quote:
Jaloers, zo heet dat.quote:
Ik had het erover dat jij het leuk vond dat ik terug was maar dat ik dat dus niet leuk vond omdat het daar ook zo leuk was.quote:
Ons - ONZ.quote:
Ah, oke. Ik snap hem. Matig hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ons - ONZ.
hi-fokking-larisch.
Ach, tis zo'n geval van you had to be there..
Heb je al liefdesverdriet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had het erover dat jij het leuk vond dat ik terug was maar dat ik dat dus niet leuk vond omdat het daar ook zo leuk was..
quote:
Ik miss Matthew McCoughkannieuitspreken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Skaai het volgende:
Gefeliciteerd Bupatih, ik gun het je, maar vind het eigenlijk niks voor je.
Oh zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had het erover dat jij het leuk vond dat ik terug was maar dat ik dat dus niet leuk vond omdat het daar ook zo leuk was..
Ik vind 'm leuk hoor.quote:
Om de een of andere reden hebben Skaai en Buup in Firefox een wit vlakje als avatar. (Althans bij mij)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik miss Matthew McCoughkannieuitspreken.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat valt me van je tegen Beau
Maar verder ben je nog wel leuk hoor![]()
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Om de een of andere reden hebben Skaai en Buup in Firefox een wit vlakje als avatar. (Althans bij mij)
Als ik "view image" doe, zie ik ze wel. Maar niet zo geïntegreerd in het topic.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
Passagiersvliegtuig in brand in Toronto
Ik wil niet meer vliegen
Ja heuj.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef LeBeau het volgende:
Nee, ik vind hem ook nog steeds niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |