was het maar waarquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
Lush, brokken zeep waar vrouwelijk Nederland spontaan op klaarkomt. En je hebt er dus ook bruisballen.
Ik ben blij dat HW er niet is om deze in te koppenquote:
Ik niet hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
Lush, brokken zeep waar vrouwelijk Nederland spontaan op klaarkomt. En je hebt er dus ook bruisballen.
Die zijn ook lekker jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Ik heb liever van die olie balletjes met figuurtjes.
Je mag wel bij mij in bad hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker ja
Ik heb alleen geen bad
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij in bad hoor.![]()
...de heren hier hebben een slechte invloed op me.![]()
Weet jij hoe ze heten??quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker ja
Ik heb alleen geen bad
Uuuuhm, neequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weet jij hoe ze heten??
Ik ben het kwijt en word er helemaal gek van.
Oeh tegelijkertijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Airelle het volgende:
BADPARELS!!!!
ZIE JE SVENSATIONAL???!!!! Niet alleen vrouwenquote:
Laat de inkoppertjes maar komenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZIE JE SVENSATIONAL???!!!! Niet alleen vrouwen
*kopt in.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat de inkoppertjes maar komen.
Ja, je hebt gelijk MBabe. Ook sommige stoere mannens soppen op Lush.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZIE JE SVENSATIONAL???!!!! Niet alleen vrouwen
Wat moet je dan met bruisballenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker ja
Ik heb alleen geen bad
Je PI klopt niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk MBabe. Ook sommige stoere mannens soppen op Lush.
Die klopt gigantisch goed hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je PI klopt niet..
Hoop ik..
.
Mjah. Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die klopt gigantisch goed hoor.
Nou ik kan nu even tijdelijk in een bad bij iemand die op vakantie isquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat moet je dan met bruisballen?
Ik vind je gigantisch stoer hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah. Daar was ik al bang voor..
.
Maar ik vind je nog wel tof hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah. Daar was ik al bang voor..
.
Waarom likt die z'n hand?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik vind je nog wel tof hoor. [afbeelding]
eeuhw.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Omdat 'ie net z'n billen heeft afgeveegd.
Hij lacht in z'n vuistje, stomme Bobo.quote:
Waarom heb je een hekel aan kauwgom?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef MissBliss het volgende:
Geen .... zin...... meer.... om.......... te........ editten.....
Ik niet maar Willy Wonkaquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan kauwgom?
Willy Wonkaquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik niet maar Willy Wonka
Ik ben er trouwens ook geen fan van. Maar het is dus een quote uit de film![]()
Niks mis met Willy Wonka hequote:
Ik en HW misschienquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:42 schreef Svensational het volgende:
Oh, en gaan er behalve Tom en ik nog meer mensen naar Lowlands?
quote:
Ja, vrij duur ja. Maar gewoon doen zeg ik!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik en HW misschien
Alleen die kaartjes he?
Weet ik, ik heb die film vandaag gezien. Jij rookt waarmee krijg je die rooklucht dan weg?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik niet maar Willy Wonka
Ik ben er trouwens ook geen fan van. Maar het is dus een quote uit de film![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |