quote:
Jaloers, zo heet dat.quote:
Ik had het erover dat jij het leuk vond dat ik terug was maar dat ik dat dus niet leuk vond omdat het daar ook zo leuk was.quote:
Ons - ONZ.quote:
Ah, oke. Ik snap hem. Matig hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ons - ONZ.
hi-fokking-larisch.
Ach, tis zo'n geval van you had to be there..
Heb je al liefdesverdriet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had het erover dat jij het leuk vond dat ik terug was maar dat ik dat dus niet leuk vond omdat het daar ook zo leuk was..
quote:
Ik miss Matthew McCoughkannieuitspreken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Skaai het volgende:
Gefeliciteerd Bupatih, ik gun het je, maar vind het eigenlijk niks voor je.
Oh zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had het erover dat jij het leuk vond dat ik terug was maar dat ik dat dus niet leuk vond omdat het daar ook zo leuk was..
Ik vind 'm leuk hoor.quote:
Om de een of andere reden hebben Skaai en Buup in Firefox een wit vlakje als avatar. (Althans bij mij)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik miss Matthew McCoughkannieuitspreken.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat valt me van je tegen Beau
Maar verder ben je nog wel leuk hoor![]()
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Om de een of andere reden hebben Skaai en Buup in Firefox een wit vlakje als avatar. (Althans bij mij)
Als ik "view image" doe, zie ik ze wel. Maar niet zo geïntegreerd in het topic.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
Passagiersvliegtuig in brand in Toronto
Ik wil niet meer vliegen
Ja heuj.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef LeBeau het volgende:
Nee, ik vind hem ook nog steeds niet leuk.
Slechte Firefox.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als ik "view image" doe, zie ik ze wel. Maar niet zo geïntegreerd in het topic..
.
Dat zou wel het eerste zijn wat ik zou doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:14 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je al flink notes aan het lezen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik miss Matthew McCoughkannieuitspreken.
Wat een geruststellingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gezellig.
Ach ja, bekijk het maar zo: in/op een bus/auto/fiets/boot zit je niet veel veiliger.
Ik bedoel de grap! Niet de TT, die isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja heuj.!!! Ik heb deze titel speciaal voor jou gedaan, omdat jij zei dat je de vorige niet leuk vond.
.
Fijn heh?quote:
Hey there, hi there, ho there.quote:
Hij zal zien dat notes niet echt boeiend zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou wel het eerste zijn wat ik zou doen..
Eigen notes toch welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij zal zien dat notes niet echt boeiend zijn
Ik ga alles bijhouden hoor. Aantal notes, aantal notes per user, PI die de user gebruikte bij het bericht dat een note nodig had, aantal tekens van het bericht (met en zonder spatie), enz....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
Ik denk niet dat je zoiets echt bijhoudt.
Good luck with that.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga alles bijhouden hoor. Aantal notes, aantal notes per user, PI die de user gebruikte bij het bericht dat een note nodig had, aantal tekens van het bericht (met en zonder spatie), enz....
Je hebt 0 notes goodie two shoesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zou niet willen weten wat er in mijn eigen notes staat..
Alhoewel....
Mwa niet zo heel erg veel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
Hoeveel notes heb jij eigenlijk gezet in jouw 3/4e jarige mod-carrière? Of mag je zulk soort dingen ook niet zeggen?
Dus je mag wel zeggen hoeveel notes iemand heeftquote:
wat een lieve postquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:08 schreef Christine het volgende:
Zo, de nachtcongiërge komt even vegen, zodat jullie morgen weer een schoon topic hebben.
Geniet ervan!
* Christine doet het licht uit.
Doe dan "ONZe Bupatih is mod geworden".quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ons - ONZ.
hi-fokking-larisch.
Ach, tis zo'n geval van you had to be there..
Thanks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Skaai het volgende:
Gefeliciteerd Bupatih, ik gun het je, maar vind het eigenlijk niks voor je.
Doe dan ff TT fixen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe dan "ONZe Bupatih is mod geworden".
Thanks (van jouw vorige bericht nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:14 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je al flink notes aan het lezen?
Waarom denk ik je dat ik zo'n fan ben van Duiveltja?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:58 schreef timbob het volgende:
Ooh bupa.. mannen met macht zijn zo opwindend![]()
![]()
Als je stout bent geweest krijg je een note.quote:
Hoe erg het ook is, je moet je niet laten leiden door zulke dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[upd] Geen doden bij vliegtuigbrand Toronto
Ik wil niet meer vliegen
Je snapt 'm.quote:
mooi...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:56 schreef Svensational het volgende:
Je snapt 'm.
Als het goed is, krijg je het wel te 'horen'.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi...![]()
al is 't wat vreemd dat je dat dan zelf niet even te horen krijgt [lijkt mij]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:04 schreef Svensational het volgende:
Hee, dat IED werkt nog steeds
http://forum.fok.nl/topic/728085
Nee, dat leek mij ook niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de bedoeling.
Nou ja, dat zijn dus topicnotes, en hetzelfde heb je dus met usernote's. Denk ik. Je vroeg 'r toch zelf om.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:06 schreef babette21 het volgende:
oh dat....
ja dat had Wup 'n keer toen ze 'n nr. van Air online had gezet, toen had Tom het weggehaald....
dat van die link van Sven, dat zegt me allemaal weinig, maar volgens mij hoef ik dat ook niet te snappen
redt me hier tenslotte al 2 jaar zonder al die achtergrondinfo
Maar het topic doet 't nog welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:08 schreef timbob het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
hehe
en de edit functie ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het topic doet 't nog wel.
dank je Svenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:08 schreef Svensational het volgende:
Denk ik. Je vroeg 'r toch zelf om..
[ Bericht 61% gewijzigd door timbob op 03-08-2005 11:10 ]quote:
Verwacht je nou dat ik jou ga vertellen of je wel of geen en hoeveel notes je hebt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:09 schreef timbob het volgende:
zo'n welgemanierde vent als ik heeft natuurlijk geen usernotes
ik gedraag me altijd
ik zal er vast wel een paar hebben..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verwacht je nou dat ik jou ga vertellen of je wel of geen en hoeveel notes je hebt?
Nou, dan kun je lang wachten...
Whehequote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:16 schreef ymme het volgende:
Kijk, ik ben een poos niet meer in de topic geweest...
Vergeven jullie mezo kom ik dus nooit in de OP he, domme muts dat ik er ook ben
Hallo allemaal
Dat weet ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
Je hebt nog een heeeeeeeeeeele lang weg te gaan, als je in de OP wilt komen![]()
Aan jou dacht ik gister nogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:16 schreef ymme het volgende:
Kijk, ik ben een poos niet meer in de topic geweest...
Vergeven jullie mezo kom ik dus nooit in de OP he, domme muts dat ik er ook ben
Hallo allemaal
Sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aan jou dacht ik gister nog! Over dat je zo graag in de OP wilde, maar dat je eigenlijk hier nooit meer was.
Mensen die té graag willen, komen er ook niet in.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:19 schreef ymme het volgende:
Maar zo heel graag wil ik niet in de OP hoor
Precies. Post gewoon gezellig mee.quote:Vind het hier gewoon leuk en gezellig
Lachen? Hier? In ShowChat?quote:En af en toe lach ik me kapot
Leuk.quote:Vorig jaar leerde je de drie Bitches al een beetje kennen, maar dit jaar komen ze terug. En hoe! Hester (Janna Fassaert), Sabine (Sjaan Duinhoven) en Rachel (Anna Drijver)
hebben hun taakstraf erop zitten, en als het aan de drie meiden ligt zijn ze voorlopig helemaal klaar met werken: wat een verschrikkelijke hobby! Ze hebben een prachtig loft betrokken in het hartje van Amsterdam. Uiteraard op rekening van pa en ma. Aan alle voorwaarden zijn voldaan; ze kunnen zich dus gaan uitleven in de jetset van Amsterdam en op pad met de juiste mensen, in de juiste kleren en op de juiste feestjes.
Alleen hebben de dames niet gerekend op hun ouders. Die steken de koppen bij elkaar en besluiten dat het tijd wordt dat de dames echt zelfstandig worden. En dus bedenken ze een plan waardoor Sabine, Hester en Rachel voor het eerst echt op eigen benen moeten staan. En of de meiden dat aankunnen...
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/735738/2/50#29385996]woensdag 3 augustus 2005
Lachen? Hier? In ShowChat?Nee, daar doen we niet aan.....
Ik ken het niet, vertel naderquote:
Vorig jaar heb ik elke aflevering gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ken het niet, vertel nader![]()
Op tv? zo ja, welke zender. vanaf wanneer, waar en hoe laat?
![]()
volgens mij loop ik achter
Vanaf 19 september bij BNN op Ned. 2quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanaf 19 september bij BNN op Ned. 2
Met 1 hand zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik elke aflevering gezien.
Het gaat dus over drie verwende 'bitches'.
En het komt op BNN. Wanneer en hoe laat weet ik niet.
Dat over the top was juist het geniale eraan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Met 1 hand zekerBitches
Ik vond het maar een kutserie die way over the top was.
Bupa is niet zoals anderen, dat weet je toch.quote:
Nee, juist niet. Het lag er veel te dik op en over de top is op zich niet slecht natuurlijk mits goed uitgevoerd. Dit was ging er gewoon om en het was totaal niet grappig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat over the top was juist het geniale eraan..
0 handen danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa is niet zoals anderen, dat weet je toch..
Ik vond het geweldig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Het lag er veel te dik op en over de top is op zich niet slecht natuurlijk mits goed uitgevoerd. Dit was ging er gewoon om en het was totaal niet grappig.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa is niet zoals anderen, dat weet je toch..
Je moet die mening toch ooit gevormd hebben hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
want ik vind het een kutserie en keek dus niet.
Je vindt het een kutserie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb een alibi, want ik vind het een kutserie en keek dus niet.
Ja, maar wat vind jij wel goed???quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:51 schreef babette21 het volgende:
bitches was een héél, héél slecht programma
Ha, ik was eerderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je vindt het een kutserie.
Daarvoor moet je het programma toch wel een keer gezien hebben.......
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het modden.
Ofzo..![]()
Het is een single he.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:00 schreef timbob het volgende:
[..]
6 euro!
zo duur zouden alle cd's moeten zijn
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:59 schreef Duiveltja het volgende:
Kijk die Bupa eens modden!
Breezerslet op school trekt topje uit (PICS!!!!)
LOL wie kent Mart Hauser?
Rock?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:02 schreef BVO het volgende:.
HIND - GIVE ME A SIGN CDS
¤ 5,99
Type drager: CDS
Genre: Pop/Rock
Releasedatum: 29 augustus, 2005
Wel.quote:
Er was wel iets geloof ik, maar veel meer ook niet.quote:
En hij verdient beter dan zo'n achterlijke hamster.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Er was wel iets geloof ik, maar veel meer ook niet..
Anyway, ze verdient beter dan zo'n achterlijke kabouter..
Kssst.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En hij verdient beter dan zo'n achterlijke hamster..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
TV-ploeg opgepakt na opname op VOC-schip
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:18 schreef Svensational het volgende:
http://frontpage.fok.nl/crew/72347
Klopt niet!
Je hebt zelfs de S en de C aangepast.quote:
Je noemt ShowChatquote:
Mooi, hè?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt zelfs de S en de C aangepast.!
Ik verloochen mijn afkomst niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je noemt ShowChat!
*emotioneel wordt*
Het duurde anders wel vrij langquote:
Waar staat dat voor?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:30 schreef Svensational het volgende:
HODFR
Volgens BVO een nette manier van GODVER.quote:
Was dat niet 'goftedomme'quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:33 schreef Bupatih het volgende:
Hodfr is de nette versie van 'godver' en is 'bedacht' door Brechtje (toen ze het per ongeluk verkeerd typte) en veelvuldig gebruikt door Yvonne
Ik wist hetquote:
Je blijft bezig hequote:
Kwaliteit, Sven. Kwaliteit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je blijft bezig he [afbeelding]
Reeds drie keer vandaag.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kwaliteit, Sven. Kwaliteit.
En tsja...dan moet je soms wel eens wat editen, ja.
'Sapristi'.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:40 schreef ymme het volgende:
goftedomme, ook leuk.
vroeger mocht ik bij een vriendin thuis nooit SHIT zeggen, daar zeiden ze CHIPS
sa·pris·ti (tw.)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:46 schreef ymme het volgende:
[..]
sorry kan er niet op uit maken, wat je daarmee bedoeld, vertel...
![]()
Jeetjemina, je hebt nog gelijk ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
Geen 'godverdomme' meer.
Geen 'shit' meer.
Vanaf vandaag alleen nog maar 'sapristi'.
En geloof me, het wordt er een stuk mooier op.
Damn, wat ben ik toch een wereldverbeteraar.
ik moet altijd lachen om zulke dingenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
Geen 'godverdomme' meer.
Geen 'shit' meer.
Vanaf vandaag alleen nog maar 'sapristi'.
En geloof me, het wordt er een stuk mooier op.
Damn, wat ben ik toch een wereldverbeteraar.
Dat vond ik ook, en ik versprak me dus ook altijd. En dan kreeg ik meteen een boze blik toegeworpen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ik moet altijd lachen om zulke dingen
als ik m'n teen stoot ga ik toch geen sapristi zeggen? dan ga ik lekker lopen vloeken..
of van die mensen die Chips zeggen ipv Shit!
dat vind ik gewoon zielig.. sorry.
Bupatih 1987-2073quote:Vloeken is voor de simpele ziel die niet normaal verbaal kan communiceren.
jeetje, ik mag geen shit zeggen dus zeg ik maar een woord wat erop lijkt waarmee ik hetzelfde wil uitdrukken..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:57 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, en ik versprak me dus ook altijd. En dan kreeg ik meteen een boze blik toegeworpen.![]()
Nu ik lekker op me zelf woon, vloek ik er wat af hoor, als iets niet wil lukken.
Dat lucht tenminsten nog eens op.
Tering bende ook altijd![]()
Anders hebben jullie ff door dat ik maar wat zit te lullen hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:01 schreef timbob het volgende:
[..]
dit is 1 van je meest domme uitspraken bupa
Doe je ooit wat anders?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders hebben jullie ff door dat ik maar wat zit te lullen hier.
Van mij mag je best, hoor. Jullie vloeken maar een eind weg, zolang je er maar niemand pijn mee doet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders hebben jullie ff door dat ik maar wat zit te lullen hier.
Ach, dat timbob serieus op deze opmerking inging, geeft al aan dat niet iedereen dat doorheeft.quote:
met kanker zou ik niet schelden.. dat vind ik dan weer te ver gaan..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van mij mag je best, hoor. Jullie vloeken maar een eind weg, zolang je er maar niemand pijn mee doet.(Alleen kan niet iedereen dat even goed inschatten).
Ik doe het in ieder geval niet. Geen gekanker of gegodverdomme uit mijn mond.
dus als ik 't goed begrijp komt er niks ín.... en ook niks úit.........?!??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe het in ieder geval niet. Geen gekanker of gegodverdomme uit mijn mond.
Toegegeven, deze was ad rem.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
dus als ik 't goed begrijp komt er niks ín.... en ook niks úit.........?!??
En dát is natuurlijk onzin, maar dat snap je?quote:ik wist niet dat het internet de weg naar de kloosters ook al gevonden had
En sommigen vinden 'godverdomme' te ver gaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:11 schreef timbob het volgende:
[..]
met kanker zou ik niet schelden.. dat vind ik dan weer te ver gaan..
Dus als ik zeg dat ik Sapristi niet vind kunnen dan zeg je het niet meer?!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En sommigen vinden 'godverdomme' te ver gaan.
Nou, dan houd ik mezelf toch in en kies ik een ander vloek- of scheldwoord? Ik ben ook niet de moeilijkste hoor.
Sommige mensen houden er niet van als je met kanker of godverdomme vloekt. Dat respecteer ik, dus pas ik me aan.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik Sapristi niet vind kunnen dan zeg je het niet meer?!
Ja, ik bedoel maar... je aan iedereen aanpassen vind ik zo belachelijk.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik Sapristi niet vind kunnen dan zeg je het niet meer?!
Ik pas me ook niet aan aan iedereen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel maar... je aan iedereen aanpassen vind ik zo belachelijk..
Met kanker vloek ik niet omdat ik het zelf niet vind kunnen. Gvd gebruik ik dan weer wel..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef Bupatih het volgende:
Je kan zelf toch wel inschatten wat kwetsend kan zijn of niet?
Dat dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
Jullie vloeken maar een eind weg, zolang je er maar niemand pijn mee doet.(Alleen kan niet iedereen dat even goed inschatten).
Ach, ik ken genoeg situaties waar zulke dingen wél voorkomen. Jammer genoeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zou wel niet z'n probleem zijn toch...
Misschien voor sommige wel![]()
Dat heb je dan helemaal verkeerd gedacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef Bupatih het volgende:
Dus dan weet ik ook dat jij niet gekwetst wordt, als ik 'sapristi' zeg.
Tuurlijk niet, duurt nog een maand of 2.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:26 schreef Tania18 het volgende:
Dat wielrengezeur is toch al afgelopen?
Nee, de Tour de France is afgelopen, de rest niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:26 schreef Tania18 het volgende:
Dat wielrengezeur is toch al afgelopen?
Ah, oke. Leukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, de Tour de France is afgelopen, de rest niet.
Tom, heb je een kamer??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goedemiddag weer.
Vertel!quote:
Had het al gezien.quote:
Hoeveel kost ie? Is best duur toch in A'dam?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, het moet op papier enzo nog afgerond worden, maar ik heb wel een kamer dus..
Waar in Amsterdam?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, het moet op papier enzo nog afgerond worden, maar ik heb wel een kamer dus..
275 per maand. 7m2.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef Svensational het volgende:
Hoeveel kost ie? Is best duur toch in A'dam?
Bos en Lommer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Waar in Amsterdam?
Ja. Maar er is ook een woonkamer bij enzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Svensational het volgende:
7 maar!!! Best klein toch, of niet?
Geen idee waar dat isquote:
Euh. 15 minuten van de Dam met de fiets of bus, richting West, ongeveer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Geen idee waar dat is
Maar gefeliciteerd
Talk to the handquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb je dan helemaal verkeerd gedacht..
Euh....gefeliciteerd?quote:
Ik win nooit iets.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Talk to the hand![]()
[..]
Euh....gefeliciteerd?
Wanneer ga jij die reis naar Turkije nou winnen?
IDO, nog altijd mijn favoriete subforumquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Had het al gezien..
Bupaaaaaa! s het al bekend wanneer IDO komt?!.
Tania, jij toffe der toffe users, jij gaat me toch niet vertellen dat je Idols kijkt, hè?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
IDO, nog altijd mijn favoriete subforum![]()
Mijne ook denk ik. Of is dat toch SHOquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
IDO, nog altijd mijn favoriete subforum![]()
Je kwam hier oorspronkelijk voor GTST tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
SHO.
Ik kwam/kom alleen in SHO voor jullie.
Voor de rest kijk ik er haast nooit.
Idolsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania, jij toffe der toffe users, jij gaat me toch niet vertellen dat je Idols kijkt, hè?
Oh wacht...dat doe je wel...
Rocket power!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
Dat heb ik alleen met m'n eerste account meegemaakt.. Een beetje dan.
Oh ja, daar heb ik ook nog gepost.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn favoriete subforum is RLS. Duh.
In Idols heb je tenminste nog een beetje rellenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijne ook denk ik. Of is dat toch SHO??
Ik wel iigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kwam hier oorspronkelijk voor GTST toch?
Was jij SmashBro?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
Dat heb ik alleen met m'n eerste account meegemaakt.. Een beetje dan.
Ja, dat is waar. En tijdens de uitzendingen posten was toch altijd wel erg gezelligquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
In Idols heb je tenminste nog een beetje rellen![]()
Dus?quote:
Ja, in het begin.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kwam hier oorspronkelijk voor GTST toch?
Dat heb ik bijna nooit gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:06 schreef Svensational het volgende:
En tijdens de uitzendingen posten was toch altijd wel erg gezellig!
Ik kwam altijd in de reclame naar boven rennen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat heb ik bijna nooit gedaan
Maar wel daarna.
Tijdens de uitzending hoor je gewoon te kijken vind ik
Waar is daar, Beev?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef BVO het volgende:
Maareh Bupa, hebben ze het er nog niet over gehad daar?!
Ik ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kwam altijd in de reclame naar boven rennen.
Waar mijn computer staat dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kwam altijd in de reclame naar boven rennen.
Oh, ik dacht dat je van de spanning heen en weer ging rennenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar mijn computer staat dus..
quote:
Ooooooooooooh, dáár.quote:
Inderdaad.quote:
Noem maar watquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hoe kan ik het goedmaken? Door op zoek te gaan naar meer dingen die wij allebei mogen/haten?
Daar kan ik jammer genoeg niks over zeggen.quote:
Kristin Davis?quote:
Dat is toch al redelijk veelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kristin Davis?
Oh wacht, dat wisten we al.![]()
Vis?
Oh wacht, dat wisten we al.
Over politiek leuteren in ShowChat?
Oh wacht, dat wisten we al.![]()
..........
..........
..........
Noem jij eens wat.
Wanneer moet jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:18 schreef BVO het volgende:
Audities beginnen eind deze maand geloof ik al
Als het BB-forum zo vroeg open kan, kan dat met IDO ook welquote:[q]En over 2,5 maand de eerste uitzending al..
Ik heb me nog niet opgegeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wanneer moet jij?
[..]
Als het BB-forum zo vroeg open kan, kan dat met IDO ook wel.
Ik wist hetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet opgegeven.. Misschien dat ik het nog doe, ik weet het niet hoor.
.
Tssssk....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef BVO het volgende:
Ik heb me nog niet opgegeven.. Misschien dat ik het nog doe, ik weet het niet hoor.
.
Vind je dat al veel?quote:
* tok tok tokquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
Ik zeg toch dat ik het misschien wel ga doen!!!!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet zeker dat er véél meer dingen waren waarbij wij instemmend "" postten als teken dat de (wan)smaak over iets overeenkwam.
Zie? Ik zie het tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Tania18 het volgende:
Jack Johnson
Jude Law
Maar dat wisten we ook al
Misschien.. misschien.. wat hebben we nou aan misschien?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
Ik zeg toch dat ik het misschien wel ga doen!!!!
Ja, dat heeft zin. Dan krijg je eerst het halve topic vol met reacties als "quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef BVO het volgende: Nou, open een topic in FB ofzo..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
als het ervan komt, zul je het wel tegenkomen in MED.
quote:
En door je benen hurkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
En dan moet je ook nog van die bewegingen met je armen maken, hè.
Ja euh...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Tania18 het volgende:
* Sla je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht. Stap nu rond als een gans, zo gaat de kabouterdans (ofzoiets)
Dat is idd een gans, geen kip
Daarom zeg ik het ook tegen jou, zelf probeer ik het nog niet eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zin. Dan krijg je eerst het halve topic vol met reacties als "Idols" waarna een mod, admin of weet ik veel wie het topic sluit met de mededeling:
[..]
Ik doe het niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
Na 5 ShowChats achter elkaar mag nu iemand anders eens een topic openen..
Oh die.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:37 schreef BVO het volgende:
Ik ben op zoek naar een Spaanstalig zomernummer.. Heb de tekst aleen niet goed verstaan dus weet de titel niet.
.
Typ het eens fonetisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:37 schreef BVO het volgende:
Ik ben op zoek naar een Spaanstalig zomernummer.. Heb de tekst aleen niet goed verstaan dus weet de titel niet.
.
Waarom nietquote:
Hij zong iets van "el amor de tu suerte" (vreemde zinquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Typ het eens fonetisch.
Misschien dat iemand daar wat aan heeft.
Ik weet niet hoe het moetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom niet?? Dat is alweer zo'n tijd geleden
!!!
Wíe?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zong iets van "el amor de tu suerte" (vreemde zin).
Je hoorde ook iets van panfluiten erin en z'n stem leek op die van Juanes..
Juanes!quote:
Been there, done that.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
Bupa, gooi jij achter de schermen eens een balletje op voor ons..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:43 schreef Christine het volgende:
Ik at chocola. En toen moest ik niezen. En toen was mijn arm bruin.
Euh...modereren?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:45 schreef Christine het volgende:
Eek! Bupa! Je bent blauw. Wat doe je!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |