¤30 voor 12 maanden Live Gold zacht genoeg?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef Zijpie het volgende:
Iemand nog een Live Kaart te koop voor een zacht prijsje?
hoor graag van jullie
Ik heb alleen geen Gewone xbox.. om hem over te zetten of is dat helemaal niet nodig?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
¤30 voor 12 maanden Live Gold zacht genoeg?
[XBOX 360] Deel #158 I will snap your neck!
Daar heb ik de mijne ook vandaan. Werkt perfect!![]()
Is helemaal niet nodig.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:10 schreef Zijpie het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen Gewone xbox.. om hem over te zetten of is dat helemaal niet nodig?
Ik ben ook aangenaam verrast door Lumines, meteen maar aangeschaftquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:05 schreef Hamburcher het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik het mis had wat Lumines betreft.
Lumines live is de beste puzzel game ooit.![]()
Hoe vaak ik mensen hier heb horen zeggen dat er een bepaalde demo "vandaag" uitkomt begint zo langzamerhand beetje annoying te worden, aangezien het 9 van de 10 keer niet kloptquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:29 schreef Atuniel het volgende:
Vandaag demo van RBS.. deze week ergens TW 07 ophalen
Het is nu geen gerucht, maar nav een officieel statement van UBIquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:39 schreef masterdave het volgende:
[..]
Hoe vaak ik mensen hier heb horen zeggen dat er een bepaalde demo "vandaag" uitkomt begint zo langzamerhand beetje annoying te worden, aangezien het 9 van de 10 keer niet klopt![]()
quote:Ubisoft UK says states that the “demo will be available on the European Xbox Live Marketplace on 23rd October, 2006″.
Nee deze komt echtquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:39 schreef masterdave het volgende:
[..]
Hoe vaak ik mensen hier heb horen zeggen dat er een bepaalde demo "vandaag" uitkomt begint zo langzamerhand beetje annoying te worden, aangezien het 9 van de 10 keer niet klopt![]()
Als ik vanavond geen Rainbow Six demo zie, dan is het dus zwaarquote:
Nee hoor meestal gaat t vrij snel bij mij.. Die Lego Star Wars is best komisch ook, die ga ik nog wel es halen als ie voor een eurootje of 30 in de schappen ligt..quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:01 schreef Retarded het volgende:
Ik heb gister geprobeerd om een demo te downloaden (lego star wars 2)... maar wat duurt dat verschrikkelijk lang! Leek wel of die 1% niet ging verdwijnen.... is dat altijd zo langzaam ofwat?
Uhm.. het downloaden van die demoquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:12 schreef Retarded het volgende:
Wat is vrij snel bij jou?
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uhm.. het downloaden van die demo![]()
haha o zo.. volgens mij ongeveer een uurtje, maar t ging meer om t gevoel dat ie niet bleef hangen op 1%.. kan ook wel langer geweest zijn, maar zat ondertussen ook gewoon te gamen en dan gaat de tijd ook wat snellerquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:25 schreef Retarded het volgende:
[..]Ik bedoel, wat vind ik jij snel?? Een uur, een half uur...of wat?
quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:53 schreef Atuniel het volgende:
Na ho maar... dit is ook een wegloper... 2 filmpjes van GoW Sorry hoor, maar dit is gewoon een klaar tot Halo3 vlgs mij.. verdomme wat word dat goed ook
Ik volg het nieuws niet echt over deze game. Maar krijg hem wel rond de release date voor 20 euroquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:53 schreef Atuniel het volgende:
Na ho maar... dit is ook een wegloper... 2 filmpjes van GoW Sorry hoor, maar dit is gewoon een klaar tot Halo3 vlgs mij.. verdomme wat word dat goed ook
Ik zit er ook op te wachtenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:47 schreef koentje.k het volgende:
Hoe laat komt de demo van Ranbow Six: Vegas?
Ik zit er ook op te wachten, ben benieuwd of het spel echt zo goed is als ik denk/hoopquote:
Het was dus 17:45 ongeveer...geweldige spel...heb em al uitgespeeldquote:Op maandag 23 oktober 2006 15:47 schreef Mr._Incredible het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te wachten, ben benieuwd of het spel echt zo goed is als ik denk/hoop
Op Xboxword las ik net een bericht dat men op het officiele Ubisoft forum zegt dat de demo om 16:00 uur op Marketplace staat. dan zou het nog 14 minuten wachten zijn
Ik had totaal geen verwachtingen van het spel, maar ik ben echt helemaal om nu!quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Rainbow Six valt me tegen
Dat is omdat die demo al maanden oud is.quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:42 schreef Retarded het volgende:
Ik ben heeelemaal verslaafd aan de demo van Lost Planet!
Waarom lees ik daar zo weinig over?? Spel is echt geweldig! Grafisch super, speelt heerlijk... en een lekker Starship Troopers sfeertje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |