?
In het licht van de quote "Praat je ook zoals je typt?" is deze post een klassieker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee hele andere stem als opgenomen is of telefoon![]()
Wat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee hele andere stem als opgenomen is of telefoon![]()
Ik denk dat jorienvdherik een orakel is, die praatten ook zo onbegrijpelijk. Meestal moest je boven een zooi verdovende en geestverruimende dampen hangen om er iets van te kunnen begrijpenquote:
Ooh, Delphi!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:38 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik denk dat jorienvdherik een orakel is, die praatten ook zo onbegrijpelijk. Meestal moest je boven een zooi verdovende en geestverruimende dampen hangen om er iets van te kunnen begrijpen
Nee, je bent niet de enige die baalt. Je bent de enige die zo ongeduldig is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:55 schreef Dylanesque het volgende:
Ben ik de enige die een beetje baalt omdat die THP8 demo er nog niet is? Laat dat soort nieuwsberichten dan lekker achterwege, begint een beetje op valse hoop te lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |