quote:
Jaloers, zo heet dat.quote:
Ik had het erover dat jij het leuk vond dat ik terug was maar dat ik dat dus niet leuk vond omdat het daar ook zo leuk was.quote:
Ons - ONZ.quote:
Ah, oke. Ik snap hem. Matig hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ons - ONZ.
hi-fokking-larisch.
Ach, tis zo'n geval van you had to be there..
Heb je al liefdesverdriet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had het erover dat jij het leuk vond dat ik terug was maar dat ik dat dus niet leuk vond omdat het daar ook zo leuk was..
quote:
Ik miss Matthew McCoughkannieuitspreken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Skaai het volgende:
Gefeliciteerd Bupatih, ik gun het je, maar vind het eigenlijk niks voor je.
Oh zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had het erover dat jij het leuk vond dat ik terug was maar dat ik dat dus niet leuk vond omdat het daar ook zo leuk was..
Ik vind 'm leuk hoor.quote:
Om de een of andere reden hebben Skaai en Buup in Firefox een wit vlakje als avatar. (Althans bij mij)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik miss Matthew McCoughkannieuitspreken.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat valt me van je tegen Beau
Maar verder ben je nog wel leuk hoor![]()
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Om de een of andere reden hebben Skaai en Buup in Firefox een wit vlakje als avatar. (Althans bij mij)
Als ik "view image" doe, zie ik ze wel. Maar niet zo geïntegreerd in het topic.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
Passagiersvliegtuig in brand in Toronto
Ik wil niet meer vliegen
Ja heuj.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef LeBeau het volgende:
Nee, ik vind hem ook nog steeds niet leuk.
Slechte Firefox.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als ik "view image" doe, zie ik ze wel. Maar niet zo geïntegreerd in het topic..
.
Dat zou wel het eerste zijn wat ik zou doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:14 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je al flink notes aan het lezen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik miss Matthew McCoughkannieuitspreken.
Wat een geruststellingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gezellig.
Ach ja, bekijk het maar zo: in/op een bus/auto/fiets/boot zit je niet veel veiliger.
Ik bedoel de grap! Niet de TT, die isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja heuj.!!! Ik heb deze titel speciaal voor jou gedaan, omdat jij zei dat je de vorige niet leuk vond.
.
Fijn heh?quote:
Hey there, hi there, ho there.quote:
Hij zal zien dat notes niet echt boeiend zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou wel het eerste zijn wat ik zou doen..
Eigen notes toch welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij zal zien dat notes niet echt boeiend zijn
Ik ga alles bijhouden hoor. Aantal notes, aantal notes per user, PI die de user gebruikte bij het bericht dat een note nodig had, aantal tekens van het bericht (met en zonder spatie), enz....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
Ik denk niet dat je zoiets echt bijhoudt.
Good luck with that.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga alles bijhouden hoor. Aantal notes, aantal notes per user, PI die de user gebruikte bij het bericht dat een note nodig had, aantal tekens van het bericht (met en zonder spatie), enz....
Je hebt 0 notes goodie two shoesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zou niet willen weten wat er in mijn eigen notes staat..
Alhoewel....
Mwa niet zo heel erg veel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
Hoeveel notes heb jij eigenlijk gezet in jouw 3/4e jarige mod-carrière? Of mag je zulk soort dingen ook niet zeggen?
Dus je mag wel zeggen hoeveel notes iemand heeftquote:
wat een lieve postquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:08 schreef Christine het volgende:
Zo, de nachtcongiërge komt even vegen, zodat jullie morgen weer een schoon topic hebben.
Geniet ervan!
* Christine doet het licht uit.
Doe dan "ONZe Bupatih is mod geworden".quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ons - ONZ.
hi-fokking-larisch.
Ach, tis zo'n geval van you had to be there..
Thanks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Skaai het volgende:
Gefeliciteerd Bupatih, ik gun het je, maar vind het eigenlijk niks voor je.
Doe dan ff TT fixen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe dan "ONZe Bupatih is mod geworden".
Thanks (van jouw vorige bericht nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:14 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je al flink notes aan het lezen?
Waarom denk ik je dat ik zo'n fan ben van Duiveltja?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:58 schreef timbob het volgende:
Ooh bupa.. mannen met macht zijn zo opwindend![]()
![]()
Als je stout bent geweest krijg je een note.quote:
Hoe erg het ook is, je moet je niet laten leiden door zulke dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[upd] Geen doden bij vliegtuigbrand Toronto
Ik wil niet meer vliegen
Je snapt 'm.quote:
mooi...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:56 schreef Svensational het volgende:
Je snapt 'm.
Als het goed is, krijg je het wel te 'horen'.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi...![]()
al is 't wat vreemd dat je dat dan zelf niet even te horen krijgt [lijkt mij]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:04 schreef Svensational het volgende:
Hee, dat IED werkt nog steeds
http://forum.fok.nl/topic/728085
Nee, dat leek mij ook niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de bedoeling.
Nou ja, dat zijn dus topicnotes, en hetzelfde heb je dus met usernote's. Denk ik. Je vroeg 'r toch zelf om.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:06 schreef babette21 het volgende:
oh dat....
ja dat had Wup 'n keer toen ze 'n nr. van Air online had gezet, toen had Tom het weggehaald....
dat van die link van Sven, dat zegt me allemaal weinig, maar volgens mij hoef ik dat ook niet te snappen
redt me hier tenslotte al 2 jaar zonder al die achtergrondinfo
Maar het topic doet 't nog welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:08 schreef timbob het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
hehe
en de edit functie ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het topic doet 't nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |