nu met nog extra minder foto'squote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Airelle het volgende:
Yep.... geen zoeke koek meer.
Fotoboek van Airelle
Is dat hip of is dat hip?
Ja, ik las het laatst.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef Airelle het volgende:
Tommmm?
Nieuwe album van Hooverphonic is klaar!.
En wat maakt het jou uit.quote:
timbob houdt rekening met anderen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
En wat maakt het jou uit.
Alsof je niet genoeg foto's van mij hebt onderhand.
Jeetje je kan wel een museum beginnen.
Geike is ubertof... ik ga dus wel even luisterenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik las het laatst..
Kennen jullie Sutrastore ook al? Dat is de band van het zusje van Geike, de zangeres van Hooverphonic. De muziek die je op de site kunt downloaden is erg fijn.
Lijkt een beetje op hooverphonic.. dat plaatje dan he.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik las het laatst..
Kennen jullie Sutrastore ook al? Dat is de band van het zusje van Geike, de zangeres van Hooverphonic. De muziek die je op de site kunt downloaden is erg fijn.
Ja, precies.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
Lijkt een beetje op hooverphonic.. dat plaatje dan he.
Een dame voorop en 2 donkere mannen erachter.
quote:If I were in your shoes
I'd whisper before I shout
Can't you stop playing that record again
Find somebody else to talk about
If I were in your shoes
I'd worry of the effects
You've had your say but now its my turn
Sweet dreams my L.A. Ex
A New Stereophonic Sound Spectacular. Ja, die heb ik. Nou ja, op mp3. Niet legaal, want ik vind de eerste twee albums niet zo geweldig. Wel okay, maar niet zo tof als de laatste 3.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:25 schreef Airelle het volgende:
Tom?
Heb jij het album A new stereo sounds spectacular?
i see dead peoplequote:Op maandag 1 augustus 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
Shit, ik zit tegen mensen te praten die er niet eens zijn.
quote:
Ze dwaalt wel ergens rond hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
Shit, ik zit tegen mensen te praten die er niet eens zijn.
Moet je betalen? Is dan wel de omgekeerde wereld hequote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Babette, was jij nog op Milan geweest dan? Ik gisteren nog ff. Nu weet ik hoe een allochtoon zich voelt.
quote:
Een watte?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Ik ga morgen nog een Lush-bruisbal kopen
was het maar waarquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
Lush, brokken zeep waar vrouwelijk Nederland spontaan op klaarkomt. En je hebt er dus ook bruisballen.
Ik ben blij dat HW er niet is om deze in te koppenquote:
Ik niet hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
Lush, brokken zeep waar vrouwelijk Nederland spontaan op klaarkomt. En je hebt er dus ook bruisballen.
Die zijn ook lekker jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Ik heb liever van die olie balletjes met figuurtjes.
Je mag wel bij mij in bad hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker ja
Ik heb alleen geen bad
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij in bad hoor.![]()
...de heren hier hebben een slechte invloed op me.![]()
Weet jij hoe ze heten??quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker ja
Ik heb alleen geen bad
Uuuuhm, neequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weet jij hoe ze heten??
Ik ben het kwijt en word er helemaal gek van.
Oeh tegelijkertijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Airelle het volgende:
BADPARELS!!!!
ZIE JE SVENSATIONAL???!!!! Niet alleen vrouwenquote:
Laat de inkoppertjes maar komenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZIE JE SVENSATIONAL???!!!! Niet alleen vrouwen
*kopt in.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat de inkoppertjes maar komen.
Ja, je hebt gelijk MBabe. Ook sommige stoere mannens soppen op Lush.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZIE JE SVENSATIONAL???!!!! Niet alleen vrouwen
Wat moet je dan met bruisballenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker ja
Ik heb alleen geen bad
Je PI klopt niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk MBabe. Ook sommige stoere mannens soppen op Lush.
Die klopt gigantisch goed hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je PI klopt niet..
Hoop ik..
.
Mjah. Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die klopt gigantisch goed hoor.
Nou ik kan nu even tijdelijk in een bad bij iemand die op vakantie isquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat moet je dan met bruisballen?
Ik vind je gigantisch stoer hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah. Daar was ik al bang voor..
.
Maar ik vind je nog wel tof hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah. Daar was ik al bang voor..
.
Waarom likt die z'n hand?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik vind je nog wel tof hoor. [afbeelding]
eeuhw.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Omdat 'ie net z'n billen heeft afgeveegd.
Hij lacht in z'n vuistje, stomme Bobo.quote:
Waarom heb je een hekel aan kauwgom?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef MissBliss het volgende:
Geen .... zin...... meer.... om.......... te........ editten.....
Ik niet maar Willy Wonkaquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan kauwgom?
Willy Wonkaquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik niet maar Willy Wonka
Ik ben er trouwens ook geen fan van. Maar het is dus een quote uit de film![]()
Niks mis met Willy Wonka hequote:
Ik en HW misschienquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:42 schreef Svensational het volgende:
Oh, en gaan er behalve Tom en ik nog meer mensen naar Lowlands?
quote:
Ja, vrij duur ja. Maar gewoon doen zeg ik!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik en HW misschien
Alleen die kaartjes he?
Weet ik, ik heb die film vandaag gezien. Jij rookt waarmee krijg je die rooklucht dan weg?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik niet maar Willy Wonka
Ik ben er trouwens ook geen fan van. Maar het is dus een quote uit de film![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |