wat een lieve postquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:08 schreef Christine het volgende:
Zo, de nachtcongiërge komt even vegen, zodat jullie morgen weer een schoon topic hebben.
Geniet ervan!
* Christine doet het licht uit.
Doe dan "ONZe Bupatih is mod geworden".quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ons - ONZ.
hi-fokking-larisch.
Ach, tis zo'n geval van you had to be there..
Thanks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Skaai het volgende:
Gefeliciteerd Bupatih, ik gun het je, maar vind het eigenlijk niks voor je.
Doe dan ff TT fixen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe dan "ONZe Bupatih is mod geworden".
Thanks (van jouw vorige bericht nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:14 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je al flink notes aan het lezen?
Waarom denk ik je dat ik zo'n fan ben van Duiveltja?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:58 schreef timbob het volgende:
Ooh bupa.. mannen met macht zijn zo opwindend![]()
![]()
Als je stout bent geweest krijg je een note.quote:
Hoe erg het ook is, je moet je niet laten leiden door zulke dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[upd] Geen doden bij vliegtuigbrand Toronto
Ik wil niet meer vliegen
Je snapt 'm.quote:
mooi...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:56 schreef Svensational het volgende:
Je snapt 'm.
Als het goed is, krijg je het wel te 'horen'.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi...![]()
al is 't wat vreemd dat je dat dan zelf niet even te horen krijgt [lijkt mij]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:04 schreef Svensational het volgende:
Hee, dat IED werkt nog steeds
http://forum.fok.nl/topic/728085
Nee, dat leek mij ook niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de bedoeling.
Nou ja, dat zijn dus topicnotes, en hetzelfde heb je dus met usernote's. Denk ik. Je vroeg 'r toch zelf om.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:06 schreef babette21 het volgende:
oh dat....
ja dat had Wup 'n keer toen ze 'n nr. van Air online had gezet, toen had Tom het weggehaald....
dat van die link van Sven, dat zegt me allemaal weinig, maar volgens mij hoef ik dat ook niet te snappen
redt me hier tenslotte al 2 jaar zonder al die achtergrondinfo
Maar het topic doet 't nog welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:08 schreef timbob het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
hehe
en de edit functie ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het topic doet 't nog wel.
dank je Svenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:08 schreef Svensational het volgende:
Denk ik. Je vroeg 'r toch zelf om..
[ Bericht 61% gewijzigd door timbob op 03-08-2005 11:10 ]quote:
Verwacht je nou dat ik jou ga vertellen of je wel of geen en hoeveel notes je hebt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:09 schreef timbob het volgende:
zo'n welgemanierde vent als ik heeft natuurlijk geen usernotes
ik gedraag me altijd
ik zal er vast wel een paar hebben..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verwacht je nou dat ik jou ga vertellen of je wel of geen en hoeveel notes je hebt?
Nou, dan kun je lang wachten...
Whehequote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:16 schreef ymme het volgende:
Kijk, ik ben een poos niet meer in de topic geweest...
Vergeven jullie mezo kom ik dus nooit in de OP he, domme muts dat ik er ook ben
Hallo allemaal
Dat weet ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
Je hebt nog een heeeeeeeeeeele lang weg te gaan, als je in de OP wilt komen![]()
Aan jou dacht ik gister nogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:16 schreef ymme het volgende:
Kijk, ik ben een poos niet meer in de topic geweest...
Vergeven jullie mezo kom ik dus nooit in de OP he, domme muts dat ik er ook ben
Hallo allemaal
Sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aan jou dacht ik gister nog! Over dat je zo graag in de OP wilde, maar dat je eigenlijk hier nooit meer was.
Mensen die té graag willen, komen er ook niet in.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:19 schreef ymme het volgende:
Maar zo heel graag wil ik niet in de OP hoor
Precies. Post gewoon gezellig mee.quote:Vind het hier gewoon leuk en gezellig
Lachen? Hier? In ShowChat?quote:En af en toe lach ik me kapot
Leuk.quote:Vorig jaar leerde je de drie Bitches al een beetje kennen, maar dit jaar komen ze terug. En hoe! Hester (Janna Fassaert), Sabine (Sjaan Duinhoven) en Rachel (Anna Drijver)
hebben hun taakstraf erop zitten, en als het aan de drie meiden ligt zijn ze voorlopig helemaal klaar met werken: wat een verschrikkelijke hobby! Ze hebben een prachtig loft betrokken in het hartje van Amsterdam. Uiteraard op rekening van pa en ma. Aan alle voorwaarden zijn voldaan; ze kunnen zich dus gaan uitleven in de jetset van Amsterdam en op pad met de juiste mensen, in de juiste kleren en op de juiste feestjes.
Alleen hebben de dames niet gerekend op hun ouders. Die steken de koppen bij elkaar en besluiten dat het tijd wordt dat de dames echt zelfstandig worden. En dus bedenken ze een plan waardoor Sabine, Hester en Rachel voor het eerst echt op eigen benen moeten staan. En of de meiden dat aankunnen...
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/735738/2/50#29385996]woensdag 3 augustus 2005
Lachen? Hier? In ShowChat?Nee, daar doen we niet aan.....
Ik ken het niet, vertel naderquote:
Vorig jaar heb ik elke aflevering gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ken het niet, vertel nader![]()
Op tv? zo ja, welke zender. vanaf wanneer, waar en hoe laat?
![]()
volgens mij loop ik achter
Vanaf 19 september bij BNN op Ned. 2quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanaf 19 september bij BNN op Ned. 2
Met 1 hand zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik elke aflevering gezien.
Het gaat dus over drie verwende 'bitches'.
En het komt op BNN. Wanneer en hoe laat weet ik niet.
Dat over the top was juist het geniale eraan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Met 1 hand zekerBitches
Ik vond het maar een kutserie die way over the top was.
Bupa is niet zoals anderen, dat weet je toch.quote:
Nee, juist niet. Het lag er veel te dik op en over de top is op zich niet slecht natuurlijk mits goed uitgevoerd. Dit was ging er gewoon om en het was totaal niet grappig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat over the top was juist het geniale eraan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |