Ja, hij is mij nog iets te onduidelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:00 schreef Airelle het volgende:
Bleeeh lelijke koffie vent in je Avatar Sven.
Stom gat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar heb ik in dit gat nou nooit last van..
Wat?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:05 schreef Tania18 het volgende:
Lijkt me wel lekker
Ik ook.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef timbob het volgende:
Koffie met iets lekkers puuunt nl..
ik vind die vent wel tof
Dat is het ook.quote:
Mietjequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:25 schreef Tania18 het volgende:
Dan zou ik echt niet meer in de zee gaan zwemmen daar
Uhuh.quote:Ben je erg bruin geworden?
Als klein kind ben ik een keer helemaal lekgestoken door die beestenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
MietjeNee, ik had soms ook wel eens de neiging om eerst goed rond te kijken alvorens het water in te gaan.
.
En oh ja, ik ben zelfs nog een keer gestoken door een kwal![]()
[..]
Uhuh. [afbeelding]
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als klein kind ben ik een keer helemaal lekgestoken door die beesten![]()
Waar blijven jouw foto's dan?quote:Foto's![]()
Ik ben nog niet op vakantie geweest. De foto's komen daarna (misschien). Wat is jouw excuus?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]Hmm, da's minder
Bij mij was het maar een klein kwalletje. Ik voelde er maar heel even wat van.
[..]
Waar blijven jouw foto's dan?![]()
Dat doet ze om mij te pesten.quote:
Niet waarquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doet ze om mij te pesten..
Euh, dat ze bij mijn broer op de laptop staan, omdat mijn geheugenkaartje op vakantie vol was??quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op vakantie geweest. De foto's komen daarna (misschien). Wat is jouw excuus?![]()
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh, dat ze bij mijn broer op de laptop staan, omdat mijn geheugenkaartje op vakantie vol was??
Dan niet joh.quote:
Plaats dan maar foto's van de rest van je familiequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
Hoewel er haast geen foto's zijn van mij in Spanje.
Neequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Plaats dan maar foto's van de rest van je familie
Heel boeiendquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb veel foto's genomen van het vuurwerk (en een paar filmpjes) en wat van het landschap.
Héquote:
Neequote:En er is dus echt geen foto van Bupa die aan het kwallenjagen is?![]()
Ik wou net hetzelfde posten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:46 schreef Tania18 het volgende:
Live bevalling in Big Brother 5
Wat wordt de volgende stap? Iemand zoeken in de terminale fase van een ziekte, zodat we die met z'n allen dood kunnen zien gaan en kunnen stemmen hoe lang het nog duurt?
Inderdaad, wat een bullshit zeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:46 schreef Tania18 het volgende:
Live bevalling in Big Brother 5
Wat wordt de volgende stap? Iemand zoeken in de terminale fase van een ziekte, zodat we die met z'n allen dood kunnen zien gaan en kunnen stemmen hoe lang het nog duurt?
Ja, dat is wel verstandig. Ik heb ook veel verhalen gehoord over roofbendes in Portugal etc.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé
[..]
Nee
Ik heb sowieso nooit mijn fotocamera meegenomen naar de zee.Grijpgrage toeristen
Misschien nemen ze iemand met een anonieme spemadonor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een bullshit zeg.
Wat zou die man er van vinden.
Dat iedereen zijn vrouw kan zien bevallen, terwijl hij thuis via de tv maar moet toekijken.
En wat moet het kind er later van denken?
Ik ben altijd en overal verstandig bezig, Taniaquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel verstandig. Ik heb ook veel verhalen gehoord over roofbendes in Portugal etc.![]()
Ik ga even eten![]()
Dan nog vind ik het triest. [15.gif]quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien nemen ze iemand met een anonieme spemadonor.
Ola señor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef beaverhausen het volgende:
Spongebuup!.
Ja goeiemorgen ook en alles..
Je kan het onder je shirt dragen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:51 schreef Bupatih het volgende:
Je portemonnee in zo'n zakje op je buik dragen bijvoobeeld(Al ziet dat er niet altijd even mooi uit
)
Maar er zijn toch zoveel bevallingsprogramma's op tv?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het triest. [15.gif]
En, klinkt dat geloofwaardig?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt niksan hier eigenlijk nooit meer?.
Lekker, zo'n bobbel onder je shirt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan het onder je shirt dragen.
Ja, daar houd ik ook niet van.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar er zijn toch zoveel bevallingsprogramma's op tv?
Ben je zo rijk dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lekker, zo'n bobbel onder je shirt.
Huh?quote:
Druk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt niksan hier eigenlijk nooit meer?.
Als ik een tasje met mijn portemonnee om mijn buik draag dan is dat toch vrijwel onzichtbaarquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh?
Het gaat hier over Tania's portemonnee.
En ik weet niet hoe dik die is.(Haar portemonnee bedoel ik
![]()
)
Euh, soms wel. Soms niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik een tasje met mijn portemonnee om mijn buik draag dan is dat toch vrijwel onzichtbaar?
Nou, bij mij altijd niet. Of je hebt een raar tasje.quote:
Of een raar shirt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, bij mij altijd niet. Of je hebt een raar tasje.
Ja, dat was vorige week wel anders.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, het gaat weer eens nergens over hier.
Waar ging het toen over dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat was vorige week wel anders.
Gescrolld.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:16 schreef Svensational het volgende:
Heb je 10 topics lopen teruglezen?
Dus dit sloeg nergens opquote:Ja, dat was vorige week wel anders.
Ge CTRL+F't op Bupatih?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gescrolld.
Niet echt alles gelezen.
Och, het ging over metroseksualiteit enzo..quote:Dus dit sloeg nergens op
'Bupa', 'Buup' én 'Bupatih'quote:
Hmm, niks gemist dus.quote:Och, het ging over metroseksualiteit enzo..
Gewoon "Bu" was voldoende geweest dus.quote:
Ja, moet je ff doorlezen op pagina 6.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
Wat de heren willen weten is of je nog hebt gescoord. [afbeelding]
Wat Airelle en Sven zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat heeft hij eik gewonnen?
[..]
Wat de heren willen weten is of je nog hebt gescoord. [afbeelding]
Nee, want dan liet hij de hele tijd Marks signature zien.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon "Bu" was voldoende geweest dus.
is wel een rare opmerking voor iemand van 17quote:Ik doe daar niet aan.
Zal best.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:48 schreef Duiveltja het volgende:
ShowChat #438 heeft ook een beetje een zomerstop
Alsof wij dat wel doen en dat:
[..]
is wel een rare opmerking voor iemand van 17![]()
Ik ken leeftijdsgenoten die dat wél doen ja...quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:48 schreef Duiveltja het volgende:
ShowChat #438 heeft ook een beetje een zomerstop
Alsof wij dat wel doen en dat:
OF ben je verlegen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal best.
Maar het kan mij ook niet veel boeien wat anderen er van vinden of het raar vinden.
Het wordt als raar gezien voor een 17-jarige, maar hey surprise, ik ben niet zoals alle andere 17-jarigen.![]()
![]()
Dat staat gewoon helemaal los van dit hoor.quote:
Als je 17 bent moet je die op dat vlak eik helemaal niet hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat staat gewoon helemaal los van dit hoor. [afbeelding].
Het gaat om het principe.
Maar soms kan ik wel eens verlegen zijn hoor.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je 17 bent moet je die op dat vlak eik helemaal niet hebben
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
maar hey surprise, ik ben niet zoals alle andere 17-jarigen.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
Dat zeggen ze allemaal op die leeftijd
Ik heb dat nergens gezegd, maar goed dat is je eigen keus natuurlijk. Soms geen principes hebben wat betreft dat vlak kan best leuk zijn hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom lees ik dan net een paar pagina's lang dat ik 'anders' zou moeten doen als 17-jarige?
Precies, omdat ik op dat gebied anders denk dan de meeste 17-jarigen.
Het is dus geen kwestie van het alleen maar zeggen.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens gezegd, maar goed dat is je eigen keus natuurlijk.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je 17 bent moet je die op dat vlak eik helemaal niet hebben
'Nuff said.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:48 schreef Duiveltja het volgende: en dat:
[..]
is wel een rare opmerking voor iemand van 17![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
Maar soms kan ik wel eens verlegen zijn hoor.![]()
Hij loopt qua linkjes 10 topics achter en de avatars zijn ook niet allemaal goed.quote:
Ik had het tegen jour hoor, MBabequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:37 schreef Svensational het volgende:
Tof.
Oh negeer je me weer?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het tegen jour hoor, MBabe
Ik weet wat een vrouw als Tania wil, Duiv.quote:
Wat las je danquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh negeer je me weer?
-edit-
Oh ik las het verkeerd
Naja: hey Sven
Q.quote:
Ik las: 'Ik had het niet tegen jou MBabe'... waar ik dus uit afleidde dat je me weer negeerdequote:
Tssssk...alsof ik jou ooit zou negeren.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik las: 'Ik had het niet tegen jou MBabe'... waar ik dus uit afleidde dat je me weer negeerde
Q. is zeker tof jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die is tof! Niet zo tof als MB, maar wel tof.
Och, ieder z'n smaak he.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die is tof! Niet zo tof als MB, maar wel tof.
What was I thinking?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tssssk...alsof ik jou ooit zou negeren.
Goed.quote:
Frans weer ook.quote:
Mja, tis een soort herfst hierquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed.
Alleen is het weer hier wel klote zeg.
Spaans weer =
Ja, ik merkte het gisteren al.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, tis een soort herfst hier
Ben je bruin geworden?
Naja, wij zijn hier toch?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:07 schreef Bupatih het volgende:
Spaanse zon
Spaans strand
Spaanse zee
Spaans eten
Spaanse meisjes
Jeez, wat doe ik hier?
Ja meeemoorrrieessquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:07 schreef Bupatih het volgende:
Spaanse zon
Spaans strand
Spaanse zee
Spaans eten
Spaanse meisjes![]()
Naar Center Parcs met een groep vrienden is altijd gezellig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja meeemoorrrieessIk ben deze vakantie nergens naartoe geweest, maar volgend jaar zit ik echt sowieso in de zon. In de herfstvakantie ga ik iig wel naar Centre Parcs met een groep. Iemand hier die dat een weekje heeft gedaan?
Natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
Hee Buup, kun jij eigenlijk meelezen in de crewfora?
Oh, dus hij kan ook geen notes lezen en ip-adressen bekijken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Alleen komt hij niet in forumcrew en ik niet in het weblogcrew forum.
OMGquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:35 schreef Tom_Tom- het volgende:. Een prijsvraag gewonnen. Ik win nooit.
. Maar nu wel!
.
Ik weet alleen niet meer wat de prijzen waren.. Ach ja.
[afbeelding].
Yup, Fergie.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:36 schreef MissBliss het volgende:
OMG
Maar wie is dat? Dat mens van Black Eyed Peas of zit ik helemaal verkeerd?
Ik mag toch hopen voor haar dat spontane geilheid niet zulke gevolgen heeftquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:39 schreef Duiveltja het volgende:
Misschien moest ze aan Brad Pitt denken en vandaar ff soppen
Hmm, klinkt goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja meeemoorrrieessIk ben deze vakantie nergens naartoe geweest, maar volgend jaar zit ik echt sowieso in de zon. In de herfstvakantie ga ik iig wel naar Centre Parcs met een groep. Iemand hier die dat een weekje heeft gedaan?
Ik kan in het algemene crewforum lezen (FOK) en in het weblogforum (WEB).quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
Hee Buup, kun jij eigenlijk meelezen in de crewfora?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dus hij kan ook geen notes lezen en ip-adressen bekijken?
Zoals Duiveltja al zei, IP-adressen bekijken kan ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe het bij hem zit wat betreft notes weet ik niet. IP adressen bekijken kunnen alleen de FA's en A's.
Okee bedankt, dan weet ik dat alvast voor later.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zoals Duiveltja al zei, IP-adressen bekijken kan ik niet.
En nee, ik kan ook geen notes lezen.
Dat kunnen alleen de FA's, A's, SA's, mods en volgens mij ook de columnisten.
Heb je plannen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:05 schreef Svensational het volgende:
Okee bedankt, dan weet ik dat alvast voor later..
Ik mag er niks over zeggen.quote:
Nu héb je er al iets over gezegdquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag er niks over zeggen..
Ja, en dat is al teveel eigenlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu héb je er al iets over gezegd
Dan zal ik niet gaan gokkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dat is al teveel eigenlijk.
Hmm. Weet ik niet. Omdat ik nu ook ga verhuizen naar Amsterdam en ga studeren enzo weet ik niet hoe m'n leven (:')!!!!) eruit gaat zien over een paar weken enzo. Maar Idols modereren vond ik hartstikke leuk, dat zeker.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:13 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe zit het met jou Tom? Jij nog zin om weer blauw te worden?
Jaja, ik heb het nog steeds in me.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Oeh topic al 12 minuten dood!
Tom blijkbaar ook.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, ik heb het nog steeds in me.
homoquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom poste ik snel maar wat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat forum zal er dit jaar ongetwijfeld weer komen. Al is de indeling wat betreft moderatie nog niet bekend natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hmm. Weet ik niet. Omdat ik nu ook ga verhuizen naar Amsterdam en ga studeren enzo weet ik niet hoe m'n leven (:')!!!!) eruit gaat zien over een paar weken enzo. Maar Idols modereren vond ik hartstikke leuk, dat zeker..
Jij zou hetzelfde doenquote:
Schatje moet dat sowieso gaan doen. Vind ik.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:47 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, dat forum zal er dit jaar ongetwijfeld weer komen. Al is de indeling wat betreft moderatie nog niet bekend natuurlijk.
Euh, hoezo?quote:Hoe is het trouwens met Blaatschaap?
*Aanmeldtquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:47 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, dat forum zal er dit jaar ongetwijfeld weer komen. Al is de indeling wat betreft moderatie nog niet bekend natuurlijk.
Schatje is een goede iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Schatje moet dat sowieso gaan doen. Vind ik..
[..]
Euh, hoezo?. Ik denk goed.
. Ze is op vakantie, iig.
Oh ja. Ik dacht dat je het ergens anders om vroeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:55 schreef Duiveltja het volgende:
Schatje is een goede iddGeen reden even een vraagje
ik zie haar niet zo vaak meer op het forum.
Ja.quote:
Hmm, daar heb je een punt.quote:
Je leest alles terug?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je een punt.
Maar ik las dat je The Majestic niet had gezien?
Jajaquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
Oh, voor de goede orde: ik had net dus niet door dat MB's post al weer 14 minuten geleden was.
Ik postte dus niet expres de vorige post om haar record tegen te houden o.i.d.
Ik was de 6pack-filmpjes aan het bekijken, die ik afgelopen week gemist had.
Nou ja, beetje lopen scrollen, ctrl-f'en en naar bepaalde avatars gekeken voor reacties die ik wél wilde lezen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je leest alles terug?
Nee, niet gezien dus
Er kwam wat tussen, ik moest naar Den Helder
I know...
Uhuhquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, beetje lopen scrollen, ctrl-f'en en naar bepaalde avatars gekeken voor reacties die ik wél wilde lezen..
Hmm, da's minder.
En helemaal voor zo'n JC-fan als jij.
Té goed Bupaquote:
Waaaaaaaaahquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Oh het goede nieuws: mn oude harde schijf (die 3 keer gecrasht was ja) doet het weer en daar stonden veel JC-filmpjes op die ik dus weer kan kijken nu
Van SNL enzo![]()
Ja diequote:Op maandag 1 augustus 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waaaaaaaaah
"Hello, I'm Vera de Milo......oh yeah, just pull it, really pull it.. AAAAAHHH!!"
Ik heb ze niet meer op mijn harde schijf staan, maar ergens op een cd'tje.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja die!
'Michelle Pfeiffer, eat your heart out!' *
*gaat gelijk kijken*
*ofzo dan, té lang niet gezien...
Tol-tunnel? Toe maar...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:50 schreef babette21 het volgende:
Thuis
's Gravendeel is de bomb.....
ze hebben een Tol-tunnel [ja heus] die voor 'n dyslect als ik 'n hele vreemde naam heeft
om vervolgens onder meer door de Boezemstraat te rijden... geniaal
'Believe me, when these babies start to blister: Look out Michelle Pfeiffer'quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer op mijn harde schijf staan, maar ergens op een cd'tje.
Maar zoiets zei die ja.
Of was het: "Goodbye, Michelle Pfeiffer"?
Anyway, geweldig stukje![]()
Ja, dát was het.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
'Believe me, when these babies start to blister: Look out Michelle Pfeiffer'![]()
![]()
Die arm jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dát was het.
Echt zó pijnlijk als je dat zo ziet
En ook als die zijn arm uit de kom trekt.
Ik ken : Liar Liar, Man on the moon, Bruce Almighty, Ace Venture, Dumb&Dumber enz.quote:
Lifeguard on Duty heb ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:40 schreef Duiveltja het volgende:
Ow die snl filmpjes heb ik alweer een hele tijd geleden gezien. Die zijn idd meesterlijk ook lifeguard on duty is leuk
Jij en timbob vinden Imogen Heap vast ook erg tof. Gaat downloaden!quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:41 schreef Airelle het volgende:
Ik ken : Liar Liar, Man on the moon, Bruce Almighty, Ace Venture, Dumb&Dumber enz.
Maar heb nog steeds geen idee waar jullie het over hebben.
Volgens mij ís het ook echt. *ouch*quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die arm ja
Maar dat lijkt best echt, dus misschien heeft hij hele flexibele schouders ofzo![]()
![]()
Die is ook fantastisch ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:40 schreef Duiveltja het volgende:
Ow die snl filmpjes heb ik alweer een hele tijd geleden gezien. Die zijn idd meesterlijk ook lifeguard on duty is leuk
Het gaat dus niet over een film, maar over sketches die hij deed in de programma's 'In Living Colors' en 'Saturday Night Live'.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ken : Liar Liar, Man on the moon, Bruce Almighty, Ace Venture, Dumb&Dumber enz.
Maar heb nog steeds geen idee waar jullie het over hebben.
"Hey, you wanna dance? Hmm, me? Him? Me? Him?..."quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lifeguard on Duty heb ik niet
Roxbury is ook geniaal
'What is looove!' [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Airelle en Timbob zijn een stelletje?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij en timbob vinden Imogen Heap vast ook erg tof. Gaat downloaden!
Apuffquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:54 schreef Svensational het volgende:
Och, Jim Carrey...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
* Ace Ventura, Pet Detective (1994) CHECK
* The Mask (1994) CHECK
* Dumb and Dumber (1994) CHECK
* Batman Forever (1995) CHECK
* Ace Ventura: When Nature Calls (1995) CHECK
* The Cable Guy (1996) CHECK
* Liar Liar (1997) CHECK
* The Truman Show (1998) CHECK
* Man on the Moon (1999) CHECK
* Me, Myself and Irene (2000) CHECK
* Dr. Seuss' How the Grinch Stole Christmas (2000) (Heb ik op mijn pc staan, ik moet hem nog zien)
* The Majestic (2001) CHECK
* Bruce Almighty (2003) CHECK
* Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) CHECK
* Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events
Hij kan wel grappig zijn, maar ik aanbid hem niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apuff
Ik wil je niet meer kennen, SvenGet out of my life
!!!
!!
Gaat ik doen!quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij en timbob vinden Imogen Heap vast ook erg tof. Gaat downloaden!
Maar mij toch wel, mag ik hopen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij kan wel grappig zijn, maar ik aanbid hem niet.
Neuh, sinds die condooms ben ik een beetje op je afgeknapt.quote:
Condooms? Ik? Waar? Afknappen? Hoe? Wat? Waar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, sinds die condooms ben ik een beetje op je afgeknapt.
Qua muzieksmaak wel jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Airelle en Timbob zijn een stelletje?
Oh DAT bedoelt bupa dus met anders zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, sinds die condooms ben ik een beetje op je afgeknapt.
Whehe.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh DAT bedoelt bupa dus met anders zijn
Ik zal eens rondsnuffelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is ook fantastisch ja.
Hup, ga het zoeken en vinden, MB.
Die condooms met Bupa-logo. Die ik in de trein zou verkopen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Condooms? Ik? Waar? Afknappen? Hoe? Wat? Waar?
Oh ja, dat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die condooms met Bupa-logo. Die ik in de trein zou verkopen.Nah, dat werkt dus niet.
Ja, daar denken de vrouwtjes anders over.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja, dat.
Condooms met Bupa erop. Goede keuze.
Je vergeet de puntjes in 'c.q.'quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben aan het koken cq eten cq afwezig.. Dus ik zal je straks helpen.
Prima.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben aan het koken cq eten cq afwezig.. Dus ik zal je straks helpen.
Nee hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daar denken de vrouwtjes anders over..
hehequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:11 schreef Duiveltja het volgende:
Deze is ook leuk: http://www.pablofrancisco.com/videos_easy.shtml
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zo hebben ze ook een keer Bupa in zich.
Wat betekent c.q. eigenlijk??quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je vergeet de puntjes in 'c.q.'.
Toch worden ze niet verkocht.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zo hebben ze ook een keer Bupa in zich.
dus ik zo downloaden..quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
* ShowChat luistert nu: Imogen Heap - Hide And Seek.
[afbeelding]
Wat een geniaal nummer.
c.q. (vw.)quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat betekent c.q. eigenlijk??? Ik weet wel wat er mee bedoeld wordt, maar waar staan die letters voor?
nou, dan geef ik het nog 1 kans, en trekken we het album ff binnenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar andere muziek is wat meer dance-achtig. Net als de muziek van haar voormalige band, Frou Frou.
Stuur je het ook ff naar mij?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:57 schreef timbob het volgende:
[..]
nou, dan geef ik het nog 1 kans, en trekken we het album ff binnen
nu met nog extra minder foto'squote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Airelle het volgende:
Yep.... geen zoeke koek meer.
Fotoboek van Airelle
Is dat hip of is dat hip?
Ja, ik las het laatst.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef Airelle het volgende:
Tommmm?
Nieuwe album van Hooverphonic is klaar!.
En wat maakt het jou uit.quote:
timbob houdt rekening met anderen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
En wat maakt het jou uit.
Alsof je niet genoeg foto's van mij hebt onderhand.
Jeetje je kan wel een museum beginnen.
Geike is ubertof... ik ga dus wel even luisterenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik las het laatst..
Kennen jullie Sutrastore ook al? Dat is de band van het zusje van Geike, de zangeres van Hooverphonic. De muziek die je op de site kunt downloaden is erg fijn.
Lijkt een beetje op hooverphonic.. dat plaatje dan he.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik las het laatst..
Kennen jullie Sutrastore ook al? Dat is de band van het zusje van Geike, de zangeres van Hooverphonic. De muziek die je op de site kunt downloaden is erg fijn.
Ja, precies.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
Lijkt een beetje op hooverphonic.. dat plaatje dan he.
Een dame voorop en 2 donkere mannen erachter.
quote:If I were in your shoes
I'd whisper before I shout
Can't you stop playing that record again
Find somebody else to talk about
If I were in your shoes
I'd worry of the effects
You've had your say but now its my turn
Sweet dreams my L.A. Ex
A New Stereophonic Sound Spectacular. Ja, die heb ik. Nou ja, op mp3. Niet legaal, want ik vind de eerste twee albums niet zo geweldig. Wel okay, maar niet zo tof als de laatste 3.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:25 schreef Airelle het volgende:
Tom?
Heb jij het album A new stereo sounds spectacular?
i see dead peoplequote:Op maandag 1 augustus 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
Shit, ik zit tegen mensen te praten die er niet eens zijn.
quote:
Ze dwaalt wel ergens rond hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
Shit, ik zit tegen mensen te praten die er niet eens zijn.
Moet je betalen? Is dan wel de omgekeerde wereld hequote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Babette, was jij nog op Milan geweest dan? Ik gisteren nog ff. Nu weet ik hoe een allochtoon zich voelt.
quote:
Een watte?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Ik ga morgen nog een Lush-bruisbal kopen
was het maar waarquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
Lush, brokken zeep waar vrouwelijk Nederland spontaan op klaarkomt. En je hebt er dus ook bruisballen.
Ik ben blij dat HW er niet is om deze in te koppenquote:
Ik niet hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
Lush, brokken zeep waar vrouwelijk Nederland spontaan op klaarkomt. En je hebt er dus ook bruisballen.
Die zijn ook lekker jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Ik heb liever van die olie balletjes met figuurtjes.
Je mag wel bij mij in bad hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker ja
Ik heb alleen geen bad
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij in bad hoor.![]()
...de heren hier hebben een slechte invloed op me.![]()
Weet jij hoe ze heten??quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker ja
Ik heb alleen geen bad
Uuuuhm, neequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weet jij hoe ze heten??
Ik ben het kwijt en word er helemaal gek van.
Oeh tegelijkertijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Airelle het volgende:
BADPARELS!!!!
ZIE JE SVENSATIONAL???!!!! Niet alleen vrouwenquote:
Laat de inkoppertjes maar komenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZIE JE SVENSATIONAL???!!!! Niet alleen vrouwen
*kopt in.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat de inkoppertjes maar komen.
Ja, je hebt gelijk MBabe. Ook sommige stoere mannens soppen op Lush.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZIE JE SVENSATIONAL???!!!! Niet alleen vrouwen
Wat moet je dan met bruisballenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker ja
Ik heb alleen geen bad
Je PI klopt niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk MBabe. Ook sommige stoere mannens soppen op Lush.
Die klopt gigantisch goed hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je PI klopt niet..
Hoop ik..
.
Mjah. Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die klopt gigantisch goed hoor.
Nou ik kan nu even tijdelijk in een bad bij iemand die op vakantie isquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat moet je dan met bruisballen?
Ik vind je gigantisch stoer hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah. Daar was ik al bang voor..
.
Maar ik vind je nog wel tof hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah. Daar was ik al bang voor..
.
Waarom likt die z'n hand?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik vind je nog wel tof hoor. [afbeelding]
eeuhw.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Omdat 'ie net z'n billen heeft afgeveegd.
Hij lacht in z'n vuistje, stomme Bobo.quote:
Waarom heb je een hekel aan kauwgom?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef MissBliss het volgende:
Geen .... zin...... meer.... om.......... te........ editten.....
Ik niet maar Willy Wonkaquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan kauwgom?
Willy Wonkaquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik niet maar Willy Wonka
Ik ben er trouwens ook geen fan van. Maar het is dus een quote uit de film![]()
Niks mis met Willy Wonka hequote:
Ik en HW misschienquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:42 schreef Svensational het volgende:
Oh, en gaan er behalve Tom en ik nog meer mensen naar Lowlands?
quote:
Ja, vrij duur ja. Maar gewoon doen zeg ik!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik en HW misschien
Alleen die kaartjes he?
Weet ik, ik heb die film vandaag gezien. Jij rookt waarmee krijg je die rooklucht dan weg?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik niet maar Willy Wonka
Ik ben er trouwens ook geen fan van. Maar het is dus een quote uit de film![]()
Het is wel het plan jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, vrij duur ja. Maar gewoon doen zeg ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |